JH Transport ApS reviews

JH Transport ApS reviews

5.7

Værste tranporterfaring nogensinde! Hold jer væk fra JH Transport

Jeg fik en dyr sofagruppe transporteret fra Bruun-Rasmussen hjem til mig selv.

Min kæreste modtog varerne og opdagade strax efter at hon kvitteret for dem at der var store skader på flere af siderne af møblerne. Inden for et kvarter havde jeg ringet til JH Transport og havdet mailet billeder til dem af skaderne.

JH Transport vil nu ikke tage noget som helst ansvar for skaderne da der er blevet kvitteret for varerne, selv om at jeg kontaktet dem lige efter leveringen.

JH Transports forfærdelige kundeservice har kostet mig sikkert 20 tusen kroner. Jeg har aldrig nogensinde oplevet et så oansvarstagende firma som JH Transport.

Hej Carsten

Jeg er ked af at du føler dig uretfærdigt behandlet.
Jeg har vendt sagen med chaufføren der leverede sofagruppen til dig, og vist ham billederne du har sendt os. Han kan desværre ikke genkende skaderne, og siger sofaen ikke så sådan ud da han leverede den. Vi har ingen grund til ikke at stole på den pågældende chauffør, og det er netop af samme årsag, at vi på fragtbrevet gør det meget klart at reklamationer kun behandles såfremt det påtales inden kvittering. Det står klart og tydeligt samme sted som man skriver under. Intet er skjult.
Af denne årsag kan vi desværre ikke gå videre med en reklamation der kommer efter kvittering for varen.

Jeg beklager endnu engang hvis du føler dig uretfærdigt behandlet, men håber samtidig på forståelse for vores reklamationspolitik.

Venlig hilsen Mikkel Hansen, JH Transport ApS

Ingen empati

Da vores søn blev akut indlagt og datoen for rettidigt afhæntelse blev overskredet med en dag, var der ingen empati at hente hos JH Transport! De mente at man jo bare kunne havde hentet en af den andre dage - mangen til manglende empati skal man lede længe efter. Bestemt sidste gang at vi har gjort handet hos dem!

Hej Christoffer

Jeg beklager hvis du føler dig uretfærdigt behandlet.
Vi har klare retningslinjer for, hvor lang tid en vare kan stå på vores lager før vi kræver gebyr, og vi tydeliggør dette på samtlige mails vi sender ud.
Det er selvfølgelig trist at din søn er blevet hasteindlagt, og uheldigt at det sker på samme dag som afhentningsfristen udløb i går. Men det er desværre ikke noget vi kan gøre noget ved.

Jeg kan i øvrigt se du har bestilt transport af en anden vare, som netop er kommet på lager i dag, så begge dine vare er nu klar til afhentning.

Ingen ko på isen

Jeg bestilte en vare fra Lauritz.com (Herning) om torsdagen. Betalte for transport om fredagen og modtog min vare i København om tirsdagen.

JH ringede fredag og oplyste leveringstidspunkt. Det passede mig dog ikke så godt og JH ændrede det uden problemer. Varen blev leveret inden for aftalt tid.

Det er i orden.

Hej Sonny
Tusind tak for den positive anmeldelse. Det var godt vi kunne finde en ny dag hvor det passede dig.

Fantastisk service hele vejen

Nu er det anden gang jeg benytter JH transport og begge gange en fantastisk oplevelse og billig:-)
Begge gange har jeg mødt en helt fantastisk god service lige fra kontoret, hvor jeg ringede ind flere gange (fordi jeg skulle på ferie den ene gang og lå under flytning den anden gang) og til den fantastiske chauffør der leverede mine ting.
De personer man taler med på kontoret er alle utrolig søde og hjælpsomme og har en dejlig imødekommende humoristisk tone i telefonen. Dagen inden levering ringer chaufføren for at sige tidspunkt han vil være der. Jeg stod og skulle på ferie den dag og ville være taget afsted når han kom. Chaufføren sørger så for at være her inden jeg tager afsted (ringer flere gange til mig for at planlægge) og bærer det ind for mig:-)...samtidig med at han er sød og smilende.
Begge gange er leveringstidspunkt overholdt,
Første gang var det børnemøbler en kommode, en reol, stol og en stor kiste. Chaufføren havde pakket alt ind i tæpper...ikke en ridse:-)
Anden gang en stor elbil til børn også den uden et eneste mærke på kassen:-)
Begge gange har jeg betalt det sølle beløb af 340 kr og blevet behandlet som havde jeg betalt tusinder af kroner. Vil til enhver tid anbefale og benytte JH Transport igen

Hej Emilie
Tak for din anmeldelse. Vi er glade for at kunne hjælpe dig.

Meget tilfreds

Jeg bestilte JH Transport til at afhente 5 stole købt på Lauritz.com i Helsingborg til 330 kr., hvilket må siges at være billigt, og der gik 8 hverdage fra jeg bestilte transporten til jeg kunne afhente dem på deres lager i Ishøj, mere kan man ikke forlange.

Hej Sarah
Tak for din anmeldelse. Vi er glade for at kunne hjælpe.

Ingen problemer

Varer blev afhentet fra lauritz/Næstved og blev som lovet leveret indenfor en uge.

Hej Michael
Tak for din anmeldelse.
Venlig hilsen JH Transport

1. Gang super service, denne 2. gang mindre godt...

Jeg køber af og til varer på Lauritz.com, også selvom de befinder sig langt fra min bopæl.

J. H. Transport ApS er en af de uafhængige vognmænd, som Lauritz samarbejder med.

Jeg kendte ikke firmaet, men brugte det i april måned 2013. Inden for 1 uge havde jeg fået min vare, som var sart, og derfor havde vognmanden indpakket den pænt, så den nåede frem i fin stand uden skader. God service. Nemt. Og let at afhente på J H Transports lager, som jeg havde valgt at gøre.

Nu er situationen en anden. Jeg bestilte J H Transport igen medio maj 2013, samme dag som hammerslag. Jeg har endnu ikke modtaget min vare. Jeg har rykket 3 gange. Nu kommer den højst sandsynligt midt i min ferie, som er lige for døren. Jeg får denne gang nye oplysninger hver gang jeg ringer. Serviceniveauet er denne gang under enhver kritik. Jeg advarer fra nu af alle mod at bruge dette møgfirma, ligesom jeg også for sidste gang har brugt dem!

Hej Elizabeth

Jeg beklager, hvis du fåler du har haft en dårlig oplevelse.

Jeg har netop undersøgt sagen med vores kørselsleder, og vi har fået klarlagt forløbet.

Du bestiller og betaler for transporten fredag 17/5. Mandag 20/5 skulle vi have hentet din vare, men pga. helligdag (2. pinsedag) blev alle afhentninger fra det pågældende showroom flyttet til fredagen før (hvor du altså bestilte transporten).
Næste afhentningsmulighed var derfor 27/5, hvor vi desværre havde så meget liggende at chaufføren ikke kunne få alt med. Desværre heller ikke din vare.
Jeg kan dog oplyse om at varen er hentet fra showroomet i dag 3/6, og venter i øjeblikket blot på at blive kørt til vores lager, hvor du kan hente den (vi giver dig naturligvis besked så snart den er klar).

Vi kan hurtigt blive enige om at leveringstiden her har været for lang, og det beklager jeg meget. Desværre er det hvad der kan ske, når vi løber ind i diverse helligdage. Som en kompensation er jeg dog parat til at give dig 50% på din næste transport.
Vi er desværre ikke fejlfri, og har endnu heller ikke stødt på andre virksomheder som kan prale af at være det. Du skriver desuden at du har været fint tilfreds med vores service ved en tidligere lejlighed, så jeg håber du har mod på at prøve os igen?

Udemærket

Jeg købte en lænestol på lauritz, som ankom uden problemer indenfor lovet leveringstid. Jeg synes prisen er meget fornuftigt og ville bruge dem igen

Jeg er godt tilfreds!!!

Jeg blev noget bekymret efter at have læst anmeldelser herinde.

Jeg købte et spisebord på Lauritz.com og tog i mod det tilbud JH transport gav på transporten, da jeg ikke selv havde mulighed for at hente i århus.
Da jeg så gik herind og læste anmeldelser blev jeg ret bekymret.
- Var mit bord nu helt når jeg fik det, eller var det fyldt med hakker og ridser?

Jeg fik mail om at der kunne gå 1-6 dage før at det blev hentet fra showroomet, og yderligere 1-7 dage før det blev kørt hjem til mig, EFTER at det var blevet hentet.
Ergo kunne der gå op til 14 dage, og det synes jeg også at i andre skal tænke på, når i brokker jer over leveringstiden.
Jeg fik mail om at jeg ville få besked i god tid. Efter en uge om fredagen, ringede jeg for at få status, og ham jeg talte med kunne se at det var hentet fra århus, og stod til levering til mig, og jeg skulle regne med mandag. SUPER!
Om mandagen ringede jeg dog for at føre hvad tid. De havde forsøgt at kontakte mig om morgenen, men på et forkert nummer. Vi aftalte at jeg kunne få det om aftenen.

Fragtmanden var en rigtig venlig mand, og ville meget gerne hjælpe med at bære det op. SÅ ROS TIL DIG, SOM KØRTE TIL MØN MED MIT BORD I MANDAGS!
Super lækker service at modtage.
Og mit bord og stole var så flot. Ingen ridser, kun mikroskopiske hakker, hvor man ikke kan se det, og det kunne ligeså godt være tidligere ejer.

Jeg giver 5 stjerner, da jeg ikke ved om de faktisk havde prøvet at ringe ang hvornår de kunne komme, og fordi fragtmanden var virkelig venlig og god til at hjælpe!

alt for lang ventetid

nu er der så gået de 8 dage som der stod der ville gå fra de hentede varen hos lauritz i ålborg til vi fik den.. men ingen seng er der kommet til vores dør og heller ingen opkald! så vi ringede derind idag og fik af vide at hun godt kunne se det og at sengen stadigvæk stod til at skulle med på ruten i næste uge, men i den mail vi fik skulle vi havde haft sengen allerede i starten af denne uge. dvs. vi fik faktisk akkurat samme svar som vi fik i sidste uge!
- der kommer nu til at gå dobbelt tid end lovet, man burde sku få halvdelen af pengene igen..
- fra nu af bruger vi o hvejsel!

JH transport ApS

Bestilt transport gennem Lauritz.com. Betalte for varen og fragten samme dag;d. 3 april 2012.Efter efterlysning, telefoner, mail(til firmaet) lovet JH TRANSPORT efter meget om og men at jeg skulle modtage varen senest d.23-24 april.
Varen er stadig ikke ankommet...nu skriver vi d.25 april. Firmaet lover at maile,hører intet. Lover at ringe om der kommer noget i vejen for levering af varen. Hører intet.
Bestiller du transport af dem,skal du enten være meget tålmodig eller have rigtig god tid. Irriterende fima der ikke tager sine kunder seriøst.

De vil ikke hjælpe med at bære varen fra vognen.

Jeg bestilte en sofa fra Lauritz.com og fik i den sammenhæng en mail hvor der stod:

"Der vil som udgangspunkt kun være 1 mand på bilen. Han vil i de fleste tilfælde være i stand til at klare ind-/udbæring selv, men ved store varer må vi bede dig være behjælpelig."

Da han ankommer med varen fik jeg dog af vide at han ikke ville hjælpe med at bære sofaen ind, eller for den sags skyld væk fra vejen hvor han stilte dem.

Derudover fik jeg af vide at de ville komme mellem 12-14, men 14:15 har jeg stadig ikke hørt fra dem. Da jeg ringer får jeg rigtig nok af vide at han er forsinket men vil være der inden for 1 time.
Lidt over halvanden time senere, dukker han op.

Jeg ringede vedr. en form for reklamation, men fik af vide (på en yderst nedladende måde) at jeg var den eneste der ikke havde forstået at "Han vil i de fleste tilfælde være i stand til at klare ind-/udbæring selv, men ved store varer må vi bede dig være behjælpelig." ikke betød at vognmanden hjælper med at bære.

JH Transport - fin service levering til aftalt tid

Brugte JH Transport til afhentning af en stol købt på Lauritz.com
Talte med Tom Beck Kristensen fra JH - meget venlig og yder en god service. Jeg bad om en anden leveringsdato end den JH foreslog, det blev accepteret uden problemer. Chaufføren var meget venlig og behjælpsom - hjalp mig med at bære stolen op til lejligheden.
Alt i alt en god kundeoplevelse :-)

Transport via Lauritz.com

Købte et møbel på Lauritz.com (Malmø) fredag, acepterede tilbud på levering om mandagen og fredag eftermiddag var mit møbel fragtet til storkøbenhavn og med hjælp fra chaufføren til 1. sal og ind i min lejlighed.

Intet at udsætte. Fin service.

Inkompetence og idioti præger JH Transport

Vi har tidligere anvendt JH Transport ifm. leveringer fra bl.a. Lauritz.com., og vi har denne gang tilladt os at klage over en transportskade, som JH Transport ikke har haft anstændighed og format til at vedkende sig.

Det drejer sig om en kommode, der efter at have været i JH Transports varetægt i nogle uger, pludselig blev forsøgt leveret med stødafskalninger samt meget løse ben.

Eftersom kommoden var nymalet bad vi JH transport, om at afhente kommoden efter en bestemt dato, så den kunne nå at tørre. Dette blev ikke respekteret af JH Transport, der pludselig en dag (før den aftalte), kom for at afhente kommoden - til såvel sælgers (Thomson Design), som vores store overraskelse.

Efter et par rykkere fik JH Transports telefondame til opgave at evaluere skaderne på kommoden, og nåede til den absurde konklusion, at der ikke var tale om en transportskade, men at der alene var tale om dårlig maling (!), hvilket må betegnes som ren idioti. De løse ben, har JH transport endnu ikke fundet en vanvidsforklaring på. Men det kommer nok.

Det er ikke på noget tidspunkt faldet JH Transport ind at beklage stødafskalningerne og de løse ben på kommoden, som absolut intet fejlede på købstidspunktet - ellers havde vi selvsagt ikke købt den.

Ligeledes skulle JH Transport ifølge eget udsagn transportere et tæppe til Lauritz.com i Norrköping d. 15/8. Vi er siden blevet kontaktet af Lauritz.com i Sverige, der pr. mail (dokumentation fremsendt) oplyser, at JH Transport har 'glemt' at levere tæppet, hvorfor det i skrivende stund stadig er i JH Transports varetægt. Dér har det nu ligget i ugevis, og vi må til stadighed vente på at modtage vores penge fra Lauritz.com, der ikke kan overføre beløbet førend de har varen. Det samme gælder føromtalte kommode. JH Transport nægter at levere kommoden, som de selv har beskadiget, retur til sælger førend vi på ny har betalt for deres fragt, hvilket grænser til det kriminelle. På den måde udviser JH Transport en eklatant mangel på respekt over for deres kunder og samarbejdspartnere.

Vi skal derfor på det kraftigste fraråde potentielle kunder at bruge penge på JH Transport. Der er ingen tvivl om, at foretagendet besidder en særdeles ringe moral, og det skulle ikke undre, at de en dag blev portrætteret i TV programmer som 'Kontant' eller lignende. JH Transport har i hvert fald profilen til det.

Foreløbig er der sat advokat på sagen.

Kære Dunja

Vi beklager at du føler dig uretfærdigt behandlet i denne sag.
Desværre kan vi ikke nikke genkendende til det handlingsforløb du beskriver.

Kommoden du har bestilt os til at hente blev forsøgt leveret til dig halvanden uge efter den blev hentet hos Thomsen Design. Det er korrekt at vi afhentede kommoden en dag før aftalt, da vi havde en bil i nærheden. Normalt er dette ikke et problem, og jeg går heller ikke ud fra at afsenderen ville have sendt kommoden med os, hvis malingen ikke var tør.
Det er korrekt at der er afskalninger i malingen. Hvorvidt dette er sket under transporten er dog svært at sige med sikkerhed. Årsagen kan være at malingen ikke har været fæstet forsvarligt, eller det kan være sket under fastsuringen af kommoden. Sikkert er det dog at afskalningen er sket under normal håndtering af varen.
Det er selvfølgelig ærgeligt at afskalningen er forekommet, men det kunne også være sket hvis du selv havde taget fat i kommoden.
Vi fragter varer under Dansk Møbel Transports amlindelige betingelser, hvori det står at vi som fragtfirma ikke er ansvarlig for tab der skyldes godsets egen beskaffenhed. Varen skal kunne tåle påvirkninger, der normalt forekommer under møbeltransport (pkt. 2.b), hvilket ikke har været tilfældet her.
Du nævner samtidig at kommoden blev leveret med løse ben (hvilket vi ikke på noget tidpunkt er blevet gjort opmærksom). Jeg har netop efterset benene, og de er alle 4 solidt monteret på kommoden.

Det er korrekt at vi skulle have leveret et tæppe til Lauritz.com i Norrköping, og jeg beklager naturligvis at det ikke blev leveret på den oplyste dato. Dette er for øvrigt sagen om kommoden uvedkommen.

Mht. returnering af kommoden er det helt normalt at du som kunde skal betale returfragten. Der er bestemt ikke noget kriminelt omkring dette.

Som sagt er vi altså ikke enige i din beskrivelse af handlingsforløbet, og syntes det er meget uheldigt at du vælger at komme med så grove beskyldninger som inkompetence, idioti og nærmest kriminelt adfærd (jeg behøver vel næppe oplyse alvoren af injurier). Som du selv skriver har du sat en advokat på sagen, hvorfor jeg heller ikke mener du bør udtale dig offentligt om sagens detaljer mens dennes undersøgelse står på.

Jeg håber med dette svar at du måske har fået et andet syn på sagens forløb, samt at vi kan afgøre udfaldet i ro sammen med din advokat.

Transport via Lauritz.com

Købte et nyproduceret bord via Lauritz.com. Fin service: bordet kom efter 4 dage og til en fornuftig pris, men bordet havde desværre fået et stort hak i kanten af bordpladen.

Claus

Meget lang leveringstid - dårlig service.

Jeg har brugt JH Transport to gange i forbindelse med køb på Lauritz.com.

Første gang blev forsendelsen væk, men da jeg ikke havde oplyst at to varenumre var blevet pakket sammen, ville de ikke erstatte den ene (En jakke var pakket sammen med en stor kasse med joggingtøj, så det havde ingen praktisk betydning - Mht værdi holdt det sig stadig under minimum)

Anden gang lå varen så længe på lageret, at tidsfristen på de 14 dage for returret blev overskredet. Jeg måtte altså imod mit ønske beholde varen pga lang leveringstid fra JH Transport.

Jeg bruger aldrig det firma igen og kan bestemt ikke anbefale det til andre.

Hej Gert
Jeg er ked af du har haft en dårlig oplevelse. Hvis du oplyser mig dit bookingnummer vil jeg gerne undersøge sagen nærmere.
Som udgangspunkt kan jeg dog nævne at vi ikke kan erstatte varer som vi ikke er blevet bedt om at transportere, da vi ikke har nogen chance for at vide hvad vi kører med, hvis ting bare bliver pakket sammen med andre pakker. Det håber jeg du forstår.

Send mig gerne nogle detaljer, så vil jeg undersøge sagen nærmere.

Venlig hilsen Mikkel Hansen
mik@43735555.dk

Lauritz.com afhentning

Skulle have hentet en lampe købt på Lauritz.com i Tyskland indenfor 1 uge, da det var en 30 års fødselsdagsgave. Fik pr mail oplyst leveringstid på mellem 3-6 dage (altså skriftligt). Rykkede efter 6 dage for status på levering. Fik oplyst at den ikke var kommet med fra Tyskland, da de ikke havde haft indpakning med, men de ville tage den med hjem uge efter. Rykkede for levering ugen efter da jeg ikke hørte noget, og fik oplyst at de ikke havde haft den med hjem pga pladsmangel (den fylder 30x50 cm), men at den ville komme ugen efter - måske. Den kom efter 3 uger, uden undskyldning, kompensation for forsinkelse eller andet. Virkelig et ringe fragtfirma.
Dunja and Elizabeth found this review useful

Hej
Jeg beklager hvis du har haft en uheldig oplevelse. Du må meget gerne sende mig dit bookingnummer, så vil jeg gerne undersøge sagen nærmere.
Mht. leveringstiden er der en fast afhentningstid på 1-10 hverdage i udlandet, så jeg kan ikke forstå hvis du har fået oplyst andet.

Send mig som sagt gerne en email med lidt flere detaljer, så vil jeg undersøge sagen nærmere.

Venlig hilsen Mikkel Hansen
mik@43735555.dk

Fornuftige priser og hurtig levering

Havde bestilt firmaet til fragt af et bord. Overordnet tilfreds. God og hjælpsom kundeservice, fornuftig pris sammenlignet med konkurrenterne og ok hurtig levering.
Kunne ved levering af bordet konstatere nogle (friske) mærker i bordets aluminiumskant. Det er min overbevisning, at disse mærker er kommet under fragt, men desværre ikke noget, jeg kan påvise.

En Rigtig godt transport firma enda til billigepenge

Har benyttet dem et par gang nu og har lige tilfreds hvergang.

JH Transport ApS Details

Visit JH Transport ApS