WiseBuy reviews

WiseBuy reviews

5.4

Firmaet lukket!!!!!!!!!!

Wisebuy.dk er åbenbart lukket. Det er i hvert fald ikke muligt at komme i kontakt med firmaet, hverken på telefon eller mail. Jeg har bestilt varer men fik en mail hvor der stod at det var tekniske fejl på ordren og den derfor var annuleret. Jeg kontaktede firmaet for at få dem til at slette ordren fra systemet og frigive de penge der var reserverede til dem på min konto, men har aldrig fået svar. Der er nok det værste skodfirma jeg nogensinde har været i kontakt med. Efter en hurtig søgning finder man ud af firmaet er til salg så det er nok ikke meget den nuværende ejer gider beskæftige sig med firmaet, hvilket burde fremgå klart og tydeligt på hjemmesiden, men personen skal måske lige have hevet penge hjem, fra folk for så bare at lukke uden folk får deres varer

Bruger pris-dumpning for at lokke folk til

Jeg købte en 240GB SSD disk til ca. halv pris af hvad den koster andre steder på Wisebuy, det var en gammel model så jeg antog at det drejede sig om restlager. Efter jeg havde betalt og modtaget bekræftigelse på emailen fik jeg dog en mail fra shoppens ejer Michael hvori han siger at det i virkeligheden var en 60GB SSD disk jeg havde bestilt ... jeg skriver så til ham at den går selvfølgelig ikke, de kan ikke først sælge mig en 240GB disk og efterfølgende spise mig af kun med 60GB og beder slutteligt om at de sender den rigtige vare.

Den næste mail fra Michael indeholder beskeden "OK - så annullerer jeg din bestilling" - sikke en flabethed, og hold kæft en amatør. Det vigtigste for mig når jeg bestiller noget online er at jeg kan stole på stedet, og dermed mener jeg også at jeg skal kunne stole på at varen kommer frem så hurtigt som muligt. Det her er under _al_ kritik.
wisebuy.dk

Reply from wisebuy.dk

Som jeg også skrev til dig i mailen, benytter vi hos WiseBuy.dk tekster fra en ekstern leverandør, hvilket stort samtlige andre it forhandlere også gør. Derfor tager vi forbehold for trykfejl, prisfejl og lagerstatus, da alle disse funktioner er automatiske uden at vi selv er inde over dem.
I dette tilfælde havde vi fået en forkert overskrift på produktet, hvilket selvfølgelig er beklageligt, men derfor skriver vi også i vores betingelse, som du selv har accepteret (man kan ikke bestille uden at have accepteret dem), at vi tager forbehold for trykfejl, samt at der først er indgået en bindende aftale, når du modtager en ordrebekræftelse, hvilket du aldrig har modtaget fra os.
Jeg skriver en mail til dig, hvor jeg forklarer dig disse ting og spørger om du er interesseret i disken, eller jeg skal annullere ordren.
Du skriver at du ikke er interesseret i en 60GB disk, da det var en 240GB disk du havde bestilt, hvilket er forståeligt nok, og jeg skriver derfor til dig at jeg annullerer din bestilling. Er det flabet?
Jeg forstår simpelthen ikke din kritik, da vi hele vejen igennem forløbet gør opmærksom på at sådanne fejl kan forekomme pga. vi benytter et fuldt automatisk system, samt at du selv har accepteret vores salgs- og leveringsbetingelser.

Michael
WiseBuy.dk

hey

jeg købte en rigtig fin bærbar hos dem til billige penge og jeg er rigtig godt tilfreds.

En god vejledning hjalp mig med at købe den rigtige computer og printer til min datter.
Kan varmt anbefales.

Upåklagelig behandling og god pris

Købt laptop der var ca. 2000 kr billigere end den billigste på pricerunner.

God og hurtig kommunikation med butikken.

- opfølgning: ændret til 4 stjerner da jeg kan se at jeg nok har været ret heldig i mit køb mht. pris. Synes de andre priser ligger rimelig gennemsnitligt (måske endda i den lidt dyrere afdeling)

wisebuy.dk Details

Visit WiseBuy