123bedemand reviews

123bedemand reviews

6.1

Nemmere at surfe rundt selv

Den er fin nok hvis man blot skal finde en bedemand.
Men efter at havde set forbruger programmet "kontant", hvor de anbefaler man kikker sig for.
Fandt jeg forgæves bedemænd som ikke oplyser priser.
Derfor endte det med at jeg brugte google til at finde en bedemanden www.godafsked.dk & www.bedrebegravelse.dk hvor man hurtigt får et overblik over, hvad begravelse/bisættelse kommer til at koste.
Nu har min mors bisættelse fundet sted. Det blev virkelig en flot og professionel bisættelse udført af www.godafsked.dk.
Hverken godafsked eller bedrebegravelse, finder man på denne søge maskine, hvilket jeg syntes er en skam.
Så derfor kan jeg kun give 1 stjerne

Is 123bedemand your company?

Siden har alle bedemænd i Danmark listet, så man nemt og hurtigt kan finde ens lokale bedemand.

Visit 123bedemand