WinningBay reviews

WinningBay reviews

7.2

gevinst

den 20 januar vandt jeg , og venter stadig på min gevinst . glæden ved at vinde er ligesom forsvundet ...... nu kan det være lige meget .

Hej Karin

Det er ikke os som administrerer gevinterne, men vi har rykket konkurrenceudbyderen for at få din præmie sendt afsted så hurtigt som muligt!

Vi beklager den lange ventetid.

Jeg har sendt et påskeæg afsted til dig, som en lille kompensation.
God Påske :)

forlangsom

for det første når du starte den op så er den langsom og for det andet så burde der følge en oplader med også til indendørs brug for den æder meget strøm når den ikke er monteret til noget

Hej Erik

Jeg kan se, at du har modtaget en GPS i velkomstgave. Jeg går ud fra, at det er den, du hentyder til.

Der medfølger en oplader i pakken. GPS'en kan oplades via cigarettænderen i bilen eller via USB-stikket i computeren.

Hvis du har yderligere spørgsmål, kan du altid kontakte supporten.

jeg er tilfreds

jeg var lidt bange for at gps ikke varpå dansk men heldig vis var det ok

Hej Lars

Det er korrekt, GPS'en er på dansk :)
Det er godt at høre, at du er tilfreds.

spændende og troværdig

du kan roligt gå ind på w.b. de er til at stole på!! og du bliver behandlet ordentlig.
hilsen Leif

Super effektiv

Hurtig levering af velkomstpakken. Indtil videre ser det ud til at være et super produkt.
Jeg har udelukkende valgt at melde mig ud igen, fordi jeg synes det er mange penge at betale om måneden for at deltage i konkurrencer.

rigtig godt og hurtigt

Da jeg oprettede mig på winningbay og havde valgt min tilbudspakke gik der max 14 dage til jeg modtog pakken så det er hurtigt og sikkert, vil klart anbefale det til folk

Fungerer tilfredsstillende

Alt i alt en glimrende service.

Spændene.

Håber man vinder noget :-)

GODT

JEG HAR MODTAGET ET KAMERA OG DET VAR OGSÅ DEJLIGT MEN DER SKULLE ET KORT I FOR MAN KUNNE TAGE ET BILLEDE SÅ JEG KUNNE IKKE PRØVE DET AF,SÅ ER DET JO DEJLIGT MED SÅDAN ET

Hej Tove,
Kameraet indeholder lidt hukommelse, når du modtager det. Vil du tage mange billeder anbefaler vi også at du anskaffer et hukommelseskort.
Vi håber, at du bliver glad for dit nye kamera.

WinningBay Support

jeg har modtaget min pakke, meget fint.

men vil ikke have nogen opkrævning mere.

Med venlig hilsen Per Yngve Lind.

Hej Per,
Vi er glade for, at du er tilfreds med gaven.
Du har afmeldt dit abonnement på WinningBay, så der vil ikke blive opkrævet flere penge.

Ualmindelig dårligt

Jeg var blevet lovet et Olympus kamera, men fik tilsendt et Kodak. Det lever på ingen måde op til mine forventninger.

Hej Henrik,
Det er sandt, at du tilmeldt dig vores Olymupus Kamera, men vores leverandører løb desværre tør for dem, pga. situationen i Japan. Da du modtog din pakke, var der vedlagt et brev, som forklarede dette. I stedet fandt vi et bedre produkt til vores kunder. Kodak easyshare har bedre optik, flere funktioner, højere mega pixels samt en dobbelt så høj udsalgspris!
Skulle du alligevel hellere ville have et Olympus T-10, kan du retunere kameraet til os og vores indkøbsafdeling vil prøve at fremskaffe et Olympus T-10 kamera til dig. Det stod også i vedlagte brev.

Kontakt venligst vores kundeservice på support@winningbay.dk hvis du ønsker at retunere kameraet.

Manglende oplysning om gaven

Der har været hurtig ekspedition, og jeg har fået min velkomstgave på trods af, at jeg meldte mig ud igen p.g.a.dokumentationsbesværligheder.
Til gengæld syner jeg der er dårlig information omkring gaven. det viser sig, at man så skal købe simkortet, for at kunne tage mere end et billede. Det stod der ikke noget om nogen steder.

Hej Lis,
Vi er glade for at du er tilfreds med ekspiditionen :)
Der er en lille smule hukommelse på kameraet, udover det kan man købe et hukommelseskort, således at man kan have flere billeder liggende på kameraet. Det stod ikke i vores beskrivelse af produktet, at gaven også skulle indholde dette kort.
Vi håber du alligevel er tilfreds med gaven, hvis du har spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte supporten.

Med Venlig hilsen

Velkomstgave

Tak for det fine kamera som jeg, da posten havde afleveret det, glædede mig til at tage i brug men desværre fulgte der ikke SD/SDHC kort med så der går nok lidt tid inden jeg får et sådan anskaffet og får kameraet i brug, lidt ærgeligt.
Brugsanvisningen er desværre heller ikke på dansk hvilket jeg syntes er vældig ærgeligt da jeg ikke er så god til sprog og derfor ikke tror jeg får det fulde udbytte af kameraet.

Hej Birgit

Kameraet indeholder lidt hukommelse når du modtager det. Vil du tage mange billeder anbefaler vi også at du anskaffer et hukommelseskort. Jeg sender straks en dansk manual afsted til dig :)

Kun halvdelen

Jeg fik meddelelse om, at jeg dels havde vundet et kamera, dels en barbermaskine.
Jeg har modtaget kameraet, men ikke barbermaskine.

Hej Knud

Du har tilmeldt dig vores velkomstkampagne, hvor du indbetalte 9,50 kr. for den første måneds medlemsskab og muligheden for at modtage et Kodak easyshare kamera i velkomstgave. Vi har modtaget din adressedokumentation og sendt kameraet afsted til dig. Kameraet var altså ikke en præmie du havde vundet, men en velkomstgave fra os :)

Barbermaskinen har vi tilgengæld ikke noget med at gøre. Jeg tror du må forveksle os med et andet firma.

skuffet

er simpelthen så skuffet over min velkomstgave (et kamera som tager så ringe billeder at jeg ikke engang vil være bekendt at give det væk som gave)... som jo egentlig var den der lokkede mig til winningbay... så alt i alt en skuffende oplevelse som jeg egentlig godt kunne have undværet

Hej Katja

Kameraet skulle kunne tage gode billeder, så det lyder som om at kameraet har en defekt. Hvis dette er tilfældet, kan du altid retunere kameraet til os, og så sender vi dig et nyt. Det er ikke meningen, at kameraet skal tage dårlige billeder.

Du har også mulighed for at bruge vores "30 dages tilfredshed eller pengene tilbage" politik. Hvis du retunerer kameraet til os, tilbagebetaler vi din sidste indbetaling.

Du er altid velkommen til at kontakte supporten, hvis du føler at produktet ikke lever op til dine forventninger, så finder vi en løsning :)

Holder hvad de lover!

Godt firma der ikke løber fra deres ord eller prøver at klemme flere penge ud af én via en skummel bagvej.

Tak, har modtaget pakken , men lidt sent.

pakken modtaget, men hvorfor skal der gå så lang tid fra accept af dokomentation og til pakken sendes?

Har fået en god gave

Gaven som jeg har modtaget i velkomsgave ankom hurtigt, men jeg tror ikke rigtigt på vinderchancerne, så det månedlige beløb, jeg skal betale for at være med, er for stort.

WinningBay har fuldt ud opfyldt hvad de lovede

modtog Kodak kanera som lovet, betalte kun porto.

Virkelig et godt firma

WinningBay er et godt firma som holder hvad de lover og tingene man vinder kommer også hurtigt. Jeg synes det er en rigtig god side og jeg anbefaler den varm til mine venner.

WinningBay Details

WinningBay tilmelder dig automatisk mere end 50 konkurrencer hver måned. Nemt for dig, ingen spam e-mails - kun en masse vinderchancer!

Visit WinningBay

We live here: Denmark