3 (HI3G Danmark ApS) reviewed by

Arrogant kundeservice og langsom betjening

Købte den. 14. juli en HTC One X med 3Fordel, til 279 kr./mdr. med en mobilpris på 2.799 kr.

Nu idag, opdager jeg at præcis samme mobil kan fås til 1.999 kr. med 3Fordel til 299 kr./mdr. Dette er selvfølgelig ikke OK efter kun 3 uger.

Jeg går ned i 3Butikken og gør dem opmærksom på problemet, hvorefter jeg får et nummer til kundeserivce, med beskeden om at de kan hjælpe, da ham i butikken ikke kunne lave krediteringer. Nede i butikken var der fuld forståelse for mit problem.

Da jeg kommer hjem, ringer jeg så til kundeservice, der fortæller, at de intet kan gøre, og at det "bare er ærgerligt". Derudover var damen ved kundeservice særdeles arrogant og lyttede ikke til halvdelen af det jeg sagde.

Så nu har jeg spildt 800 kr., ved at have købt på et "dårligt" tidspunkt. End ikke om jeg så ville betale de 299 kr./mdr. mod at få krediteringen, var der ingen hjælp at hente.

Sidste gang, nogensinde, jeg sætter mine ben hos 3.

RIngere kundeservice skal man dælme lede længe efter!

Hilsen en meget, meget, utilfreds kunde.
    3 (HI3G Danmark ApS)
    TrustScore 6.5 / 10
    3,192 Reviews

Reply from 3 (HI3G Danmark ApS)

Hej Thomas

Det har ikke været muligt for mig, at finde din kontrakt i vores system ud fra de oplysninger du har skrevet, men jeg vil alligevel gerne forsøge, at besvare din anmeldelse på bedste vis.

Jeg kan sagtens forstå, at du selvfølgelig gerne vil have din telefon til den bedste pris, da vi også selv har et stort fokus på netop dette. Alligevel er det således, at der engang imellem kan forekomme ændringer på vores priser ved f.eks. kampagner og lignende, og det kan betyde, at priserne både kan stige og falde på et senere tidspunkt. Dette gør sig egentlig gældende i alle brancher og steder hvor man handler, og uanset hvilken butik man har handlet i, er det generelt således, at der ikke er prisgaranti efterfølgende. Det gør selvfølgelig, at man nogle gange er heldig, og andre gange er mindre heldig i forhold til den pris man har købt en vare for.

Jeg håber, at du trods alt er glad for din telefon, og hvis du har nogle spørgsmål til ovenstående, er du velkommen til at sende en mail til trustpilot@3.dk, og skrive "Thomas Kvist" i emnefeltet.

De bedste hilsner
    Sophie