Wowtravel reviews

Wowtravel reviews

6.8

SUPER tur til Tyrkiet

Vi er lige kommet hjem efter 1 uge i Tyrkiet på hotel Arcanus. Alt klappede perfekt såvel rejse mæssigt som på stedet. Et dejligt hotel og masser af søde folk på stedet. 1 uge i Tyrkiet på et 5-stjernet hotel med all inklusiv til kr. 3.500,- kan ikke fås bedre.
vi tager gerne en tur mere.

WOW aflyste flyafgang 5 dage før ferien

WOW aflyste en flyafgang vi havde fået i forbindelse med en ferie til Tyrkiet 5 dage før vi skulle afsted,hold jer langt væk fra dette selskab,vi står med en ødelagt ferie og en lang næse

RIGTIG GODT

Min forældre er lige kommet hjem fra en ferie i tyrkiet (Antalya) som de købte igennem sweetdeal. De gav 1700 kr. pr. person for fly, hotel og morgenmad + guide, bus der kørte dem til og fra hotellet fra lufthavnen. De er SÅ tilfredse og var rigtig glade for at komme afsted. Alt var perfekt siger de, og de havde en dejlige rejse :) De skulle købe en pakke som indeholdte frokost, aftensmad og entre biletter til de forskellige ting. De gav omkring 200 euro hver for en hel uge. Hotellerne var gode, og maden var tilfredsstillende. Alt i alt en dejlig rejse :)

Tyrkiet 1 uge 1500 plus 1500 vidunderlig billig ferie

Vi er lige kommet hjem fra en pragtfuld uge som havde alle aspekter for en god uges ferie. Søde dygtige guider ERCAN & RASMUS speciel tak til jer, fantastiske hoteller med alle muligheder for afslapning spa bla og helt utrolig lækker mad og derudover kulturelle eventyr værd at anbefale i den grad vi var utrolig tilfredse og det var dem omkring os også

VIGTIGT at man påregner at købe tilkøbspakken med mad og all incl også utrolig billigt ca1500kr i alt en fantastisk ferie for kun 3000 kroner med ALT :-) dem der vil brokke sig bliv hjemme dette er et rigtig godt produkt. har man lyst til at gøre alting selv altså uden tilkøbspakken bliver det meget dyrerer og slet ik en behagelig ferie men stress og sure miner da mulighederne er begrænset og dårlige udenfor hotellerne anbefaler man køber en andens slags ferie tak herfra vi skal afsted igen det er helt sikkert mvh Kirsten & Mogens

Tyrkiet fra 6 til 13 februar for 1499 kr

Vi har her i februar været på rejsen til Tyrkiet for kun 1499 kr. Vi havde før turen læst nogle negative anmeldelser. Vi må bare konstaterer at vi har været på en tur, hvor der på ingen måder er noget at komme efter. Alt klappede efter planen og hvad vi var blevet lovet fik vi. Vi blev torsdag modtaget i lufthavnen af vores super guide Hakan Boran. Vi fik en første introduktion til ugen på vej til hotellet, stille og roligt og på perfekt engelsk. Næste dags mødetid blev understreget et par gange. Sådan var det hele ugen, så ingen var i tvivl om hvad vi skulle på næste step. Hakan var super til at fortælle og altid til rådighed hvis vi havde behovet. De hoteller som vi besøgte var alle super og maden vor overdådigt. Rasmus fra vores introduktionsmøde gjorde det rigtig godt. Turen til Pamukkele var rigtig fin og her fik vi igen en super guiding af Hakan. Vores besøg på tre fabrikker, tæpper, læder og smykker vor vel planlagt og her var Hakan også til rådighed hvis vi måtte ønske det. Tillægspakken på de 209 euro var absolut rimeligt til det vi fik. Selv om vi ikke kan udtale os på andres vegne, så snakkede vi ikke med nogle fra de to busser som ikke var ligeså tilfreds som os.
Vi vil altid være klar til en rejse mere og meget gerne med vores super guid Hakan.
Hilsen AG og Kurt Mikkelsen Viborg.

Fuld tilfreds

Jeg er nok normalt en dem der selv vil gøre alting selv og all incl passer ik til os for vi vil selv ud og finde tingene derfor valgte vi ikke pakken til de 199 euro og DET FORTRØD VI I DEN GRAD, kan kun give den nedenstående kommentar fuldstændig medhold, sikke et rod uden pakken.Vi ankom sent
på hotellerne også som iøvrigt også fortalt af rasmus på mødet iøvrigt et super proffesionelt afholdt møde 5 stjerner til ham of vi prøvede at finde taxier busser osv for bare at et finde et ordenligt sted hmmmmm vi var kloge troede vi ialt 8 personer som spiste på den første og bed bedste restaurant vi alle og jeg gentager ALLE RØG PÅ POTTEN MED DÅRLIG DÅRLIG MAVE FRA DEN LOKALE REATAURANT, vi betalte ca 40 euro med taxi inkluderet og så selvfølgelig dårlig mave ævvv, næste dag efter vi igen ankom til hotellet sent fik vi heldigvis
fat i rasmus som sørgede for vi kunne få pakken Alligevel TAK efterfølgende havde vi ingen problemer og vi nød hvert er måltid på alle hotellerne vi kunne jo helt selv bestemme hvordan vi ville designe vores
velsmagende suppe forret hovedret og
Sublime desserter der var alt simpelthen alt
og alle de stortset gratis drikkevarer fels kan min kone godt li en gin og tonic hvergang hun drak sådan en kostede det 80 kr men ik for os :-)

vi skylder rasmus en stor tak for at redde os fra vi ik gad lytte fra starten, hele turen får 5 stjerner også guiden ercan var utrolig god og dygtig tak vi kommer helt sikkert igen og næste gang tænker vi ik 2 gange vedr. Køb af den billige pakke mvh jørgen og gitte

Dejlig ferie

Hej alle

Ja min kone og jeg er lige kommet hjem fra en dejlig ferie i tyrkiet, vores forventninger var ik så store da vi have læst flere gnavne anmeldelser her på sitet men vi havde en virkelig god tur og betalte KUN 1499 kr med fly hoteller og guidede turer og tilmed morgenmad alt klappede fra første dag da vi mødte rasmus vores meget venlige og hjælpsomme danske guide han holdt et virkelig godt informationsmøde og fortalte os om turene hotellerne og forskellige sjove men brugbare ting vi købte pakke. Med all incl dvs alt mad og drikkevarer på turen for KUN 199 euro og skulle vi næsten ik ha pungen op resten af ferien det kan da ik komme bag på nogen at vi skal betale for frokost aftensmad og drikkevarer i vores bus var der 2 som valgte at prøve at gøre tingene selv og de fortrød noget så grueligt ved de kom til at betale ca 350 euro pr næse og de fik ik halvdelen af hvad vi andre fik, og de havde problemer med at få noget at spise om aftenen der skulle de ud og betale taxipenge og det er dyrt i tyrkiet og hvem gider det når man lander sent på hotellerne og til frokost måtte de pænt vente i bussen til alle andre var færdige med at smovse for restauranten var jo bestilt på forhånd og de kunne ik selv bestille, husk på pakken er designet til turen mht alt så bare ærgeligt for dem vi sad ved Siden af dem i bussen og de brokkede sig hele tiden over alt, kan altså ik forstå man gider tage på ferie med den indgangsvinkel turen kan ik gøres billigere med fly og fantastiske hoteller med overdådigt mad, men alligevel er nogen folk så smålige kan ik forstå de køber en fælles tur hvor man følges ad i bus de skulle hellere købe en tur for dem selv så kan de jo få alt som de selv vil uden at vi andre skal hører deres brok, men det er nok for dyrt( bliv hellere hjemme hvis i ik har råd til 3000 kroner for fly hoteller og all incl det stadig helt sindsygt billigt ) tænke også vi ville også ud og spise udenfor hotellet men det blev kun til en enkelt gang da vi ik kunne finde nogen i nærheden og vi betalte mere der end på vores 5 stjernede hotel med alt hvad hjertet kunne begærer og mere til og TILMED FIK min kone og 3 andre gæster fik desværrer rigtig dårlig mave så det gad vi ik igen da vi også skulle kører i bus og ik gad at bruge resten af ferien på toilettet :-) og på hotellet gik der en kvinde rundt i hvidt og tog prøver af maden for at sikre den gode hygiejne, så vi tager helt sikkert med igen hvorfor kun 4 stjerner vores guide mr özgur var alt for selvhøjtidlig alt andet var perfekto mvh jesper og familien

FIN FERIE, MEN PAKKEN ER IKKE FOR DE FRISKE!

Sweetdeal (1299,-)
Hvis du ikke har noget imod at køre i bus og gerne vil opleve mange sider af Tyrkiet, så er den her rejse noget for dig.
Hvis du ikke er doven, så lad være med at købe pakken!!!

Fantastic Guide: Tankut (Ali). Thank you!

PS. Rasmus vil bare sælge. Du kan sagtens finde mad på turen. Ingen af dem som ikke havde købt pakken sultede ikke - tværtimod - men de sparede penge.

Wow Travel Tyrkiet - et Lotteri...

Vi var med Wow travel i Tyrkiet fra d. 21-28 nov.
Når jeg nu læser de forskellige meninger om Rejsen både med ture til Cappadocia og Pamukkala, så kan jeg sagten forstå det, for det er et LOTTERI!!!
Nogen er "heldige" og får det fulde pakke med 5* hoteller osv, andre, som os, trækker "nitteren" og ender på hoteller, som ganske vist har 5* uden på, men det må være mange år siden de levede op til standarten, Vi kom på Dyadom, et nedslidt muggent hotel, hvor der var forhindringsløb bland spande, fordi det regnede gennem taget. Spisesalen ( for en 5* resturent var det bestem ikke) var noget af et mareridt, hårde træstole, ingen udsmykning, støj som på en efterskole og stort set den samme Buffet med kun få variationer. Bondefangeren Rasmus, var en oplevelse i sig selv ( den kunne vi nu godt ha' undværet) han kom kun for en ting og det var, at sælge All inkl. pakkerne, hvis man tillod sig at spørge om Bus, taxa og andre steder at spise, fik vi ikke noget svar, kun at det var alt alt for dyrt ikke at købe pakken. Der er langt til noget som helst og stort set ingen steder at spise, hvis man ikke køber pakken og det bør derfor fremgå ved købet af rejsen. Flere "stillede sig tilfreds" for hvad kunne man forvente til den pris??? Tja... vi har altså købt en rejse til omkring 4700 kr med rabat så vi kun betalte 1499 kr, så vi forventede en rejse der var 4700 kr værd og ikke 1499 kr værd. Hvor mange ville være tilfreds, hvis man havde købt en 200 gr bøf på Jensens Bøfhus til ½ pris på Sweetdeal og så fik serveret frikadeller fordi de nu havde fået det så billigt???
Derudover skal man være forberedt på at de nærmest kun vil have Euro, en information vi heller ikke fik. Vi blev også snydt for en dagstur til Anlanya, det fremgår af mine papir fra WOW Travel, at den indgår i de 199 Euro, men vi kom aldrig på den tur. Man skal også være opmærksom på, at man udover de 199 Euro skal betale for drikkevare og den pris, hvis man køber fri bar, er meget forskelligt. Nogen får det til en pris, andre betaler en anden, vi kom til at betale 55 euro i alt for drikkevarer og så oven i det hvad vi skulle drikke til frokost/aftensmad på tre dags turen, så alt i alt endte det med ikke at være så "billig" en tur som det lød.
Håber for andre der køber rejsen, at i trækker "gevinsten" og IKKE NITTEREN!!!
Jeg har sendt klage til både WOW travel og Sweetdeal, med billeder af det "skønne" 5* Dyadom, men vand der render ind fra balkon'en, mug på badeværelset, spande forhindringsløbet og det mere end beskidte tæpper og en spa afdeling med en kold "headet pool" revnede spa stole, stoppede toiletter, ingen toilet papir og ofter ingenting at tørre hænder i.
Vores ferie blev reddet af nogle super dejlige mennesker i Bus 8 tak for dejligt selskab til jer....

Bondefangeri og frihedsberøvelse

Vi er lige kommet hjem fra Antalya (sweetdeal tilbud). Vi bliver på vej til første (ud af 4) hotel informeret om ugens forløb, hvilket var ændret en del i forhold til beskrivelsen fra sweetdeal - andre hoteller, lokationer etc. Vi troede vi skulle til Alanya, men bliver i stedet kørt ad H til ud på bøhlandet på et "luksus hotel", hvor der ikke er noget der minder om liv eller by i nærheden, og ved Rasmus' velkomstmøde siver det ind at man er mere eller mindre tvunget til at købe "all inclusive" hvis man ikke vil dø af sult. Vi bliver så fragtet rundt som kvæg til det ene afsides møg hotel efter det andet og ud at se "tyrkiske seværdigheder" - dvs. souvenirbutikker, mavedansere og tæppehandlere som lever af Europæere som kommer i busser med deres Euro - alt til ekstreme overpriser!! på 4. dagen fik vi nok og steg af turen i Antalya, hvor vi selv fandt et hotel - det var den bedste beslutning vi tog på turen!
Tyrkerne er nu søde nok - Men de vil bare have dine Euro!

fantastiske oplevelser for super pris

Som så mange andre, var vi skeptiske lige før afrejse den 14.11.2011 p.g.a. manglende informationer vedr. flytider, men som Rasmus sagde til velkomstmødet, så ville alt klappe herefter. Vi kan bestemt anbefale turen til andre.
Vi var i forvejen informeret om rundturen incl. besøg på fabrikker, så hvis man kan sige nej, hvis ikke man har lyst til at købe noget og hvis man kan komme tidligt op, er der intet at frygte på denne rundrejse - tværtimod. Vi så så meget, hørte meget om den tyrkiske kultur i bussen, gode overnatningssteder og lækker mad.
Tak for turen til hele bus2 ( et super hyggeligt hold ) og tak til Mehmet og Rasmus.

Dårlig og dyr

Intet af det der var lovet og eneste mulighed for at få noget at spise var at tilkøbe en pakke til 224 euro pr person afsides hoteller som var under de lovede 4-5 stjerner tilkøb af allinclusiv og når vi ville have noget var svaret det er ikke med

God ferie til små penge :-)

Er lige kommet hjem fra en dejlig uge i Tyrkiet, Antalya-området, med min mor.
Vi kørte meget i bus - men en god bus med godt selskab, en sjov og hyggelig guide, Ercan, og buschauffør som hele turen igennem kørte meget fornuftigt. Det er da svært at klage over :-)
Vi boede på fine hoteller, med ganske udemærket buffet alle dage.
Vi så rigtig mange spændende ting, og hørte meget om Tyrkiet i bussen.
Vi var inde og se smykker, lædervarer og i potte-mageri. Spændende og lærerigt alle delene - men lidt specielt at stå i et showroom med omtrent lige så mange sælgere som turister.... Men forstår man at sige nej, er det ikke noget problem ;-)
Alt i alt er vi meget tilfredse med vores tur, og rejser gerne med WOWtravel igen.

SUPER TUR TIL TYRKIET MED WOW TRAVEL (SWEETDEAL)

Vi har været i Tyrkiet med WOW Travel i perioden 20.10.-27.10.2013.
Vi kan kun sige at det har været en pragtfuld tur med mange gode oplevelser, ja vi har været på 4 forskellige hoteller (super flotte), men det vidste vi jo godt inden vi tog afsted, vi var da også lidt skeptiske, efter alt det vi havde læst her på TRUSTPILOT,
Vi kan kun anbefale sådan en tur, der var ingen overraskelser, ved velkomstmøde oplyste Rasmus os om de tilkøb vi kunne lave, (stor ros til Rasmus det kunne ikke gøres bedre) men det vidste vi jo også hjemmefra, der var ingen tvang, alle kunne selv bestemme hvad de ville gøre af tilkøb, selv dette var billigt.
Vil vil derfor sige tak til alle i bus 18 med den gode buschauffør og guide (tyrkisk/engelsktalende guide) som sørgede for at vi fik en super oplevelse og en masse informationer mens vi kørte.
Vi vender bestemt tilbage en anden gang til et tilsvarende godt tilbud.

Karen og Børge

Dejlig ferie alt i alt <3

Rigtig dejlig ferie trods alt :) billet håndteringen og informationen er virkelig dårlig da jeg aldrig modtog nogle billetter,men efter et par opkald fandt jeg nogle fly tider.. Turen hjem blevet forsinket 11 timer i forhold til det vi havde fået afvise hjemme fra det var på sin vis meget godt da vi så slap for at flyve om natten.men havede man lavet aftaler osv. Måtte man aflyse dem så mit råd er man tager en ekstra fri dag dagen efter da man ikke kan være helt sikker på hvornår man er hjemme ;)

Selve turen var rigtig dejlig dog kunne jeg godt have bugt en dag mere til afslapning istedet for man så 2 vandfald og 2 romer ting ;) Vi boede på 5 hoteller selvom der stod 3 i beskrivelsen da jeg bestilte rejsen det var lidt hårdt men 4 ud af 5 hoteller for top karakter virkelig lækre hoteller ;) så vil jeg gerne sige stor tak til vores Guide Mehmet og ikke mindst en stor tak til alle de dejlige mennesker fra bus 2 d. 14-21 Nov. I gjordede turen helt fantastisk og gjordede at man hurtig glemte alle de negative ting.. tak for en fantastisk Tur.. Skal i på denne te så sørg for at have ja hatten på så skal det nok gå.. tag flest euro med men også lidt tyrkiske lire da det nogle steder bedst kan betale sig med dem ;)

God ferie til billige penge

Min kæreste og jeg er netop kommet tilbage fra en uge i Tyrkiet købt gennem Sweetdeal og Wowtravel. Vi var afsted i perioden 12/11-2013 til 19/11-2013, og den tur, vi var på, var den til Pamukkale. Vi gav hver især 1599,- for turen eksklusiv tilkøb og mad.

Inden afgang havde vi læst anmeldelser på Trustpilot, og vi skal være ærlige at indrømme, at vi blev en smule nervøse. Blandt de få positive tilkendegivelser var der et utal af gæster, der på den ene eller anden måde ikke var tilfredse. Vi blev dog enige om, at vi ville tage af sted med lave forventninger og se tingene fra en positiv vinkel; det er vi glade for i dag!

Selve flyturen fra Billund forløb problemfrit. Vi lettede kl. 20.10, hvilket betød, at vi først var i Antalya Lufthavn kl. 1 lokal tid. Personligt foretrækker vi dog dette frem for at skulle op kl. 4 om morgenen for at nå et tidligt morgenfly, så vi klagede ikke. Efter at være blevet sat i en tour-bus, som vi var tilknyttet hele ugen, gik turen til det første af fire hoteller. Vi ankom til Incekum Beach Resort kl. 3.00 lokal tid. Der fik vi udleveret værelser, og der var en let anretning til de sultne.

Til infomødet næste formiddag blev vi mødt af den danske guide, Rasmus, der fortalte om ugens program og de ekstra ting, man kunne tilkøbe. Der var en 'stor' pakke, der indeholdt aftensmad alle dage, frokost alle dage undtagen den første, tyrkisk aften inkl. tre drinks, bådtur samt All Inclusive (al mad og drikke ad libitum) de sidste to dage. Den kostede 209 Euro i alt med en rabat på omkring 50 Euro fratrukket. Vi tilkøbte aftensmad alle dage, frokost på de fire udflugtsdage (begge dele ekskl. drikkevarer) og entréen til Pamukkale og Hierapolis. Det gav vi i alt 155 Euro per person for. Dermed valgte vi altså selv at sørge for frokost den første dag samt de sidste to dage, hvilket vi havde medbragt hjemmefra i form af rugbrød, makrel i tomat, tun, plastiktallerkner og bestik. Ydermere betalte vi så også for vores drikkevarer til samtlige måltider alt efter, hvor meget vi drak. Rasmus var god til at informere om de forskellige muligheder og give et overblik over, hvordan ugen ville forløbe. Han var en smule defensiv i sin retorik, hvilket nok skyldtes, at der fra de tidligere gæster har været en del kritik af både det ene og det andet. Vi mærkede på intet tidspunkt, at løfter blev brudt, eller at vi fik noget andet, end vi havde betalt for.
Resten af dagen var uden planlagte arrangementer, så vi kunne nyde solen, poolen og fitness-/wellness-området.

Dag 3 blev vi afhentet af bussen kl. 8.30, og så kørte vi til Pamukkale. Der var passende med små pauser undervejs og en frokostpause på 45 min midt på dagen. Maden var ikke det helt vilde, men vi blev da mætte. Kl. 15.30 stoppede bussen foran Pamukkale, så vi kunne se os lidt omkring og tage nogle billeder. Derefter kørte vi til hotellet, som lå et kvarters tid fra selve Pamukkale by. Køreturen tog, som man kan gætte sig frem til, en del timer, og det var bl.a. det, som havde været et af de helt store kritikpunkter fra tidligere gæster. Det forstår vi dog ikke helt, eftersom man hele tiden har vidst, at Pamukkale og Antalya ligger et stykke fra hinanden, og at det derfor ville tage noget tid at komme fra A til B. Vi var så heldige, at der gennem hele køreturen var en god stemning i bussen – både gæsterne iblandt, men også fra guiden Ercan, som formåede at holde folk i godt humør vha. jokes og sjove anekdoter.
Værelserne på hotellet, som hed C&H Hotel, var fine; der var hamam (tyrkisk bad) og både en kold og varm indendørs pool. Fitnessområdet var ikke værd at bruge, men ellers var faciliteterne fine. Maden var helt standard tyrkisk buffet med diverse salater, grøntsager, brød, ris, pasta og forskellige kødretter og selvfølgelig et kagebord.

Dag 4 tog vi af sted kl. 9 og tilbragte det hele formiddagen og noget af eftermiddagen i Pamukkale, hvor Ercan fortalte en masse, men hvor vi også fik tid for os selv til at udforske og se området. Efter en lidt sen frokost var det atter tilbage til hotellet, hvor den stod på afslapning resten af aftenen, inden vi skulle checke ud kl. 7.50 dagen efter og begive os tilbage mod Antalya.

Dag 5 skulle vi besøge den første af de tre obligatoriske forretningsbesøg: Tæppeforretningen, smykkeforretningen og læderforretningen. Der blev fortalt en masse om tæpperne, og vi fik set en masse. Da de så var færdige med at informere, blev vi straks mandsopdækket af en masse sælgere, som meget ivrigt og aggressivt forsøgte at sælge os forskellige tæpper, som de mente, vi ikke kunne leve uden. Det er sikkert forskelligt fra person til person, men det, at man ikke kunne få lov til at gå rundt i fred og ro og se, om man evt. kunne være interesseret i en vare eller ej, men at man konstant havde en sælger i ryggen, var i hvert fald noget, der gjorde, at vi ikke havde lyst til at købe noget. Og det gjaldt alle tre forretninger, vi besøgte. Fælles for dem var, at der uden tvivl var en masse rigtig flotte og interessante varer inden for deres eget felt, men at de også alle tre benyttede sig af samme salgstaktik. Not a fan.
Dag 5 afsluttedes med, at vi fik et par timer i bazaren i Antalya, hvor vi kunne gå rundt for os selv og slappe af og købe nogle af de mange kopivarer, sådan en bazar er kendt for. Vi blev herefter indlogeret på det tredje og hidtil bedste hotel, IC Airport Hotel Antalya. Dog var det kun en enkelt overnatning, vi havde her, og langt størstedelen brugte aftenen på at tage til tyrkisk aften, hvilket som nævnt tidligere var med i All inclusive-pakken. Vi var svært tilfredse med at kunne slappe af i hotellets pool i stedet.

Dag 6 startede med et tidligt check-out fra hotellet kl. 7.30 og afgang til først smykkeforretningen og dernæst læderforretningen. Da det var overstået, gik turen mod det sidste hotel i denne omgang, Dyadom Hotels Resort. Et ganske udmærket hotel med fin mad, strand og pool. Vi er normalt ikke så kræsne, hvad hoteller angår, så selvom det muligvis ikke var det, vi ville forbinde med et femstjernet hotel, som det er reklameret til at være, var vi fint tilfredse. Resten af dag 6 blev brugt på stranden til afslapning, beachvolley og hygge.

Dag 7 tog næsten hele gruppen på den købte bådtur. Igen blev vi hjemme, hvilket vi var godt tilfredse med. En hel dags afslapning havde vi brug for efter det forholdsvis hektiske program. Vi snakkede med nogle af de andre gæster, der havde været på bådturen, og det, vi kunne trække ud af det, var, at det havde været en fin tur, men den var ikke de 30 Euro, som turen var prissat til i All inclusive-pakken, værd. Men det lod ikke til, at nogen var decideret utilfredse.

Om aftenen var der arrangeret fællesspisning, hvilket var en hyggelig måde at slutte en god uge af med.

Dag 8 checkede vi ud kl. 12 og satte ellers kursen mod lufthavnen. Flyet lettede kl. 15.45, og vi var i Billund kl. 18.30. Ingen problemer der.

Alt i alt har vi haft en rigtig god tur til billige penge. Vi fik, hvad vi havde betalt for, og hvad vi havde forventet. Naturligvis er der altid ting, der kan forbedres. Bl.a. kan All inclusive-pakkerne med fordel gøres mere overskuelige, mens antallet af hoteller måske var lige i overkanten. Dog er det småting, som egentlig ikke optog særlig meget af vores tid. I bund og grund er vi rigtig glade for, vi valgte at tage til Tyrkiet med Wowtravel gennem Sweetdeal. Der skal lyde en stor ros til vores guide Ercan for nogle gode, informative og sjove timer. Også en tak til vores chauffør for at få os sikkert igennem de mange kilometer på de ikke altid lige veje. Sidst, men ikke mindst en stor tak til resten af gæsterne i bus nummer 17 for at være med til at gøre det til en rigtig god uge i Antalya og Pamukkale. Såfremt denne standard holdes, vil vi ikke have noget imod at gøre brug af et lignende tilbud en anden gang.

Hilsen Sara Christensen og Jan Wen.

oplevelser-og indtryk i flæng :-) TAK

SUPER TUR !!! fra Billund til Tyrkiet fra 29. Oktober til 5. November 2013:Herlig service på de fleste hoteller, meget buskørsel-jo men det er vel bedre end at gå,-mener der er ret langt imellem tingene... super tur også for børn (vores er 10 og 12 år ) og idet der guides på engelsk er det også en meget lærerig uge for dem :-)
Tak til Hakan og chauffør, som hele ugen gør ALT for vores ferie bliver speciel.
Lækre hoteller ,de fleste med smilende personale, som kan en smule engelsk (mere eller mindre)
Lækkert med indkvartering på IC Airport Hotel ,mener det er ikke nødvendigt at bruge 1. nat på buskørsel...
Tak for fint selskab til hele bus 31, herligt at møde jer alle :-)
Mojn fra æ synnejyder :-)

Fantastisk ferie

Antalya – Cappadocia, 3. nov-10 nov.

Jeg købte en tur til Tyrkiet fra Takeoffer og Travador til 1999,- pr person for en uge inklusiv fly, hotel og morgenmad. Inden jeg bestilte, undersøgte jeg flyprisen og de samme datoer kom op med en pris på 1900,- pr person, så jeg havde ikke de store forventninger til hvad man kan få en hel uge med hotel og morgenmad for kun 100.-. Jeg blev meget, meget glædeligt overrasket over hvor meget vi fik for vores penge.
All inklusive pakken man kunne tilkøbe var ikke hvad jeg forstår ved all inklusive, men priserne på hotellet er høje hvis man selv vil købe og jeg havde ingen problemer med at drikke lokale drikkevarer.
Jeg var på en privat arrangeret tur til Cappadocia sidste år og havde tænkt meget over hvordan jeg kunne få min mor rundt til alle de ting vi gerne ville se og opleve, men fandt ud af at det hele var med i turen.

Travador var ikke nogen positiv oplevelse og informationen om turen fra Travador og Takeoffer meget mangelfuld, så jeg var ikke klar over at der var guide med os hele turen og at vi fik mulighed for at opleve så meget på vejen. Dette gav mange negative kommentarer blandt andre deltagere i bussen, hvilket er en skam, når det kunne være undgået med ordentlig information.

Vi blev hentet i lufthavnen og landede i bus 45 med Sinan som guide. En utrolig behagelig, sympatisk mand med masser af overskud og charme.
Hotel check in foregik som noget af det hurtigste jeg nogensinde har oplevet og gennem ugen delte Sinan ud af sin utrolige viden om Tyrkiet, historie, religion, kultur og masse andet interessant.
Vi var to busser der fulgtes ad og havde hver vores fantastiske guide. Den anden bus havde bestilt gennem Sweetdeal og Sweetdeal havde været meget bedre til at informere om at grunden til at de kan tilbyde så billig en rejse er, at de får tilskud for at fragte turisterne rundt til forskellige værksteder, hvor man på en spændende måde får indblik i deres tæppevævning, læderfremstilling og smykker – og informerer også om at hvis man ikke ønsker at deltage i disse oplevelser kan man betale sig fra det.

Den lange tur til Cappadocia blev brudt op med to interessante besøg, så turen virkede ikke så lang. Vi stoppede ved Mevlana mausolæum i Konya og en undergrundby.
De næste dage blev krydret med tæppeværksted, Göreme open air museum, Uchisar, varmluft ballon, pottemageri og en masse informationer fra Sinan. Vi kom også til en tyrkisk aften med dans, underholdning og ikke mindst gratis drikkevarer.

Jeg havde fornøjelsen af at se FCK mod Galataseray med de to charmerende guider fra bus 44 og 45 – to super hyggelige mænd med masser af humor, glimt i øjet og masser af positiv energi.

Stor tak til alle fra bus 45 for en hyggelig ferie.

Sinan, my no 1 guide – thank you for taking very good care of us and making it a fantastic holiday for me and my mother. She almost cried, when she said goodbye to you. You have been fantastic!!!
Suat – Thank you for the nice talks and for trying to open my eyes. Next time, look for the lady in red – nemli :o)
It was a great pleasure to meet you guys. Definitely hope to see you again one day.

Rigtig god tur til prisen

Vi var 4 af sted fra d. 31/10 - 07/11 2013 til Tyrkiet hvor vi besøgte Cappadocia og andre steder.
Alt var godt og specielt den danske guide Rasmus, som tog i mod os på det første hotel, altid i godt humør og vil gøre alt for at hjælpe dig - vores guide Ercan (som er et virkeligt rart menneske med meget viden morskab og jokes) og buschaufføren.

Det var en DEAL vi havde købt til 1700 kr. så med alt det vi oplevede er der intet at klage over (vær dog forberedt på mange km. i bus i det flotte landskab;-)

Det eneste jeg vil sætte en finger på er at man skal være opmærksom på at HAMAM er MEGET forskellig fra hotel til hotel. Vi havde en dårlig oplevelse med det på hotel INCEKUM.
Venlig hilsen
Henrik, Rikke, Daniel og Elida.

STOR tak til Hakan for en fantastisk tur i Tyrkiet

Bestilte en Sweet-deal tur til Tyrkiet i august, med afrejse 29. november. Havde ikke de store forventninger til Tyrkiet eller rejsen. WOW travel, som arrangør skal ikke have ros for deres håndtering af info og billet håndtering, det kan ikke blive ringere. Men efter fly tur, med venlig betjening, kaffe og sandwich, landede vi i Antalya lufthavn. Herefter klappede alt, hurtig i bussen fem til hotel hvor der var opstillet en form for nat kaffebord. Næste dag blev der inviteret til info møde hvor der blev givet information om turen og mulighed for tilkøb af pakke indehold alle frokoster / aften måltider samt indgang til alle attraktioner til en fornuftig pris 199 €, man kan ikke forvente, at kunne gå på cafe i nærheden af et 4 eller 5 star hotel (heller ikke i DK). Vores guide Hakan, fantastisk fyr, både info og humor var på plads, vi fik så meget info om kultur, Effesos, Pamukkala, Afrodisias, Tyrkernes hverdag og til slut 2 dage på solvognen på Incekum Beach Resort. Helt igennem en fantastisk tur.

Is Wowtravel your company?

wowtravel.com Details

Visit Wowtravel