100vk.dk Transparente visitkort er luksus reviews

100vk.dk Transparente visitkort er luksus reviews

8.7

No bullshit visitkort :-)

Har for ca. 1 uge siden bestilt nogle lækre visitkort i et halvtransparent design. Det var rart at designet rent faktisk var fedt for starten og jeg behøvede ikke nogle smarte logoer eller andet, så stilen på kortene passede mig. De kom med posten allerede dagen efter, det er sku cool.

Jeg tror man kan kontakte 100vk.dk hvis det er at man vil have logo osv. på visitkortene, men det benyttede jeg mig ikke af.

MVH
Mads

Flot og professionelt udseende

Visitkortet blev lige som jeg håbede på.
Det tog lidt tid, da jeg ramte dem i en ferieperiode, men da de kom tilbage fra ferie gik det hurtigt. God service og informationer vedr. opsætning, filtyper, format mm.

visitkort i proff stil.

synes det er er de flottelse og enkelte visitkort der laves her kan stærk anbefales :))
charlie club of 1989
tommy

5* service + 5* kvalitet

Først skrev jeg til 100vk.dk med et par spørgsmål. Fik et svar på meget kort tid. Omkring 3 dage efter de fik min design fil har jeg modtaget visitkort. Super lav pris men perfekt kvalitet, næsten for godt til at være sandt

Se produktet:

Rigtig god kundeservice

Jeg har lige fået et par rigtig finde visitkort i super fin kvalitet, men hvad der var endnu bedre var faktisk at jeg hele tiden blev informeret om status på mine kort 100vk viste at jeg skulle bruge dem hurtig og de kunne levere til tiden, super god service, helt sikkert et sted jeg handler igen.

Og frem for alt hurtig levering, ikke en uge eller to uger, men 2 dage, rigtig god.

Perfekt kundeservice

Ultrahurtig reaktionstid på email, ændringer lavet indenfor få minutter. Og mulighed for afhentning indenfor en time. Det bliver ikke bedre.

Simply a work of art

For me as a specialist in intercultural communication and Asian studies, it had been a universal truth that no one could surpass the Japanese in the sophisticated art of business card culture, or meishi. ...Until I tried 100vk.dk.
Made of unique semi-transparent paper, they remind me of a very fine rice paper (similar to the one used for calligraphy), and yet they retain all the qualities of modern material which is resistant to dog-ears, no matter how many times you toss it in and out of your pocket. The colours look so delicious on this type of paper, which makes you stand out from the crowd right away. For me it definitely pays off to choose quality above quantity - after all, it is not the card, but the impression you make with it, and it should definitely not look cheap. Totally knocked out from my previous biases - perfection can be found outside Japan too!

Service og levering er i top

Efter lang tids bekendskab med firmaet har jeg for nogle uger siden taget mig mod til at få bestilt mine visitkort.
Da jeg ønskede noget som ikke har mindet om standard har jeg været i kontakt med support via mail. Og har fået en service der har været over det forventet. Min vare har været leveret i top kvalitet og imponerende indpakning for at sikre sig at de ikke har taget skade. Selv min sene bestilling på en hverdags fredag har de kunne fået dem lavet og sendt så jeg havde dem lørdag med A Post.

De levere kortsagt kvalitet og service

Great service!

Not only is it a fantastic product, but provides great service. Have used them time and time again, and I certainly wouldn't go to another supplier for my cards!

Super service hurtig levering

Super godt og meget hurtige levering prof... arbejde kun ++++++++

Super service, hurtig levering, lækre visitkort

Skulle bruge 3 sæt visitkort til vores medarbejdere, som skulle på messe indenfor en uge. Kontaktede 100vk via mail, og havde god dialog mht betaling, design og opsætning af logo.

Kortene var klar dagen efter bestilling. Desværre havde JEG misforstået en besked, så afhentning gik i vasken - til gengæld blev de leveret in persona, samme aften. Respekt!

Imponerende ...

Fredag eftermiddag (sent) bestiller jeg nye 100 kort. De lander på mit skrivebord mandag sidst på formiddagen. Jamen det må da betyde de gæve mennesker også arbejder i weekenden.
Det er OK med mig - og et bevis på at jeg også skal have de næste kort herfra....

Flotte kort, hurtig levering, fleksibel

Prøvede for sjov at designe et kort på www.100vk.dk med deres webbaserede designværktøj. Meget nemt, men også lidt begrænset; man kunne f.eks. ikke vælge den farve, der passede til min hjemmeside.

Så jeg bestilte en farve der lignede bedst og sendte dem en mail, hvor jeg bad dem ændre farven på den specifikke tekstdel. Fik svar efter en time, at det var intet problem.

Modtog mine 100 kort to dage efter. Pakket sikkert i boblekuvert, superflotte, god papirkvalitet og med den aftalte farve. Er meget tilfreds.

Prisen er relativt høj pr. kort. Men det er billigere samlet set, end hvis jeg - som mange andre steder - skulle bestille 500 kort (og måske kun fik brugt de 80).

Det lækreste visitkort

Det kan jeg godt anbefale.

Is 100vk.dk Transparente visitkort er luksus your company?

100vk Details

Lav dit privat visitkort online. Minimalistisk dansk design på unikt transparent luksus plastik-papir. Det er meget let at bestille.

Visit 100vk.dk Transparente visitkort er luksus

Write to: support@100vk.dk