3 (HI3G Danmark ApS) reviews

3 (HI3G Danmark ApS) reviews

6.5

3 totalt uegnet som erhvervs-abonnement

3 har været vores erhvervs-abonnement i ca. 1 år. Gennem denne periode har vi oplevet en del ustabilitet i forbindelsen. Først tænkte vi at det bare var dårlig forbindelse, men efterhånden kunne problemet konkretiseres til en forsinkelse i forbindelse både ved ind- og udgående opkald. Flere oplyste at de først kunne høre os i tlf. efter nogle sekunder. Det er er jo rimeligt dumt at skulle sige hallo flere gange når man taler med kunder, så det duer naturligvis ikke.
Da jeg kontaktede 3 Erhvervs-service startede cirkuset. Jeg har efterhånden talt med 6-7 forskellige supportere. Alle som udgangspunkt meget venlige, men de "glimrer" ved at stille vidt forskellige spm. til problemet og beder mig undersøge div. forskellige ting, og i det fleste tilfælde "glemmer" de at følge op. Der sker bare ingenting...og jeg har efterhånden brugt adskillige timer på dette.
Konklusionen er at 3 definitivt ikke kan bruges som erhvervs-abonnement, og sagen nu ikke kan reddes.
Dette indlæg er således ikke henvendt til 3, men til andre virksomheder der enten har eller overvejer 3 som erhvervs-abonnement - Don´t do it...

Svar på 3 tilbagemelding
Kære Sophie,
Start med at læs og forstå hvad jeg skriver. Denne sag har kørt i lang tid, og jeg har snakket med 6-7 forskellige supportere hos Jer, hvor de fleste brillerer med at glemme sagen...(ingen svar som lovet).
Og at kalde det "ærgerligt" at der er problemer med forbindelsen, grænser da til en fornærmelse...
Sagen er slut for min side, og jeg kommer aldrig til at bruge 3 igen...
Hvis du kommer med flere bortforklaringer, må næste skridt være at kontakte DR Kontant...Jeg gider ikke bruge mere tid på 3...Get it !!!
muggi found this review useful

Hej Ulrik

Jeg kan sagtens forstå at det er rigtig ærgerligt, hvis I oplever forsinkelser i jeres opkald. Som du selv skriver kan jeg se i vores system, at du har været i dialog med vores Tekniske Support af flere omgange. Som de sikkert allerede har oplyst dig, kan der være flere årsager til fejlen, men de er fortsat i fuld gang med at undersøge sagen nærmere. Jeg håber derfor, at de snarest muligt finder en løsning til dig.

Hvis der er andet jeg kan hjælpe med, er du mere end velkommen til at sende en mail til facebook@3.dk med dit telefonnummer.

fuld tilfreds

Har ikke noget dårligt at sige. god dækning god service. gik ind i 3 butikken hvor jeg mødte knald god service og vejledning. du skulle bare have mit nummer og underskrift så var det gjort. nemt og enkel. kan kraftigt anbefales

Hej Mads

Tusind tak fordi du delte din gode oplevelse med os. Og tak for din fine anbefaling af os til andre. Det sætter vi rigtig stor pris på!

Dårlig service

Jeg har 2 gange været i butikken i Hillerød med en defekt Ruter til mit internet, den er så endelig sendt til Rep. Som erstatning fik jeg en telefon der skulle udgører Ruter. Da jeg kommer hjem er der en kode på telefonen og den er fyldt med en anden persons beskeder og telefon numrer. Jeg ringer straks og gir besked om min opdagelse, medarbejderen beklager og vil få fat på tidligere bruger og derefter ringe tilbage med en løsning.. OG der er intet sket siden,. 2 dage senere ringer jeg besked ind på butikkens telefon svarer, OG OVERHOVEDET ingen reaktion retur .
Og den med dækning i hele Sverige kan i glemme alt om, jo hvis i er i det sydlige, men er man i en mindre by nord på, er der absolut ingen dækning. Når det her på et tidspunkt er overstået tror jeg, 3 og jeg tar afsked med hinanden.

Klaus

Svar på 3 tilbagemelding.

Jeg får besked om at 3 ikke låner rutere ud , så jeg må vente til den er repereret, så hvor kom den fra med låne ruter ? og hvad undskylder at ingen fra butikken i Hillerød ringer tilbage ang kode på låne tlf, og heller ingen svar da jeg 2 dage senere lægger besked på deres tlf. Svarer ?Nu må i lige finde ud af hvad politik i har i den butik ? ellers må i henvise mig til en hvor det fungerer ? hvis den findes..

Hold da op en undvigelses smører..

Klaus Stanhardt.

Hej Klaus

Jeg beklager ulejligheden, hvis du ikke er tilfreds med forløbet.

Generelt kan jeg oplyse, at vi forsøger at have tilstrækkeligt låneudstyr i vores 3Butikker, så det altid er muligt at tilbyde til vores kunder i forbindelse med deres reparationssag. Dog er det en ekstra service vi tilbyder, og vi kan derfor ikke garantere at der altid er det rette låneudstyr hjemme.

Jeg har i dag talt med 3Butikken og de oplyser, at de desværre ikke havde flere routeren hjemme, da du henvendte dig. I stedet havde de dog mulighed for at låne dig et USB-stik. I følge medarbejderen var du interesseret i at kunne være flere brugere på Internettet på samme tid, og derfor fandt i frem til den løsning, at du kunne låne en telefon i stedet. Såfremt du foretrækker at låne et USB-stik i stedet, er du meget velkommen til at henvende dig i 3Butikken. De har nemlig sørget for at ligge ét til side til dig.

Har du brug for yderligere hjælp, er du velkommen til at sende en mail til trustpilot@3.dk med dit telefonnummer.

Dårlig Service

Jeg købte en telefon hos jer for 1 år siden, og er ellers tilfreds med den.
Men jeres dækning er Danmarks dårligste.

Jeg har så valgt at skifte selskab, går ned i butikken og beder manden om det, men det kan han IKKE. Og skal istedet ringe til jeres åndsvage telefon service.

Vi ses ALDRIG.

Hej Martin

Jeg kan godt forstå at det er rigtig ærgerligt, hvis dækningen ikke er optimal på ens adresse, så det beklager jeg selvfølgelig.

I forhold til din oplevelse i 3Butikken, er jeg i tvivl om præcis hvad du ønskede hjælp til. Ønsker du at flytte dit nummer til et andet selskab, skal du nemlig bare oprette dig hos et andet selskab og bede om en nummerflytning. Det er altid det modtagende selskab der skal starte en nummerflytning, og det er derfor ikke noget vi kan gøre for dig desværre.

Har du spørgsmål til ovenstående, er du mere end velkommen til at sende en mail til trustpilot@3.dk med dit telefonnummer.

Sophie

god og fair priser hurtig levering

bestilte 4g modem og htc one max altid god service og perfekt udvalg af mobiler kan dog til tider være svært at komme igennem til kunde service ville gerne have haft 1000 gb data men det skal man rige for at få det burde man kunne vælge fra start..

Hej Alex

Du skal have mange tak for din anmeldelse og din ros. Det er vi rigtig glade for!

Dårlig kundeservice

Selv købet gik fint, tablet'en kom hurtigt. Derefter er kundeservicen kun gået den forkert vej. Der var desværre en fejl på mit display fra start. Jeg henvender mig derfor i nærmeste 3 butik, for at få løst problemet. Jeg henvender mig først i Bruuns galleri Århus. Få besked på at de vil bytte den til en ny med det samme når den nu er så ny.....jeg bliver glad. Men men de har den ikke på lager og kan derfor ikke hjælpe mig, jeg bliver henvist til den anden butik i Århus (den på strøget), da ekspedienten mener de har en på lager. Jeg gå derned og de har den heller ikke, de lover dog at ringe til City Vest eller undersøge om de kan skaffe den fra anden butik og lover at ringe tilbage samme dag. (det skal lige siges jeg er der om formiddagen). Da ud på eftermiddagen ikke har hørt noget ringer jeg til butikken på strøget, dog uden hæld. Jeg lægge besked på deres telefonsvare, de ringer dog stadig ikke og ringer i øvrigt aldrig tilbage. Jeg beslutter derfor selv at ringet til city vest, de har den heller ikke på lager. Hvad så.....jeg køre endnu engang i Bruuns galleri og aflever min tablet. Der går 14 dage inden den kommer igen, forstår ikke jeg skal vente så længe det er jo en helt ny. I burde der have bestil ny til mig og ombyttet. Da jeg får den igen virker displayet perfekt....Jubii. Men Men da jeg komme hjem og vil teste den så mange pennen. Det er fredag aften og butikken har lukket da jeg kommer hjem. Jeg ringer med det samme lørdag morgen for at gøre opmærksom på de har smidt pennen væk. Jeg får det svar at vedkommende kun er der om lørdagen og ikke kan hjælpe mig. Jeg skal vente og henvende mig mandag ????Dårlig kundeservice....Da jeg ringer mandag beklager vedkommende den behandling fra lørdag og lover at ringe igen senere på dagen med et svar til mig....
Der bliver ringet til mig med det svar: de har ikke flere penne på lager. Der kan gå alt mellem 1 dag til 1/2 år inden den er på lager igen !!! Hvad er det for et svar?? Jeg venter 1 uge der sker ikke noget .....jeg ringer til kundeservice, der lover at undersøge det og se om deres værksted har en de kan sende. De får mit nummer og lover at ringe dagen efter......men de ringer heller ikke..........
Nu er der gået 14 dage og Jubii der var endelig brev fra 3. Jeg blev glad lige indtil jeg åbnet det. Kunne se med det samme det ikke var den pen der hører til min tablet nej nej nej. Den passer ikke ind i siden på tablet'en. Hvor mange fejl kan I lave......i morgen er det lørdag mon butikken vil hjælpe mig i morgen nu hvor det er lørdag. Det er under alt kritik. I burde for længst have sendt mig en helt ny tablet.
Der er efter min mening begået så mange fejl nu, vil overveje kraftigt om jeg vil handle hos jer igen.

Hej Ditte

Først og fremmest vil jeg gerne beklage ulejligheden i forhold til den oplevelse du har haft. Det er rigtig ærgerligt at der var en fejl på din tablet, således at den skulle indsendes til reparation, men i den forbindelse er det selvfølgelig vigtigt, at vi hjælper dig så godt som muligt. Heldigvis kan jeg se, at vores Kundeservice i sidste uge har bestilt en ny pen til dig, og at den vil blive sendt til dig hurtigst muligt. Jeg beklager dog alligevel for de gener du har haft, og ventetiden.

Såfremt du har spørgsmål til ovenstående, eller hvis der er andet jeg kan hjælpe med, er du meget velkommen til at sende en mail til trustpilot@3.dk med dit telefonnummer.

Sophie

ALDRIG HAR JEG OPLEVET DÅRLIGERE OG MERE ARROGANT KUNDEBETJENING, FOR KUNDESERVICE KAN DET LANGT FRA KALDES.... MEN DET ER VEL SÅDAN MAN BEDST KENDER 3

Købte for ca en måned siden en Iphone 5S og et Xqisit flipcover, nu er det ene hjørne så knækket af coveret da telefonene bliver "klikket" i det, jeg henvender mig derefter hos 3, hvor en kundemedarbejder straks siger "jamen den må have været tabt og derfor er den knækket" hvorefter han bliver gjort opmærksom på den IKKE har været tabt og der er heller ingen mærker, hverken på coveret eller telefonen som indikere, at det har været tabt eller udsat for overlast, han går straks igang med at undersøger det nærmere og da der ikke er nogen mærker at se, bliver han lidt desperat og ringer til en kollega som gør ham opmærksom på, at der må være nogle mærker at se, hvorefter han begynder at stå og kradse med sine negle i den afknækkede del, og pludselig kommer han frem til, at der jo nu er tydelige tegn på, at coveret har været tabt, for han kunne mærke der var ridser og det var dog også lykkes ham, at lave en meget lille overflade rids med sin negl.
Han prøvede ligeledes om det var muligt for ham, at knække det andet hjørne af coveret (dette hjørne er ca 5-6 cm lang og dermed stærker end det afknækkede som kun er ca 1,5-2 cm lang) da det ikke kunne lade sig gøre, konstaterede han, at der ikke kunne være tale om en fejl i produktet.

SÅ NU VAR HANS KONKLUSION HELT KLAR, DET VAR IKKE DÆKKET AF REKLAMATIONSRETTEN, DA DER VAR TYDELIGE TEGN PÅ SLAGMÆRKER

Hej Mads

Jeg beklager ulejligheden, hvis dit cover er gået i stykker, og jeg kan selvfølgelig sagtens forstå, at det er rigtig ærgerligt.

Som forbruger har man altid 2 års reklamationsret og det betyder, at går en vare i stykker mindre end 2 år efter købet, kan du klage til butikken. I det tilfælde er butikken forpligtet til at hjælpe med fejl eller mangler, der var til stede på købstidspunktet, uden ekstra udgifter eller besvær for dig. Som udgangspunkt har en fejl været til stede på købstidspunktet medmindre fejlen skyldes din forkerte brug af varen, eller hvis du har udsat varen for en større fysisk belastning, end man kan forvente, at den holder til.

I og med at jeg ikke har set dit cover og skaden, kan jeg af gode grunde ikke kommentere på butikkens vurdering, men hvis du har spørgsmål til ovenstående, er du selvfølgelig meget velkommen til at sende en mail til trustpilot@3.dk.

Intet kan slå 3's kundeoplevelse

Jeg vil pænt takke salgskonsulent (Mads Nielsen) for for et godt stykke arbejde, og for et unikt kundeoplevelse.

Thomas

Hej Thomas

Tusind tak for din virkelig fornemme anmeldelse og din ros!

Super god service

Super TAK til salgskonsulent Nikolaj Jensen for en god service.

Hej Birgit

Du skal have mange tak for din fornemme ros, og din anmeldelse. Jeg har sørget for at sende din ros videre til Nikolaj, og jeg er sikker på at han bliver rigtig glad for den!

Sophie

SUPER SERVICE - og altid til at få fat på.

Skulle umiddelbart ikke skifte teleselskab, men tilbuddet var alligevel så fristende så det ikke kunne afslås- hvilket jeg bestemt ikke har fortrudt.
Super sød sælger (Mike Birch), som jeg ved det mindste altid kan komme i kontakt med, når noget går galt.
Skal gerne anbefale dette selskab til alle......- God service.

Hej Ninna

Tusind tak for din fine ros og din anbefaling af os til andre. Det sætter vi stor pris på!

Hurtig service!

Skulle skifte abo fra firma til privat. Det gik forholdsvis hurtigt i 3 butikken på kultorvet i KBH. Der var en god stemning i butikken. Eneste "klage", var at jeg skulle betale 2 x 99 kr for overdragelsen fra mig til mig - jeg har trods alt været kunde i over 10 år...

Hej Michael

Tak for din anmeldelse, og din ros af betjeningen i 3Butikken på Kultorvet. Jeg er glad for at det var en god oplevelse på trods af gebyret.

Sophie

Billigt abonnement, god service og billige telefoner

Jeg kunne ikke være mere tilfreds med et teleselskab. Med deres automatiske abonnementsbetaling, skal jeg endda ikke engang tage stilling til at skulle betale min regning - det sker automatisk (og uden gebyrer).
Tilmed fik jeg lige denne mail i dag:

"Dit FriTale abonnement hos 3 er ændret pr. 17. marts 2014. Det betyder, at du kan bruge det inkluderede data i Sverige, Italien, Storbritannien, Irland, Hongkong og Østrig uden det koster ekstra. Det vil heller ikke koste dig noget at modtage opkald og ringe, sms'e og mms'e til danske numre (numre med +45)."

Hej Michael

Du skal have mange tak for din fornemme ros. Det er rigtig positivt at høre, at du er glad for at være kunde hos os!

Sophie

Jeg er blevet kunde hos 3 butikken i Aalborg, og det har været en rigtig god oplevelse. Ekspedienten havde helt styr på situationen, selv om jeg fra start var presset af noget grej fra en anden leverandør, som langt fra levede op til mine forventninger. Men ekspedienten formåede at nå mig, så det har været en SUPER oplevelse, og det grej der er leveret køre bare 100 % :-)
Bent Altea Schmidt found this review useful

Hej Gert

Tusind tak for din anmeldelse, og fordi du delte din gode oplevelse med os. Jeg håber, at du fortsætter med at være rigtig glad for dit nye grej! :-)

Bondefangeri.

Som ejer af et lille firma blev jeg i efteråret 2013 ringet op af Hr. [navn fjernet] fra 3 der havde et godt tilbud til mig. Skift til 3 og få billigere telefoni end du har nu samt fri tale, sms, mms og 12 gb. Data plus en gratis smartphone. Samtidig fortalte [navn fjernet] at der ikke var noget problem i at en bekendt til mig fik de samme vilkår og særskilt fakturering. Det lød jo herligt så jeg sagde ja men virkeligheden viste sig at være en anden. Da min bekendt kort efter skiftet til 3 købte hvidevarer og opgav sit telefonnummer stod der på skærmen hos Elgiganten at nummeret tilhørte mit firma. Det var ikke det jeg havde aftalt med [navn fjernet]. Jeg skrev til 3 og gjorde opmærksom på at det måtte være en fejl da det var min bekendtes eget private telefonnummer.
Svaret fra 3 var at det var de ikke indstillet på at gøre noget ved. Jeg skrev igen til 3 men fik samme svar.
Nu var vi begge blevet godt gal og meddelte derfor 3, at vi begge ønskede at forlade 3 og gå over til et andet selskab. 3 svarede, at det kun kunne lade sig gøre hvis vi betalte for bindingsperioden på 2 x 36 måneder ca. kr. 14.500. Vi har valgt at betale for vi vil ud af det bondefangerfirma så hurtig som muligt. Og hvis bondefangerfirmaet 3 nogensinde igen henvender sig til mig vil de omgående høre fra min advokat.

Sidste svar fra Trustpilot 21. Marts 2014. Trustpilot har slettet navnet på medarbejderen fra 3 som jeg havde skrevet i min anmeldelse med henvisning til deres regler der siger at navne ikke må nævnes. Jeg kan ud fra faktum ikke se at Trustpilot er en upartisk side når det tillades at navn bliver nævnt når blot kritikken er positiv over for firmaet 3

3 taler for sin syge moster. Faktum er at de overhovedet ikke vil indrømme at de har gjort en fejl men lader kunden hænge 100% på Hr. Sami Henriksen løgne.
Og hvis Trustpilot igen fjerner Sami Henriksens navn må det være fordi der er tætte forbindelser mellem firmaerne og Trustpilot. For som det kan ses i andre anmeldelser bliver navne IKKE fjernet hvis omtalen af 3 er positiv.

Men jeg er glad for at 3 nu har besvaret min anmeldelse. Så er der ingen undskyldning for 3 såfremt de igen henvender sig til mig. Så er 3 klar over hvad der vil ske.
Desværre kan jeg ikke give mindre end en stjerne- Minus ti stjerner havde været mere rigtigt.
11. april 2014.

Så kom endelig slutafregningen fra 3. 14.253,10 inklusive moms for ca. 2 måneders bekendtskab og godt taget i skæget af 3´s bondefangeri. Gudskelov er vi ny ude af det selskab og vi kommer aldrig nogen sinde tilbage.

Vores bedste råd er: HOLD JER LANGT VÆK FRA 3 UANSET OM DET ER PRIVAT ELLER ERHVERV. Det kan kun give besvær.

Hej Benny

Jeg beklager, hvis du ikke har været tilfreds med forløbet. Jeg vil dog rigtig gerne forsøge at forklare, hvad der er sket.

Som du selv skriver, blev begge abonnementer oprettet i dit CVR-nummer, og derfor vil det helt automatisk være dit firma, der står som den kontraktansvarlige. Dengang abonnementerne blev oprettet, valgte I en bindingsperiode på 36 måneder på hvert abonnement. I følge den danske lovgivning må der kun være en bindingsperiode på 6 måneder for privatpersoner, og derfor var det ikke muligt, at lave det ene nummer om til et privatabonnement efterfølgende. I stedet kan man dog vælge at opdele ens abonnementer, så man modtager separat fakturering for hvert nummer.

Såfremt du har spørgsmål til ovenstående, eller hvis jeg kan hjælpe på anden vis, er du meget velkommen til at sende en mail til trustpilot@3.dk med dit telefonnummer.

Sophie

En dårlig oplevelse til at starte på, som dog blev rettet op til sidst

Så fik jeg desværre endnu en dårlig oplevelse med 3.
Bestilte en telefon som restsalg på 3's webshop, som var på lager. Modtager både kontrakt, midlertidig nummer og får bestilt flytning af mit nummer fra mit gamle selskab.

Jeg venter herefter på at modtage telefonen, men der sker intet. Efter at have talt med 3 kundeservice, får jeg at vide, at de alligevel ikke har flere telefoner og har annulleret min ordre (uden at informere mig om det). De kan heller ikke tilbyde mig andre telefonener i samme prisklasse.
Skuffende! Så blev jeg i hvert fald ikke 3 kunde i denne omgang...

Opdatering 17/3:
Er netop blevet ringet op af 3, som denne gang godt kunne tilbyde mig en anden telefon. Rigtig tilfredsstillende løsning. Man kan så spørge, hvorfor det ikke kunne lade sig gøre første gang jeg talte med kundeservice, men sagen fik en god afslutning for mig.

Hej Claus

Tak for din anmeldelse, og din ros!

Jeg er rigtig glad for at vores Webshop fandt en god løsning til dig. Jeg kan nemlig sagtens forstå, at det er rigtig ærgerligt, hvis man har glædet sig til en ny telefon og derefter finder ud af at den i mellemtiden er udsolgt.

Jeg håber, at du bliver rigtig glad for din nye telefon og abonnement hos os!

Sophie

Frygtelig betalingssystem - med masser af rykkergebyrer

Vores virksomhed er meget utilfredse med "3" som selskab og flytter så snart vores mobiltelefoner har udløb af bindingsperiode.

Deres regninger kommer frem i sjældne tilfælde - og når de ikke fremsendte regninger så ikke betales vælter det ind med rykkere og genåbningsgebyrer.

Vi har tilmeldt os betalingsservice 5 gange - det virker aldrig. Det er som om man vil leve af gebyrerne. Vi er over 3000 kr i gebyrer nu.

Det ville jo være meget naturligt at man sendte en sms ved manglende betaling. Men igen - dette selskab har lavet en forretning ud af rykkere!

Frygtelig selskab! Rigtig dårlig forretningsetik

Hej Christian

Jeg kan sagtens forstå, at det er rigtig ærgerligt, hvis I har haft problemer med at tilmelde jeres regninger til Betalingsservice. I den forbindelse kan jeg oplyse, at man ikke kan regne med at ens betaling vil køre over Betalingsservice de første par gange efter at man har tilmeldt sig. Grunden til dette er, at Nets (tidligere PBS) ikke altid kan nå at gennemføre tilmeldingen til den næstkommende regning. Når vi modtager en tilmelding til Betalingsservice, sender vi denne videre til Nets, og i og med at de er et selvstændigt firma, har vi ingen indflydelse på hvor lang tid der går, inden betalingen kører over Betalingsservice. Det samme ville være tilfældet, hvis I havde tilmeldt jer via banken.

Jeg kan se i vores system, at du fornylig har modtaget en mail fra vores Erhvervsservice, og at de har bedt dig om at sende dine betalingsoplysninger, så vi kan undersøge det nærmere. Udover Betalingsservice tilbyder vi også andre betalingsløsninger, og jeg vil meget gerne hjælpe dig i forhold til en af disse, hvis du ønsker det. Har du andre spørgsmål til dine regninger, er du selvfølgelig også velkommen til at sende en mail til trustpilot@3.dk med dit telefonnummer.

Svindelere!!!!

3 konstatere at jeg har betalt min regning 4 dage for sent, det skal straffes!... De sender mig derfor EFTERFØLGENDE en regning på 730 kr. Det er min mobil regning tænker i nok? Men nej, den regning består bl.a. af et kompensations beløb på 310 kr. og et rykker gebyr og moms oven i hatten. Det skal så dække 3's ekstra udgifter for ulejligheden, altså udgifterne for at trykke og sende den rykker som selve det stykke papir der opkræver beløbet er trykt på, EFTER at pengene altså er betalt! Forvirrende?. Man kan selvfølgelig sige at man bare kan betale til tiden og det var da også den besked jeg fik fra den unge pige 3 havde ansat til at tage imod opkaldet. Men det ligner i stigen grad mafia metoder den måde der blive indrevet penge på og næste gang er jeg forberedt på at blive modtaget af 2 rockere med 3 logoer på vestene når jeg åbner min hoveddør og så; må jeg kvittere med brækkede ben. Uanset hvad lejr man står i så tror jeg de fleste vil være enige om at der er noget meget uetisk forkert i at skynde sig at indkræve alt hvad man kan i ekstra gebyrer bare fordi man kan og ikke som det var tiltænkt, for at dække tab i forbindelse med den sene indbetaling.
Phillip R. Kyle and muggi found this review useful

Hej Martin

Jeg vil rigtig gerne forsøge at forklare, hvad årsagen er til det opkrævne kompensationsgebyr. Til at starte med kan jeg oplyse, at fakturaperioden for erhvervskunder altid går fra den 1. til den sidste i måneden. Derudover er betalingsdatoen altid d. 15. i måneden, medmindre dette ikke er en hverdag.

Alle fakturaerne skal betales senest på den angivne betalingsdato på fakturaen. Ved forsinket betaling har vi ret til at opkræve renter fra betalingsfristens udløb og indtil betaling sker, og i øvrigt i henhold til rentelovens bestemmelser. Jeg kan dog sagtens forstå, at det er rigtig ærgerligt at skulle betale et gebyr. Jeg beklager også, hvis du ikke fik forklaret ovenstående af den medarbejder du talte med i vores Erhvervsservice.

Hvis du ønsker at vi sammen gennemgår hvornår dine regninger havde forfald, og hvornår vi modtog dine betalinger, er du velkommen til at sende en mail til trustpilot@3.dk med dit telefonnummer. Så vil jeg meget gerne hjælpe dig, så du forhåbentlig får et bedre overblik.

Svindlere!!!!

Opdatering1: Jeg skrev efterfølgende til nedestående mail første gang 3 svarede på min anmeldelse, men det eneste jeg fik igen var en flabet pakke med lister over alle fortaget opkald, sendte beskeder og brugt data. Dvs. over 500 sider på udskrift. Havde efterfølgende skrevet tilbage til mailen med fejlene, men uden svar. Ventetiderne til kundeservice er heller ikke blevet bedre, og det er dækningen i Århus C heller ikke.

Opdatering 2: Nu er det 3 gang jeg lægger denne her anmeldelse op på ny, for at se hvilket latterlige svar jeg får nu. Sidst fik jeg denne her besked

''Hej Christopher
Jeg vil rigtig gerne hjælpe dig med din henvendelse, men jeg kan umiddelbart ikke se, at jeg har modtaget en mail fra dig. Dog kan jeg se, at du tidligere har modtaget en mail fra vores Kundeservice, hvor min kollega har gennemgået samtlige af de punkter du beskriver i din anmeldelse. Jeg kan også se, at du i den forbindelse valgte at tage imod den løsning han tilbød dig.

Hvis du fortsat har spørgsmål til din regning, eller hvis jeg kan hjælpe dig på anden vis, er du mere end velkommen til at sende en mail til trustpilot@3.dk med dit telefonnummer.
Sophie''

TRIST TRIST TRIST. Som sagt, var det eneste jeg fik 500 siders udskrift af alle opkald, sms'er osv. Selvom jeg efterfølgende skrev tilbage, om hvor fejlen var, så fik jeg ALDRIG tilbudt en løsning, ja jeg fik ikke en gang et svar.. Såå dit svar kan jeg altså ikke bruge til noget Sophie, det er intet andet en stor fed løgn :)

Her er anmeldelsen:

Jeg har haft 3 i lang tid nu, og min mening om 3 bliver kun dårligere og dårligere. Tilbage i september måned blev jeg faktureret 1300 kr, selvom jeg kun skulle betale 800 kr. På fakturaen (som iøvrigt ikke er tilgængelig mere), stod der at jeg havde brugt 500 kr data på et simkort, der i virkeligheden lå hjemme i min skuffe. Jeg ringede derfor til 3s kundeservice, og efter KUN over EN TIMES VENTETID, kom jeg igennem til kundeservice. Der fik jeg at vide, den store regning skyldes, at jeg havde brugt data i Belgien og Tyskland. Det er rigtigt nok at havde brugt min mobil i Belgien og Tyskland, men det fremgik også på fakturaen dertil, at jeg havde brugt data og taletid + sms til et meget lille trecifret beløb i nærheden af 150 kr, ikke 500 kr. Derfor ville de få en tekniker til at kigge på sagen, og jeg fik at vide de ville ringe mig op dagen efter. Da der gik en uge og jeg endnu ikke var blevet ringet op, valgte jeg endnu en gang at ringe til kundeservice, hvor det igen kun tog mig en enkelt time at komme igennem. Denne gang fik jeg at vide regningen var blevet så stor fordi jeg havde brugt mit ekstra data-simkort i Spanien, hvilket også er en kæmpe løgn. Simkortet blev taget ud af min iPad, inden jeg overhovedet var landet. Så til trods for at der ikke var noget simkort i min iPad, så var det lykkes at bruge for 500 kr data i Spanien. Jeg valgte ikke at gå videre med sagen, da jeg som mange andre unge er meget ligeglad. Men om jeg valgte at gå videre med sagen eller ikke, så ville det ikke gøre nogen forskel alligevel.

Den anden overraskelse kommer, da jeg efter et halvt år vælger at skifte min telefon. Jeg tog ind i 3s forretning i Bruuns Galleri Århus, hvor jeg sammen med sælgeren fandt min nye telefon. Sælgeren foreslog, at han bare kunne konvertere mit daværende abonnement til et andet, og så kunne jeg afdrage på telefonen ved siden af abonnementet. På min næste regning har 3 så faktureret mig for et gebyr, fordi jeg har konverteret mig abonnement til et andet. Da jeg ringer ind til 3, og kommer igennem efter en kort times ventetid IGEN, får jeg at vide det er normalt, og det fremgår også på min kontrakt. Det er også fair nok hvis det står på min kontrakt, men der er ikke fair når der står en mega ivrig sælger, der står og ånder dig i nakken, når du skal til at læse din kontrakt igennem og siger ''der står ikke noget specielt'', og nærmest tvinger en til at skrive under.

Til sidst men ikke mindst, så blev jeg i min sidste regning faktureret for 300 kr ekstra, da 3 mente at jeg havde snakket i 3 timer mere udover de 15 timer jeg betaler for. Sjovt nok tjekker jeg ofte tjekket mit forbrug, og er meget forsigtig med ikke at overskride de 15 timer jeg har. Men 3 mener jeg har snakket i 18 timer, og skal derfor betale yderligere 300 kr. Jeg har desuden ikke fået nogen påmindelse om at min taletid er overskredet.

Hvis jeg ikke tager helt fejl, og der ikke sker et kæmpe mirakel, eller hvis 3 ikke bliver det eneste teleselvskab når min bindingsperiode er udløbet, så er jeg den der skifter udbyder, til en der ikke snyder sine kunder, og en der har bedre dækning

Hej Christopher

Som jeg tidligere har skrevet til dig, vil jeg rigtig gerne hjælpe dig med din henvendelse. Også selvom du muligvis har talt med vores Kundeservice om den samme sag tidligere. Jeg kan se, at jeg også har modtaget en mail fra dig, og jeg har derfor besvaret denne. Som jeg har skrevet i mit svar til dig, er du mere end velkommen til at besvare min mail, såfremt du fortsat har spørgsmål eller har brug for hjælp.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

SuperService!

Jeg skiftede til 3 i forbindelse med mit job og det lever fuldt op til mine forventninger. Altid super service og hurtige svar, derudover ros til medarbejderne i 3 butikken i Fields for super service!
God dækning og gode tilvalgsmuligheder.
Det kunne dog være fedt hvis man med 3 business kunne vælge eks. friend tones.
Jeg vil stadig klart anbefale 3!

Hej Morten

Tusind tak for din anmeldelse, og din fine ros. Jeg er virkelig glad for at høre om dine gode oplevelser, og at du gerne vil anbefale os til andre. Det sætter vi stor pris på!

Ekstra gebyr

Havde abonnement og afdrag på telefon hos 3. Da jeg så skifter abonnement og stadig betaler af på min telefon hos 3 bliver jeg åbenbart slettet så jeg ikke længere kan gå ind og betale min regning og får først et brev med posten MED rykkergebyr hver måned. Har ringet og snakket med dem og så siger de at jeg kan betale telefonisk gennem selvbetjening - dette har jeg også prøvet men så får jeg af vide at det indtastede CPR nummer ikke eksisterer. Har efterfølgende prøvet at få personlig kontakt men dette er ikke lukkedes da jeg bliver smidt af efter at have været i kø i 10-20 minutter. Synes det er under al kritik at de ikke har et ordentlig system. Det kan da ikke være rigtig at jeg ikke har adgang til min regning og så smider de rykkergebyr på et brev som først sendes med posten når det er for sent. Øv. Aldrig mere 3!

Til svaret fra Sophie fra 3:
Hvis du læser min tekst ordentlig så ville du nok ikke skrive at jeg kan betale gennem det Tlf nr du skriver: Som skrevet længere oppe så får jeg af vide at jeg ikke eksisterer når jeg ringer ind for at betale, så nej jeg kan ikke bare gå ind og betale via dette Tlf nummer som du oplyser. Hvis i kan sende et Giro kort med rykkergebyr efter betalingsfrist, hvorfor så ikke sende et girokort inden så jeg/man har en ærlig chance for at betale til tiden? Eller hvorfor kan i ikke lave betalingsoplysninger om (visa/dankort). Hvor kompliceret kan det lige være!

Hej Tommy

Jeg kan sagtens forstå hvis du synes, at det ikke fungerede optimalt i forhold til dine regninger. Som du selv skriver, har man ikke adgang til Mit 3 når ens abonnement er opsagt. Normalt vil ens automatiske kortbetaling dog fortsætte uændret, så problemet opstod kun fordi du fik et nyt betalingskort og dermed ikke kunne ændre dine oplysninger. Som du blev oplyst om af vores Kundeservice, kan du dog betale dine regninger via vores tast-selv på 70 313 123. Jeg beklager, hvis du ikke var opmærksom på dette, eller hvis du oplevede problemer i den forbindelse.

Har du brug for hjælp vil jeg rigtig gerne hjælpe dig, og i så fald må du gerne sende en mail til trustpilot@3.dk med dit telefonnummer.

HI3G Danmark ApS kundeservice

Om virksomheden

3 tilbyder kvalitetsprodukter indenfor 3G-mobiltelefoni og mobilt bredbånd til både privat- og erhvervskunder.

Hvorfor 3?

• Du får mest ud af din smartphone, da vores netværk og vores abonnementer giver dig fuldt udbytte af din smartphones mange muligheder.

• Du får Danmarks bedste mobile netværk, da vi gang på gang er blevet kåret som testvinder i uvildige tests. Det betyder, at du får en langt bedre og hurtigere oplevelse når du surfer på nettet, tjekker eller skriver mails, eller downloader apps og musik.

• Du har både opkald, sms'er, mms'er og dataforbrug inkluderet i abonnementet, så du undgår ubehagelige overraskelser på regningen. Og for at gøre det endnu mere overskueligt har 3 også fjernet opkaldsafgiften.

• Du skal ikke tænke på datapriser, da dit abonnement automatisk spærres for data i den pågældende måned, hvis dit dataforbrug overskrider den inkluderede datamængde.

• Du kan til hver en tid se dit forbrug, skifte dit abonnement eller se din regning på din selvbetjeningsside; Mit 3 eller 3Admin.

• Du har mulighed for at få 3DataDeling. Med 3DataDeling kan du dele den data du har på dit abonnement på flere SIM-kort - uden at det koster ekstra.

• Du kan blive medlem af 3Bonus, hvor du som medlem optjener point hver måned. Dine point kan du helt eller delvist bruge til at købe en ny smartphone fra vores webshop på 3.dk.

• Du får lokale, danske priser og betingelser på 3's netværk i Sverige, når du ringer eller sender en sms til en anden dansk mobil.

• Du kan få svar på dine spørgsmål ved enten at henvende dig personligt i en 3Butik, eller ved at kontakte vores Kundeservice pr. telefon, pr. mail eller på vores Facebook side. Vi står klar til at hjælpe dig på alle hverdage.

Visit 3 (HI3G Danmark ApS)

Write to: trustpilot@3.dk
Call us on: 70 313 313