123salg reviews

123salg reviews

4.9

Perfekt!

Kan forstå, at der er mange, som har oplevet problemer med 123salg.dk. Det har jeg dog ikke. Fik mine ting som lovet og i fin stand - lidt langsom levering, men intet stort!

køb via point shop

man skal bestile dvd hos 123salg.dk for de sender ikke det som lovet
venter på dvd fra dem bestilde en dvd den 27-6-2011 har ikke set den i nu den 18-7-2011 jeg har 2 st til gode ved dem vil annulere køb så jeg kan få dem fra norge der tager det ca 4 dage så har man dem og der
koster de ikke så maget så vis i vil ha dvd så skal det ikke hvæer ved 123salg.dk der kommer så mange undskyldinger at smedens kat døde
af det

ps har ikke modtage min dvd inu den 24-8-2011 har skrevet til dem den 22 men har ikke hørt noget forventer ikke at få den jeg kan nok ikke få mine point til bage så jeg kan bestile noget ande det er ikke god omtale de får her på siden os de sv der kommer ja det kan man ikke bruge til noget det kommer øst fra og så blander man lit fra vest i de sv der kommer fra dem

køb via pointshop

Købte hvad jeg troede var en blu-ray gennem wwwpointshop.dk Da jeg nemlig søgte på blu-ray og der kom " Armageddon" op og i beskrivelsen står der at Blu-ray'en er spækket med ekstra materiale.

Men ak, fik en DVD med Armageddon, hvor efter jeg skriver til dem det er en fejl, i første omgang kunne de ikke se det overhovedet, anden gang jeg skriver, skriver jeg så selv den dummeste mand på guds grønne jord kan forstå det. Svaret jeg får er at deres stregkode siger det er en dvd, derfor er der ingen fejl.

Prøver så at finde noget hjemmeside på dem, så man evt kan ringe, men heller ikke det giver held....Hvad fanden gør man så???

Skod firma ud over alle grænser, men dejligt at pointshop har andre leverandører så man ikke kun kan handle hos dem

Grotte?

Bor 123salg.dk i en grotte eller så noget? jeg tænker bare, hvordan kan man være sådan et "stort" firma og så slet ikke have styr på tingene ordenligt? I samarbejder med pointshop, men de er da heller ikke for hurtige hvad henvendelser og defekte varer angår.. Jeg har aldrig haft vrøvl, men jeg syntes det ikke kan være rigtigt man skal vente i jeg ved ikke hvor længe for at få et svar

God service, fik mine produkter som lovet

Fik mit produkt 5 dage efter bestillingen, så for mit vedkommende gik det meget smertefrit. Kan kun anbefale dem herfra.

De har glemt min ordre ?:O

Jeg har nu forsøgt at kontakte dem adskillige gange via telefon, og jeg kan simpelthen ikke komme igennem til dem.. jeg har bestilt et spil hos dem via pointshop.. Jeg fik min første ordre bekræftigelse den 12 maj.. så ringede jeg der ind den 26 maj for at høre om de havde glemt mig.. og JA det havde de ! :O de havde modtaget ordren men den var ikke kommet videre (på trods af at jeg havde modtage en bekræftigelse) så jeg fik en ny ordre bekræftigelse den 27 maj og jeg har nu prøvet at ringe til dem igen også uden held og vi skriver i dag 10 juni så der er snart gået en månede.. jeg ved ikke om det er standart hos jer :)

Hej rasmus

Vil prøve at svare på alle dine spørgsmål.
Mht. hvorfor vi sjælden tager telefonen, er fordi telefonen er hvor vi pakker. Og hvis vi ikke lige pakker på det tidspunkt, så hører vi den ikke. Mht ordren, vi har ikkke "glemt" ordre, men problemet i dit tilfælde kan være at den ikke er kommet ind i vores ordresystem fra pointshop.
Men skriv til os på mail med dit ordre nr så skal jeg tjekke hvor der sker isagen.

/123salg.dk

Skulle rykke dem.

Jeg bestilte et produkt hos dem via PointShop.dk. Produktet skulle leveres inden for 10 dage - men der kom intet. Jeg rykkede dem for det. Og efter efter par dages, fik jeg endelig svar, og produktet blev sendt. Der gik dog 16 dage fra bestillingen til leveringen, og havde jeg ikke rykket dem, er jeg overbevist om, at jeg ikke havde modtaget noget fra dem.

- Kan ikke anbefales.

Hej Kevin

Angående den omtalte levering. Som sagt er vi nok den største leverandør i Pointshop, og levere rigtig mange produkter hver uge. Vi er da kede at at det er gået anderledes med din ordre. Men vi vil da gerne indrømme at der forekommer produkter som er i restordre. Hvilket også hænger sammen med at vi har mange tusinde produkter i Pointshop, og vi har en leverandør som sender til os fra Hong Kong, så vi kan i visse tilfælde have problemer med at levere inden 10 dage.

/123salg.dk

PAS PÅ`123SALG.DK

Bestilte varer for over en måned siden har sendt mails i masse vis og ringet til dem og lagt beskeder på deres telefonsvarer men ingen tilbagemelling fra dem men pengene var de hurtige med at hæve så PAS PÅ de tager barer pengene og du får ikke din varer du har betalt for

Hej J.P.H

Jeg er ked af og hører du har haft en dårlig oplevelse med os.
Men der er flere ting der ikke helt kan passe. Vi har ikke nogen telefonsvarer og vi hæver ikke penge før vi afsender vores varer.

Ved ikke om du har købt fra vores egne sider eller om du har købt fra pointshop.dk hvor vi er en af de største leverandører. Men du kan jo have bestilt et produkt som har været i restordre og derfor ikke er blevet sendt ud, men mht. at vi har hævet penge, så kan det ikke helt passe. Da det først sker når varen er sendt afsted.

Hilsen 123salg

123salg.dk Details

Webmasters! Where to promote your web site. Consulting, Programing, Web Design and Maintenance, Hardware Sales, Computers, Memory, Ad Layout, Logo Design, Novelty Items, and more ... 123Salg.dk - Din online Salgs Partner

Visit 123salg