12load reviews

12load reviews

3.3

Et værre gang bøvl.

Er blevet bonget for 45kr for noget jeg aldrig har bestilt, men nu har jeg
fået fat i dem. For at få noget respons skal i ringe til WirelessFactory, som også er ejet af Lars P. , der skal i være klar med det nummer som er berørt og så få dem til at sende en check.

Nummeret er 70 27 03 01 , de har lovet at sende en check
nu må vi se hvad der sker i løbet af de næste dage.

Satans også

Får pludselig en sms om at jeg er blevet trukket 45kr for noget jeg aldrig har brugt, og finder så ud af at det er der mange andre der også er blevet. Det er tilsyneladende et tysk svindel foretagende som arbejder igennem vores teleselskaber. STOP det for helvede....
Hilsen Regin :-(

Lorte firma

Hej alle....

Vi er blevet trukket 125 kr for noget som vi aldrig har fået....sendte en sms til MOBSTOP og håber at det stopper, ellers lukker jeg for mit abonnement.

ved ikke hvad jeg har betalt for, men jeg har mit abonnement hos 3 så intet forbavser mig..

Jeg tilskriver mig en politianmeldelse hvis de bliver anmeldt...

Flere dummebøder fra Mobafone?

jeg er to gange - med 1 uges mellemrum - blevet charget 45 kr. af for noget, jeg ikke aner hvad er. Via min iphone. Ringede til firmaet, som tilsyneladende som standard har en telefonsvarer på. Kan se der er en række anmeldelser på sitet her af dem.

Lene Flensborg

Meget ufine forretningsmetoder

Kan kun tilslutte mig de øvrige anmeldelser af mobafone, 12load.dk og hvad det nu hedder. Sjovt nok så virker det som om de sender standard mails afsted, men det kan jo også være svært at skrive individuelle mails på dansk hvis det er polske medarbejder.

Har fået den samme mail som christian;

**********************
Hej,
vi har frameldt dig fra vores service den 27.07.2010 kl. 15:48 og du får ingen beskeder mere af os.
Du har tilmeldt dig med dit mobiltelefon den 24.12.2009 til musik-downloads.
Vores abonnement indeholder fullsong-video og ringetoner downloads og vi tilbyder 3 dage gratis downloads hos os.
Du kan kun blive tilmeldt, når du går på nettet med dit eget mobiltelefon og starter et download på en af vores produkter.
De sms-beskeder, vi hver uge sender, er kun en information om, at du er tilmeldt og hvordan du kan afmelde dig igen.
Når du i de tre dage gratis downloads ikke selv stopper den service, starter du automatisk et abonement til 25kr/50kr om ugen.
Du kan til en hver tid selv stoppe det abonement med at sende en besked eller ringe til os.
Indtil den dag har vi ikke modtaget nogen stop eller frameldelser fra dig, så vi har antaget at du nytter vores service.
På dit ønske blev du stoppet og du får ingen flere regninger fra os.
Vi sender dig de almene vilkår med, som blev accepteres med klik af et download og håber vi kunne hjælpe dig.

Med venlig hilsen.

****************************

De kan ikke en gang skrive modtager navn og afsender navn på. Det lugter da af standard mails.

Vil gerne slutte mig til eventuelle politianmeldelser, hvis der er noget som mangler yderligere eksempler.

Kontaktede unwire, som ikke længere er udbyder for mobafone, de ville sende 400kr tilbage, men mod oplysning af reg og konto nummer, er det mon sikkert?

Kæmp videre mod disse slyngler....

hilsen SNM

Svindlere

Som de andre beskriver. Firmaet lusker sig (på ganske ulovlig vis) til at tilmelde folk til deres meget dyre sms services uden ens accept. Når man kontakter dem får man ikke meget svar ud af dem. De har dog skiftet gateway fra unwire til Wireless Factory. De har lovet at hjælpe mig med at få mine penge retur.

Mit råd er, hold jer langt væk fra denne virksomhed og for at sikre jer. Få telefonselskabet til at lukke for indholdstakserede sms beskeder.

fusk firma

de svindler sig igennem til kontanter...

pludselig for man en besked med at man skal betale for noget man ikk en gang har brugt, 25,- hver gang for ingenting, simpelt snyd og bedrag...

simpelthen for dårligt de bare tillader sig at gøre sådan uden videre og advarsel...

Svindel

Dette firma svindler smartphone brugere. De høster mobiltelefonnumre igennem reklamer der vises sammen med gratis spil til iPhone og Android telefoner. Derefter tilmelder de numrene til meget dyre sms-tjenester, hvorefter penge automatisk overføres fra ofrenes konti, via deres mobilselskab, til svindlerne. Svindlerne går også under navnet "Mobafone" og "Xtrasafe".

Jeg er selv blevet offer for denne svindel og arbejder i øjeblikket på at få pengene tilbage fra et eller flere af de implicerede parter. Det vil i mit tilfælde sige en af følgende:

* Svindlerne (Mobafone / Xtrasafe)
* Telenor (mit telefonselskab)
* Unwire (selskab som administrerer sms-tjenesten for Mobafone)
* Apple (selskab som administrerer distribution af de gratis apps som bringer reklamerne ud på telefonerne)
* Optime Software (selskab som udvikler den gratis app, "Chess Free")

Is 12load your company?

12 load er en forretning der går ud på at lænse sagesløse smartphone brugere for deres penge ved at samarbejde med mobiloperatører. Pengene bliver trukket i forbindelse med udsendelse af overtakserede tekstbeskeder.

Visit 12load