World At-war reviews

World At-war reviews

7.7

hutig levering og fin vare

Købte et par Jackboots til kostumebrug, der stod brugt men i fin stand og passer godt. Minimal slid i læderet som kan pudses væk. Ok priser og hurtig levering.

Gode priser og hurtig forsendelse

Købte nogle effekter til min tyske uniform (reenactment). World-at-war.dk var hurtig til at afsende og meget god indpakning.

Priserne er bestemt heller ikke at klage over. Undrede mig lidt over at de var i euro men det er jo også fordi de sender til bla. sverige (det er da ihvertfald mit gæt).

Is World At-war your company?

Visit World At-war