1001perle reviews

1001perle reviews

7.5

Køb ALDRIG hos dem - SÅ RINGE

Fik bestilt en masse og ventede spændt på min bestilling, MEN samme dag hvor jeg bestiller bliver beløbet fra min konto; 2 dage efter modtager jeg så min bestilling hvor der så mangler en vare.
Det er jo i direkte strid med købeloven, at trække pengene inden varene afsendes!

Jeg henvender mig så til 1001perle.dk omkring at jeg gerne vil sende min ordre retur da der mangler en vare, får så af vide at jeg bare skal sende retur med pakkepost. MEN dette er så for egen regning da de mener at det er MIN fejl de ikke har de vare som jeg har bestilt.

Jeg henvender mig til indehaveren fordi jeg syntes at det er for dårligt - men hun er faktisk helt ligeglad. :(
ØV ØV, dårlig oplevelse...

Jeg har aldrig haft så dårlig en netbutikoplevelse...

Super.

Super tilfreds efter det er første gang at jeg bestiller, hurtig levering
et lille minus, hvor ikke antallet passet, men en mail rettet hurtigt op på fejlen,
bedre kan det ikke gøres, super glad efter at jeg har handlet med jer
venlig hilsen L. Hansen

Tilfreds men forkert farve :-(

Jeg er tilfreds men nogle af perlerne var i en forkert farve. Har skrevet til jer og håber at i svare snart ;-)
Mvh. Annisette Risbo

Virkelig ringe service!

2 dage efter min bestilling trækkes beløbet fra min konto; MEN 3 dage herefter bliver jeg kontaktet om at alle værer ikke er på lager.
Der går yderligere 3 dage før jeg modtager pakken, hvor halvdelen af varerne enten er plukket forkert eller direkte mangler.
Der svares ikke på klagemails.

Jeg har aldrig haft så ringe en netbutikoplevelse!

Fuld tilfredshed :)

Gode priser - fint udvalg. Altid hurtig levering. Aldrig bøvl :)

Ok varer - hurtig levering. Handler her gerne igen.

Hurtigt og nemt

Nemt at bestille og hurtig levering, bestilte gavekort og fik perler som lille gave med til et par øreringe, og det hele var fint pakket ind.

Hmmmm... ikke helt tilfreds

Spændende butik med hurtig levering. Har dog fået en forkert vare - har skrevet til dem, men efter 3 dage har de stadig ikke reageret på min mail.... det er altså ikke okay!

Flotte varer

Her kan man købe flotte smykkedele og så er det endda med hurtig levering.

meget serviceminded

Bestilte 2 ruller elastiksnor. Ved ankomst var der kun en i pakken. Sendte straks en mail og yderligere en rulle nåede frem et par dage efter.

mangler brugervejledning og indholdsfortegnelse

Ved ikke om væsken kan bruges som den er øh hvordan man gør. Der er ingen vejledning med . kan heller ikke se hvad den indeholder om der skal tages forholdsregler. under al kritik..

Super god service

Det var nemt at bestille og alt er meget overskuelig når man skal bestille, og det tog kun 2 dage så havde jeg mine varer, og alt var godt pakket ind, så ikke noget var gået istykker

Flotterier

Skønne perler og flot tilbehør, dejlig hurtig betjening og altid gode tilbud. Glæder mig til at handle der igen snart.

Fin handel

Okay vare og hurtig levering!

en okay butik

Der kunne godt være mere af ægte varer og ikke så meget i messing og deslige

Fin vare - ville handle der igen.

Fin vare og hurtig afsendelse. Desværre blev den sendt til min hjemmeadresse istedet for min døgnpost hvilket medførte en del bøvl. Men jeg ville helt sikkert handle der igen.

Ingen problemer

Hurtig levering og alt som det skal være

SUPER EKSPEDITION

Tak for hurtig ekspedition og varerne svarer til min forventning. Jeg vil også i fremtiden skimme jeres sider med smykketilbud.
Venlig hilsen
Inger Kaspersen

1001 perle Details

Onlinesalg af perler, kinesiske lykkedyr, øreringe, sten, kæde, perler, ferskvandsperler, knytte armbånd, rhinesten mv

Visit 1001perle

Write to: info@1001perle.dk