3 (HI3G Danmark ApS) reviewed by

3 er fuldstændigt til grin

Hej Stine,

I har nogle problemer med jeres kommunikation, se evt. nedenstående mail fra mig, samt jeres svar.

Det er den slags men simpelthen automatisk smider på facebook, så vennerne kan grine af det. Hvis i prøver på at være et seriøst firma, så er der nogle ting der skal rettes op på.

En lignende ting jeg af og til joker med, det er mit første forsøg på at opsige mit abonnement hos jer, da i var et helt nyt selskab. Det var et grotesk forløb i sig selv, som blev toppet med at jeres medarbejder påstod at i ikke havde modtaget mine opsigelser. Da jeg så fortalte at jeg havde sendt to anbefalede breve med opsigelser til h.h.v. 3 og Hi3g, så ville hun da lige se efter og fandt ret hurtigt min opsigelse.

Anden gang jeg blev kunde hos jer, solgte i mig et produkt som i ikke kunne levere og jeg blev ret hurtigt klar over at det nok stadig var nyttesløst at være kunde hos jer.

Men tredje gang er lykkens gang, ikke? Og i har lige de produkt som jeg skal bruge, så jeg prøver igen at blive kunde hos jer.... igen. Men i misser fuldstændigt pointen i mit brev, som i kan se af nedenstående.

Hvis i ønsker at blive ved med at spinde historier af den kaliber, så skal i være velkomne, men jeg tror ikke at det tjener jer særligt godt.

M.v.h.
Frederik Grøn Schack

Den 8. sep. 2010 15.54 skrev <kundeservice@3.dk>:
Kære Frederik

Vi har d. xxxx modtaget din skriftlige opsigelse af dit 3Abonnement. Desværre har vi ikke
mulighed for at efterleve din henvendelse, da:

Du ikke har angivet kontaktinformationer, så vi kan slå dig op i systemet. Du bedes derfor angive dit
3Mobilnummer og din adresse på opsigelsen og sende den til os igen.

Hvis du har yderligere spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte vores Kundeservice på 70 313 313. Klik her for oplysninger om vores åbningstid: http://www.3.dk/Privat/Kundeservice/Kontakt-os/.

Du kan også besøge http://www.3.dk/Privat/Kundeservice/, hvor du kan finde information om din faktura, priser, abonnementsvilkår, produkter, og om hvordan du anvender de forskellige 3G-services.

Lars

SaveDesk

Customer Management

Hej,

Jeg må sige at de to gange jeg har været kunde hos jer har været meget skuffende. Endvidere har to besøg hos jeres butikker efterladt mig undrende over ekspedienternes ringe kendskab til jeres kerneprodukter og min tillid til jer som virksomhed kan ligge på et meget lille sted.

Men i har det produkt jeg skal bruge, nemlig 3iDeal 399...

Hvis i kan give mig et prøve abonnement i et halvt år, til halv pris, med 14 dages fortrydelsesret og en måneds opsigelse, så skal jeg overveje om jeg vil gøre forsøget igen.

Hvis i så kan levere varen og jeg får tilfredsstillende kundeservice, så betaler jeg hellere end gerne fuld pris.

Det skal siges at jeg pendler fra Odense til Fredericia, hvor jeg har fin Internet-dækning med M1 når jeg kører i bil og kan streame Internet-radio hele vejen. Jeg har dog meget ringe Internet dækning når jeg kører i tog på samme strækning. Jeg forventer tilsvarende eller bedre dækning hos jer. Hvis i på forhånd ikke mener at i kan leve op til det, så er det bedre at vi sparer os det besvær og ikke begynder på noget abonnement.

Jeg håber at i kan se det fornuftige i forslaget.

M.v.h.
Frederik Grøn Schack