30eren reviews

30eren reviews

8.3

Du får hvad du giver

Som selvstændig erhvervsdrivende kan jeg kun forestille mig, at der altid er tryk på. Især i en forretning som 30eren i Grenaa midte. 30eren er et lille dansk firma med stort image og endnu større potentiale med mange faste professionspartnere og større danske virksomheder i baglommen.
Som en mindre kunde, et parti trøjer til en klasse på godt 30 med kurs mod Berlin, havde vi selvfølgeligt dette in mente, og svartiden per email var da også lang - i starten, til det punkt, hvor Gert var helt sikker på, at vi holdt ved som velcro, og ikke bare fandt et andet, online firma, hvor bestillingen er ligetil, men som oftest af dårlig kvalitet og fejlbehæftet.
Ved 30eren havde vi muligheden for at få designfeedback på vores trøjer, at få en mening fra en professionel grafiker. Selve meningen gjorde hele den store forskel. 30eren formåede herigennem at opløfte vores idé om tryk og bestillingsproces fra en triviel trøje med et ligegyldigt tryk, i uovervejet farve, kvalitet og design, til en yderst vellykket og kvalitetsrig studietrøje, der, med det engelske ord, er 'durable' og opløftende (vi får stadig kommentarer fra venner og familie, at det er en flot trøje, såvel trøjens flannel-bomuldsmateriale, som farven og trykket).
30eren er på alle kanter og leder en yderst fornuftig forretning med høj likeability, effektivitet og snakkesalighed, og vi kan kun anbefale 30eren.dk med 'hovedsæde' i Grenaa. Men som mange andre firmaer, som engagerer sig i originalt, kreativt design, skal man huske at overveje, at dét man kommer med, også er dét man forlader butikken med. Hvis iderigdommen og tankevirksomheden mangler, og man regner med, at 30erens medarbejdere vil servere svaret på det perfekte tryk, eller man i sin korrespondance med butikken ikke har et godt billede på den færdige vare, så vil man blive slemt skuffet: Hvis man overlader hele processen til Gert, skal man ikke regne med nåde, og man ville "be better off" med at finde en nem og ligetil online bestillingsterminal andetsteds.
Man får hvad man gi'r, og giver man af hele sit hjerte, og puffer man lidt til medarbejderne og Gerts dygtigheder og evner, og viser man interesse i blandt andet butikkens eksotiske tapetsering i aviser fra overalt i verden, får man et produkt og modtager på snildeste vis et engagement i topklasse, man skal lede længe efter.
Vi, Henrik, Pernille, Christoffer og Lamiya, er ganske taknemmelige for vores studietrøjer, og ud fra kvaliteten kan vi se at de kommer til at give os glæde længe. Gert og Jeanette og alle de andre ved www.30eren.dk kan se frem til et gruppebillede af vores klasse og en buket blomster med posten over de næste par uger.

Kan kun anbefales!

Vi skulle have vores studietrøjer inden vi skulle rejse. Vi var dog lidt for langsomme i alt få besluttet hvad de skulle have, men med 30'eren gik det rigtigt hurtigt med at få trøjerne. De kom 4 dage efter betalingen! :) og folkene fra 30'eren var meget venlige, og vi følte os velkomne!
30'eren kan anbefales hvis en klasse står og skal bruge studietrøjer! Fantastisk service, trøjer i god kvalitet og priserne kan man ikke brokke sig over!
Vi vil uden tvivl bruge 30'eren igen, hvis det skulle være.

Godt intiativ til at løse eventuelle problemer + god kvalitet

Jeg har bestilt skoletrøjer til hele min efterskole (hvilket er en ret stor bestilling!) ved dette firma, og der opstod nogle problemer med de forskellige ordre fra elever på skolen. Men de blev hurtigt løst på grund af god kommunikation og initiativ fra 30'erens side! Tilmed var trøjerne god kvalitet, og med 0 fejl. Jeg vil glædeligt anbefale dem til enhver!

Gode tryk og bluser, der holder i vask

Har flere gange handlet med 30eren, og min erfaring er at både bluser og tryk holder rigtig godt.

Hurtig leveringstid & gode trøjer

Jeg har bestilt trøjer både til mit gymnastik hold, og til min klasse som skal til grønland.
Ved begge ordrer, er det gået godt, og vi har haft en god kommunikation, selvom jeg har haft utroligt mange spørgsmål.

Kvaliteten af trøjerne er gode, og trykket ser også rigtigt godt ud.
Jeg vil ihvertfald handle hos dem igen, hvis jeg en dag skal lave flere trøjer.

Og det mest utrolige, syntes jeg leveringstiden. 4 dage efter jeg havde betalt, var trøjerne hjemme hos mig.

Jeg vil bestemt foretrække dette firma igen.

Hvordan man ødelægger en tidligere kundes gode indtryk af sin virksomhed!

Jeg har tidligere handlet hos 30'eren - faktisk i forbindelse med samme forening som jeg nu skulle til at handle for.
Vi har en god tradition om at få lavet nogle hættetrøjer, en tradition 30'eren videreførte rigtigt godt sidste år.
I år var det så ved at være tiden at vi skulle bestille trøjer hos dem igen. Jeg skriver derfor en mail med anmodning om et tilbud rundt til flere leverandører jeg før har arbejdet med - her i blandt også 30'eren.

Ca. 60 minutter efter jeg har sendt min mail har jeg modtaget tilbud fra 2 leverandører - den ene af dem ender med at blive den endelige levenrandør af vores trøjer.
30'eren svarer mig først natten mellem søndag og mandag, som jeg har anmodet om tilbuddet fredag.

Mandag svarer jeg så Gert, der har svaret på min henvendelse pænt nej tak, og at vi allerede har fundet en leverandør til vores trøjer - men at vi selvfølgelig håber at vi kan handle med dem en anden gang.

Han svarer mig så i den mest nedladende og flabede tone - og slutter sin mail af med: "Du ved jo ikke en skid om hvor hurtige vi er - vel?"

Jeg svarer ham så at jeg synes det var en meget flabet besked at få - da jeg jo som sagt tidligere har handlet hos dem - fortæller jeg ham også at jeg med den behandling godt nok ikke ville kunne stå inde for at anbefale dem til nogen.

Jeg får så en mail tilbage lige i hovedet hvor der står at det i hvert fald er mig der er flabet når jeg på den måde spilder deres tid.

Det er utroligt at en virksomhed som 30eren ikke kender markedets vilkår, det må da stå mig frit for at indhente tilbud fra andre kanter - da jeg jo selvfølgelig gerne vil have mine trøjer så billigt som muligt og derfor selvfølgelig indhenter tilbud fra alle kanter.

Så må man jo melde sig noget hurtigere på banen hvis man vil have ordren!

Alt i alt kan jeg takke 30eren for... Når nej, ingenting! Jo, en rigtigt dårlig oplevelse og et rigtigt godt eksempel på hvordan man ødelægger en tidligere kundes gode indtryk af sin virksomhed!

Alt for gammeldags og virkelig elendig service.

Jeg bestilte trøjer for min afdeling. MEN på hjemmesiden, kan man hverken designe sit eget tøj og man kan heller ikke betale via hjemmesiden. Det lyder umiddelbart som en ubrugelig webshop, men den er såmænd bare gammeldags, "bliver ved grundprincippet", som han skrev. Kom videre!

For at bestille en trøje, skal man selv designe trøjen (et andet sted) eller tegne den og sende tegningen via brev til dem. Så sender de et rentryk tilbage, som så skal godkendes af mig, derefter sendes en følgeseddel, som også skal godkendes af mig, og til slut sendes en faktura, som jeg så skal betale. Da jeg har netbank, gik det hurtigt og smertefrit, men ellers skulle jeg jo have været i banken for at betale trøjen.

Hele processen er alt for tidskrævende i forhold til andre lign. hjemmesider, hvor man designer, betaler og modtager. Ganske enkelt og hurtigt.

Priserne er dog i orden. Jeg bestilte en hættetrøje, model JAWOR, til 189,- inkl. tryk. DOG skal man betale 30 kroner ekstra for at få et lille navn på hver trøje, hvis der skal forskellige navne til. MEN nu har jeg ikke set, at de har nogen minimumbestilling, så i princippet kunne man jo designe trøjen med navn - og så bestille en ad gangen. Så kan de jo reelt ikke tage noget for navnet, og hvis man som mig bestilte 18 stk., havde man sparet over 500 kroner til sammen, som jo sagtens kunne have været finansieret på noget andet.

Og for at det ikke skal være løgn; Gert som jeg skrev med, var utroligt fræk og uforskammet overfor mig, og fejlinformerede mig bl.a. I seneste mail stod der, at han var utroligt glad for at jeg ikke ønskede at handle hos dem længere. DET KAN MAN GANSKE ENKELT IKKE. Han er chef i firmaet, og er sådan over for kunder. I alt gav jeg små 4000 for trøjerne, og så opfører han sig så nederdrægtigt.

Hvis man kan leve med alt besværet og har god tid, kan 30eren bruges, men ellers vil jeg ikke anbefale 30eren. Og slet ikke efter den behandling. Jeg er stadig rystet!

---

Lige en update - og en stjerne mindre:
Jeg har fået at vide, at en afdeling på min efterskole ikke kunne bestille trøjer fra 30eren pga. dette, hvilket jeg finder ret så langt ude. Men på den anden side - så slipper den pågældende afdeling jo for problemer med 30eren, og finder er seriøst firma, som de handler ved i stedet.

Is 30eren your company?

Visit 30eren