Wowhd reviews

Wowhd reviews

5.2

God, billig og effektiv online butik!

Jeg har gennem flere år købt mange cd'er, dvd'er og bøger over Wowhd.dk, og er meget tilfreds. De har et godt udvalg af varer, og leveres uden problemer.
Blot 1 gang ud af over 100 har jeg oplevet, at en vare ikke er leveret - og da jeg kontaktede deres kundeservice skriftligt og forklarede sagen, fremsendte de en tilsvarende vare uden yderligere beregning.
- Herudover er de også generelt gode til at informere, hvis en vare viser sig at blive forsinket.
Meget tilfreds med dem.

Trækker penge inden afsendelse, kundeservice svarer ikke og leveringstid overholdes ikke

Pengene trækkes allerede ved bestilling, og ikke først når ordren afsendes. Forventet leveringstid overholdes ikke, og der gives ikke besked om forventet ny leveringstid. Har henvendt mig til kundeservice to gange, uden nogen form for svar.
Har nu afbestilt ordren og fået automatisk besked om at pengene føres tilbage på min konto.

Kan absolut ikke anbefales.

God kundeservice og levering til tiden

Jeg har i alt købt to ting hos WOWHD og begge gange har jeg modtaget min vare inden for det estimerede tidsrum.
Jeg tror at grunden til, at det tager den tid det tager, er fordi at det kommer helt fra Hong Kong (Det står på min forsendelse).
Deres kundeservice var for mig også en god oplevelse, da de straks annulerede en ordre og gav mig pengene tilbage, når jeg bad om det.
Deres tilbud er heller ikke til at klage over.

Ting ta'r tid

Har købt omkring de 40 musik CD'er i løbet af de sidste 2 år -
Det har været helt problemfrit og henvendelse angående udgåede indspilninger (RCA Living Stereo) medførte at man fik støvet dem op igen i løbet af ca. 14 dage - Så deres kundeservice er jeg meget tilfreds med.
Hvad leveringstid angår synes jeg angivelserne på hjemmesiden passer fint med realiteterne - det venter jeg gerne efter -
Kun positivt herfra -

Gode priser + lang vente tid

Jeg har indtil videre modtaget 2 pakker fra WowHd, og venter nu på 2 pakker. Indtil videre er jeg glad for siden. Jeg køber dog kun engelske bøger fra siden, som ofte tager noget tid at få samlet og derefter sendt, så en normal fragt vare godt og vel en måned. Men alligevel finder jeg mig i det, da jeg gerne vil have bøger til en overkommelig (billig) pris og gratis fragt. Jeg har endnu ikke modtaget nogen bøger som har været rigtig skadet, dog er der lidt buede snugs-frakker en gang i mellem, men det er nu meget normalt når det er bøger.

Det der nok mest irritere mig ved siden udover den lange vente tid, er at de sletter/fjerne nogle af deres vare, hvis du ikke får taget dig sammen til at købe dem når du ser dem, kan du risikere at de ikke længer er der når du ønsker dem.

Men alligevel har jeg ikke nogle større problemer med deres service. Hvis man ikke kan klare at vente, vil jeg nok bare finde et sted som man betale fragt, det kan være de måske er lidt hurtiger.

Men det er en luksus at have en hjemmeside som har billige engelske bøger for meget lidt og som også har gratis fragt. nu hvor adlibris ikke længer køre i Danmark. (savner dem)

Men alt i alt, hvis du kan klare vente tiden, er dette en god side at købe fra.
(er endnu ikke blevet skuffet. hvis det sker, lover jeg at skrive det herinde og klage over det)

p.s. min anden pakke er kommet, den kom efter 10 hverdage, efter de havde sendt den. Der var intet galt med bøgerne. så endnu en god ordre

Really poor customer service - No strike that - Non existent customer service

I ordered an accessory for my PS3, the part were on stock accordingly to the webshop, this was on the 25. of December. The 9. January I receive a email that this part weren't on stock, and that it would be a bit delayed.
Without counting the holidays, then it took wowhd 8 days to find out that the part was out of stock !!!!

I then wrote an email asking how long the delay would be. The same question I asked on their webpage's customer questions. Bot they don't even bother to answer their customers, and still I have no answer, so now I have canceled my order.

I then realize after looking at my bank statement that they have already charged my credit card for the purchase, even though they haven't even shipped the goods yet. Accordingly to danish law, and the danish Consumer Ombudsman, then this is not allowed.

So the only reason I have given 1 STAR is because you are not able to rate 0 STARS

Kun for dem med usædvanlig god tålmodighed

Tilbage i august 2013, var jeg naiv nok til, at trodse alle de dårlige anmeldelser og FORUDBESTILTE et album på vinyl på WowHD, fordi de havde den billigst. Albummet ville udkomme 3. september og på denne dato, fik jeg en email om, at min ordre var kommet i restordre og den ville blive sendt lige så snart den kom på lager igen.
Den 6. september fik jeg så meddelelse om, at min ordre var afsendt og vil blive leveret efter 4-6 arbejdsdage. 6 arbejdsdage frem fra d. 6. september er d. 20. september - og da vi nåede d. 24. september måtte jeg tage kontakt til WowHD, fordi jeg endnu ikke havde modtaget min pakke. De svarede nogle timer senere, at jeg skulle vente yderligere 5 arbejdsdage og så ville de derefter gøre noget. Dette var heldigvis ikke nødvendigt, for jeg modtog pakken d. 26. september - men den var uhyggelig dårligt beskyttet, bøjet og uspillelig på pladespilleren. Jeg tog straks kontakt til dem og de bad om at se billeder af hvordan LP'en så ud, så det sendte jeg til dem. På min egen skærm er det tydeligt, på de billeder jeg sendte, at LP'en var bøjet, men de svarede tilbage at jeg skulle sende et mere tydeligt billede, fordi de ikke mente at billedkvaliteten var god nok! Jeg sendte så billederne i en kvalitet der ikke var til at tage fejl af og først derefter, kunne de indse at jeg ikke kunne bruge LPen til andet end pynt - og de sendte mig deres returblanket, som ikke er mulig at finde på deres hjemmeside. De skrev yderligere, at de vil refundere pengene til mig, lige så snart de havde modtaget varen.

D. 8. oktober var jeg nede på posthuset for at sende pakken retur til den adresse de havde givet mig. Den 28. oktober havde jeg stadig ikke fået refunderet en eneste øre, og jeg tog igen kontakt til dem, hvor de bad om at se bevis for at jeg havde sendt pakken retur. Jeg tog et billed af beviset, men *overraskende nok* bad de igen om et billed i en bedre kvalitet. Det var her jeg opgav at få pengene tilbage. Jeg ville ikke spilde mere af min tid på dem.

Deres kundeservice er IKKE DANSK og de har INTET MED DANMARK at gøre, udover at de sælger varer hertil. Den dårlige oversættelse på deres hjemmeside burde være advarsel nok til, at man ikke bestiller derfra.

Da jeg åbnede min indbakke i morges, fik jeg en lille overraskelse. Jeg havde langt om længe fået refunderet mine penge! Vi snakker 10. januar, altså 94 dage, efter jeg havde sendt min pakke retur! Jeg fik prisen for LPen refunderet direkte til min PayPal-konto, men prisen for at sende pakken retur, måtte jeg nøjes med at få på et gavekort til butikken.

TL;DR: Hold jer fra denne butik, medmindre du har en usædvanlig god tålmodighed. De er IKKE danske og deres service er langt under dansk standard.

lazy bunch

yeah i'll join the crowd having ordered on dec. 4th and told it was dispatched dec 14th (10 days to dispatch?!?!)...still nothing. and yes, it was for christmas presents.
WOWHD is a bunch of lamo's, sorry.

SUPER LAVE PRISER.

En ny CD koster kun 40 kr. Det er fantstisk. Det eneste er at det tager langtid af få levret. Men når forsendelsen er gratis og CD'en koster 40-99 kr. vil jeg godt vente lidt. Så har jeg noget at glæde mig til.

6-10 ugers leveringstid.

Gode priser og får altid mine bestillinger, men hold da op man skal være tålmodig.

Hold dig fra wowHD

For 1 år siden havde jeg givet siden en høj bedømmelse, men de har nu ændret på alt hvad der gjorde en handel hos dem til en positiv oplevelse. De er mindst 2 dage om at svarer hvis du skriver til dem, så hvis du skal bestille noget kan det godt være det virker som et godt sted at gøre det. Fordi det generelt er billigt, men du skal virkelig have god tålmodighed og være sikker på at du ikke får brug for at kontakte deres kundeservice. Jeg har aldrig oplevet værre kundeservice end den jeg over den service jeg har fået over snart en uge og stadig ikke fået løst da de ikke svarer.
Anbefales ikke!

Fin service på returprodukt

Skulle sende et produkt retur og der var ingen problemer. Desuden dækkede de også returportoen.
Rigtig god service

laaaaaaaaaaaaang leveringstid

jeg bestilte 4 cdér den 3 september. Efter 16 dage modtog jeg den første og efter 23 dage kom der en til. De sidste 2 kom efter 30 dage.Alle cdérne kom fra hong kong på trods af at de stod opført som lagervare på hjemmesiden.det er sidste gang jeg handler der , min tålmodighed rækker ikke til at vente så længe.

Tålmodighed er en dyd.

Wowhd eller cdwow har været min foretrukne side i mange år. De har et stort udvalg af engelske bøger som koster 300+ herhjemme i butik, men som kan købes fra 49 og opefter derinde.
Ja, deres leveringstid er lidt ustabil, men hvis man vil have en vare hurtigt, kan man jo gå i en butik og købe den til fuld pris. Jeg venter hellere end gerne et par uger ekstra for at få varen billigere.
Har et par gange oplevet at meget populære dvd'er (typisk nyudgivne boxset) der er forudbestilt ryger i restordre pga. den store efterspørgsel, men så må man gøre op med sig selv om man vil spare penge og vente, eller betale fuld pris og få det nu. Jeg har henvendt mig til kundeservice med mine klager og har altid fået fint svar og pengene tilbage, hvis jeg ikke ville vente på at varen kom hjem.
Husk at give de 7 kr. for forsikring, for hvis din vare skulle blive væk i posten eller være beskadiget, sender de en ny vare til dig eller ombytter den for dig. Fragten er gratis, så de 7 kr. giver jeg gerne med hver ordre.
Har aldrig oplevet at skulle betale told på noget som helst, uanset hvor i verden det er sendt fra.

Spild ikke din energi

Varen tager riiigtig lang tid om at nå frem. Pengene trækkes ved ordrerafgivelse.

Når varen ikke når frem, kan du vente yderligere laaaang tid. Og de er yderst modvillige til at sende varen igen.

Svarer alle henvendelser på engelsk.

Jeg er helt færdig med at handle med dette firma. Undgå ærgelser. Undgå Wowhd.

billig men varen er sjældent på lager....

Har nu haft 3 ordrer hos wowhd og alle er røget i restordre. Seneste ordre var GTA 5 for en måned siden, hvilket så røg i restordre i dag.

WOWHD trækker i øvrigt pengene på kortet når ordren dannes, ikke når varen sendes... det kan vist ikke være tilladt?

Sløvt

10-15 dages levering er sgu for sløvt :-(

Laaaaaang leveringstid

Handler der ikke mere. Selvom man bestiller varen flere uger før udgivelsesdatoen, har jeg nu to gange i træk først fået den en måned efter den udkom.

Billigt!

Wowhd har et stort udvalg af cd'er, som ingen dansk musikbutik kan matche.
Prisen er altid lav!
Leveringstiden kan variere, men til den pris og med det udvalg er det ventetiden værd.

Tilfreds - men forvent ventetid

Jeg har handlet et par gange på wowhd.dk med stor tilfredshed.
Rigtig gode priser!

Men forvent en del ventetid. Jeg har dog endnu ikke oplevet, at min bestilling ikke er kommet frem.

Is Wowhd your company?

wowhd.dk Details