123inkt.nl reviews

Excellent
9.7
1991 Trustpilot review(s)

efficiënte , snelle reaktie , aanpak en service,vriendelijke mensen

knap werk , de dag na de bestelling in België geleverd en dat nog op een zaterdag

Een woord : perfect !

Aantrekkelijke prijzen, snelle levering, leuke mededeling. Deze eerste opdracht zal zeker worden gevolgd door anderen.

Wij zijn zeer tevreden over de service en de snelle levering

Top wij raden iedereen aan om hun inktpatronen te bestellen bij 123inkt.nl

Goede en snelle service.

100% tevreden over de producten en de snelle service. Niks op aan te merken.

goed en snel

123inkt.nl heeft een overzichtelijke website. Bestelling gedaan, een dag later had ik het produkt in huis. Alles goed verpakt. Een aanrader!

Voordelig en snelle levering

Beduidend lagere prijs met con-collega`s met name huismerk, tot laat in de avond te bestellen en dan is het er de volgende dag ook, je zal er mee om hoog zitten :-). Voor mij was het niet nodig maar in geval van nood.........
Ook handig dat je gelijk ook wat voor de hand liggende kantoorspullen (schrijfgerei, nietjes etc.) erbij kan bestellen.

volledig naar wens

Ik koop al jaren mijn inkt bij 123 inkt daar de prijs kwaliteit geheel in balans is en ze een korte leveringstermijn hanteren en daar houd ik van. Ik attendeer bekenden altijd op dit bedrijf.

Zeer snel geleverd, daar stap ik voortaan niet meer voor in de auto maar regel ik online.

In de drukte was ik op zoek naar een online leverancier voor inktcartridges. Belofte van 123inkt.nl was een snelle levering, en die is absoluut nagekomen. De levering was zó snel dat ik voortaan voor een cartridge die ik snel nodig heb niet meer in de auto spring. Die bestel ik dus gewoon online bij 123inkt.nl. Absolute aanrader

prima afhandeling van de bestelling

Wederom een snelle en prima afhandeling van de bestelling.
Binnen één dag in huis.

Topbedrijf

Zeer snelle en correcte levering, houden zich eraan wat ze verspreken

Super een aanrader voor iedereen

Alles naar wens. Snelle afhandeling, kon de dag nadien al om mijn pakje gaan.
Super als ik nog wat nodig heb zal ik zeker weer bij jullie bestellen .
Groetjes

François

De eerste plek voor inkt

In het verleden heb ik nog wel eens vergeleken in prijzen.
Maar goedkoper dan 123inkt kan bijna niet. Alleen toen ik het via mijn werkgever (bulk) kocht kon het voor een vergelijkbare prijs.
Nu kijk ik niet eens meer. De service is goed, inkt wordt de volgende dag bezorgt en de prijs is ook goed.

geweldig.

Als je vandaag besteld heb je het de volgende dag in huis. Dat klopt.
En je krijg het nergens goedkoper, wat wil je nog meer.

Snelle afhandeling en correcte service!

Snelle afhandeling van de bestelling en direct antwoord op je vragen. Ook fijn dat je op de hoogte wordt gesteld van de aflverdag. Ook de nazorg is goed geregeld, dat is voor mij een teken dat het voor 123inkt belangrijk is dat alle bestelling naar wens van hun klanten zijn gegaan. Top!

Als je betrouwbaar wilt aankopen of vervangen bel je 123Inkt

beste vriend
Ik heb mijn printer vernieuwd en wilde wel een goede keuze maken 123inkt.nl
opgezocht en keuze in overvloed. Ik koos een printer met scanner maar hield ook rekening dat ik goede foto,s wilde afdrukken. Door de vele mogelijkheden kon ik rustig vanuit mijn werkplek een kon ik een goede keuze maken de beschrijvingen zijn goed en duidelijk leesbaar. Overigens had ik daar al eerder ervaringen mee. dus het was voor mij een vertrouwd adres. Even snel besteld en nog sneller bezorgd ,Prima toch ook doen 123Inkt.nl onthoud deze site
Kees Nijhuis

goed

alles in orde en snelle levering

Van bestelling tot levering: prima!

Het bestellen van materialen verliep gemakkelijk, duidelijke website en heldere informatie. Geen kleine lettertjes!
Levering was snel en perfect in orde.

Perfect

Zeer goede levering door 123inkt. Het was voor mij de eerste keer dat ik hier mijn inkt bestelde. De juiste inktpatroon was snel gevonden, alles goed geordend gerangschikt en dus duidelijk. Meteen via ideal betalen en de volgende dag mijn cartridges in huis. Mijn ervaring is dus zeer positief en als bedrijf zal ik zeker mijn inkt hier een volgende keer weer bestellen.

123inkt.nl Details

Met meer dan 1 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland met nog steeds een enorme groei. Al 6 jaar op rij is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot "Beste Webwinkel" in de categorie Computer, hard- & software bij de Nationale Thuiswinkel Awards. Daarnaast is 123inkt.nl in 2010 grote winnaar van de overall publieksprijs "Beste Webwinkel van Nederland 2010". Bij 123inkt.nl vindt u overzichtelijk het grootste assortiment printersupplies voor de beste prijzen. Slimme logistieke processen en uitstekend voorraadbeheer zorgen ervoor dat ruim 97% van alle orders binnen 24 uur worden bezorgd.

Visit 123inkt.nl

Contact information