121doc DK reviews

121doc DK reviews

8.3

Perfekt. tingene kom som lovet!

Perfekt levering og betingelser. Alt spillede.

Varen betalt men er ikke kommet frem

Har betalt over 1800 kr og varen er ikke kommet frem

Kære Jens

Tak for din kommentar.

Vi har sporet din pakke hos Post Danmark, og vi kan hermed bekræfte, at din pakke blev leveret på den rigtige adresse og inden for angivet leveringstid (2-3 dage).

Detaljer vedrørende leveringssted og -tid blev sendt til dig via mail.

Hvis du har yderligere spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte os.

121doc

Jeg fik super service og hurtig levering.

forkert levering

selvom jeg har opgivet den rigtige adresse anden gang, har 121 doc alligevel sendt leveringen til den forkerte adresse, således at jeg, 3 uger efter min bestilling endnu ikke modtaget bestillingen

Kære Kim Edelmann

Vi er utrolig kede af, at du har oplevet problemer med levering.

Ved leveringer med Post Danmark skal der angives en præcis, korrekt leveringsadresse, ellers vil Post Danmark returnere leveringen til os. I dit konkrete tilfælde er din adresse blevet angivet forkert to gange, hvorfor din levering i begge tilfælde følgelig er blevet returneret til os.

Vi har løbende prøvet at kontakte dig for at løse problemet, og vi arbejder stadig på sagen.

Normalt vil bestillinger modtaget inden kl. 16 blive leveret næste hverdag med UPS eller inden for 48 timer efter med Post Danmark – og det er yderst beklageligt, at du ikke har oplevet denne service.

Vi håber, at du trods alt stadig er tilfreds med vores service og udbud.

Kopi medicin, pas på!

Jeg købte på 121doc piller mod akne, og modtog et par dage efter en pakke fra england som indeholdte pillerne og en form for recept skrevet på kassen til pillerne. Jeg bliver hurtig mistænksom på at pillerne er falske idet de har forskellige gule farvenuancer og ca 1/3 af pillerne har sorte prikker. Jeg googler 121doc og kan se siden findes i utallige versioner. Jeg skriver til live chatten som foregik på engelske med en muhammed, for at kræve mine penge retur og dokumentation på hvilken læge der har udskrevet recepten, samt hvor pillerne er købt, da der kun findes en enkelt amatøragetig hjemmeside, når producenten af pillerne googles. Muhammed lover at jeg ville få dokumentationen den kommende hverdag, men har intet hørt siden. Jeg skrev til producenten at de skulle verificere pillerne, men får intet svar. Dette er tydeligvis tegn på fusk. Tør ikke indtage pillerne. Indsender i dag indsigelse til banken.

Kære 123456123456

Mange tak for din konstruktive feedback.

Indlednings er vores kundeservice og patientvejledere dansktalende, og vi har ingen ansatte ved navn Muhammed.

Derudover, som vi personligt har informeret dig om, kan vi på det kraftigste dementere dit postulat om levering af falsk medicin. Vores medikamenter ordineres af et autoriseret apotek, (http://www.pharmacyregulation.org/registers/pharmacy/registrationnumber/1041200), som er under restriktioner og løbende kontrolleres af The General Pharmaceutical Council, som er den engelske pendant til Sundhedsstyrelsen i Danmark.

Ydermere er vores læger (Private Medical Services Ltd.) tilknyttede Care Quality Commission (CGC (http://www.cqc.org.uk/directory/1-179645951)). CGC varetager private patienters interesser fx i forbindelse med anvendelsen af receptpligtig medicin. Vores tilknyttede læger er således underlagt en række strenge krav, som alle sikrer og tilgodeser patienterne sikkerhed. Dette inkluderer bl.a. ubetinget brug af receptpligtig medicin fra registrerede apoteker.

Det vil således på ingen måde være muligt at få ordineret falske, generiske medicinske præparater gennem 121doc.

Vi selvfølgelig kede af at du har haft en dårlig oplevelse, men vi håber, at overstående har gjort dig tryg igen.

ukompliceret og lynhurtig levering

holder hvad de lover - også leveringstidpunkt

121doc fungerer perfekt

121doc er hurtig nem og effektiv leverance meget hurtigt og effektivt. Produkterne er kendte varer, så man køber ikke katten i sækken

God og hurtig levering

God og hurtig levering :-)

Thanks for excisting

Everything went a 100 procent smooth and professional. I received thorough advices from the very start to the end, so overall a very satisfying experience. I will without doubt use this company again!

virker ikke

ved ikke om jeg ville andbefale dig noget fra dem

Kære Claus

Tak for din kommentar.
Det er beklageligt at høre, at medicinen ikke har haft den ønskede effekt. Men som vi snakkede om i telefonen, kan virkningen af receptpligtig medicin variere fra person til person.
Det er dog glædeligt at høre, at du har sat pris på vores service under hele forløbet.

let og elegant

Jeg har nu bestilt hos 121.doc et par gange eller tre og det er gået upåklageligt og elegant. jeg oprettede simpelthen en konto og bestilte min medicin , nogle få timer senere havde en læge godkendt min bestilling og jeg fik bekræftelse fra 121.doc at de nu havde sendt medicinen afsted med the lynhurtige UPS ..næste dag havde jeg min medicin i hånden.
Det bedste er de forskellige betalings muligheder og at man kan følge forsendelsen via tracking link ..altid opdateret ..
Jeg anbefaler 121.doc .

Super servise

Kan anbefale 121 doc til alle som måtte have behov for det .

Proffesionel betjening, hurtig levering

Hurtig læge konsultation, virkeligt professionelt!!! Medicinen virkede. Bruger dem igen!! Levering kom til lovet tid.

Ufleksibel webbutik

De har varene til en fornuftig pris, men man kan ikke bestille fks. 2 æsker af samme medikament og dermed spare forsendelsesomkosninger

Kære Xxxx

Tak for din kommentar.
En bestilling hos 121doc inkluderer tre ting: en onlinekonsultation, et medicinsk præparat og levering.
Det medicinske præparat er receptpligt, og derfor er en onlinekonsultation påkrævet, og i forlængelse af onlinekonsultationen udskrives der en recept på et givende medicinsk præparat, som herefter bliver leveret til den ønskede adresse.
Det er således ikke muligt, at bestille to eller flere medicinske præparater af samme omgang, da bestillingen af hvert enkelt præparat kræver en forudgående recept, som udskrives på baggrund af onlinekonsultationen.
Levering af præparatet er inkluderet, uanset om det sker med UPS eller Post Danmark. Der er derfor ikke nogle former for forsendelsesomkostninger forbundet med en bestilling.
Jeg håber, at du finder svaret nyttigt. Såfremt du har yderligere spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte os igen. Du finder kontaktoplysninger på vores hjemmeside.

Troværdig leverandør

det er altid med en vis skepsis at man laver en bestilling over nettet og med disse produkter. Min skepsis er dog blevet gjort til skamme idet jeg kun har haft positive oplevelser. 123 doc er 100% troværdig og effektiv.

Bestilte og modtog varen dagen efter.

Dårlig respons

Meget dårlig til at tilbage melde på mail generelt - og nu da jeg har et udeståenden med dem hvor de skylder mig penge, har jeg rykket flere gange men intet sker :(

helt perfekt

Super fin og effektiv ekspedition

ingen problemer

hurtig levering, rigtige bestilling. har købt hos dem to gange nu, begge gange ingen problemer

Varer leveret til tiden

121doc Support

Gratis konsultation med lægen

Alle behandlinger godkendes af vores EU læger, som vil udskrive en recept, hvis du har behov for behandlingen.

Ægte medicin

Alle recepter behandles af apoteker i England, som pakker behandlingerne og afsender dem.

Super hurtig levering

Apoteket sender alle bestillinger ud samme dag, hvis de er placeret inden kl. 16.00 og vil således modtage din medicin dagen efter du har bestilt. Bliver bestillingen placeret mandag - torsdag modtages pakken dagen efter.

Anonym service

Medicinen pakkes i en standard konvolut, der ikke nævner, hvad det indeholder, eller hvor det kommer fra.

Patientvejledning

Få råd og hjælp fra specialister både før, under og efter din behandling. Kontakt os på telefonen, e-mail eller live chat.

OM VIRKSOMHEDEN

www.121doc.dk er en online klinik, der tilbyder receptpligtig medicin gennem registrerede læger og regulerede apoteker indenfor EU.

Vi handler kun med ægte, original medicin mod problemer som impotens, overvægt, hårtab, influenza, kønssygdomme og midler til rygestop og nødprævention.

Visit 121doc DK

KONTAKTOPLYSNINGER