1x2biler reviews

1x2biler reviews

7.9

kanon service og aldrig sure miner

Vi har været kunde hos Lars gennem en del år og har aldrig oplevet noget negativt ,kører med glæde fra Hillerød for at få den service som Lars levere .
Kan kun anbefale 1x2biler .
Kan slet ikke kende de negative ord der er faldet ,Lars har en fed humor (værksteds humor)

God behandling.

Vi har været kunde hos Lars i 4 år nu og vi har kun fået god behandling og service. Så kan slet ikke genkende det dårlige folk skriver !

Det er det mest useriøse jeg nogensinde har oplevet, flink ved købet, derefter .............

Købte en 307 ved ham for nogen tid siden for 63000 kr, næsten lige efter købet fik den en turbofejl som skulle gå på garantien, brugte et halv år på at prøve og få ham til at lave den flere gange havde de bilen ude uden at åbne den og kigge på den..... De sagde bare vi laver det, og det blev aldrig lavet, til sidst tog de ikke telefonen og han var der aldrig når jeg spurgte efter ham, efter noget af en kamp solgte jeg bilen med fejl og købte en helt ny = tab på 37.000kr.. Gør jer selv den tjeneste og lad være med at støtte det firma, de fuskere :)

Fin service og god betjening

Har været kunde hos Lars i 2 år og er noget undrende over de dårlige anmeldelser herinde, jeg har altid fået min bil serviceret og repareret uden problemer, har købt en Hyundai sonata og har ingen problemer med den.

Super service og fleksibelt værksted hvor der altid bliver stillet en lånebil til rådighed, de gange min bil har været til service.

Thomas Ahlgren

Kanon forhandler

Skal man handle bil er der kun 1 sted i Danmark, nemlig 1x2 biler i Næstved.

Lars som er leder er en fantastisk person, han yder en service som bare er over alt man kan forvente, han råder og vejleder folk rigtig med hensyn til køb, bare man fortæller hvad man skal bruge en bil til, så er man sikker på at få det rigtige med hjem og han giver også en rigtig god pris for ens gammel bil, vi er ikke færdige med at handle med Lars hos 1x2 biler, om vi så skal køre 1000 km for at handle gør vi med glæde det.

Synd at man ikke kan give 10 stjerner

Stort udvalg, god service

Her er masser af biler at vælge imellem, i alle prisklasser. Og de kan både lejes og købes. Vi lejer en Citroen C5, til en rigtig god pris alt inklusive. Vognen leveret rengjort og serviceret, med nye dæk og ny forrude. Ualmindelig behagelig servicering af indehaver Lars. Her kan du trygt lægge dine ønsker og økonomi på bordet, du får god rådgivning og en ærlig og reel handel. Vi kan kun anbefale 1x2 biler og vi handler helt sikkert her fremover.

Super god service

Nu har min mand og jeg været kunder hos Lars i 3 års tid, og vi har kun rosende ord til ham. Han har altid været sød, og rar, yderst behagelig. Vi har leaset nogle forskellige biler, og der har ikke været nogle problemer med dem. Når de evt. har fejlet noget, har vi været ned med den, og fået en lånebil i mellemtiden. Vi har altid fået vores bil hurtigt tilbage.... Så jeg kan KUN ANBEFALE AT MAN BENYTTER 1X2 BILER....

de holder hvad de lover

nu har jeg været kunde hos 1x2 i snart 4 år og har aldrig haft problemer med lars eller nogen af de andre ansatte jeg har altid fået en god og høflig service.
desuden syntes jeg at når man aftaler noget med dem bliver dette holdt og bilen bliver lavet hvis der er noget galt med den så kan ikke rigtig følge de mange negative bemærkninger der kommer her inde.

Nemt og billigt.

Vi leasede en brugt bil meget billigt, den havde et par småfejl, det blev rettet mens vi kørte rundt i en udmærket lånebil, de har da sikkert travlt ligesom discount butikker hvor varen er billigere , så hvis man meget krævende så prøv en autoiseret mercedes forhandler.

Super service, billigt nemt og hurtigt.

Meget tilfreds med 1x2bilers flexordning, Den er hurtig, nem, og billig, og servicen er top ved service og lånebil. Kender ingen steder, der er billigere. Hilsen en lille håndværksmester

1 stjerne er endda for meget!

Jeg var ansat i et firma der var kunde ved denne rådne virksomhed. Jeg lavede en aftale med lars derfra, da vores flexleasede citroen berlingo dkulle på værksted, efter vi havde fået udleveret en bil hvor dækkene havde forkert kørselsretning, ikke klargjort, ødelagt gearkasse, skævt rat... osv. Den fejlede alt en bil kunne fejle. Da jeg komme ned med den lidt før 9, går lars helt amok, han kunne ikke tage den ind nu, og hvad jeg bildte mig ind at fortælle at de havde leveret os en rådden bil. Manden er psykisk syg! Jeg ringer til min chef der ringer videre til lars. Så afleverer jeg bilen til en af mekanikkerne, som vil levere mig en lånebil hvor føredøren ikke kan åbne! tilsvarende lånebil... istedet for, får jeg en mazda 626 der ikke kan låses, eller åbne føredøren. Jeg vil ikke tage imod den, men mekanikkeren er ligeglad og går. Jeg bliver derfor hentet af en kollega. Lars tillader sig alligevel at sende en regning på en lånebil, som vi ikke har fået, og som vi ifølge kontrakten ikke skal betale for. Vi betaler naturligvis ikke. Da jeg henter bilen igen, får jeg a vide at den kan hentes klokken 10. Jeg kommer klokken 10, og de siger at jeg skal vente 10 mins tid. Der sidder jeg så med 2 andre kunder der bare skal hente deres biler. Det bliver så gjort klart for os at sælgerne og mekanikkerne sidder og holder pause, istedet for at betjene deres kunder. Flere kunder går rundt i butikken og ingen hjælper den. Da de endelig, efter 40 mins ventetid, kommer og vil betjene os, får vi bare leveret vores nøgler og får a vide at vi kan køre. Så vi har ventet 40 minutter på at de skulle holde pause og finde en nøgle. Det er ikke de eneste dårlige erfaringer jeg har herfra. Jeg vil fraråde alle at handle med denne amatørvirksomhed! De spilder din tid, og snyder med regningerne. 1x2 Biler er en bedragerisk virksomhed uden forståelse for kundepleje og betjening.

lars. giver ikke den bedste betjening. og en rigtig dårlig service

jeg har haft to flexbiler hos 1x2biler.

1. bil

den var så gammel at den hele tiden gik i stykker var nok nede med den hver mdr. nogen gange 2 gange. det er meget fårliget... men fik en andren bil til sidst. endelig..

2. bil.

den var slet ikke klar da jeg fik den. den var beskidt inde i. og der var en masse mangler på som jeg selv kunne rette med en for løgte og vindusviskern var i stykker. der var ingen nummerplade forand på bilen. men lars sagde jeg bare kunne køre. blev stoppet af politiet en gang hvor de sagde jeg manglede den nummerplade. og de ville kontakte lars så troede jeg at der ville ske noget med den nummerplade. jeg kørte nok uden nummerplade i godt og vel i et halvt år. men så da jeg skulle ud og rejse måtte jeg kunne jeg næsten ikke komme afsted fordi den nummerplade ikke sad på.. men heldig hvis ringede jeg til lars og han sagde han har lige fåret nummerpladen med posten hmm får man en nummerplade med posten.. nej., så han har ikke givet at hente den før jeg fik en med ned med at få den nummerplade på.. men så da jeg avlevert bilen her i fredags D. 2/9/11 der havde jeg ikke gjort den ren. og det synes jeg ikke jeg ville da jeg fik den beskedet.

IKKE SENDE BILLEDER

Hej Derude
D.8.8.2011, Virkelig amatøragtig drevet firma 1 * 2 biler
( Desuden Mærkelig firma navn ).

Men Lars havde annonceret en bil Suzuki på nettet, som jeg var meget interesseret i. Men problem var, at der ikke var nogle billeder af den, så jeg ringede og ville høre ham ad, om han/de kunne sende nogle billeder ??.

MEN DET GAD HAN IKKE, FORDI HAN HAVDE 4 KØBER TIL DEN
( SJOVT DEN IKKE ER SOLGT )
OGSÅ SAGDE HAN AT JEG SKULLE FINDE EN ANDEN. OG " SMÆK " PLUDSELIG LYD TELEFON " - DYT - DYT - DYT "
SIKKE EN FANTASTISK SERVICE, DEN ER VIRKELIG I TOP. FJOLS.

HILSEN

TREKANTOMRÅDET I JYLLAND.

løber fra aftaler og ansvar

Købte i 2009 en brugt Fiat Punto, og påpegede at jeg ikke gik så meget op i "det kosmetiske", en ridse hist og her, var hvad man kunne forvente, men det skulle være en en bil der var 100& i orden, rent mekanisk.

Men der har været flere fejl på bilen, som blev lovet mekanisk i orden, ved salget, og de har ikke taget forbehold på nogen ting i salgsaftalen, så jeg regnede jo med at reklamationsretten ikke ville være et problem.

Men har fået svar at alle fejl er alm vedligeholdelse, dette på trods af, at jeg netop har måtte skifte ALLE bremser på bilen fordi de var slidt helt ned (til metal mod metal), og flere andre ting, som jeg selv har måtte ordne, for at kunne køre på arbejde, på trods af det der kun lige var et års tid siden bilen var "checket" på deres værksted, og fundet i tip top stand.

Jeg har prøvet at komme til en enighed med forhandler, men bliver blankt afvist

Der er indtil videre sket følgende med bilen:
1. Udstødningen knækker (lavet på 1x2 biler's værksted)
2. Stolen i føresiden hænger pludselig, og kan ikke justeres op og ned. 1x2 biler spænder den fast, så den sidder i samme stilling, men laver den ikke.
3. Højre bremseslange foran går i stykker - Jeg får en mekaniker til at skifte den, for egen regning, da jeg skal bruge bilen, og det jo ikke al verden, og jeg tager det som alm vedligeholdelse.
4. Højre forlygter virker pludselig ikke - Det viser sig, at 4 kabler er "skåret over" fordi kabler har ligget og kørt op og ned mod karosseri. Jeg har selv lavet lygten.
3. Bilen er begyndt at "vibrere" i koblingen ved igangsættelse
4. Stolen går igen i stykker, og jeg har måtte sætte klodser under, da jeg ellers sidder skævt, og 1x2 ikke vil rører ved den, det er "alm vedligeholdelse".
5. Jeg mister alle bremseevner på motorvejen, på vej på arbejde - Jeg har selv måtte lave det i weekenden, da jeg skulle bruge bilen :
Begge bremseskiver foran nedslidt - (Mekanikker der har hjulpet med at lave bilen, sagde at hvis skulle jeg bremse kraftigt op, havde der været risiko for at de var knækket)
Bremseklodser - (var slidt helt ned)
Bremsebakker bagpå - (Var slidt helt ned til metal - Højre side så meget at cylinder var gået i stykker pga varme udvikling, og begge hjullejre havde også været udsat for meget varme)
Bremsetromler bagpå
Begge hjullejre bagpå bilen

Der mangler stadig at blive lavet :
Stolen, Koblingen, der mangler stadig at blive skiftet dele på bremser (Fjeder på "justeringsarmen" inden i højre bagbremse manglede, begge foran skal have skiftet "glidebolt" til kalibre, og split da de er så slidt, at bremse ikke kan bevæge sig ud og ind ordentlig, og betyder unødig slidtage på bremser)

Men i følge 1x2 biler, er alt dette blot alm vedligeholdelse, og de vil ikke betale for noget af det. de må stå for egen regning.

Konklusion: Hold jer væk fra 1x2 biler, medmindre I selv vil betale for alt.

bilkøb

, købte en c5 i febuar 09. kort efter købet begyndte motor at hagge, retur med bilen, der var jo garaenti... fik bilen retur med besked om at den var ok... men nej den var lige så umulig retur igen, aircon virkede heller ikke, det blev lavet sagde de, fik bilen igen og problemerne var der stadig , retur igen, fik beskeden at det var os der ikke kunne køre bil, aircon virker stadigvæk ikke efter et år til tros for de påstår den er lavet, man kan heller ikke få en kvittering når de har lavet noget i flg dem.. så i dag har vi en c5 med haggene motor, aircon der ikke virker...

Is 1x2biler your company?

1X2 Biler A/S Details

1X2-BILER A/S