1000chairs reviews

1000chairs reviews

6.4

Ringe service

Jeg bestilte 4 Hay stole mens jeg var fysisk tilstede i butikken en lørdag. Her fik jeg at vide, at jeg om mandagen ville blive ringet op med leverings tidspunkt efter de havde talt med Hay. Ingen ringede. Da jeg ringede til dem onsdag, virkede de overraskede over min oprigning og lovede endnu engang at ringe tilbage efter de havde talt med Hay. Og efter ugevis med tovtrækkeri og lovning om opringninger som aldrig skete, fik jeg endelig mine stole. Jeg forsøgte dog inden at afbestille for at købe dem et andet sted, hvor de rent faktisk var på lager, men så forlangte de en procentdel af mit depositum.
Jeg er kun en enkelt gang rent faktisk blevet ringet op på de tidspunkt de lovede, og det var da mine stole endelig var blevet leveret.
Jeg ville ikke handle der igen.

En blandet oplevelse (Gælder den fysiske butik)

En blandet oplevelse (Gælder den fysiske butik)
Callisensvej 6.

Vi har over det sidste stykke tid, sæt os ud en bestemt stol, de har i butikken i Hellerup, havde også nogle spørgsmål ang. køkkenstole.

Vores oplevelse med personalet var todelt. En meget sød og venlig dame, men også en lidt uhøflig mand.
Da vi var der sidst, sat deler af personalet og spiste aftensmad, midt i butikken, og da vi spurgte nogle spørgsmål, virkede det som om vi forstyrret dem i deres vigtige middag/pause.
Butikken hedder 1000chairs (stort udvalg?), så blev lidt overrasket over respons på spørgsmål:
Os: "...findes der en barstol der.....?"
Mandlig personale: "Nej, prøv IKEA." Derefter fortsatte han at spise mad. Hvorpå den kvindelige ansatte forsøgte at hjælpe os lidt mere, men fik et "Nej" igen, fra manden.
Det er noget med kropssprog der gør at vi føler at vi har overskredet vores besøgstid, og vi går, så.

Tror jeg vil bestille favoritstolen et andet sted....

Is 1000chairs your company?

1000chairs.com ApS - Stolekompagniet Details

Visit 1000chairs