Wrangler Texas-jeans reviews

Wrangler Texas-jeans reviews

8.2

Godkendt!

Jeans blev leveret 2 dage efter bestilling.

Kan nemt anbefale, andre til at handle med Wrangler Texas-jeans.dk. Var i tvivl om noget og ringede til dem, de tog telefonen med det samme og jeg fik fin besked på det jeg spurgte om, så super, de har fået mig som kunde

Bredt udvalg indenfor mærket, lave priser, men lige lidt mere info ønsket :)

Har købt bukser her to gange nu. Har et familiemedlem der foretrækker en bestemt model, der åbenbart ikke altid er at finde i butikkerne, men det er intet problem her og så er det oven i købet billigere!

Sidste gang var der dog lidt forsinkelse da bukserne skulle komme fra hovedlageret først. Det ville jeg gerne automatisk have haft en mail om (derfor "kun" 4 stjerner). Til gengæld blev der reageret meget hurtigt da jeg skrev og spurgte efter bukserne (der var til en gave) og allerede næste dag modtog jeg dem.

Super handel

Købte to par wrangler jeans til en super fin pris (+fri fragt) (specielt vigtigt for mig da jeg er studerende),

Da jeg fik en mail om at de var afsendt, gik der ikke engang en dag før de var i mine hænder.

Bukserne var fint pakket og der var slet ikke noget at komme efter der.

Fin og overskuelig hjemme side med et udførligt udvalg.

Jeg vil absolut anbefale wrangler-texas-jeans.dk til andre, som har brug for at fylde lageret med et par nye bukser, i wranglers super kvalitet.

5 stjerner her fra for en problem fri handel, der overskred mine forventninger og det er da også sikkert at det ikke er sidste gang jeg handler med dem.

Mvh David Henriksen

2 par bukser og en hjemmeside som desværre ikke har e-mærket

Jeg købte 2 par bukser. Fra jeg bestilte til jeg havde bukserne gik der 6 arbejdsdage, hvilket er i overkanten. Da jeg skrev til firmaet for at høre om status på min ordre, fik jeg dog hurtigt et fint retursvar. En mail fra virksomheden når varen er afsendt ville være at foretrække. Siden har desuden ikke e-mærket, hvilket fik mig til at tøve med at bestille. Jeg vil gerne handle hos wrangler-texas-jeans.dk igen trods de ovennævnte småting. Jeg er en tilfreds kunde.

Is Wrangler Texas-jeans your company?

KKKKKKKKKKKKKKK

Visit Wrangler Texas-jeans