Wonshop reviews

Wonshop reviews

9.6

Super iorden

Nu jeg handlet ved Wonshop.dk en del gange, og synes det er fantastisk, og de tænker rigtig meget på kunden, og deres behov.

synes disse stikord beskriver deres webshop

- God service
- Hurtig behandling
- Hurtig feedback
- Ydmyg

Fuldt ud tilfreds, briliant support og lækker kvalitet.

Jeg er som sagt fuldt ud tilfreds med købet fra Wonshop, en meget
god service og hurtig leveringstid og kommer med garanti tilbage
til siden igen.

God Service og lækkert produkt

Købte Zipbuds fra shoppen, for 139,-, bestilte mandag og fik det tirsdag, og nok den billigste zipbuds man kunne finde på nettet og er positivt overrasket over kvaliteten, de er LAANGT bedre end dem der fulgte med Iphone, er virkeligt tilfreds med produktet, og til en rigtigt skarp pris.

fokus på kunden

Jeg har købt noget her et par gange og der er virkelig fokus på kunden, det betyder bare super meget nå man bestiller hos en webshop!

Hvis du kontakter dem kan de altid finde et godt tilbud til dig. Købte engang flere ting og spurgt om jeg kunne få noget rabat da det blev en del penge og vi fandt en rigtigt god aftale.

Fin Butik

hurtig levering og god service.

perfekt

tak til dette site.. har fået god betjening via email og får varene til tiden :)

Nem/overskuelig hjemmeside, hurtig levering og ingen problemer med de ting man har købt!

Smerte frit at bruge webonnet.dk derfor 5 x stjerner fra min side.

Effektiv service og et pålideligt firma

Holder hvad de lover, ang. levering bestilte en mus, 2 dage før påsken, håbede ikke jeg vil få den før påsken, men fik den, så er fuld ud tilfreds.

Alt for mange her på Trustpilot bedømmer efter om pakken kom hurtigt. 5 stjerner for hurtig levering er helt skævt efter min mening. En virksomhed skal bedømmes på deres service, når noget ikke går helt efter bogen, eller hvis der er en RMA sag.

Min første oplevelse med Webonnet var indledningsvis noget mystisk. Jeg bestilte en lagervare og regnede så med at den kom ret hurtigt. Imidlertid fik jeg et norsk track'n trace nr. tilsendt pr. mail. Det blev starten på et længere forvirrende logistisk mareridt.

Her er det så servicen kicker ind hos Webonnet. Ikke mindre end 5 gange blev jeg ringet op af en ung gut fra firmaet. Han "efterforskede" sagen helt til bunds. Han ringede sågar uden for normal arbejdstid. Sådan !!!

Hvis jeg kun skulle bedømme deres service, så var det 5 stjerner. Jeg giver fire for den samlede oplevelse pga. logistikken ikke var helt på plads.

Framragende service!

Intet at klage over, er fuldt ud tilfreds! Værd at handle med.

MERE end tilfreds:)

Har købt en mionix naos 3200 mus af dem, jeg bestilte kl 16:00 så forventede ikke at få den dagen efter da de skriver ordre inden kl 15:00 bliver sendt samme dag, men hvad kom der så lige dagen efter alligevel;) min mus, se det er super service:P
Tak webonnet.dk

Fuld tilfredshed! :)

Jeg købte en musemåtte, og jeg modtog den lige så hurtigt, som posten ellers kan levere pakker. Ingen problemer overhovedet, så en 100% positiv oplevelse med webonnet.dk fra min side.

Kan klart anbefales! :)

feeedt!!!

N1 alt for fed service :D

Stefan

Syns jeg må give min anmeldelse nu, for har købt en del på siden.
Har købt en samsung Blu-Ray til min stationære, som fungere topdollar, og til en kanon pris.
Skulle købe en bærbar til min svigermor, og bestilte en ASUS K52JT, som ikke var på lager, men fik den alligevel efter fire dage.
Udover det, har jeg også købt div. kabler, som er kommet dagen efter bestillingen blev smidt.

Nemt og hurtigt, og det er professionelt.
Og som Etta ville sige det: I får feeem stjerner a maaaj

Hurtig levring

Jeg bestilte en skærm og fik den dagen efter og dejlig nem hjemme siden og god service.

Perfekt, helt efter bogen.

Købte et SteelSeries Keyboard 6Gv2 keyboard sammen med en musemåtte fra webonnet. Leveringen helt efter bogen, hurtig og fint indpakket.

Fantastisk butik på nettet

Jeg fik mine ting med det samme plus det var en rigtig god pris.
Købt PLANTRONICS Headset Game 777, som jeg er utroligt glad for.

Der udover havde jeg spørgsmål til noget omkring køb og de var rigtig god til at svare på det jeg havde brug for. Super service og helt sikkeret et sted jeg kan finde på at komme tilbage til.

Rune Kastoft Christiansen

SUPER HANDEL

Købte Logitech Tastetur G19 og fik en god pris på det, ved snakke med dem, og de sender med det samme.
Kan klart anbefale og handle med butikken

wonshop.dk Details

Visit Wonshop