Ønskebørn reviews

Ønskebørn reviews

5.8

Enormt trætte af Ønskebørn i Rødovre.

Da vi bestilte vores autostol fik vi af vide at der ville gå op til 7 dage inden den kom hjem men der ville blive ringet til os når den var kommet, så vi ventede og efter 10 dage ringede min mand så til forretningen hvor vi fik af vide at den var kommet.
Nogle måneder senere bestiller vi så puslebord, barnevogn, tremmeseng og madras. Seng og madras kommer så med kun 8 dages ekstra leveringstid og puslebordet med 14 dages ekstra leveringstid, dette finder vi ud af da min mand ringer til forretningen. Medarbejderen han får fat i siger at hun vil tjekke lageret om det er kommet og derefter ringe tilbage til ham, der går 6 timer og min mand prøver selv at ringe tilbage til forretningen og efter 19 opkald hvor han får af vide at han er nr. 1 i køen får han endeligt af vide at puslebordet er kommet. Da vi kommer hjem efter at have hentet puslebordet som bliver leveret i 2 kasser finder vi ud af at den ene kasse er forkert, så min mand kører tilbage hvor de er uforstående over at han er lettere irriteret. Efter 6 uger har vi stadig ikke fået barnevognen og nu er jeg efterhånden kun 5 uger fra termins dato. Har så lige fået af vide i dag at de først har barnevognen efter min termin, så nu skal vi have vores depositum tilbage og finde en et andet sted.
Det generelle svar når vi har spurgt personalet om noget er "Det ved jeg ikke" hvorefter medarbejderne bare stirrer på os. Og der bliver aldrig ringet tilbage selvom de siger at selvfølgelig gør de det.
Det er virkelig skuffende når det er sådan en flot forretning og flotte varer de sælger, at der ingen kundeservice er.

Dårlig service i Aalborg SV

Dårligere service skal man lede længe efter. Inkompetente medarbejdere trods flere års "erfaring".

Rigtig god butik med god service.

Ønskebørn i Klarup ved Aalborg, er en rigtig god butik. Godt udvalg og hjælpsomt personale. Super service.

Men Ønskebørn i City Syd i Aalborg skal man holde sig fra. Du kan ikke få hjælp og beder du om hjælp bliver de irriteret. De vil åbenbart ikke sælge noget, de har for travlt med at snakke med hinanden.

Elsker ønskebørns service og omsorg

Var på shopping med min pige på 3 år i fredags. Henter hende direkte efter fastelavn i børnehaven og kører udi ønskebørns nye butik i tilst. Da vi har fundet lidt bliver min pige skidt og kaster op i butikken. Spørg efter et toilet og kortefter kommer en ekspedient ud og spørger om hun vil have en juice, og ved kassen spørger hun ind til hendes kostume og giver en pakke rosiner. Elsker den butik kontra deres nabo babysam. Dejlig de har åbnet i tilst.

Forkert levering op til flere gange fra Ønskebørns hjemmeside

Vi havde bestilt en seng og rulleskuffer samt en puslepude på Ønskebørns hjemmeside.

Første problem var ingen kvittering, som jeg måtte ringe og rykke for. Dernæst havde de 'glemt' at sende sengeskufferne med, så de skulle eftersende (hvilket vil sige endnu en dag hjemme fra arbejde for at modtage dem). Derefter - da sengen skulle samles - opdagede vi, at de havde glemt at sende sengehesten med. Den skulle så IGEN eftersendes. Og prikken over i' et var så, at de meget synlige skruer ikke matchede resten af sengens skruer - og har i skrivende stund endnu ikke modtaget nye skruer.

Da vi bad om kompensation for al vores ulejlighed, sendte de en børnebog til 99 kr. Ordren var på ca. 3000 kr.

Vi køber aldrig igennem Ønskebørn igen og kan bestemt ikke anbefale andre at gøre det!

Dårlig kundeservice!

Jeg har bestilt en motorikgynge med sider på hjemmesiden. Ud fra teksten på gyngen står det beskrevet, at den kan ombygges til motorikgynge uden sider. Jeg vælger derfor denne model for en lille ekstra pris, da jeg tænker, at jeg så faktisk får to gynger for ens pris, da min datter kan bruge gyngen i længere tid.
Jeg modtager min gynge, samler den og hænger den op. Da jeg samler den begynder jeg at tænke over, hvordan man mon kan ombygge den, da jeg ikke umiddelbart kan gennemskue den ombygning. Jeg skriver med det samme til Ønskebørn, som først henviser til en brugsanvisning for ombygningen. Det gør mig ikke klogere, så jeg skriver igen og får så denne gang at vide, at man skal tilkøbe et ombygningssæt for at ombygge gyngen. Dette fremgår ingen steder, når man køber gyngen! Det er meget ringe kundeservice, at man ikke gør opmærksom på dette. Jeg kan som kunde ikke vide, at det ikke er et komplet sæt jeg køber, når det fremgår, at gyngen kan ombygges. Skal der bruges et ombygningsæt, så bør dette fremgå og der kan linkes til sættes med pris mv.
Jeg føler mig snydt af hjemmesiden og synes ikke, at ønskebørn har rettet op på deres markedsføringsfejl i deres korrespondance til mig.

Det er ikke i orden

Jeg skulle bestille en seng, og mailede med en salgsassistent fra ønskebørn i Horsens. Hun var sød og flesibel og jeg fik bestilt sengen.
Hvad der gik galt, vides ikke – men vi modtog en seng der var forkert farve og et par sengeskuffer jeg ikke rigtig kunne bruge til en højseng (eller havde bestilt) Sidst men ikke minds, var der 2 af pakkerne der var så skramlede at sengen var beskadiget.
Vi talte i telefon og hun var sød og lovede at vi fik en anden.
Men vi skulle bære felj-sengen ned igen… fra 5.sal og så ville der komme en ny, vi IGEN selv skulle bære op. Jeg bad om de ikke kunne bære op – men fik besked om, at "denne service kunne de desværre ikke yde, for det ville koste 2 fragtmænd til 500 kr i timen". Så bad jeg hende om de så ikke i det mindste kunne hente sengen samtidig med at de leverede den nye – Det ville hun undersøge, og vendte så tilbage og sagde at "nu har jeg bestilt fragt til at hente og bringe på fredag"… men de kom kun og hentede. Da jeg talte med salgsassistenten om dette om mandagen – sagde hun at hun "bestemt mente at hun havde ringet og sagt til mig at det ikke kunne lade sig gøre alligevel" (?!) Så endnu en dag skulle jeg være hjemme når fragtmanden på ubestemt tidspunkt ville komme forbi og levere en ny seng, som skulle bæres op, til femte sal. I dag kom han så… jeg har skrevet til ønskebørn, at jeg ville anbefale andre end De Danske Fragtmænd. Det ændrer dog ikke på at ønskebørn ikke syntes det var mere værd at give en bedre købs-oplevelse eller at de fra starten af leverede noget der var helt forkert.

10 leveringsdage i stedet for 1-5 og ingen info herom

Min kæreste og jeg bestilte en autostol på webshoppen med forventningen om at vi senest ville modtage varen inden for 5 arbejdsdage som angivet i ordrebekræftelsen. Efter 5 arbejdsdage uden at have hørt nærmere fra Ønskebørn ringede jeg op til kundeservice og fik at vide at varen var i restorder og at jeg kunne forvente at modtage varen efter 5 yderligere arbejdsdage.
Det er under mine forventninger til en webshop at leveringstiden bliver fordoblet. Hvis dette sker må man i det mindste give kunden besked og der bør forelægge en form for godtgørelse. Jeg ønsker desværre ikke at handle i webshoppen en anden gang.

mvh Jens Larsen

Service - eksisterer ikke!

Fik en Stokke hynde til jul og der står den skal byttes inden 31. december. Købt i Aabenraa og forsøger at få penge retur i Odense, der står intet på bon om at der kun gives penge retur, det hvor varen er købt! Mener egentlig dette er et internt Ønskebørn problem, men Odense ville ikke hjælpe og henviste til Aabenraa. Kontakter Aabenraa som dog tilbyder, at jeg når jeg næste gang jeg er i nærheden bare kigger ind og får penge retur... Det var den bedste "service" de kunne tilbyde. Mangelfuld, da jeg ikke bor i hverken Aabenraa eller Odense, så deres tilgodebevis har heller ikke den store værdi for mig.... Handler kun i de to butikker, hvis jeg er 100% sikker på det ikke skal byttes!

god service i odense

For ikke så længe siden var jeg parat til at give ønskebørn i Odense 1 stjerne og aldrig sætte mine ben der mere.
Vi havde bestilt en barnevogn en rød-sort-hvid alligator fra trille. De havde den ikke i butikken men de ville bestille den hjem så vi havde den hurtigst muligt og ringe når de fik den. Så ville de opbevare den i butikken til vi skulle bruge den. Det her skete i august og konen havde termin i november. God tid altså. For at gøre en lang historie kort, så viser det sig at den barnevogn ikke eksistere mere og ikke var gjort det da vi bestilte den. Ydermere skal lillemanden tages ved kejsersnit 6 uger for tidligt. Så var gode dyr rådne og der skal findes en løsning hurtigt.
Der er her jeg bliver glad for personalet, for de strækker sig meget langt for at finde en løsning og samme dag som vi snakker med dem i butikken kommer vi hjem med en god barnevogn.

Så her den anden dag den gal igen. Vi får en defekt gyngestol til lillemanden. Igen god service og en vilje til at finde en løsning.

Jeg kommer bestemt i den butik igen. Jeg ved at de er fair og har en vilje til at finde en løsning.

God service fra dygtige fagfolk

Vi har handlet både i Rødovre, Valby og på WWW. Altid med god service (dog kan ikke alle hjælpe med specifikke ting - der skal man kun bruge de garvede medarbejdere) :)
Valby: god service mht. køb af seng, barnevogn og mange andre ting
WWW: forkert farve bed blocks - så fik vi yderligere rabat på varen :)
WWW: forkert beskrivelse på www om et produkt. Så fik vi produktet gratis. :)
Rødovre: god service mht. valg og køb af autostol
WWW: efter vejledning i Rødovre gik vi på hjemmesiden for at se produkterne igen - her til rabatpris, som vi købte. PostDanmark ødelagde autostolen fuldstændig under transporten, men vi fik den byttet uden problemer hos Rødovre. TAK!
* Klart vores favorit-baby-børne-shoppe sted :)

Super service og levering

Jeg bestilte fra hjemmesiden og 2 dage efter lå varene i min postkasse - hurtig levering :-D Jeg fik nogle ekstra ting med som tak for handlen. Det er ikke sidste gang jeg handler på hjemmesiden.

Første gang jeg handler der, online, men ikke sidste.

Bestilte tre varer i webshoppen, som hurtigt blev leveret og levede op til forventningerne.

God service og rådgivning

Vi har lige købt barnevogn i Ønskebørn i Køge. Her oplevede fik vi virkelig god og kompetent service fra personalet, som samtidig var overraskende tålmodige med os.
Kan godt anbefales :)

Ønskebørn Ikast.

100% ynglingsbutik når det gælder børnetøj og udstyr.
Har lagt mange penge der,og kommer igen og igen -Både pga det store udvalg af lækkert udstyr,men også udvalget af fedt tøj.
Er stor grund er også Ole og Helles supergode service-Altid smilende,og altid klar med hjælp.
Ingen købepres,kun god vejledning og altid efter at have spurgt en til ens behov så de kan vejlede korrekt.
Kan kun anbefales max herfra.

Fint styr på tingene - også i forbindelse med reklamation

Har nu nogle gange købt varer på ønskebørn.dk. Varerne bliver leveret hurtigt og til tiden og der har ikke været problemer af nogen art. Den sidste vare jeg bestilte havde dog et par fejl og jeg ringede derfor for at reklamere til deres hotline. Jeg blev mødt af en meget forstående kundeservicemedarbejder som lovede at tage kontakt til producenten hurtigst muligt. Næste formiddag vendte hun tilbage med et løsningsforslag fra producenten og problemet var løst. Dejligt og problemfrit, jeg vil helt sikkert handle på øsnkebørn.dk igen.

Intet at klage over :)

Fin vare og leveringstid :) Intet at klage over

dårlig dårlig dårlig service !!!!!!

kan kun sige at jeg bestemt ikke er tilfreds med ønskebørn

Vi hade fået 2 trip trap stole i dåbs gave og ville så bytte den en, jeg tager ind i butikken med bon og det hel for at få pengene tilbage, dette kunne jeg imellem tiden ikke få lov til, da jeg skulle i samme butik som den var købt, så det vil sige at vis den var købt på Sjælland ja så skulle jeg tage fra Randers og der over for af får pengene retur.

Det kan jo ikke være rigtig !!! der blev spurt om man kunne få pengene tilbage, og det blev der sagt ja til i butikken, men de op lyste så ikke om at det kun var der inden de kunne det.

Jeg er selv i butik og ved godt at det er en service at man bytter og giver penge retur, men der for mener jeg også at det er meget dårlig service ønskebørn har.

de skal være bedre til at oplyse tingene ved købet !!!!

men jeg ved så nu at jeg så ikke køber mere der inde !!!

Virkelig dårlig service i Ønskebørn Valby

Jeg har i dag været en tur i Ønskebørn Valby. I det tidsrum jeg befandt mig i denne forretning (ca. 20 minutter), passerede 4-5 ekspedienter mig, men ikke én henvendte sig og spurgte om jeg havde brug for hjælp. I stedet nåede den ene ekspedient at drikke to kopper kaffe (hvilket jo selvfølgelig også er vigtigt) under mit besøg i forretningen. Der befandt sig yderligere 2-3 andre kunder samtidig, og heller ikke de så ud til at blive tilbudt hjælp. Da jeg er ny på babyfronten har jeg brug for en hel del hjælp og vejledning når det kommer til udstyr.
Derudover forstår jeg ikke, hvorfor forretningen har taget det valg ikke at have priser på udstyret. Jeg har som kunde ikke lyst til at være nødsaget til at spørge ekspedienterne om priserne på det hele.

Ønskebørn Hjørring Utmativt den bedste service.

Vi købte en klapvogn, da vi så skal hente den, er der fra kædens side udbudt 20% rabat på vognen, en rabat ejeren af Hjørring afdelingen intet vidste om.
Alligevel vælger han uden diskution at give os rabaten, trods vi jo havde betalt vores over en uge før.

Det er virkelig god service,vi sparede ca. 1100,-

Kan kun anbefale et besøg hos de flinke folk i Hjørring.

Kan godt være at man ofte kan spare lidt hændøre ved nethandel mv. Men denne service kan på ingen måde købes for penge.

Vi handler uden tvivl der fremover.

Is Ønskebørn your company?

Visit Ønskebørn