4hotdogs.com reviews

4hotdogs.com reviews

9.3

Har kun godt at sige

Varer som beskrevet, kom lynhurtigt, super god service

Altid en fantastisk oplevelse

Jeg nyder altid at modtage pakker fra 4hotdogs. Men først, lad mig lige sige at bestilling af varerne er super let på deres hjemmeside. Sortimentet er lækkert og man kan ALTID finde regne med kvalitet. Jeg har lige bestilt en beskyttelse krave til min hund som lige er bleven opereret. Kun her hos 4hotdags kunne jeg finde den kvalitet jeg søgte efter. Netop en vaskbar, blod, holdbar krave.
Pakken kom lyn hurtigt og alene udpakning var en fryd. Kraven var nøjsomt pakket ind i silkepapir og en lille alge-stick godbid lå ventende til min hund. E-mailsene var personlig, venlig og øset af overskud. Hele oplevelsen fra første klik til at se godbidden forsvinde var perfekt. En butik der har forstand for kundepleje og kvalitet - flot klaret 4hotdogs!
Henriette

Fantastisk service!

Jeg giver normalt ikke anmeldelser af steder jeg har handlet, MEN denne oplevelse var så god, at jeg er nødt til det. Vil anbefale 4hotdogs til alle og især også anbefale et besøg i lagerbutikken i Sundkrogsgade.
Havde bestilt mine varer til afhentning på lageret. Fik besked et par timer efter, at min ordre var klar og de ekstra ting (en ny ordre), som jeg spontant havde bestilt på vej derud dagen efter, blev også hurtigt pakket fint ind, da jeg kom - inkl. gratis guffer til hunden. Blev hjulpet af to meget imødekommende og hjælpsomme kvinder, som gav sig god tid til en snak om foder og vejledning vedr. forskellige hundesnore og halsbånd mm. Jeg fik nogle gratis foderprøver med på noget spændende nyt hundefoder og fik at vide, at hvis det halsbånd og snor, som jeg havde købt ikke passede, kunne jeg sagtens få pengene tilbage (også selvom det blev pakket ud og prøvet). Vil helt sikkert handle dér igen. Fantastisk service og god vejledning!

Super god service!

Hurtig besvarelse af e-mails, selv i weekenden. Super god og venlig service. Handler helt klart ved dem igen.

Fremragende oplevelse...som alt online shopping BURDE være!

Jeg lavede min første bestilling og varerne blev afsendt samme dag, leveret dagen efter. Fint emballeret og med en fin hilsen som velkomst til den nye kunde.

Varernes kvalitet var i top og netop det at der ikke er yderligere at tilføje understreger at oplevelsen var præcis som online handel burde være: enkel, let, effektiv og med fuld indfrielse af mine forventninger.

Helt fantastisk service! Bedre kan det ikke gøres

Da GLS ikke bringer ud om lørdagen, ringede 4hotdogs til mig fredag eftermiddag og tilbød selv at komme forbi og aflevere dækkenet fredag aften, så hunden ikke skal fryse helt til om mandagen! Jeg blev endda spurgt, om jeg var helt sikker på størrelsen, for ellers ville hun tage en ekstra størrelse med, så vi kunne prøve det på hunden.

Fik altså varen leveret til døren en fredag aften - smukt pakket ind og med ekstra guf til hunden.

Bedre kan det simpelthen ikke gøres. Jeg kan på det varmeste anbefale 4Hotdogs

Kvalitet hele vejen igennem

Alt ved dette firma er kvalitet.
Lige fra varerne til kundeservice. Tingene ankommer altid indenfor den angivne leveringsperiode, produkterne er super lækre og forsvarligt pakket ind.

Særligt deres aroma spray til hunde har gjort en kæmpe forskel. Jeg fik en nervøs og usikker gadehund hjem. Den spray (appelsin/muskatnød) blev min redning! Han faldt med det samme til ro og jeg brugte den også i transportkassen inden han kom derind. Den var han rædselsslagen for, men efter jeg havde brugt sprayen i kassen var der ingen problemer.

Den er simpelthen et rent vidundermiddel. Deres hundeshampoo, lys og spray i aroma serien kan virkelig anbefales. Og de shampoo'er er de eneste jeg vil bruge til mine hunde. Til nytår blev aroma lyset tændt og det hjalp.

Super butik og mine bedste anbefalinger!

Kvalitet til det elskede kæledyr

Jeg vil helt klart anbefale hjemmesiden - den har nogle fede ting til dyrevenner, som også gerne vil have et pænt hjem samtidig !

Hurtig levering med GLS!

God service og god kvalitet

Jeg bestilte et indgraveret hundetegn med en forventet leveringstid på 4-5 hverdage.
Det tog desværre 8 hverdage før det kom frem, men så var det til gengæld god kvalitet, billigt og fragtfrit.
Kontaktede kundeservice i løbet af processen og fik hurtig og høflig betjening.

Super god service!

Bestilte mine varer om eftermiddagen og allerede næste morgen (!!) lå det i døgnposten! Helt fantastisk! Desuden flotte varer, altsammen pakket i små fine pakker i forsendelseskassen og med en lille godbid til vuffen. Anbefaler til andre og handler der helt sikkert igen!

Super god service

4hotdogs er lidt dyrere end mange andre, men servicen er i top, og leveringen hurtig. :)

Super hver gang

Har bestilt flere gange fra 4hotdogs, og hver gang er tingene fint pakket ind og der er et lille tyggeben med. Desuden dejligt man kan bruge gls pakkeshop istedet for PostDanmark.

Alt i skønneste orden :-)

Superhurtig levering og fint pakket ind :-)
..... og en lille godbid til den firebenede.
Mine bedste anbefalinger!

Havde bestilt to hundetegn. De kom hurtigt og ingen grund til klager der :) De var perfekte - præcis som jeg havde bestilt dem.

Men der kom også et 3. hundetegn, som jeg ikke havde bestilt. På en eller anden måde var min adresse blevet koblet sammen med det navneskilt, så det var blevet sendt forkert. Jeg har returneret det til afsender og håber nu, at navneskiltet ender hos den rigtige hund :)

Ufattelig god service

Jeg bestilte nogle varer på deres hjemmeside søndag. Hørte fra dem et par timer efter, da én af varerne var udsolgt. Blev foreslået et alternativ, eller spurgt om resten skulle sendes. Jeg valgte alternativet, varerne blev sendt mandag, og modtaget i dag.
Super opfølgning på en bestilling. Hurtig levering. Og så er det som juleaften at åbne en pakke fra 4hotdogs. Tingene er pakket smukt ind i lyseblåt og brunt papir med sløjfer. En detalje der gør, at man som kunde virkelig føler sig forkælet og værdsat.
Kan kun anbefale 4hotdogs!!!

SUPER service!

Jeg bestilte tingene igår, og de er allerede leveret idag mindre end 24 timer efter. Super lækker pakke, med fin indpakning (fint silkepapir, og små sløjfer på hver af tingene) desuden små gaver, der relaterer til det købte (har købt tandhygienje-artikler til hund, og fik tandrensende godbidder som gave). Rigtig god ide, når man som jeg har en kræsen og sart hund, så han kan få lov at smage på lækkerierne først.

Alt i alt, en rigtig god side med et unikt og stort udvalg, og den fineste service jeg længe har oplevet!

TAK FOR HANDLEN :)

Lækker webshop

Jeg har købt hundesele og andre ting. Tingene blev ekspederet næste hverdag og leveret dagen efter. En enkelt ting var ikke på lager, men det blev hurtigt klaret via e-mail. Pakken var lækkert og godt pakket. Hele konceptet er rigtig lækkert med fedt design og spændende inspirerende produkter, ikke bare standardvarerne.

Verdens bedste netshop til hunde!

Jeg handler aldrig andre steder.
De har en masse ting, som andre steder ikke har. Super service, hurtig levering og pæn indpakning. Kan KUN anbefales!

De har også åbnet op for deres lager i nordhavn nu, hvilket afspejler fuldstændigt hvad man for fornemmelse af via. netshoppen, super søde og service mindede mennesker som vil gøre alt for at finde det bedste til lige præcis din hund :-)

God. Venlig. & Hjælpsom.

Da jeg lige var blevet hundeejer måtte jeg ringe og spørgere om en del ting.
Super venlig, og hjælpsom. Nævnte endda at 1 af de ting, jeg havde tænkt mig at købe, ikke var nødvendige til min hund.
Har sidenhen handlet der nogle gange.

God service og altid en lille gave med til hunden :)

Absolut en god webshop

Flot og overskuelig webside med et stort udvalg. Virkelig hurtig levering, jeg modtog pakken allerede dagen efter min bestilling:)

4hotdogs.com ApS Details

Visit 4hotdogs.com