247tilbud reviews

247tilbud reviews

4.4

Ingen kommunikation - ikke alle vare - ingen svar på henvendelser

Bestilte 3 varer til en samlet pris af 1.200 kr.
Lovet leveringstid 2-3 dage.
Efter 5 dage rykker jeg telefonisk for varene. Får at vide at den vil blive afsendt om 3 dage. 3 dage senere modtager jeg en forsendelse fra 247tilbud.dk med 1 af de 3 varer (delpris 800 kr).
Jeg skriver på e-mail og fortæller at jeg mangler vare 2 og 3. Intet svar.
Et par dage senere trækkes det fulde beløb (1.200 kr) på mit betalingskort.
Vare 2 og 3 stadig ikke leveret.
Efter 2 dage rykker jeg på e-mail for levering af vare 2 og 3. Intet svar.
Efter 2 dage mere rykker jeg på e-mail for levering af vare 2 og 3. Intet svar og ingen varer.

Jeg kan ikke anbefale at du handler hos 247tilbud.dk

ELENDIGT

ELENDIG kundeservice de lovede varen inden 3 dage og så gik der 1 månned og jeg skrev og de skrev 14 dage så gik der 1 månned så skrev jeg igen og så at den stod som at være på lager, jeg fik intet svar fra dem men en FORKERT (forkerte farver) vare tilsendt ! og jeg skrev til dem igen og intet svar !

Ingen kundeservice.

Lagde en ordre d, 2 Sep.2011,har ikke set varen endnu,de lover at varen sendes 2-3 dage efter.Ringede 8 sep.2011,talte med en som ville undersøge og give en tilbagemelding,intet hørt nu er det d. 9 sep. 2011.Har igen ringet ingen tager telefonen,kun en telefonsvarer,har også skrevet en mail uden at få svar.Tror også butikken er lukket.

Jeg bestilte en jakke og forespurgte samtidig på et par bukser af samme mærke, som jeg ikke kunne finde på siden. Dagen efter blev jeg ringet op, med et godt alternativ. Begge dele leveret 2 dage efter.

Butik lukket - INGEN respons??

Undlad at handle med denne Internetbutik. Har for ca. 14 dage siden placeret en ordre, modtaget en automatisk generet ordrebekræftelse, telefonisk forsøgt at kontakte butikken, skrevet e-mails men stadigvæk INTET HØRT!
Jeg fomoder at butikken er blevet lukket - men sitet ikke lagt ned?
247tilbud

Reply from 247tilbud

Hej J. Mortensen,Vi er stadig �ben og i fuld drift!Beklager din oplevelse. Kan ikke umiddelbart forklare, hvorfor du ikke har h�rt fra os. Du er velkommen til at kontakte mig p� nedenst�ende telefon.De bedste hilsnerHenning

Godt udvalg

Siden tilbyder et stort udvalg af sportsudstyr og tøj.

Bestilling er let og levering hurtig.

Har dog to gange oplevet at jeg havde bestilt en t-shirt og et par sko, som de ikke havde mere. De kan åbenbart være lidt sløve til at få opdateret deres hjemmeside så den er i overensstemmelse med deres varesortiment.
Skal dog nævnes at de begge gange har været meget flinke og imødekomne. Da skoene var udsolgt tilbød de en anden model(som normal er dyrere) til samme pris som de sko jeg ville have bestilt.

Hurtig levering af rigtige varer

Jeg bestilte 2 rør badmintonbolde og de kom til tiden + det var dem jeg havde bestilt. Det var i orden.

Grunden til, at de ikke får 5 stjerner er, at det inden køb var svært at finde fragtinformation på deres hjemmeside.

247tilbud.dk tilbyder kvalitetsprodukter til netpriser med sikker betaling og gode handelsvilkår. Badminton og tennisudstyr fra Yonex. Haglöfs outdoor tøj, sko, rygsække soveposer mv. De fantastiske såler fra Sole og flere spændende produkter.

Visit 247tilbud

Write to: hs@247tilbud.dk