3 (HI3G Danmark ApS) reviewed by

Copenhagen, DK

3.dk skal være venlige og imødekommende over for loyale kunder

3.dk svarede på min anmendelse. Kunderservice kontaktede mig og tilbod en ekstraordinært løsningen at kreditere rykkergebyret. Jeg er meget taknemmeligt, så skifter jeg rangen fra 3 til 5-stjernerne.
___________________________________________________________
Jeg har fået en betalingspåmidelse fra 3.dk uden jeg har modtaget den reele regning i min postkasse.
Har været en tilfreds kunde hos 3.dk i 6+ år og har aldrig glemt en betaling.
Jeg har kontaktet deres kundeservice i dag vedr. problemet og forventede at de var mere flexible og at vi kunne finde en løsning med hensyn til rykkegebyret.
Jeg ventede 15 min på at komme igennem til kundeservice og medarbejderen virkede irriteret og gav Postdanmark skylden. Derefter sendte han den samme betalingspåmindelse som sms.
Nu har jeg meldt mig til PBS i min nyeskiftede bank.
Fremover håber jeg at 3.dk er mere imødekommende og venlig over for loyale kunder :)
Mikias found this review useful
    3 (HI3G Danmark ApS)
    TrustScore 6.5 / 10
    3,192 Reviews

Reply from 3 (HI3G Danmark ApS)

Hej Evgania

Tak for din anmeldelse.

Jeg er meget enig i det du skriver i din overskrift, og jeg håber derfor også, at det er dit generelle indtryk af os. Vi gør i hvert fald vores bedste for at yde en god og grundig service, og har et stort fokus på dette.

I forhold til det rykkergebyr du har fået, kan jeg se, at du har talt med vores Kundeservice, men jeg kan ikke se yderligere oplysninger om sagen i vores system. Hvis du fortsat har spørgsmål til den, eller hvis du ønsker, at vi sammen kigger nærmere på det, er du meget velkommen til at sende en mail til trustpilot@3.dk, og skrive "Evgenia Zorina" i emnefeltet. Du bedes venligst også skrive dit telefonnummer hos os i mailen.

De bedste hilsner
    Sophie