417 reviews

417 reviews

6.3

Skuffet

Jeg har for noget tid siden købt nogle knæklys i røde og blå.
Da jeg så skulle bruge dem, så var det kun de røde der virkede.
Skrev til 417 og fortalte problemet. Svaret blev det her:

"Funktionen kan tage skade ved ukorrekt opbevaring, og jeg kan kun forestille mig, at det må være tilfældet for dig."

Så var den ikke længere fra 417's side.

Havde dem liggende i en skuffe, så kan sgu ikke se hvordan det kan være ukorrekt opbevaring.

Men køber nok et andet sted næste gang.

Altid hurtig levering og ekspeditionstid - også ved retur- og bytteforretninger

Jeg har handlet med 417 flere gange, primært over Nettet - men også i deres fysiske butik - jeg har aldrig haft grund til at klage.

Leveringen har altid været dag-til-dag, selv når man har bestilt sent på eftermiddagen. Den ene gang jeg har haft grund til at returnere noget, er det foregået uden problemer og pengene er returneret til min konto inden for få dage.

Er man meget kritisk med kvaliteten af sine ting, så kan jeg dog varmt anbefale at man selv håndplukker dem i deres fysiske butik. Det er ikke altid at det man får er i helt samme stand som på billedet på hjemmesiden. Men, sådan er det jo bare med overskudsvarer.

Kapitalisterne

Desværre driver Army 417 en kapitalist forretning, hvor de benytter enhver mulighed for at hive så mange penge ud af køberne som muligt. De har valgt at deres "kundeservice" skal koste penge pr påbegyndt time, hvilket efterfølgende har givet mig en rigtig dårlig oplevelse med handlen hos Army 417. Er det en måde at fastholde kunder på.... Jeg kommer i hvert fald ikke tilbage.

Så hav det i baghovedet inden i bestiller hos 417, i kunne få en dårlig oplevelse lige som jeg fik.

God og hurtig levering

Mere end tilfreds!

Købte en vest til 500 kr, og betalte med mastercard over nettet.
Behandlingen af mit køb skete hurtigt og blev sendt dagen efter, dagen efter pakken blev sendt modtog mit lokale posthus den og jeg fik en mail med at den var kommet - klar til afhentning.
Forløbet foregik uden problemer og jeg er 100% tilfreds med den service jeg har fået. det eneste minus ved deres nethandel er at man skal bestille for over 200 kr, men det kommer man hurtigt til.
Det er ikke sidste gang jeg køber fra 417.dk !

Super Handel

Købte 1 stk flyverdragt hos www.417.dk
Super kvalitet og hurtig levering.

417 Armyvarer Details

417armyvarer - Butik og postordresalg af militær beklædning, udrustning og camping

Visit 417

We live here: Hadsundvej 417