123envelop.be reviews

9.2

snelle levering

Snel geleverd, goede opvolging

Snelheid en service

Overzichtelijk site om te bestellen.
Bestelling heel vlot verwerkt en ook dag zelf nog bericht ontvangen dat mijn enveloppen reeds verzonden waren.
Levering reeds de dag erna.
Product voldoet perfect aan mijn verwachtingen.

Prima service!

Vlot contact, snelle afhandeling, goede prijs.

Service 5 étoiles même pour des petites commandes!

Super service, ces propositions d'échantillons gratuits nous ont permis de rectifier notre commande en un temps record! En quelques jours, nous avons pu passer commande, la recevoir, changer d avis et recevoir une nouvelle commande! Le tout avec un service mail et téléphonique faciles professionnels et disponibles! On ne cherchera pas d'autres partenaires dans ce domaine!

Alles perfect verlopen en aangekochte items zoals verwacht. Spijtig dat men er ook geen inpakmateriaal verkoopt zoals plakband, enz

Rapper dan rap

Aankoop perfect en rapper dan rap uitgevoerd
Aan iedereen aan te bevelen

Super snelle service tegen een zeer voordelige prijs

Enveloppen besteld en de dag nadien correct geleverd. De enveloppen zijn van van uitstekende kwaliteit. Nergens anders zo voordelig.

Vlotte service

Vlotte service, duidelijke website. Brede keuze

super produit, super service

J'ai commandé des enveloppes pour nos invitations de mariage. J'ai commandé d'abord une enveloppe "test". Elle est arrivée 2 jours après ma demande.
La "vrai" commande s'est très bien passé aussi.
Le site est facile à utiliser et tout s'est bien déroulé.

een aanrader

Een vlotte afhandeling,zeer snelle regeling en het product is helemaal naar wens.Het kan niet beter !

Vlot en bestelling helemaal in orde!

Zeker aan te raden: snelle levering en wat ik bestelde voldoet helemaal aan mijn verwachtingen.

Perfecte service, goede prijzen, ruim aanbod

Wie als particulier ooit enveloppen nodig heeft voor een speciale gebeurtenis of dergelijke, moet niet twijfelen: hier vind je alles tegen scherpe prijzen en supersnelle levering. De modellenservice, waarbij je een proefexemplaartje kan opvragen is uitermate handig en nuttig.

correcte levering en vlot besteld

correcte levering en vlot besteld

Super service!

De bestelling verliep heel vlot. De levering was snel - 2 dagen na bestelling - en intact. Dus heel tevreden!

goede behandeling

goede behandeling

Snelle service, goede kwaliteit

Snelle levering, duidelijke communicatie, en goed product, wat wil je nog meer?

Snelle service, gebrekkige communicatie

Heb enveloppen besteld die zeer snel thuis geleverd werden. Wel héél erg jammer dat ik niet geïnformeerd werd over het gebruik van de enveloppes: het formaat dat ik bestelde (12x12cm) wordt blijkbaar NIET door Bpost bezorgd. Ik kan er dus niets mee doen, ook al kleef ik er 100 postzegels op... Ook jammer dat ik geen monsters toegestuurd kreeg... Al bij al dus een ervaring die voor mij niet geslaagd was, al kan ik over de levertijden en de kwaliteit van de enveloppen geen slecht woord kwijt.
123envelop.be

Reply from 123envelop.be

Beste Jessica,

Bedankt voor uw feedback.

Het is voor ons onmogelijk om iedere klant persoonlijk te informeren of het formaat van de bestelde enveloppen wel of niet aanvaard worden door Bpost.
Daarom raden we onze klanten aan de website van Bpost te raadplegen alvorens te bestellen.

U kan steeds kosteloos samples bestellen alvorens u de bestelling plaatst via onze website, deze worden u zo spoedig mogelijk opgestuurd per post.
Indien deze niet correct bij u aangeleverd worden kan het zijn dat deze verloren gegaan zijn met de post.
Van zodra u ons hierover informeert sturen we de samples opnieuw naar u toe!

Indien u in de toekomst van plan bent nog een bestelling te plaatsen via onze website kan u ons gerust per mail of telefonisch contacteren om te vragen of het formaat van de enveloppen al dan niet genormaliseerd zijn voor de Belgische post.

Met vriendelijke groeten,

Het 123envelop Belgium team

Tevreden

We zijn tevreden van de kwaliteit en service. Een minpunt is dat de leveringsdienst niet meer bij de buren aflevert als je niet thuis bent, en hier ook geen bericht over nalaat. Hierdoor ben ik het zelf gaan halen in het sorteercentrum. Had ik dit op voorhand geweten konden ze beter leveren op het werk.

Goed product tegen een goede prijs en snelle levering

Ik vond de website zeer duidelijk zodat ik snel mijn keuze vond. Bestelling eenvoudig te plaatsen en betaling vlot. Tevreden over leveringstermijn, tevreden over kwaliteit van het product, tevreden over de prijs.

ONZE MENING

SNELLE EN VLOTTE BEHANDELING EN LEVERING