123hjemmeside reviews

123hjemmeside reviews

8.5

Fuld tilfreds!

Jeg har lavet en hjemmede til min lille hobby (et brugt marked på nettet) og har betalt også. jeg er yderst tilfreds med min hjemmeside og den køre hurtigt i forhold til andre steder jeg har haft en hjemmeside og hurtig svar fra kundeservice , man kan lave meget med sin hjemmeside det er super godt . Jeg vil gerne anbefale 123hjemmeside til andre.

Mvh Peter
www.salesold.dk

Jeg sparer tid ved at bruge 123hjemmeside

Jeg vil gerne anbefale 123hjemmeside. Den er helt utrolig let at arbejde med .. alle kan være med .. og nu er der ovenikøbet kommet webshop-modul. Det har jeg ventet på. Desuden er der altid flinke folk i den anden ende, hvis jeg har et spørgsmål. Når folk spørger mig, om jeg vil lave deres hjemmeside, siger jeg til dem, at det synes jeg, de selv skal gøre og at de med 123hjemmeside vil synes godt om. 123hjemmeside får en til at føle, at man rent faktisk kan finde ud af noget med sin computer og nettet og man får blod på tanden. Jeg har fået flere til at bruge 123 og de smiler endnu :D
Venlig hilsen Rosa Kranie

Kedeligt at kigge på, men dejligt udvalg af design

Jeg synes, siderne er utroligt kedelige. Men mulighederne for designs er selvfølgelig fantastisk! :)

alle kan lave hjemmesider, også dem der ikke er nørder.

Er rigtig glad for hjemmesiden, den er nem og overskuelig at opdatere. Hvis der er problemer og skriver til jer, kommer der straks svar tilbage, skrevet i almindeligt forståeligt sprog.
Jeg kunne godt tænke mig en tilmeldingside. Vi afholder forskellige arrangementer hvor folk kan tilmelde sig pr. tlf eller mail, men det ville være nemmere hvis de kunne gå ind på hjemmesiden og tilmelde sig, på en nem måde. De skal bar oplyse navn og evt. et medlems nummer, kan I fixe det, så er i geniale. Vi lavet også et træf, her kunne vi også bruge en tilmeldingliste. andre har måske brug for en tilmeldingliste til booking af lokaler mv.
Venlig hilsen Britt og Almer.

nem at arbejde med

super nemt, godt prisniveau

nem at gå til

den er rigtig god,alle kan selv lave sin hjemmeside,
med 123hjemmeside.
jeg er rigtig glad for min.og den er nem at gå til.

En rigtig god hjemmeside for uvidende der kan komme hurtigt og let igang

Hjemmesiden er perfekt for folk der ikke kan noget om at bygge en hjemmeside op da den er let og hurtigt at komme igang med.

Nem opsætning af hjemmeside- positivt

123 er nemt at bruge. Layout muligheder og skabeloner er gode. God måde at komme hurtig igang med en hjemmeside

Let tilgængelig hjemmeside

Jeg har nu brugt 123-hjemmeside et stykke tid, og er egentlig udmærket tilfreds. Ved spørgsmål er der hurtig svar tilbage når man har skrevet til dem om problemet, nogle gange kunne det bare være rart at der var mulighed for at ringe og få afklaret sit problem mens man sidder i det. Det er nemt at få opbygget sin hjemmeside, savner dog en mere udførlig "hjælp" der er ikke meget at hente der. Jeg har haft en del problemer med teksten jeg skriver, når jeg formaterer den den reagerer ikke altid som jeg gerne vil have det og laver ekstra linieskift som det tager mig lang tid at få tilbage igen. (jeg ved ikke hvordan det lykkedes, det sker bare lige pludselig) Der er dog noget som jeg gerne vil gøre på min hjemmeside som ikke kan lade sig, det er ret ærgerligt. Jeg har brug for at ligge mange billeder og lidt videoer ind og der overskrider jeg hurtigt hvad basis prisen indeholder og må tilkøbe ekstra, tror i længden at det bliver for dyrt for mig at benytte mig af 123.
Dette til trods er jeg dog glad for at bruge den, da det er nemt for det meste) :-)
Min hjemmeside handler om katteopdræt og hedder www.anakhita.dk

Bamseglæder

Hej kære bamsevenner.
Efteråret er på vej og bamserne skal have ny garderobe. Jeg er godt i gang med, at sy og designe nye modeller til mit julesalg. Jeg sy´r primært tøj der passer til Build-a-Bear bamserne, men tøjet kan naturligvis også bruges af andre bamser i samme størrelse. For nogle virker det lidt tidligt, men jeg elsker at være et skridt foran, så der kan komme en fane på min hjemmeside i oktober måned med juletøj.
Jeg er meget glad for min 123hjemmeside, den er superlet at bruge, og har du alligevel brug for lidt hjælp, som jeg havde lige i starten, er der en meget venlig og hjælpsom person på kundekontakt siden. Du kan besøge min hjemmeside på: www.tvpdesign-brovst.dk har du fået lyst til, at købe nogle af mine fine ting, er jeg klar til, at modtage ordre. Mange hilsner fra Bamsemoster.

123 så kan alting ske.

Meget enkelt let at finde ud af at bruge, det er næsten svært at lave noget forkert.

Jeg kan godt bruge et par enkelte ting der var nemmere.

Jeg kunne godt tænke mig når jeg sætter nye billeder ind på siden, så de nyeste billeder kommer først, så man ikke skal til at flytte 20 billede fra nederest i stakken til toppen.

Jeg kan godt bruge en bjælke på forsiden, til at vise vores sponsor frem på samt et par billedeplacering, som den første billede på siden.

Ellers er jeg super tilfreds med hjemmesiden.

Baggrundsbilleder på 123hjemmesiden.

Jeg har som sædvanlig altid surfet lidt rundt på Google om 123hjemmesider og så popper der mange frem af hjemmesider lavet af brugere. og jeg så så at der er nogen der havde træer eller regndråber på vinduesglas, så det kunne jeg godt tænke mig at ha også. Så jeg kontaktede så 123hjemmeside og meddelte det og hvor jeg havde set det, men igennem 2 gange skriveri blev den så opdateret i værktøjet. Nu skal jeg lige sige at jeg har 2 hjemmesider en privat og en på arbejdet, da jeg skrev meddelsen var igennem min arbejdsmail og så blev baggrunden åbnet Men ikke den private som var meningen. og det skrev jeg til dem at det var den forkerte hjemmeside den blev åbnet på. Han svarede at han kun kunne se det abonnement e-mailen tilhørte og ikke den private som jeg mente, men jeg skrev igen med min e-mail (Privat) og så blev den også åbnet. Så husk at hvis man har flere hjemmesider i gang Så husk altid at gi dem den mailadresse som tilhøre den hjemmeside man vil ha ændret...Ellers er 123hjemmeside ellers ok for sådan en som mig der ikke er klog til at sammensætte koder til hjemmeside og at servicen man får er helt ok. så derfor gir jeg den 5 stjerner

Super :))

Jeg har haft hjemmeside igennem mange år og har altid været tilfreds.
Let at redigere og opdatere

Anbefalelsesværdig!

Der er altid hurtig hjælp at hente.
Folkene hos 123hjemmeside er meget kompetente.

123hjemmesiden er let at bruge.

Jeg er glad for hjemmesiden, men er ikke så flittig til at bruge, eller "fodre" den.
Har ikke prøvet andre hjemmesider, så jeg har intet sammenligningsgrundlag.

Unikt koncept

Det var en fornøjelse for en en "computerspasser" som mig, selv at kunne kreere en præsentation, som både indeholdt det faglige mål, personlige overvejelser samt alt det løse. Derudover var det rigtigt sjovt og utroligt nemt. Resultatet, synes jeg, er blevet pænere, end jeg troede, at det kunne blive. Det gav mig en "Yes, I can"-oplevelse, som vi vel allesammen kan bruge en gang imellem. Derudover giver systemet mig mulighed for hele tiden, at justere og forandre indholdet på min hjemmeside. Hurra.

Nemt, hurtigt, sjovt

Det er nemt at bruge 123 hjemmeside. Nemt at kreere og rette siden til.

Opsætning af data for film og billeder m.v.

Jeg er rigtig glad for hjemmesiden - den er meget nem at redigere i :-) Men var det ikke muligt at lave lidt tilpasning på antal billeder og video. Vores lille hjemmeside er et band med meget musik og ikke så mange billeder. Det betyder for os at vi gerne vil bruge vores data på mere video end billeder. Eksempelvis en tilpasning af sit abonnement på samme måde et abonnement til en mobil telefon ! :-)

Let og tilgængeligt system at anvende

123hjemmeside er et brugervenligt program, der er let at anvende - både i forhold til oprettelse af nye sider og opdatering/redigering af siderne. Det ville være rart, at man kunne sætte flere billeder på en opdatering, og at der var mulighed for flere billeder totalt på ens hjemmeside. Ellers stor tilfredshed med produktet.

Rigtig go hjemmeside

Denne hjemmeside er bare så let at finde rundt i.

123hjemmeside.dk

Om 123hjemmeside.dk

123hjemmeside er Danmarks nemmeste og mest populære tjeneste for hjemmesider til både personligt og forretningsbrug. Prøv gratis og uforpligtende i 30 dage og se, om det er noget for dig. Det er super enkelt - alle kan være med

Visit 123hjemmeside

Kontakt

We live here: Toldbodgade 31, 3. Tv.
1253 København K

CMS