24 reviews

24 reviews

8.7

batteri Låg!

I några veckor har jag märkt att batteritiden på min mobil blivit kortare & kortare. Batteriet fick tydligen vattenskada på batteriet så jag beställde sent på en tisdag fick bekräftelse på onsdag och paketet anlände i torsdan .
Quick and easy!

Fejl først, men rigtig god service

Jeg havde modtaget en reflektor rimelig hurtigt, men da jeg pakkede den op, havde den små pletter på, så jeg sendte dem et billede af den.
1 time efter fik jeg en mail, hvori de sagde undskyld, og sendte en ny. Den gamle kunne jeg bare smide væk.
Så alt i alt, god service, og hurtig levering. En fejl kan jo ske for alle.

Upåklagelig oplevelse

Jeg har lige købt en oplader til min gamle Sony Ericsson K800i, og den kom lige med det samme.

Var ellers som udgangspunkt lidt utryg ved sitet, men min skepsis er blevet gjort til skamme.

Vil handle der igen uden at tøve.

Helt OK

Fungerar alltid bra utan problem.

Jättebra!

Oftast supersnabba leveranser om varan finns i lager. Bra priser på det mesta.

Oj..

Jag beställde kl. 12:45 i går, och kunde hämta ut mitt paket i dag kl. 14? Imponerande!

Att det så är jättebra grejer till låga priser (originaldelar till min mobil, till under halva priset av telefonbutiken) gör ju inte direkt saken värre!

Blir inte sista gången jag beställer från 24.se!

Hurtigt og let

Bestilte et SD-kort søndag.
Mandag mail om at levering havde fundet sted.
Modtog kortet onsdag.
Billigt, hurtigt og enkelt.

5 stjärnor till 24!

Snabb och bra. Leverar på bästa sätt och bra fakturering. Rimlig!!!

Niels

Jeg har købt en bilholder til min Desire. Plus 3 andre varer som alle var ok. Desværre var bilholderen til en Desire HD. Har prøvet at kontakte 24 adskillige gange på telefon for at få rettet fejlen. (har ingen vagt selv om der siges at der er åben). Har så skrevet til supporten som også får på denne anmeldelse. Håber så at der sker noget. PS Posten (sverige) meddeler at varen er fremme, T&T, 3 dage før at du får et brev fra det danske postvæsen om at du kan hente varen på posthuset. du skal nemlig selv afhente.

Is 24 your company?

24 Details

Störst och billigast inom Mobiltillbehör, Fototillbehör, Tv-Spelstillbehör, Laptoptillbehör, Bläck & Toners, Minneskort och batterier. Varför betala mer än du behöver...

Visit 24