3 (HI3G Danmark ApS) reviews

3 (HI3G Danmark ApS) reviews

6.5

Lynhurtige, top-proffessionelle sælgere i butikken på Vesterbrogade!

Konstaterede at mine sydafrikanske kort ikke virkede da jeg ramte Danmark (jeg arbejder pt. i Sydafrika og har kun et par uger hjemme), hvorfor jeg hverken kunne ringe eller gå på nettet. Gik (lettere panikslagen) ind i 3-butikken på Vesterbrogade for at se om de kunne hjælpe. 15 minutter senere havde de 2 unge mænd sørget for alt...nummeret virkede med det samme (hvilket de sikrede sig!) og min dongle virkede (hvilket de sikrede sig). Kan produktet leve op til den service, skifter jeg aldrig selskab igen!

nyhedsbrev chikane

Jeg har nok snart afmeldt deres nyhedsbrev 6-10 gange. Efter hver afmelding er der en pause på nogle måneder efterfulgt af en jævn strøm af nyhedsspam. Det er systematisk mangel på respekt og strider mod god markedsføring og loven. Er så træt af at bruge tid på at frasortere deres mail og afmelde det. Jeg overvejer at sende min klage videre til forbrugerstyrelsen. De kan ikke bortforklare det med "ups det er en fejl". Tid er penge og I har spildt min tid! /Rasmus

Tip top i orden service

Var i søndags i Lyngby storcenter på jagt efter en ny telefon. Besøgte samtlige tele butikker, hvor der ingen Service var overhoved. Faktisk virkede ingen af de andre som om de var interesseret i at sælge, lige indtil jeg kom ind i 3 butikken. Der var der service fra man trådte ind i butikken. Super sød og dygtig sælger. Det var bare tip top i orden og bestemt ikke sidste gang jeg handler der. Bestemt en anbefaling værdi.

Ikke særlig prangende

Der er ikke noget direkte galt her, det hele halter bare lidt.
Introduktionen var god og hurtig, og er også grunden til at de får 2 stjerner, men efterfølgende er det bare gået ned af bakke. Først opdager jeg at jeg har en hel del udfald på LTE/4G netværket, selvom jeg befinder mig rimeligvis det samme sted, næsten altid indenfor bygrænsen, derefter begynder jeg at få udfald i mobildata, jeg kan ikke aktivere mobildata, men får beskeden om at jeg skal indsætte et simkort. Jeg går og lurer lidt over om jeg skal brokke mig til 3 og bede om et nyt simkort/forklaring, men da jeg kun har hørt godt om firmaet, fra en ven, så tænker jeg at det må være min mobil. Jeg får så testet mobilen med et andet simkort( ikke 3 ), og det virker perfekt, så ikke mobilen. Men i det at jeg sætter mig til computeren for at skrive til 3, dumper der lige en mail ind, om at de har glemt at bonne mig for oprettelsen, såååå min næste regning bliver liiige 99 kr. højere, men de er da sandelig glade for at jeg er kunde hos dem.. Det var jeg så ca. 15 min. Mere, efter den mail.
Jeg har fundet et andet firma, bedt dem om at opsige mit abonnement hos 3, og nu må jeg jo så rundt til dem, hvor jeg har anbefalet 3, og trække den anbefaling tilbage.
en kedelig afslutning på en kort romance med 3.dk, men kan man ikke holde telefonen i bukserne, så må man jo lære af det.
Farvel 3

God service...

Telenor kunne pludselig ikke tilbyde dækning, der hvor vi bor. Det kunne 3, og vi fik en fin og hurtig service i deres butik i Holbæk. Oven i købet fik vi et bedre tilbud. De har tid til kunderne, og der findes ikke dumme spørgsmål. Servicen omkring abonnementer er fin, men desværre kostede det et rykkergebyr, da min kone ikke havde oprettet netbetaling på den rigtige måde - som i øvrigt indeholdt lidt for mange uforståelige forklaringer med "småt". Her manglede hjælp til nye abonnenter.
Det, at 3 overhovedet har en butik med personlig service er et stort plus, der afgør vores valg af teleselskab.

Hej Per

Tusind tak for din ros, og fordi du delte din gode oplevelse med os!

Jeg håber, at det lykkedes at tilmelde jer til vores automatiske kortbetaling, og ellers er I meget velkommen til at sende en mail til trustpilot@3.dk.

3 butikker lever ikke op til reklamationsretten

For fjorten dage siden købte jeg en Samsung galaxy s4 active. Netop active modellen, fordi den kan filme under vand. Telefonen er IP67 certificeret og skal kunne være på en meters dybe i en halv time.

I dag drog jeg i skoven med min yngste og hans legekammerat. Her var det planen at filme en lille lav bæk. Telefonen blev tjekket, for at sikre, at den sluttede tæt. Herefter blev der filmet i 25 sekundet under vandet.

Da optagelsen var vel overstået, skulle vi natuligvis nyde den forhåbentligt spændende film. Billeder toner frem af rislende vand, der hvirvles til levende bobler og pludseligt er alt sort, telefonen er fuldkommen død.

Alle forsøg på genoplivning er uden resultat. Det er blot tredje gang mobilen kommer under vand og på intet tidspunkt er der overskredet nogle regler for anvendelsen.

Selvfølgelig vender vores trio tilbage til bilen og drøner afsted til 3 butikken i Helsingør. I butikken fortæller jeg om dagens hændelse, og uden at blinke tager den unge ekspedient mod telefonen og sender den afsted til reparation. Som det første, uden på nogen måde, at stille de retslige muligheder op.

Herefter taget jeg hjem og som det første læser jeg reglerne for reklamation. Her fremgår det tydeligt, at jeg som udgangspunkt har RET til, at få mobilen byttet til en ny.

Desuden fremgår det af reklamtionsretten, at køb der fejler indenfor seks måneder er fabrikationsfejl.

Ud i bilen, drøner ned til 3 butikken i Helsingør, hvor jeg fremlægger min nye viden. Og at jeg ønsker at bytte min telefon. For hvem vil overhovedet have en ny, såkaldt vandtæt telefon, der lover noget den ikke kan holde.

Den unge ekspedient og butikkens chef er fuldstændigt ligeglade med mit ønske om, at bytte telefon. Det kan de ikke gøre noget ved. Som chefen sagde " så får vi underskud, og så får jeg ikke min bonus." WHAT !!!!

3 butikken i Helsingør er en af de butikker, der ikke tager deres ansvar alvorligt. En alibiforretning, hvor de dækker sig ind under producenterne af de varer de pusher.

Det er butikkens ansvar at imødekomme kunden, servicere og stå inde for de tingster de sælger.

Hej Martin

Jeg vil gerne starte med at beklage ulejligheden i forhold til din telefon, og den oplevelse du beskriver i 3Butikken. Det er bestemt ikke meningen, at vores kunder skal gå fra en butik med det indtryk.

Generelt kan jeg oplyse, at alt hardware bliver sendt til et uafhængigt værksted, og at det er værkstedet der står for selve vurderingen, og den eventuelle reparation. Vi er nemlig ikke uddannede til at behandle reparationssager. Hvordan den enkelte sag behandles af værkstedet, afhænger af værkstedets vurdering samt den pågældende producents procedurer. I den forbindelse er det også vigtigt at huske på, at det er producentens fabriksgaranti, og deres procedurer der følges, og vi kan derfor ikke selv afgøre, hvordan din sag skal behandles.

Jeg kan se i vores system, at din telefon er sendt til værkstedet, men på grund af påsken, vil de formentlig først behandle din sag i næste uge. Så snart de har undersøgt telefonen, vil du dog blive kontaktet.

Har du spørgsmål til ovenstående, eller er der noget jeg kan hjælpe med, er du meget velkommen til at sende en mail til trustpilot@3.dk med dit telefonnummer.

Sophie

Pas på deres priser på færger mm.

Er ellers ok tilfreds med 3 - dog skal man holde øje med ens abonnement og om der er bedre løsninger i deres sortiment (men sådan er det alle steder).

Vi var en tur på Oslo færgen i weekenden, og ja, der skal man passe rigtigt meget på. Jeg får den normalle SMS om bord på færgen om at jeg nu er på deres Maritime MCP netværk (læs satellit forbindelse) og data koster 100 kr. / MB.
Vi slår Data roaming fra og sågar på det meste af turen også fly funktionen.

Ikke desto mindre får vi en SMS som siger at nu har vi brugt 450 kr. af vores dataforbrug, og forbindelsen lukkes herefter (som er grænsen iflg. loven).

Da jeg kommer hjem tjekker jeg min regning og her står der: 1 MB = 428 kr.
Jeg ringer til 3 og får en del forklaringer, og ingen kan hjælpe mig.
Men det jeg får ud af dem er, at de er en masse små transaktioner, og at de 100 kr. / MB er per PÅBEGYNDT MB. Grænsen skulle ligge ved 50 KB.

Dvs. hver gang telefonen finder sit data netværk (og sender/modtager) 50 kb (læs ingenting), så koster det 100 kr. !
(Det står der ikke noget om i SMS’en man modtaget når man er på færgen)
Så vi har ikke engang brugt 1 MB og den kostede 428 kr.
Smil - vær glad og betal.

3 siger at det er ikke dem som bestemmer priserne, men eftersom alle selskaberne har forskellige priser, så har de sikkert også en del af kagen. (TDC koster eks. 72 kr. for samme service).

Mener de skal informerer om det i den SMS man modtager at det er 100 Kr. per påbegyndt MB og det takseres ved min. 50 KB.

Synes bare det er bondefangeri af værste skuffe !!

Samme besked sendes også til DFDS

----
Hej Sofie. Tak for nedenstående svar.
Og jo, jeg havde tjekket jeres priser inden afgang.
Men når jeg får jeres SMS når vi kommer om bord skriver i: 1 MB = 100 Kr.
I skriver ikke at det er pr. påbegyndt MB. Eller hver gang telefonen blot kobler på nettet, så koster det 100 kr. Man skal blot min. bruge 50 kb for at det tæller for 1 MB (100 kr).
Og en smartphone sender altid små data pakker med mindre den står på fly eller dataroaming er slået fra. (Var den også hos os, det var blot de 1-2 min. det tog at slå den fra der kostede). Vi har ikke brugt nettet overhoved, så det er blot de små data pakker som koster 428 kr. hos jer.

Hej Michael

Jeg kan sagtens forstå, at det er rigtig ærgerligt at komme hjem fra ferie til en ekstra regning.

Generelt kan jeg oplyse, at man altid får tilsendt en SMS når man ankommer til et nyt land - eller et skib, som i dit tilfælde. De priser der står i SMS'en er de gældende, men ønsker man yderligere information kan man altid ringe på +45 70 313 120. Samtalen er gratis, når du ringer fra udlandet.

I og med at det kan være en dyr fornøjelse at bruge sin telefon i udlandet, har vi forsøgt at samle en række nyttige oplysninger, og prislister på vores hjemmeside her: http://www.3.dk/Privat/Kundeservice/Hjaelp_til_mobilen/Udland/I-Udlandet/. Jeg beklager dog, hvis du ikke har været opmærksom på dette.

Har du yderligere spørgsmål til din regning, er du meget velkommen til at sende en mail til trustpilot@3.dk med dit telefonnummer.

Glimrende betjening.

Jeg har købt flere telefoner og en tablet, i såvel butikker samt telefonisk og på hjemmesiden. Det har fungeret fint, med lidt plads til forbedring.

To ønsker har jeg dog.

I webshoppen kunne det være smart, hvis den enten kunne registrere. At man er ved at købe en telefon, hvor et andet simkort er påkrævet. Eller giver kunden, et felt de selv kan krydse af.

Og så kunne jeg godt savne, bedre dækning rundt om i landet. Særligt datadækning. At roame virker jo fint, til tale og sms. Men at bruge GRPS/Edge i 2014. Er så smerteligt, at man hellere lader være.

Hej Kenneth

Mange tak for din fornemme ros!

I forhold til din feedback kan jeg oplyse, at vi altid sender et nyt simkort sammen med den nye telefon hvis vi kan se, at ens nuværende simkort er i en forkert størrelse. Det er ikke alle kunder der ved, hvilken type simkort deres telefon bruger, og derfor er det nemmere hvis det sker helt automatisk uden at kunderne selv skal vælge det.

Vi arbejder stadig på højtryk for at opgradere og udbygge vores netværk i hele landet, for vi er godt klar over, at dækningen i nogle områder fortsat kan blive endnu bedre. Det er dog en lang og tidskrævende proces, men jeg håber, at du vil opleve at dækningen bliver bedre hvor du befinder dig.

meget mærkeligt

Jeg var i fona og købe ny mobil han fik mig overtalt til at skifte til 3 jeg gjorde det fordi jeg fik mere for mine penge men jeg ville have mit nr med jeg købte den den 2.4 og nu skriver vi den 13 og mit nr er stadigvæk ikke flytte over mit nye sim kort virker men med det forkerte nr jeg har intet hørt fra 3 overhovet det der så er mærkeligt er at samme dag beslutte min kæreste at han også ville have det samme abonnement som mig da det var meget billigere end det han har og han fik brev i fredags om at hans nr ville være overført eller hvad man nu kalder det enten var det i morgen eller tirsdag men jeg har ikke hørt noget jeg fik af vide i fona at jeg ville få sms'er om hele forløbet men 1 ting er sikkert i får ikke en krone fra mig før mit nr er overført jeg skal ikke betale til 2 abonnementer

Hej Marie

Tak for din anmeldelse. Jeg beklager dog, hvis du har oplevet problemer i forbindelse med din nummerflytning.

Generelt kan jeg oplyse, at man kan vælge at flytte sit nummer hurtigt muligt, efter ens binding/opsigelsesvarsel, eller til en given dato. For at kunne oprette en nummerflytning, får man også altid et midlertidigt nummer hos ens nye teleselskab. Dog betaler man ikke for det nye abonnement før man tager det i brug eller seneste 30 dage efter købet.

Jeg kan af gode grunde ikke vide, hvad der er sket i FONA butikken, men heldigvis kan jeg se i vores system, at dit nummer bliver flyttet over til os i morgen. Hvis du har spørgsmål til dette, er du meget velkommen til at sende en mail til trustpilot@3.dk med dit telefonnummer.

Jeg håber, at du bliver glad for dit abonnement hos os!

50 kr sparet, tak 3

Fantastisk at få at vide, at man bør skifte til et billigere abonnement der passer til sit forbrug. 50 kr sparet om måneden :)

Hej Birthe

Tak for din anmeldelse og din fine ros! Jeg er glad for at du kan lide vores service med abonnementstjek.

Sophie

Hvad skal vi med en 3 Butik ?

Jeg besøge idag en lokal 3 butik da jeg søge efter en ny mobil med en musik streaming tjeneste. Meget flinke medarbejder som desværre ikke kunne tilbyde en pris på abonnement som er bedre end det der kan findes på nettet tværtimod, da optjente point (penge) kun kan bruges i netbutikken?
Mobilen kunne heller ikke leveres fra butikken? Jeg vil nu efter denne oplevelse overveje at skifte til firma som tilbyder Spotify samt 4G incl. i abbo.
Fik besked fra butiksassistenen at han ikke mistede noget ved at vi skifter.... Det fik mig til at overveje om 3 har for mange kunder, hvis ikke man gider sælge en mobil...

Hej Tommy

Tak for din anmeldelse. Jeg beklager dog, hvis du havde en utilfredsstillende oplevelse i 3Butikken. Derudover er det bestemt heller ikke det indtryk vi ønsker at give vores kunder, i forhold til om de skal skifte til et andet teleselskab.

Som du blev oplyst af medarbejderen, er det kun muligt at bruge sine 3Bonus point via ens selvbetjeningsside. Jeg kan dog sagtens forstå at det er ærgerligt at skulle vente på posten, hvis man forventer at kunne gå hjem fra butikken med en ny telefon samme dag.

Hvis du har problemer med at bestille en telefon via din selvbetjeningsside, eller har andre spørgsmål, vil jeg rigtig gerne hjælpe dig på bedste vis. Du er derfor mere end velkommen til at sende en mail til trustpilot@3.dk med dit telefonnummer.

Sophie

Lækkert hår og hængerøvsbukser!

Telefoni når det er værst....

Jeg har igennem de sidste 20 år, været stokkonservativ omkring mit telefoni, da jeg driver 2 forretninger, hvor jeg er særdeles afhængig af telefoni, både i form af omstilling i min forretning, men sågar også i form af internet til daglig arbejde, kommunikation, samt dankort, nogle af de vigtigste parametre for at kunne drive forretningen overhovedet og derfor en selvfølgelighed i forhold til sikker drift og vedholdenhed.
Af denne selv samme årsag, har jeg uafbrudt, igennem de sidste 20 år, pure nægtet at tale med andre omkring vores telefoni, uanset besparelse eller gaver, så var det vigtigste for mig, at det fungerede, dette forblev sådan, indtil d. 29-11-2012, hvor jeg blev kontaktet af en vores samarbejdspartners datter, igennem 10 år, som havde fået job hos 3 mobil, [navn fjernet].
Denne fik samme svar, som alle andre, men efter et stykke tid, stødte jeg på en forhindring omkring vores omstillingsanlæg, som 3 mobil kunne løse iht. Deres app med at have fastnetnummer og mobil nummer på samme enhed.
[navn fjernet] fra 3 mobil, kommer forbi en af mine forretninger i September måned sidste år hvor jeg gør det klokkeklart for hende, at såfremt jeg skal flytte mit telefoni, kræver det, at hun står for alt fra start til slut og at hun installerer det som nu engang skal installeres, der var ingen smalle steder og hun skulle nok stå for det hele.
Jeg underskriver papirer på flytning..... MEN MEN MEN... det skulle jeg dog aldrig nogensinde have gjort.
Efter underskrift, ser jeg ikke mere til [navn fjernet], jeg rykker utallige gange for at denne skal få styr på mit telefoni og det som følger, men jeg bliver holdt hen med snak, mine abonnementer begynder at lukke ned, jeg har ikke fået sim kort på de ting, som jeg har tegnet og abonneret for og jeg ved knap nok, hvad jeg har skrevet og abonneret for, idet at jeg havde gennemgået alt telefoni med [navn fjernet], hun var den vidende og kompetent og jeg vidste blot hvad jeg ville have og hvordan det skulle fungere.
Dette resulterede nu i at Julen stod for døren, jeg kontaktede hende igen, igen og blev mødt med om vi ikke kunne klare dette efter Jul, således vi kunne få styr på alt, vi snakker sammenlagt ca. 10 abonnementer, blandet telefoni og data.
Efter Jul, jeg hørte aldrig fra hende, mine abonnementer begyndte at lukke ned, jeg søgte i blinde efter sim kort og hvilke abonnementer hørte til hvor, det var et stort rod.
Men dette var ikke bunden, bunden ramte vi netop som julen var paseret og jeg igen kontaktede [navn fjernet], regningerne var begyndt at vælte ind for abonnementer, som jeg ikke engang havde modtaget simkort på, sammen med de nuværende regnigner på nuværende abonnementer (det er åbenbart således at der er 90 dages tid på før end at sim bliver aktiveret, da det normalt er den tid der går med opsigelse af tidligere abonnementer), dog havde [navn fjernet], imellemtiden, fundet ud af , at der var 1/2 års opsigelse på det ene abonnement og knap 3 års opsigelse på det andet abonnement, pga. erhverv, således kunne mit telefoni ikke flyttes og jeg stod nu med dobbelt abonnement, nu og 3 år frem, [navn fjernet] var ikke til at få fat på og hun havde modtaget hendes provision og var som sunket i jorden, den sidste besked jeg fik fra hende ultimo Januar, lød således at hun ikke længere var ved 3 mobil og dermed ikke kunne tage sig af min portefølje.
Her stod jeg, skulle til at finde hoved og hale i, hvilke abonnementer som var tegnet, hvilken abonnementer, som hørte til hvor og hvad hendes tanker og ideer havde været. Jeg sidder således nu, på 3 måned, efter hendes afgang, stadig og slås med 3 mobil, da disse forholder sig til min underskrift og abonnementsvilkår og slet ikke lytter til det som jeg siger eller skriver.
Jeg har nu idag, 10 abonnementer hos dem, hvor jeg stadig, efter 1/2 år, mangler sim kort til næsten halvdelen af mine abonnementer, trods det, at jeg siden sidste år, har betalt for disse. Betaler jeg ikke for de abonnementer, som jeg ikke har modtaget simkort på, så lukker alle mine forretninger ned, da det er på en og samme regning.
Efter frustration forsøger jeg, med besvær, at finde frem til distriktschefen, da jeg simpelthen ikke orker, at stille mig i en 3 butik, med musik, strithår og hængerøvsbukser og forklare dem min rimelige kaotiske og katastrofale situation.
Denne distriktschef [navn fjernet], lyder pr. telefon imødekommende og kan godt se at denne situation ikke er holdbar, han lover at kontakte mig ugen efter og personligt nok tage sig af sagen.
Ugen efter, bliver jeg kontaktet af en [navn fjernet] fra Aalborg storcenter, som skal prøve at forstå situationen, her har jeg således nu, forklaret mig for kundeservice [navn fjernet], distriktchefen og nu altså en konsulent fra Aalborg storcentre, og alle som får historien er ved at sætte sig på halen over hvor omfattende det er, men hvad tænker de på med mig, jeg har forklaret den situation nu, et utal af gange, forklaret hvad de forskellige abonnementer de skal bruges til og hvorfor, jeg er ærlig talt, ved at brække mig og det er endnu ikke løst.
Efter meget snakken frem og tilbage, får jeg stukket i hovedet, fra [navn fjernet] i Aalborg storcentre, at han ikke kan gøre mere, denne har talt med [navn fjernet], som var ansat af [navn fjernet] og dennes veninde, at de havde afleveret samtlige sim kort til undertegnet og sagen dermed var afsluttet fra Deres side, der var ikke mere de kunne gøre.
Her falder jeg bare igen tilbage på min stokkonservative tilgang til telefoni, fremfor støj, strithår og hængerøvsbukser, det er simpelthen skandale, jeg er jo ikke en del af en ungdomsklub, hvor man smider rundt om sig med superlativer af løgnagtigheder for at beskytte sig selv eller sine veninder.
Sagen er den, jeg har ikke modtaget mine sim kort, jeg skal betale abonnement, dobbelt de næste knap 3 år, alt dette, pga. en ualmindelig uprofessionel tilgang til tingene og telefoni, at man ikke, som konsulent for kunde, tager og tjekker mine abonnementer, inden man begår sig ud i at tegne alverdens unødige abonnementer, men ikke nok med det, så ikke sørger for at afslutte det som man har sat i søen, således der nu sidder en kunde uden sim kort på de abonnementer som han betaler for og ingen mulighed for at modbevise det modsatte, andet end en e-mail der siger at hun kigger forbi med sim kort ved lejlighed.
Aldrig har jeg brugt så meget tid på telefoni og aldrig er jeg blevet kastet så godt og grundigt rundt i et system, som jeg er blevet ved 3 mobil, det er under alt kritik, men ikke nok med det, så er der ingen, med stor tyk fed streg under ingen, som har kompetencen, evnen, viljen, evt. retten til at tage en beslutning og få det afsluttet, det er da lavmålet.
Derfor er min bedste vurdering, hold på hat og briller, når du forsøger dig ind på markedet, som ikke er stokkonservativ, men strithår og hængerøvsbukser.
Skriv ikke under på så meget som 1 stykke papir, før end at du har fået påført det som du ønsker eller det som de fortæller sker før end du underskriver.
De siger alt, men udretter intet.
Et godt teenage selskab, men intet for seriøse forretninger eller privatpersoner, det har jeg lært, om end ikke, så på den hårde måde...
Betal ved kasse 1!

Hej Ronni

Som jeg også har skrevet til dig på Facebook, vil jeg meget gerne forklare sagen nærmere, og hjælpe dig hvis du har yderligere spørgsmål. Du er derfor fortsat meget velkommen til at sende en mail til trustpilot@3.dk.

God service, elendig dækning

Kan kun sige positive ting om 3's service, men når det kommer til deres dækning af 2g/3g og 4g, har jeg aldrig oplevet noget være. Har fundet op til 5 steder på Fyn hvor der ingen forbindelse er her snakker jeg om områder i Svendborg, Fåborg, Årslev, Nordfyn osv.

Vil ikke anbefale 3 hvis du bor i følgende områder.

Hej Junge

Tak for din ros af vores service. Jeg beklager dog, hvis du ikke er tilfreds med vores dækning i de nævnte områder.

I forhold til vores dækning kan jeg oplyse, at der er flere faktorer der spiller ind, og som kan have en påvirkning på signalets styrke. Faktorer som kvaliteten på telefonens antenne, antal brugere på masten, terræn og bygningens konstruktion, kan nemlig alle sammen have en afdæmpende effekt på signalet, og derfor er det umuligt for os, at garantere en given hastighed i et specifikt område. Vi har dog et stort fokus på vores netværk, og arbejder fortsat på højtryk for at opgradere og udbygge vores netværk i hele landet.

Hvis du ønsker, at jeg undersøger dækningen nærmere på nogle specifikke adresser, er du velkommen til at sende dem i en mail til trustpilot@3.dk sammen med dit telefonnummer.

Hurtig levering!

Rigtig god service, hurtig levering og konkurrencedygtige priser... Perfekt!

Hej Marianne

Mange tak for din ros af vores service og priser!

Super god betjening/service

Superhurtig fremsendelse af bestilte varer. Super support og service. Til at få fat i telefonisk imodsætning til FX Oister der har åbnent for personlig betjening som på Rådhuse!!
Må da lige nævne at FRI Roaming i ØSTRIG og ITALIEN var da årsagen til skift af 3 abonnementer fra andre selskaber...... tror '3' får 'vind i sejlene' ...... og tillykke med det!!
Og ja..... var så lige inde og se på forbrug efter blot få dage/timer..... Fint opdateret, Super flot website og funktionelt, dog lidt uforstående fejlmelding ved login?? Ellers Super...herfra

Hej Dan

Du skal have mange tak for din fine anmeldelse og ros! Det er rigtig positivt at høre om dine gode oplevelser, og jeg håber, at du fortsætter med at være rigtig glad for dit nye abonnement hos os.

God service og dækning!!

Jeg blev kunde i 3 butikken Rosengårdscenteret for godt og vel et halvt år siden. Det var en sød fyr, Morten, som betjente mig. Han sørgede for at jeg fik den nye Iphone 5s inden for to uger, og fik overflyttet mit nummer fra mit gamle teleskab. Har efterfølgende været inde hos ham med mine to unger, som også har fået to abonnementer. Oveni det fik vi også et datakort, så vi kan få billig data.
Det er for resten superfedt, at man kan tale GRATIS i andre lande end Danmark :-) Det er vejen frem!! go go go
Thomas Mørkenborg found this review useful

Hej Camilla

Tusind tak for din fornemme ros! Jeg er rigtig glad for at høre om din gode oplevelse, og jeg har selvfølgelig sørget for at sende din ros videre til Morten. Jeg er sikker på at han bliver glad!

Inkompetent nummerflytning

Jeg har både haft start og slutproblemer hos 3. Da mit telefonnummer skulle overføres fra et tidligere telefonselskab, fik jeg uden, at få besked om det, en anden persons telefonnummer, hvilket resulterede i en forkert telefonsvarer og opkald mv. til den anden person blandt andet fra hendes mand.
Nu, hvor jeg skal skifte fra 3, vælger de at overføre mit telefonnummer fredag aften (efter kundeservice mv. er lukket), så jeg har et midlertidigt telefonnummer hele weekenden. Folk der forsøger at ringe til mig på mit telefonnummer får at vide, at nummeret ikke er i brug. Da jeg kontakter 3's tekniske service, får jeg at vide at det godt kan være en længere proces, og at man ikke kan regne med, at det kun tager den ene dag, som jeg ellers er blevet stillet i udsigt. Der var ingen på arbejde, som kunne hjælpe mig - jeg måtte bare affinde mig med et midlertidigt telefonnummer hele weekenden og håbe på, at der ikke går kludder i nummerskiftet på mandag.
Det er et problem for mig at mit telefonnummer ikke virker i flere dage, da jeg bruger min telefon professionelt og bliver ringet op af kunder, kontakter mv. også i løbet af weekenden.
Har tidligere både haft Telmore og CBB, hvor nummeroverførelse mv. gik fuldstændigt glat, og jeg vender tilbage til Telmore, da de har en god og stabil service.
Junge found this review useful

Hej Tina

Jeg beklager hvis du synes, at din nummerflytning ikke gik som forventet.

Generelt kan jeg oplyse, at det er det modtagende selskab der står for at oprette nummerflytningen og det er derfor også dem der angiver, hvornår de ønsker at modtage nummeret. I følge vores system, oprettede dit nuværende selskab nummerflytningen om fredagen, men bad om at nummeret først skulle flyttes om mandagen. Dit nummer blev derfor først flyttet i går. I perioden fra fredag til mandag var dit nummer og abonnement dog stadig aktivt hos os, og du kunne derfor sagtens have fortsat med at bruge det indtil nummeret blev flyttet i går. Jeg beklager dog, hvis du ikke var opmærksom på dette.

Har du spørgsmål til din nummerflytning, er du mere end velkommen til at sende en mail til trustpilot@3.dk med dit telefonnummer.

Sophie

Dårlig service... Stram op og følg købeloven

Har en Samsung Galaxy sIII som har været til rep. tre gange inden for tre mdr., Første gang allerede inden den første måned.....
I har haft den indleveret til reparation med de samme fejl + diverse nye og den er kommet tilbage hver gang med besked om at fejlene er rettet....
Har så været nede igen i dag med en telefon der ikke virker, og fået den besked om at telefonen igen skal sendes til reparation...
Det kan bare ikke passe, og er super dårlig service og MEGET på kant med gældende lovgivning i Danmark, at den igen skal ind til vurdering/ rep... jeg har i forvejen undværet min telefon rigeligt... derudover kunne jeg ikke få lånetelefon denne gang
Det kan ikke blive ved med at være mit problem, da dette går langt udover det der står i købeloven ang. rimelige reklamationer på en ellers velholdt telefon...
Synes i skulle skynde jer at ordne denne sag med samsung nu....

Hej Rikke

Jeg kan sagtens forstå, at du selvfølgelig ønsker en telefon der virker, og jeg vil derfor gerne beklage ulejligheden i forhold til den fejl du fortsat oplever.

Generelt kan jeg oplyse, at alt hardware bliver sendt til et uafhængigt værksted, og at det er værkstedet der står for selve vurderingen, og den eventuelle reparation. Hvordan den enkelte sag behandles af værkstedet, afhænger af værkstedets vurdering samt den pågældende producents procedurer. De fleste fejl på telefoner er periodiske, og derfor kan det være meget svært for værkstedet, at genskabe en fejl, selvom telefonen undersøges grundigt og af flere omgange. Derudover er fejlene som oftest også enten brugerbaserede og softwarebaserede. Når der er tale om periodiske fejl på telefoner, kan det ske, at værkstedet ikke kan konstatere fejlen ved første afhjælpningsforsøg. I det tilfælde kan det derfor være nødvendigt, at telefonen indsendes igen - også selvom værkstedet i dit tilfælde foretog en udskiftning sidste gang.

Jeg kan se i vores system, at du igen har indsendt din telefon til reparation, og jeg håber selvfølgelig, at værkstedet denne gang får rettet fejlen. Såfremt du har spørgsmål til ovenstående, eller ønsker hjælp til din reparationssag, er du velkommen til at sende en mail til trustpilot@3.dk med dit telefonnummer.

Sophie

Udmærkede produkter, horribel kundeservice.

Efter 8-10 års samarbejde med 3 har vi omsider fået nok. Kvaliteten af deres mobile bredbånd har ellers holdt på os som kunde, men 3's kundeservice overfor erhvervskunder er grotesk.

Mange er tydeligvis glade for 3 og når tingene kører fint, lider man ikke under dårlig kundeservice, men det, der efter min mening definerer et seriøst firma, er i høj grad, hvordan man løser problemer.

Det er man meget dårlig til hos 3 - til gengæld er niveauet uændret henover årene - kundeservicen er præcis lige så ringe i 2014 som den var for år tilbage. Kulturen er fundamental dårlig. Dette er tydeligvis et firma, som siger et og gør noget andet.

Jeg har ondt af de stakkels (og ofte venlige) medarbejdere, som tvinges til at håndhæve selskabets vanvittige politikker. Ingen i "front-end" har lov at træffe en fornuftig beslutning sammen med kunden - alt skal omkring chefer, der sjældent vender tilbage. Hver gang der sker en fejl, skal vi vente i evighed og følge op, før vi får vores kreditnotaer eller korrekte regninger. 3 forventer som det naturligste, at kunder betaler forkerte bilag og efterfølgende venter på at få for meget betalt retur.

De fleste gange opgiver man som kunde blot sit ærinde. Derfor har vi heller aldrig turdet flytte vores telefoner til 3, men i stedet valgt Telia.

Vi betaler betaler regninger punktligt, men ind i mellem har 3 haft problemer med at udsende fakturaer. Indtil nu har de heller ikke kunnet finde ud af at sende dem pr. mail, men i stedet henvist kunderne til selvbetjeningsløsninger, hvilket er bøvlet for et bogholderi at håndtere. Betalingspåmindelserne kører til gengæld fint og det har vi så levet med.

Dråben som fik bægeret til at flyde over, var imidlertid 3's indførelse af et kompensationsgebyr på 310 kr. på betalingspåmindelserne. I det konkrete tilfælde blev beløbet opkrævet i forbindelse med en faktura 422,75, som var 8 dage over forfald og som vi ikke havde modtaget.

At påmindelser koster penge at lave og udsende, har jeg fuld forståelse for, især når folk kan finde ud af at sende deres regninger - men der er stor forskel på rimelig gebyrer og dummebøder. Det forsøgte jeg (naivt) at overbevise 3 om, men de tog desværre ikke sagen alvorligt, før de forstod, at gebyrpolitikken ville koste kundeforholdet. På den baggrund ville de pludselig godt frafalde gebyret, men nu orker jeg ikke at bruge mere tid på dette selskab. Nok er nok.

Til gengæld oplever vi den diametrale modsætning hos Telia. De er ikke fejlfrie, men der følges konsekvent og hurtigt op på alt. Fremragende kundeservice hver gang uden undtagelse.

Hej Jens

Jeg beklager, hvis du ikke er tilfreds med de muligheder vi tilbyder i forhold til fakturering. For en god ordens skyld kan jeg oplyse, at vi faktisk tilbyder 3 forskellige muligheder; papirfaktura, online-fakturering og online-fakturering inkl. papiroversigt. Ved papirfakturering får I hver måned tilsendt en papirfaktura med posten, mens I for de andre løsninger kan finde jeres faktura på jeres selvbetjeningsside.

Jeg kan se, at du for nyligt har talt med vores Erhvervsservice og at de har hjulpet dig med din henvendelse. Hvis du har brug for hjælp til at finde den optimale fakturaringsløsning til dig, eller har spørgsmål til brugen af vores selvbetjeningsside, er du dog meget velkommen til at sende en mail til trustpilot@3.dk med dit telefonnummer.

Sophie

god betjening i HI3G.Glostrup.

Jeg kom ned i Glostrup-Centeret,gik ind i 3 .omar var flink og forklarede mig alt jeg spurgte om .jeg kan kun være tilfreds indtil videre mvh.poul.

Hej Poul

Du skal have mange tak for din fine anmeldelse og ros. Jeg har sendt din ros videre til 3Butikken og Omar, og jeg er sikker på at de bliver rigtig glade for den!

HI3G Danmark ApS kundeservice

Om virksomheden

3 tilbyder kvalitetsprodukter indenfor 3G-mobiltelefoni og mobilt bredbånd til både privat- og erhvervskunder.

Hvorfor 3?

• Du får mest ud af din smartphone, da vores netværk og vores abonnementer giver dig fuldt udbytte af din smartphones mange muligheder.

• Du får Danmarks bedste mobile netværk, da vi gang på gang er blevet kåret som testvinder i uvildige tests. Det betyder, at du får en langt bedre og hurtigere oplevelse når du surfer på nettet, tjekker eller skriver mails, eller downloader apps og musik.

• Du har både opkald, sms'er, mms'er og dataforbrug inkluderet i abonnementet, så du undgår ubehagelige overraskelser på regningen. Og for at gøre det endnu mere overskueligt har 3 også fjernet opkaldsafgiften.

• Du skal ikke tænke på datapriser, da dit abonnement automatisk spærres for data i den pågældende måned, hvis dit dataforbrug overskrider den inkluderede datamængde.

• Du kan til hver en tid se dit forbrug, skifte dit abonnement eller se din regning på din selvbetjeningsside; Mit 3 eller 3Admin.

• Du har mulighed for at få 3DataDeling. Med 3DataDeling kan du dele den data du har på dit abonnement på flere SIM-kort - uden at det koster ekstra.

• Du kan blive medlem af 3Bonus, hvor du som medlem optjener point hver måned. Dine point kan du helt eller delvist bruge til at købe en ny smartphone fra vores webshop på 3.dk.

• Du får lokale, danske priser og betingelser på 3's netværk i Sverige, når du ringer eller sender en sms til en anden dansk mobil.

• Du kan få svar på dine spørgsmål ved enten at henvende dig personligt i en 3Butik, eller ved at kontakte vores Kundeservice pr. telefon, pr. mail eller på vores Facebook side. Vi står klar til at hjælpe dig på alle hverdage.

Visit 3 (HI3G Danmark ApS)

Write to: trustpilot@3.dk
Call us on: 70 313 313