3x34 Transport reviews

3x34 Transport reviews

6.4

Internt rod men folkene i marken løser det

Jeg er musiker og har for nylig brugt 4 x 34 til transport af musikudstyr, da jeg skulle ud at optræde. Jeg bad om taxameterpris, men kun ved et tilfælde (ved samtale med chaufføren på selve turen) fandt jeg ud af, at der var sat en såkaldt fastpris, som var dyrere i dette tilfælde. Det ændrede han uden diskussion. Desuden var han så venlig at vende tilbage, da vi opdagede, at vi havde glemt en ting i bilen. Den anden gang jeg brugte firmaet bad jeg om en takst 2 vogn, men de sendte en endnu større, der ikke kunne komme ind ad porten. Dårlig intern kommunikation og misforståelser. Heldigvis er dette rod udlignet ved friske og venlige chauffører og en perfekt overholdelse af de bestilte tidspunkter.

Tusind tak, fantastisk god service

Bestilte en halvstor vogn til en søndagsflytning. Vognen kom efter 15 minutter, chaufføren Anders var super (!) hjælpsom og passede virkeligt godt på vores ting.

Alt var flyttet og overstået på under en time. Det er uden tvivl de bedste 560 kroner jeg har brugt længe. Fra bestilling, til bilen ankom og da vi var færdige blev jeg løbende informeret på SMS og mail.

Tak :)

lav arbejdsmoral, dårlig planlægning

Min mor døde for et par uger siden, jeg gjorde 3x34 flyttemændene opmærksom på hvor meget mors møbler betyder for mig grundet affektionsværdien. Det er jo de eneste minder jeg har tilbage. Flyttemændene var høflige, men de kurrede møblerne hen ad gulvet i flyttebilen.

Tilmed havde de selvfølgelig ikke dankort maskinen med. De kunne heller ikke give byttepenge tilbage, da jeg betalte kontant.

Opdatering 4/4-14 Jeg havde givet dem besked om at jeg ville godt have en faktura på de 2000 kr. idet alle omkostninger skal meldes til skifteretten, samt datoen jeg senest skulle have den faktura. Det har de ikke sendt som lovet.

Jeg kan jo ikke betale for min mors fraflytning, gravsten, begravelse osv. inden skifteretten er ordnede og 3x34 kan ikke finde ud af at sende den skide faktura som lovet uden jeg skal ringe xtra og minde dem om det. Jeg hader at ligge inde med ubetalte regninger. 3x34 betaler i alle regningerne for mig?? Jeg skal bruge fakturaen for at komme videre...

Skifteretten ser man helst kun kontakter dem på mandage, så det ender snart med jeg får rykkere når jeg ikke kan indberette alle udgifter pga 3x34.

Øv-øv - flyttemanden ødelage min lampe og det er mig, der har en udgift

Effektive, energiske, engagerede og pligtopfyldende flyttefolk MEN det gode indtryk er bare helt blevet ødelagt af langsommelig, lemfældig, uprofessionel og nonchalant administrativ behandling af erstatningen af min 3 år gamle gulvlampe, som blev totalskadet under flytningen, da en af flyttemændene desværre væltede den.
Flyttemanden beklagede flere gange hændelsen og lovede at jeg ville få skaden dækket via 3x34.
Desværre viste det sig ikke at være helt sandt! Jeg har kun fået udbetalt 980 DKK og en ny lampe koster knap 1.500 DKK. Erstatningen er udregnet på baggrund af købsprisen for 3 år siden og reduceret med 30%. Denne reduktion er ikke rimelig, da lampen ikke fejlede noget som helst før skaden skete og heller ikke bar præg af brug. Nu sidder jeg tilbage med en ekstraudgift på ca. 500 DKK på trods af, at jeg ikke har ødelagt noget, men alene har bestilt en flytning, som jeg har betalt fuld pris for.
Jeg var ikke tilfreds med erstatningens størrelse og forklarede på skrift hvorfor, men det hjalp ikke og derfor spurgte om, hvor jeg kunne klage. I første omgang blev dette ikke besvaret, men efter et par rykkere oplyste Bitte Talarek, at det kunne jeg gøre på mail til direktør Peter Hauge, og det gjorde jeg så, men trods flere rykkere både til Peter Hauge og Bitte Talarek, så har jeg intet hørt.
Helt utroligt at 3x34 bare kan afgøre erstatningens størrelse på noget de selv har ødelagt uden at jeg som skadelidte har mulighed for at få min klage behandlet hos en uvildig. En rigtig ærgerlig afslutning på en ellers god flytning! - Øv øv og atter øv! 3x34 kan ikke anbefales medmindre man kan være helt sikker på, at der ikke sker nogen skade under flytningen, fordi hvis der sker en skade, så sidder man tilbage med en ekstra udgift! Afgørelsen på erstatningen minder om diktatur, hvor det bare gælder om at holde kæft og være tilfreds.
3x34 Transport

Reply from 3x34 Transport

Kære Ida Maria Larsen,

jeg må selvfølgelig indledningsvis beklage din uheldige oplevelse af en 3x34 Transport og undskylde vi ikke har fået svaret tilbage på dine rykkere.
Vi vil selvfølgelig kigge på vores svar procedurer og i fremtiden sørge for, at kunden får en hurtigere tilbagemelding.

Den udbetalte erstatning er en normal erstatning iht. til gældende forsikringsbetingelser, hvor man vurderer genstandens værdi ud fra nogle kriterier, bl.a. som her model, købstidspunkt o.l. I denne erstatningssag har vi endda brugt dine udtalelser til at vurdere genstanden, idet du har fortalt, at lampen var tre år gammel og indsendt et billede fra en website, idet du ikke havde nogen kvittering eller andet der kunne godtgøre hvilken lampe, samt alder, det drejede sig om. Endvidere siger vores forsikringsbetingelser, at såfremt kunden selv har været med til at håndtere/bære tingene, bortfalder et evt. erstatningskrav. Her har du selv båret lampen ned til bilen, og uheldigvis ser en af vores flyttefolk ikke, at du får sat lampen således, at han får ramt den, hvorved den vælter og glasset på lampen knuses.
Vi har trods ovenstående forsikringsbetingelser, følt vi ville kompensere for denne dårlige oplevelse, og udbetalt erstatning.

Jeg er glad for, at du tog dig tid til at skrive til Trustpilot om denne oplevelse, idet det er helt afgørende for os at have glade og tilfredse kunder. Derfor arbejder vi hele tiden på at forbedre os. Ingen er bedre til at fortælle os hvordan vi kan blive bedre, end du som kan fortælle om dine oplevelser af vores selskab.

Dan Pedersen
Kvalitetskoordinator

Meget langsom og dyr flytning

Via 3x34 flyttede firmaet Erling Nielsen Aps, Ølstykke et lille læs, i vogn 299, tid i alt 1 time og 4 minutter, regning 1952,00 kr. Det var fra en kælder, 4 trin op, Kbh NV til Kbh N (10 min kørsel), til 2 store elevatorer.

Der var 5 lette flyttekasser, 2 sorte poser tøj, et sofabord og en let læderlænestol samt et skuffe møbel 160 x 160 cm. Et par billeder og en rollator.
Der var bestilt 2 mand p.gr.a. skuffedariet. Den ene mand forlod bilen en gang, for at hjælpe med det tomme skuffemøbel. For det skulle den stakkels mand have et byrdetillæg på 500 kr.
Den anden gut og jeg (kvinde 62 år) bar skufferne, flyttekasser etc. ud til bilen. I den anden ende blev tiden trukket meget ud og chaufføren insisterede på, at skulle have en halv time ekstra for de 4 minutter. Som han sagde, tog det ham lige så lang tid at lave regnskabet som at flytte!!! Og så kunne hans maskine ikke tage visakort (kortbetaling aftalt ved bestilling af vogn).
3x34 flyttede i juni samme ting ned i min kælder (opbevaring for ven, der skulle på plejehjem). Her tog det 40 minutter, friske folk, ingen vrøvl ved betaling af de meget rimelige 1000 kr.

Så ved bestilling hos 3x34 foreslår jeg at undgå vogn 299, ved Erling Nielsen Aps, Ølstykke. Det er langsomt, dobbelt så dyrt og man risikerer at blive fandens sur.
Med venlig hilsen Gitte

Billigt og hurtigt

Brugte Quick-flyt til at transportere sofa. Yderst tilfreds.

Upåklagelig service

Vi skulle have hjælp til at flytte nogle tunge møbler fra en lokation til en anden. Fragtmanden var venlig og effektiv. Prisen for den samlede ydelse var helt fair! Alt var lige fra bookingen over telefonen til den afsluttende sms professionelt og ja, en helt igennem god oplevelse

3x34 kom til vores undsætning

Efter vi blev brændt af af et andet flyttefirma, kontaktede vi 3x34, der på trods af en periode mellem jul og nytår meget kort tid efter leverede en vogn, og et meget oplagt hold flyttefolk.

Alt gik til punkt og prikke, ikke den mindste ridse / bule eller anden skade på vores inventar.

Stort tak til vogn 82 - vi har jeres kort til en anden gang :)

Rigtig fin betjening og service.
Ikke sidste gang vi bruger dette transportfirma

AWESOME :)

Tak, 3x34, for hjælpen.
Kunne ikke have klaret det uden jer! Søde og hjælpsomme flyttemænd (med stort M) Fra 1. sal og helt op på 5. sal, hurtigt, sikkert og stadig venlige og smilende. Vil helt sikkert bruge 3x34 igen.

Roderi

Vognen var 1/2 time forsinket, og prisen blev 70-100 dyrere, end jeg havde fået oplyst ved bestilling, også selvom turen kun tog 20 min, og ikke 30 min, som vi havde regnet med.
Eneste plus var den flinke chauffør.
3x34 er en nem løsning på de fleste flytte- og transportbehov, men vær opmærksom på, at deres ord skal tages med et gran salt.

Fantastisk service og fair pris,

Jeg har brugt 3x34 et utal af gange til flytning og transport af stort og småt.
Firmaet har altid overholdt tidsplan og estimeret pris for kørslen holder også stort set.
Hjælpsomme og meget venlige chauffører - altd en fornøjelse.
Jeg synes, at jeg ville skrive dette, fordi trustpilot ikke altid kun skal bruges, når man har haft uheldige oplevelser som forbruger.
Så altså: thumbs up til 3x34.
Bedste hilsner, Charlotte Mai

Fantastisk service og vidunderlig medarbejder

Jeg skulle flytte fra mit kollegium og fik intet mindre end fantastisk service. Chaufføren var omhyggelig og hjalp rask til (selv om jeg ikke havde betalt for det og sagde at det behøvede han altså virkelig ikke)! Han var utrolig flink og snaksagelig og gjorde alt i alt det at flytte til en dejlig oplevelse! Simpelthen en god oplevelse.

Fuldt ud tilfreds med den service vi fik

Fik kørt en hjørnesofa hjem af en utrolig sød, hjælpsom og venlig chauffør:-).

450 kroner for 6 minutters kørsel?!?!

7 brædder på 3½ meter skal køres fra Falkoner Alle til Nordre Fasanvej: 6 minutters kørsel koster 450 kroner!

Det er simpelthen for ringe!!!!

Vær evigt forvisset om at 3x34 ALDRIG bruges igen og kun kan frarådes! Kontakt en lokal vognmand i stedet og få en god pris.

Snyd, bedrag, provokerende, løgn, ødelæggende

Ja, virkelig dårligt firma! Bruger dem ALDRIG igen!
Vi bestilte 1 stor flyttebil med 2 mand - pris ca. 4.000kr.
Da flyttebilen kommer er det 1 mellem bil. Den er jo for lille, så de må få fat i én til. Så bliver der så 3 mand på opgaven (den ene lavede nul og niks!).
De behandlede ikke vores ting pænt, hvilket vi gjorde dem opmærksomme på. Til det svarede de provokerende og frækt. Og så bagtalte de os lige foran os. De var mega ligeglade! Resulterede blandt andet i at vores seng blev skubbet ned af trappen - og så endda på en mega snavset trappe, da det var snevejr. Resultat: sorte pletter på vores seng. Sådan gik det flere af vores ting...
Bil nr. 2 går så i stykker - tiden brugt på at ordne den, betalte vi jo så også for...
Efter mange timers arbejde skal de have deres betaling. Prisen var aftalt ved bestilling, så vi vidste hvad prisen skulle være. Men næ nej - prisen var nu steget til 6.000kr! Altså en stigning på 2.000kr! Det er vildt mange penge! Vi kunne ikke betale med dankort, for deres maskine virkede ikke........yeah right!
Efterfølgende klagede vi selvfølgelig til 3x34 - og fik sørme hele 450kr tilbage...wauw, en dårlig service...
Elsebeth found this review useful
3x34 Transport

Reply from 3x34 Transport

Kære Anette,

jeg beklager at du stadig her 3 år efter, føler du dengang fik en dårlig oplevelse af 3x34 Transport, idet jeg allerede i november 2010 havde en behagelig dialog med din samlever og dig, hvor vi kom frem til en for jer tilfredsstillende løsning på denne flytteopgave.
I havde til mig oplyst, at i dengang fik en cirka pris på 5.000 kr., dog gjorde et ekstra tidsforbrug, at regningen blev lidt højere. Vi følte her hos 3x34 Transport, at vi ville kompensere jer dette ekstra tidsforbrug, og blev efter aftale med jer enige om, vi godtgjorde jer 591,25 kr., hvilket i over for mig oplyste, hvilket i var tilfredse med.
Under vores korrespondance har i på intet tidspunkt gjort mig bekendt med, at der også skulle have været skader vedrørende jeres indbo.
I er selvfølgelig altid velkomne til at kontakte mig, idet det er helt afgørende for os at have glade og tilfredse kunder. Derfor arbejder vi hele tiden på at forbedre os. Ingen er bedre til at fortælle os hvordan vi kan blive bedre, end du som kan fortælle om dine oplevelser af vores selskab.

Dan Pedersen
Kvalitetskoordinator
3x34 Transport.

Intet at udsætte på kørslen men rådgivningen inden er virkelig dårlig

Vi skulle have flytte ad 2 omgange, så jeg ringede for at bestille kørslerne i rimelig god tid. Jeg spørger ham, som er ansat i 3x34's kundeservice med tryk på SERVICE, om det kan betale at tage det tilbud, som de reklamerer med på internettet. Han spørger indtil hvad det er vi skal have flyttet, hvor meget samt hvorhen. Det fortæller jeg ham, og han siger, at det kan det godt. Tilbuddet siger, at man skal flytte efter kl.18:00, og det må vi jo så gøre, selvom vi sagtens kunne have flyttet hele dagen, men vi ville jo gerne have tilbuddet, for vi regner med at spare penge. Det gør man jo normalt på et tilbud!!! Jeg bestiller tilbuddet. Foruden den flytning bestiller jeg også en anden flytning til dagen efter med samme størrelse vogn men ikke tilbuddet for der vil vi flytte om morgenen. Afstanden fra udgangsstedet til slutstedet er ca. 2,6 km på den første flytningen (tilbuddet), mens den på nr.2 flytning er ca. 5 km, vognen er samme størrelse, alt er klargjort udenfor og rede til at komme ind i vognen ved begge flytninger. Vi betaler 599 kr., som er tilbuddet på den første flytning, og det bliver 500 kr. på den anden flytning!!! Hvor er det lige at vi har sparet noget? Hvad er det for en service I giver jeres kunder? Tilbud der overhovedet ikke er noget tilbud!!!

Super dupper

Jeg har nu brugt 2 gange 3x34 og hver gang er prisen blevet mindre end lovet. Det kan man ikke lige frem klage over.
De har overholdt hvad de har lovet (10 minutter før tid, kom efter 20 minutter, lavere pris end lovet, flinke chauffører, god telefon service)
Ja overraskende gode!

Kan helt klart anbefale dem og de var billigere end lej et lig! 6 stjerner herfra!

Jeg er så glad

Jeg er overtilfreds
To flinke fyre (vogn 262) flyttede 7 kasser som de selv skulle pakke. Flytning fra KBH K til Frederiksberg. De kom til Kbh K en 1/2 time efter jeg ringede. Jeg fik SMS om at de var kørt til adressen. De var på timeløn, hvad der kunne friste til at ta den med ro. Men nej hurtige som vinden. Tiden beregnet fra ankomst til hvor tingene skulle hentes. (det var arkivalier jeg havde stående hos et firma. Det tog en time (980.-) incl moms.
Jeg havde fået tilbud og bestilt flytningen dagen før tilbud 2400.-ex moms (de kom ikke) hos et flyttefirma der har et logo med en sovende mand (sov i bare videre) Jeg er blevet 3 x34 fan. og sir tak.

3x34 Transport Details

3x34 udfører alle former for transport og flytning i hele landet. Vi klarer alt fra et lille brev til store distributionsopgaver. Flytning af alt fra enkelte møbler til hele virksomheder. Også specialtransport.

Visit 3x34 Transport

Write to: kontakt@3x34.dk