Wowtravel reviews

Wowtravel reviews

5.2

Good deal

Booked 7 day package to Turkey for a price of 1499 DKK and it was best deal for that money. We flown with Corendon Airlines and the flight was good and the in flight service was also good.
We were picked up by tour guide and he was helpful. We traveled 2500 KM altogether in a bus stayed in 5 different. The bus was broken on the first day, but replaced with another bus which was very good.
The hotels were excellent with all the amenities like swimming pool, spa and Turkish bath. Incekum Beach Resort was the best where we stayed last 2 days.
We bought another package for 199 Euro/person where they provide dinner and lunch (Drinks are paid by our self except the last day where you get everything). The restaurants that we ate were very clean with good food. Children below 7 years are free and below 12 years pay half the price.
We also bought another package where we paid 15 Euros/person/day for the first 2 days where they provide all the drinks (alcohol and non alcohol). It was very nice we could drinks many cocktails near the pool.

So we paid 1499 for the package + 1499 for the lunch and dinner package + 340 for all inclusive + drinks. Total about 4000Kr.

(-) We spent too much time in carpet, jeweler and leather shops. No one bought anything in our group as they are too expensive. It is bit annoying that, when we are trying to look something, there are 10 sales men running to you and trying to show many things. So we didn't even want to look at their products. When we ask for a price for a ring, first he said it is 3200 Euors and said 10% group discount and 20% other discount and there is other discount of 20% (not sure why many discounts). Finally he came up with a price of 1400 Euros. We didn't want to buy something where you bargain so much after all it is not that worth.

Except that, we had wonderful company with rest of the group and enjoyed a lot.
I can recommend this package without any reservations.

mangel på respekt for deres gæster

min familie og jeg var på en uges rundrejse med Wowtravel i Alanya regionen og har siden hen klaget over guiden men Wow-travel mener det er okay at guiden generer deres kunder offentligt når de ikke lige danser efter deres dagsorden

Mit livs oplevelse – Antalya regionen

Vi var 6 piger (50-60+) som var på ferie med WOW Travels tur til Antalya regionen/Pamukkale 16.-23.marts 2014 (Bus H31). Vi købte tillægspakken som indeholdt aftensmad og ture med frokost samt drikkevarer på Incekum Beach Resort. Herudover kunne man selv vælge hvad lommepengene skulle bruges på.
Dejligt med en dansk guide til informationsmødet, og en fantastik tyrkisk guide (engelsk talende) på turene samt på hotellerne under hele ferien. Meget vidende og fortalte levende og ærligt om sit land, traditioner og de steder vi besøgte. Han var utrolig rar og meget hjælpsom. Chaufføren kørte rigtigt godt og behageligt.
Servicen på Incekum Beach Resort var rigtig god og vi nød de 4 dage på dette hotel. Richmond Thermal Hotel i Pamukkale var meget nedslidt og især restauranten trængte til rensning. Værelserne var dog rene og pæne. Den termiske pool og kolde pool var en dejlig oplevelse. Alle udflugterne i Antalya, Hierapolis i Pakmukkale, besøget i fabrik hvor de knyttede tæpper, vandfaldet i Antalya, tyrkisk danseshow, bådturen på Manavgat og besøget i moske kan varmt anbefales, da disse var uforglemmelige oplevelse.
Vi kan i hvert fald anbefale denne tur i det skønne forår hvor bl.a. forårsblomster, mandeltræer og mimoserne var i fuld flor.
Mvh Dorte, Brøndby

This review has been reported to customer service by a Trustpilot user for referring to other websites or companies.

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

Meget tilfredsende, næsten 5 stjerner pga. Prisen og hvad man får for pengene.

4 dags tur til Istanbul var en super god oplevelse!vi fik billetterne i god tid, blev hentet af Murat i lufthavnen. Murat var en god guide for os, og vi oplevede mange interessante ting på turen. Hotellet Bulvar Palas var et super godt hotel med fin morgenmad.Rejsen kostede 2700 kr plus 300 kr for 2 halvdagsudflugtpakke, som var rigtig god. Kan varmt anbefales. Det eneste, som kunne forbedres er det, at man skulle oplyse inden, at man vil komme på nogle steder med salg for øje, som en Læderfabrik og et sted på kryddermarkedet. Det ville have forberedt os så vi havde været indstillet på køb. I vores tilfælde havde det den modsatte virkning, så vi ikke købte noget, selvom begge steder havde godt tilbud.

ingen flybiletter eller rrejsetider

ja så er vi de lykkelige købere af rejse til tyrkiet d 16-3 -14 nu med fem dage til vi skal afsted og stadig ingen rejsetider eller flybooking mon det lykkedes syntes det er utilfredsstillende ikke at vide hvilken tid man skal rejse på så kort tid før især da vi skal ulejlige andre folk med kørsel

Tyrkiet 1500 plus 1500 vidunderlig billig ferie

Vi er lige kommet hjem fra en pragtfuld uge som havde alle aspekter for en god uges ferie. Søde dygtige guider ERCAN & RASMUS speciel tak til jer, fantastiske hoteller med alle muligheder for afslapning spa bla og helt utrolig lækker mad og derudover kulturelle eventyr værd at anbefale i den grad vi var utrolig tilfredse og det var dem omkring os også

VIGTIGT at man påregner at købe tilkøbspakken med mad og all incl også utrolig billigt ca1500kr i alt en fantastisk ferie for kun 3000 kroner med ALT :-) dem der vil brokke sig bliv hjemme dette er et rigtig godt produkt. har man lyst til at gøre alting selv altså uden tilkøbspakken bliver det meget dyrerer og slet ik en behagelig ferie men stress og sure miner da mulighederne er begrænset og dårlige udenfor hotellerne anbefaler man køber en andens slags ferie tak herfra vi skal afsted igen det er helt sikkert mvh Kirsten & Mogens

Fuld tilfreds

Jeg er nok normalt en dem der selv vil gøre alting selv og all incl passer ik til os for vi vil selv ud og finde tingene derfor valgte vi ikke pakken til de 199 euro og DET FORTRØD VI I DEN GRAD, kan kun give den nedenstående kommentar fuldstændig medhold, sikke et rod uden pakken.Vi ankom sent
på hotellerne også som iøvrigt også fortalt af rasmus på mødet iøvrigt et super proffesionelt afholdt møde 5 stjerner til ham of vi prøvede at finde taxier busser osv for bare at et finde et ordenligt sted hmmmmm vi var kloge troede vi ialt 8 personer som spiste på den første og bed bedste restaurant vi alle og jeg gentager ALLE RØG PÅ POTTEN MED DÅRLIG DÅRLIG MAVE FRA DEN LOKALE REATAURANT, vi betalte ca 40 euro med taxi inkluderet og så selvfølgelig dårlig mave ævvv, næste dag efter vi igen ankom til hotellet sent fik vi heldigvis
fat i rasmus som sørgede for vi kunne få pakken Alligevel TAK efterfølgende havde vi ingen problemer og vi nød hvert er måltid på alle hotellerne vi kunne jo helt selv bestemme hvordan vi ville designe vores
velsmagende suppe forret hovedret og
Sublime desserter der var alt simpelthen alt
og alle de stortset gratis drikkevarer fels kan min kone godt li en gin og tonic hvergang hun drak sådan en kostede det 80 kr men ik for os :-)

vi skylder rasmus en stor tak for at redde os fra vi ik gad lytte fra starten, hele turen får 5 stjerner også guiden ercan var utrolig god og dygtig tak vi kommer helt sikkert igen og næste gang tænker vi ik 2 gange vedr. Køb af den billige pakke mvh jørgen og gitte

This review has been reported to customer service by a Trustpilot user for containing sensitive information about the company (such as names of employees or owners).

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

God og billig ferie til Tyrkiet - Cappadocia

Min mor, kæreste og jeg selv købte en rejse gennem tilbudibyen.dk til Tyrkiet og Cappadocia med Wow Travel. Prisen var kun 1499,- hvilket ikke kunne gøres billigere.

Flyturen var fin og man blev hentet I lufthavnen.

Det første hotel Incekum var et fint hotel med fantastisk beliggenhed og udemærket morgenbuffet. På vores "fridag" tog vi en dolmus (bus) til Alanya. Det kostede ca. 18 kr. per person per tur, tager ca. 20 minutter og kan klart anbefales, hvis man vil se lidt andet end hotellet og stranden.

Vi blev tilbudt at købe både udflugtspakke, mad på turen og all inclusive. Vi sagde NEJ til det hele på trods af advarslen om at de hoteller vi ville komme til at bo på lå langt fra alt - HELDIGVIS sagde vi nej, for der var massere af restauranter tæt på alle de hoteller vi boede på og generelt var det rigtig god mad.

Generelt kan man købe indgang til alle steder billigere end det udflugterne koster, MEN næste gang vil vi nok overveje at købe udflugter, da vi f.eks. ikke måtte være med hele dagen I Cappadocia. Det klarede vi dog snildt ved at leje en taxa for en dag og køre rundt og se det hele på egen hand - FED OPLEVELSE! For mange steder fik vi helt for os selv, da vores taxachauffør kørte modsat af alle turistbusserne - og så var det stadig meget billigere end udflugtspakken. Det eneste vi ærgrer os over er at vi ikke ofrede en ballontur. Det er dyrt, men det er alle pengene værd!

Vores guide var ok, måske lidt selvhøjtidelig og brugte lidt for meget tyrkisk deo - hvis vi siger Özgür, så er der måske nogen der ved hvem det er? Tilgengæld var han god til at fortælle om landet og kulturen.

Hotel I Cappadocia var også fint, vi spiste kun morgenmad der, da vi jo ikke havde købt mad. Der ligger dog mange restauranter en kort gå tur derfra, hvor vi fik noget af det bedste mad vi har fået I tyrkiet og utroligt biligt. Middag for 3 personer inkl. alt blev ca. 100 kr.og da vi så lagde 20 kr. I drikkepenge, fik vi både bolcher, kuglepenne og luftfrisker til bilen.

Retur til Antalya var lidt nitte, for her skulle man igennem de obligatoriske besøg hos guldsmed, pelshandler mv. Men hvis man bare kan abstrahere fra det, så er Antalya en fantastisk by.

Sidste hotel Siam Elegance, var også udemærket med fantastisk beliggenhed og pool. Igen er der massere af restauranter og andet I området omkring, og man kan fange en dolmus, hvis man vil ud og se noget andet. Under vores besøg I Antalya købte vi en rafting tur fra et af de mange tur-arrangører, og det er altså en sjov oplevelse for hele familien - selv min mor på 62 synes det var fantastisk! MEN lad være med at købe ture på hotellet, der er prisen ca. 2-3 gange højere!

Eneste rigtig dårlige er at min kæreste glemte sine designer (ægte) solbriller I deres bus, og vi har siden prøvet at få dem tilbage uden held :(

Bondefangeri

Vi havde købt en rejse til Tyrkiet gennem Sweetdeal til kr. 2300 pr. person i vinterferien, incl. fly, transfer, tre hotelophold på 4-5-stjernede hoteller og bus mellem hotellerne samt på diverse udflugter. Det lød jo fair nok. Der stod i annoncen, at der ville være "mulighed for at tilkøbe halvpension eller all inclusive", noget, som vi ikke havde tænkt os at benytte os af, da vi hellere ville ud at finde gode, tyrkiske spisesteder. Da vi ankom blev det imidlertid, til informationsmødet, klart, at der reelt ikke var mulighed for IKKE at købe all inclusive-pakken, da alle hotellerne (der nu var blevet til fire) lå i ingenmandsland: henholdsvis i uddøde hotelbyer, i en ørken og ved lufthavnen i Antalya. Desuden ville det være nødvendigt, at alle havde valgt frokost, da udflugterne alle indbefattede frokost-ophold, og der ville ikke være tid til, at man på egen hånd fandt en frokostrestaurant. Prisen for all inclusive-pakken var kr. 6500 for os alle fire, altså ca. 65 % af rejsens samlede pris oveni! Det ville vi så ikke finde os i, så vi lejede en bil i stedet, og kørte på egen hånd rundt mellem hotellerne. Dette var bestemt ikke populært hos vores i øvrigt flinke, tyrkiske guide. Det er helt klart meningen, at man skal købe pakken - men så skal de jo fortælle det hjemmefra, eller lade det være en del af rejsens pris fra begyndelsen! Det viste sig også, hen mod slutningen af ugen, at det var meningen, at man skulle betale drikkepenge til buschaufføren, i en foreslået størrelsesorden af 2 euro pr. person pr. dag! Men hov, var bustransport ikke inkluderet?!
Med billeje, benzin osv. endte det med at koste os ca. det samme som hvis vi havde valgt pakken, da vi sparede helt vildt meget på måltiderne - lidt væk fra turisthotspottene kan man snildt få frokost til fire personer for kr. 75 alt inklusive - en fjerdedel af prisen i pakken! Og vi havde meget mere frihed. Således reddede vi altså vores ferie, men vi bryder os ikke om bondefangeri. Det ville klæde Wowtravel at spille med åbne kort - men så sælger de selvfølgelig ikke så mange rejser...
Vær opmærksom på, at 5 stjerner ikke er lige så meget værd i Tyrkiet som i Europa, men hotellerne var generelt udmærkede, bortset fra den (bevidst) elendige placering.

Fantastisk tur, men WOW travel imponerer ikke

Vi var 3 personer der var afsted 14-21 november 2013 på en West Turkey tur med WOW-travel (købt gennem Sweetdeal i foråret til 1499,-).

Vi var ikke vanvittig imponeret hjemmefra, da vi ingen oplysninger fik fra WOW-travel om vores af rejsetidspunkt. Gennem Sweetdeal fik vi afrejsetidspunkt oplyst, samt at vi stod på en liste og bare skulle møde op i lufthavnen.

Vi valgte at se på det hele som en afbestillingsrejse, hvilket nok var den rigtige indstilling at rejse med. Vi kom med flyet og vi stod sørme også på en liste til en bus da vi nåede frem til Antalya lufthavn. Vi blev hurtigt vist videre til vores bus hvorefter vi blev kørt til et informationsmøde.

Her blev vi mødt af Rasmus, som arbejder for det tyrkiske rejseselskab der står for turen i Tyrkiet (de har intet med WOW travel at gøre). Rasmus forklarede os om turen, og præsenterede os for de valgmuligheder vi havde mht mad etc.
Vi valgte at købe pakken med all inclusive så vi bare kunne nyde ferien og det gode vejr.

Vores selskab var en lille gruppe på 19 personer og vores rejseleder hed Habib - han var helt og aldeles fantastisk. Han sørgede for godt humør og var god til at tage hensyn til os passagerer.
På grund af det tyrkiske selskab og Habib var det en fantastisk tur, men er ikke sikker på at jeg vil rejse med WOW-travel igen - det er lidt stressende at rejse på denne måde hvor man ikke ved hvornår man skal rejse ud og hjem.

Men omvendt hvad kan man egentlig forlange for en rejse der ikke koster mere end 1499,- og inkluderer fly tur/retur, hoteller + morgenmad, bustur med guide og entre til de ting vi skulle se.

Bondefangeri

Efter de mange skeptiske og dårligt betonede anmeldelser her på Trustpilot, kan jeg konkludere at man virkelig får hvad man betaler for på Wowtravel = ingenting.
Jeg er lige netop hjemvendt fra Tyrkiet, efter en trættende og til dels forvirrende tur til det ellers solrige og smukke Tyrkiet. En veninde og jeg købte en rejse til Tyrkiet som B&B gæst den 17/10 - 24/10 gennem Sweetdeal.dk med Wowtravel som formidler.
Vi tog flyet fra Kastrup torsdag morgen, og var i Antalya ved eftermiddagstid. Efter flyveturen blev vi fragtet fra Antalya lufthavn til en suite hvor der var informationsmøde. Et informationsmøde der endte i kaos og sure miner. I rejsebeskrivelsen stod der så fint at man kommer til at bo på det givne hotel, ELLER ET TILSVARENDE, som selvfølgelig tiltrådte i vores tilfælde. På informationsmødet får vi så nydeligt fremlagt hvilke tilkøb og diverse All Inclusive pakker samt udflugter der kunne tilkøbes. Her fik vores rejsegruppe på ca. 30-35 mennesker lidt af en mavepuster, da vi bliver introduceret for lokalisationen af vores hotel(ler). Hotelleerne lå nemlig i udkantsområderne(20-30 min væk fra centrum i bus), hvilket betød at man var forpligtet til at købe i hvert fald halvpension(morgen+aftensmad) for at kunne overleve, og ikke dø af hungersnød på ferien. Dette gav en yderligere udgift på bare 105 euro(780dkkr) pr. person.
Direkte efter det meget forvirrende og omvæltende møde, skulle vi oplyse vores engelsktalende rejseguide om hvilke tilkøb vi ønskede, vi valgte at se igennem fingrene og bare købe halvpensionen og all inclusive, hvilket i alt gav anledning til 205 euro(1500dkkr).
Vi blev så fragtet til hotellet, turen tog ca. 1 1/2 time, på Sweetdeal.dk står der i Antalya regionen, vi boede i Sorgun, Manavgat(1 time og 40 min væk fra Antalya by) efter ankomst var der dog ikke yderligere problemer.
Den efterfølgende dag gik turen til Pamukkale, der er en by i det sydvestlige Tyrkiet. Vi kørte fra hotellet tidligt morgen, ca. ved 8 tiden. Vi var i Pamukkala 5 timer efter!! Overhovedet ikke tilfredsstillende at sidde i en kvælende varm og svedig bus medens solen bager og det er 26C udenfor. Vi nåede destinationen med nød og næppe, og det vi så var et kæmpemæssigt kalkbad, tænken strejfede os alle; Så langt for 'det'? - Det skal dog siges at det var super smukt, og at det historiske perspektiv på stedet var godt vedligeholdt. I alt var vi på stedet 2 timers tid, og så kom vi ellers hotellet i Pamukkala. Jeg kan ikke sætte ord på min depression da vi kom. Det var et primitivt og kedeligt hotel, med absolut ingen muligheder for noget som helst. En lille del af SPA og 'Wellness' var åben(da det er udenfor sæson) ellers var det et jævnt kedeligt sted. Hotellet, der skulle være 4-stjernet, kunne sammenlignes med et af Danhostels vandrehjem eller måske endnu ringere. En kæmpe komplikation skete(selvfølgelig for os), da vi fik det forkerte værelse og måtte skifte rum. Det tog i alt 1 time før menneskerne i receptionen forstod at vi havde fået en forkert nøgle, og at vores ting nu var indelukket i et andet rum. Kommunikationsfærdighederne var helt i bund da ingen kunne forstå HVERKEN ENGELSK ELLER TYSK. Vreden bredte sig langsomt i min krop, og jeg kunne simpelthen ikke forstå at man kunne arbejde på et hotel, hvor man netop et ansat for at kunne kommunikere med et bredt spektrum af nationaliteter. Dagen endte med at vi gik på hovedet i seng.... Vores efterfølgende besøg på et tæppevæveri og en læder samt smykke forretning hjalp en smule på humøret, og tanken om at turen snart var slut spredte glæde. De sidste dage nød vi på det hotel vi startede på, lækkert med sol og sommer!
JEG KAN ABSOLUT IKKE ANBEFALE DETTE REJSETILBUD, ER SVÆRT SKUFFET.
mvh

Hvad fanden sker der lige

Først måtte vi vente indtil 2 dage inden afrejse 31/10 med at få at vide hvornår vi skulle af sted. Total uacceptabelt . IKKE en god start på en ferie som er købt og betalt i februar mdr.
Flyvetur perfekt ;-)
Total kaos i lufthavnen - hvilken bus man skulle med. Bare presse på og være fremme i skoen så kom du til.
Fint hotel .
Næste dag dansk guide Rasmus samt tyrkiske Cæsar .
Rasmus fortalte stolpe og ned om alt var perfekt og til for os og det bare var kvalitet hele vejen igennem.
Tæppefabrik, læder varer fabrik og smykkebutik super og troværdige handelspartner.
Turen alt i alt ok trods mange overraskende merudgifter ..
Men så kom lige et besøg hos smykkebutikken ind over . Super betjening og vi kunne jo bare slappe af og nyde betjeningen og synet af de smukke ting. Alt var jo til rigtige priser.
Ja min bare . Vi handlede for mange penge . Meget dygtige forretningsfolk. Vi fik det til under halvpris ... Super hvem vil ikke gerne det ?
Vel ankommet hjem fik vi vurderet vort køb og nu viser det sig ,at med den allerbedste vurdering er værdien cirka halvdelen af hvad vi gav ??
Dette her troede vi at det hørte fortiden til i 70,erne eller deromkring.
Hvad gør vi ?
Hvor går vi hen. Det er så gu, bondefangeri så det vil noget.
Kan vi gøre noget ?
Gå til Kontant DR ? - klage via Sweetdeal ?
Anlægge sag mod firmaet ?
Hvordan forhindre vi at denne praksis ikke forsætter ?

Vi bliver kørt til butikken og tror selvfølgelig på at der sker en reel handel + - , men ikke så store tab..
DET ER IKKE GODT NOK og vi anbefaler at man IKKE bruger WOWtravel og indirekte Sweetdeal...

Pas på

Havde købt en sweetdeal med wowtravel. Rykkede flere gange for information om afrejse mv. 2 uger før afrejse bliver turen aflyst. Stor lang næse :-(. Rejser og bruger aldrig det firma igen.

Hold da ferie!!!

Vi har for 3 gang været med og det blir ik sidste gang og må vi lige starte med at sige at det har været en optimal ferie og den information vi starter med at få hvergang af Rasmus er rigtig god og passer til mindste detalje også har rasmus været sød og behjælpelig hvergang og vi købte som altid pakken da andet er idioti eller også skal man virkelig have køleskabet med hjemmefra og hvem gider ha sådan en ferie men sådan er der jo nogen der er de vil ha det hele til ingen penge puha hvor må livet været surt hvis man kan i sin vildeste fantasi komme med sure opstød over sådan en tur med fantastiske hoteller overdådigt mad søde hjælpsomme dygtige guider danske Rasmus og tyrkiske Ercan tak for i gjorde vores tur uforglemmelig vi kommer igen snart, til de få brokkehoveder som findes allesteder bliv hjemme og brok jer over kassedamen i netto så har i det nok bedre med jer selv føj siger både mig og min kone men heldigvis ser vi ikke jer igen i Tyrkiet tak for det :-)

Aldrig mere wow travel

Vi har lige været på tur til tyrkiet med wow travel og tit tours og hold da op det var en oplevelse.

Vi havde bestilt den meget billige tur allerede i juni på sweetdeal og tænkte "nå ja, det er billigt, men de skal vel leve op til det de lover".
Og hvad troede vi så vi købte?

"Du/ I bor på henholdsvis 'Jasmine Beach Resort Hotel' og 'Antalya Hotel Resort & Spa' som begge er 5-stjernede luksus hoteller med lækkert spa, tykisk bad og wellness område til fri afbenyttelse.
Ved besøget i Pamukkale regionen overnatter du/I på det 4-stjernede 'Richmond Thermal Hotel Pamukkale' med adgang til hotellets termiske pool og spa område, hvor du får varmet kroppen igennem i det 37 grader varme mineralrige vand.
Undervejs på turen opleves, udover det smukke bjergrige landskab, også et tæppevæveri/ produktionssted, den gamle bydel i Antalya og Hadrian-Gate, mulighed for shopping i smykkeforretning samt i lædervare-forretning og meget meget mere."

Se det lyder jo meget godt. Og ja der står godt nok at der kan forekomme ændringer til tilsvarende hoteller.
Så to hoteller i Antalya og et i Pamukkala.

Vi rejste den 31/10 fra Kastrup efter at vi havde modtaget rejseinformationerne kun 24 timer før.
Afrejsen var kl 7 om morgnen med ankomst i Antalya airport hvor vi blev fordelt i 4 busser. Vores bus kørte os til Incekum beach resort and spa hotel hvor vi ankom kl 17. Her fik vi at vide at vi kunne købe aftensmad og alle inclusive for 15 euro og at der ikke rigtig var andre muligheder, så det gjorde vi.

Dag 2
Vi startede dagen med et info møde med en dansk guide der hedder [navn fjernet]. Han startede med at svine nogle af de andre turister på flyet til. De havde ikke fået det hotel de havde lavet en aftale med wow travel om at skulle bo på. [navn fjernet] formåede at fortælle om denne turist urimelige opførsel, formode alkohol problem og [navn fjernet] egen manglede evne til at løse problemet i 20 minutter hvor efter han gik videre til ugens program.
Vi blev tilbudt en pakkeløsning til 209 euro hvor der indgik all inclusive på det første og sidste hotel samt frokost og aftensmad på de to midterste hoteller. Så nu var der pludselig 4 hoteller istedet for 3. Derudover skulle vi selv betale for drikkevare og der var ikke andre muligheder hvis vi ville havde noget at spise på turen. Og så selvfølgelig var der lige 25 euro for all inclusive på dag 2 for det var ikke med i pakken. Så ca 250 euro.

Dette første hotel var rigtig lækkert, god service god mad og pæne værelser (dog lå vores ud til vejen, vagthunden og moskeen) så søvn fik vi ikke meget af.

Dag 3
Vi kørte fra det dejlige hotel Incekum og kørte mød Pamukkula kl 08. Der er ca 330 km og det tog 7, 5 timer. Spørg mig ikke hvordan det kan lade sig gøre, men det havde nok noget at gøre med at man ikke kunne tjekke ind på hotel Tripolis før kl 16. Det var en lang tur uden noget egentligt formål. Kl 16 ankom vi så til hotellet som ganske rigtig var et 4 stjernet hotel, men ikke det vi var blevet lovet. Vi fik et dejligt værelse og selvom hotellet fremstod noget slidt og maden ikke var noget at råbe hurra for var det da et okay sted.

Dag 4
Kl 12 tog vi afsted til pamukkula og vores guide zezar formår at fortælle interessante ting om områdets historie. Det var alt i alt en god tur. Vi var hjemme igen kl. 17 til mere halvdårlig mad og en tur i spaen hvorefter vi går en tur og opdager at der ligger en by 5 minutter væk. Her går det så op for os at de ting [navn fjernet] har fortalt er direkte løgn.

Dag 5
Vi tog af sted fra hotel Tripolis kl 08 og kørte med bussen tilbage mod Antalya.
På vejen stoppede vi og fik frokost (endnu et af de steder hvor en dåse cola koster 3 euro) og kørte så hen til tæppevæveriet. Her fik vi fremvist tæpper i lange baner og vi lærte at en tyrkisk time er 1,5-2 danske timer. Efter fremvisningen som ellers var interessant nok gik jagtsæsonen i gang og hold da op de var aggressive.
Herefter kørte vi til byen Alanya hvor der var 2,5 times fri leg i basaren til kl 17. Turen over bjergene fra Pamukkula til Antalya tog altså pludselig mærkbart kortere tid.
Kl 17.45 ankom vi til vores hotel i Antalya og vi var ved at falde ned af stolen da vi opdagede at dette hotel faktisk vare et af dem vi var blevet lovet! Vi rejse 3 personer sammen og fik tildelt 2 topersoners værelse. Dejlige værelser selvom strømmen gik 4-5 gange. Vi sprang udflugten til Tyrkisk aften over da det havde været en lang dag og mere bustur bare ikke var sagen. Så efter en okay men kedelig aftensmad ( igen var der restauranter tæt ved vi kunne havde været taget på) gik vi tidligt i seng.

Natten mellem dag 5 og 6
Som tidligere fortalt rejste vi 3 personer og havde fået 2 værelser.
Kl 23 braser der hotelpersonale ind på et af vores værelse og undskylder forvirret.
Kl 23.15 ringer receptionen og spørger hvem vi er.
Kl. 23.20 kommer der en op fra receptionen og spørger hvorfor vi er der.
Kl. 23.30 ringer vores guide zezar og spørger hvorfor vi har stjålet et nøglekort fra receptionen til et værelse der ikke er vores. (Han har selv uddelt nøglekortene sammen med receptionen)
Kl. 23. 35 kommer både zezar og en fra receptionen og forlanger at vi pakker sammen og forsvinder ud af det værelse vi har "stjålet".
Kl. 23.45 kommer to mænd ind i vores andet værelse hvor vi joner gået i send og begynder at slæbe ekstra madrasser, puder, dyner og håndklæder ind i vores værelse.
På trods af at vi har bruge begge værelse og jeg prøver at forklare receptionen og guiden af det simpelthen er for dårlig service bliver konklusionen at vi jo bare havde kunnet lade være med at stjæle nøglekort....

Dag 6
Vi kører fra vores hotel kl 08 og bliver selvfølgelig opkrævet betaling for en sprite fra minibaren.
Vi skal på tur til smykke og læder butik. Historien er nogenlunde det sammen som tæppefabrikken, lettere ubehagelig.
Vi er efterhånden allesammen blevet godt trætte af at køre i bus og da zezar beslutterat. Nu skal vi se vandfald og spise frokost på endnu en vejside bistro bliver vi lidt trætte. Vi vil gerne til det sidste hotel og spise frokost der med all inclusive som vi jo har betalt for.
After meget diskussion hvor zezar insistere på at all inclusive alligevel ikke starter før kl 14 og bliver meget personligt fornærmet for vi dog lov til at køre til hotellet hvor all inclusive ligepludselig sjovt nok ikke er et problem.
Hotellet hedder Siam elegance spa og resort hotel og er egentlig et dejligt og ekstremt stort hotel med okay mad og en by lige i nærheden.

Dag 7
I dag er der bådtur men vi valgte ikke at tage med, var nok blevet sindsyg af mere bustur, så vi nød dagen på hotellet.
Pænt og rent, men som alle de andre steder var service ikke rigtig noget man brugte. Det er ikke noget vi har oplevet i Tyrkiet før og der blev diskuteret meget i bussen. Konklusionen blev at enter er det fordi det er uden for sæson eller også er det fordi vi jo kun er et sted 1-2 dage og derfor ikke er værd at bruge kræfter på.

Kl 02 om natten blev vi hentet på hotellet og kørt til lufthavnen. Vi landede i københavn kl 09 om morgenen og turen blev derfor 1 dag kortere end det vi havde købt. Hvilket selvfølgelig var bedre en 8-10 andre vi mødte på Siam elegance der måtte blive to dage ekstra fordi flyet var overbooket uden nogen form for information om hvornår de så kunne komme hjem eller kompensation.

Så det er med blandede følelser vi nu er kommet hjem. Det var en oplevelse, helt sikkert og det var heldigt at selskabet var godt. Var det bundefangeri med overbetalt mad, dårlig service, lyssky billetpriser og den masse misinformation (løgn). JA

Tilbragte vi 50% af tiden i bus, 20% smykke, læder, tæppe butikker, 5% på tjekin-tjekud cirkus, 5% på ringe overbetalt mad og 20% på sol, strand, lækker mad og spa. JA

Er det en tur for børn? NEJ

Vil jeg nogensinde på nogenmåde rejse med wow travel igen? NEJ

Skal man gå ud fra at stort set alt hvad [navn fjernet] siger ikke passer og er det lige gået op for mig at vi aldrig fik set Hadrian-Gate? JA

Havde jeg alligevel en god tur med min familie og trænger nu til en uges ferie fra min ferie med wow travel? JA

Verdens dårligste service og rejse selvskab i et !

Har da ALDRIG i mit liv fået så dårlig en behandling. Vi skulle rejse fra kastrup(vi kommer fra jylland) imorgen(7/11-13) til tyrkiet og der står at vi vil få info om turen ca 14 dage før. Men først igår efter mange telefonopkald og mails har vi fået svar, men der står INTET om de hoteller vi skal bo på eller nogle oplysninger om de ture vi skal på. Vi har snakket med jer 3 gange og hver gang siger i vi får vores penge igen og vi bare skal sende en mail, men så får vi en mail igen hvor der står i ikke kan hjælpe. Vi har nu ikke mulighed for at komme afsted på grund af at vi intet har fået af vide så vi ikke har vist om vi skulle booke hotel hvis vi skulle være i kastrup tidligt eller om vi bare skulle køre samme dag. Så det har været spild af penge !

Super tur og specielt tak til Utko og Rasmus

Det begyndte rigtig godt med en super information af Rasmus den danske guide som senere hjalp med at et lille hotelproblem derfor tak til specielt dig og mange syntes det er dejligt med dansk informationen da det ik er alle der lige godt fatter det engelske. Ferien sluttede perfekt og det der var imellem var rigtig smukt og turen var professionelt lavet med minimal tidspilde mener her busturen til pamukkale. bare lidt synd at ud af vores busser 99 procent total tilfredshed men 2 utilfredse blandt rigtig rigtig mange og det er dem som I sidste ende tager tid til at skrive herinde derfor skriver jeg min mening. guiden UTKO var helt utrolig god der var ik noget som helst skidt og maden var helt super duber aldrig set tidligere utrolig varietet og kvalitet vi har allerede bestilt igen. mange hilsner til bus 42 stort smil og klart 5 stjerner herfra

Pas på hvad du køber

Jeg var på en rejse til Tyrkiet. Rejsen var god, men under turen var det obligatorisk at deltage i besøg ude ved en læder forhandler kaldet Naturel (http://www.naturelgroup.com)

Jeg købte en jakke som skulle syes til, og afleveres med bud til mit hotel. Jeg lavede en aftale om at de ville sy den til, men at jeg skulle betale nu. Dette var intet problem, det var en stor og flot butik og guiden sagde at det var okay, og det hele var meget troværdigt.

Da aftenen kom hvor de leverede jakken var det den helt forkerte jakke. Da jeg skulle rejse dagen efter, aftalte vi at de ville overfører pengene tilbage til min konto, hvilket var helt fint.

Nu, næsten en måned senere kan jeg ikke få kontakt til dem, og de har ikke overført nogle penge til mig endnu! Det er ikke godt nok!

Lad være med at stole på dem, køb kun hvad du ser og lad være med at lave aftale, du risikerer at blive snydt på det groveste!
--------------------------------------------------------------
Opdatering d. 27/12-2013:

Efter at have kontaktet WOW-travel, vores bank, og selskabet der tog imod vores penge er det lykkedes det os at komme igennem til dem. D. 16 december modtog vi en refundering på det fulde beløb. Jeg har efterfølgende givet dem en ekstra stjerne i denne anmeldelse.

Is Wowtravel your company?

wowtravel.de Details

Visit Wowtravel