4Sound reviews

4Sound reviews

8.9

Hurtig og super kundeservice

Fik hvad jeg bestilte dagen efter, utrolig god kundeservice også. Thumbs up

Everything went smooth!

Pakken blev leveret inden for 2-3 arbejdsdage, kunne ikke spørge om mere!

Tommel op herfra!

Fik hvad jeg kom efter til en god pris

Jeg ville gerne opgradere mine højtaler og jeg har fået købt nogen højtaler hvor jeg fik en god pris af james i Odense, desværre kunne jeg ikke låne pengene så jeg måtte i banken og der fik jeg lånet.

Da jeg skulle lytte til dem kun jeg i ro og mag lytte til dem så jeg kunne høre om de var noget for mig og det var de.

Yderst tilfreds, men får virkelig lange nosser af post danmark

Alle løfter overholdt, dog var fragtfirmaets metoder en smule irreterende. Mener vist at mine varer skulle leveres med Post Danmark, og disse benytter sig vel af eksterne firmaer også til at levere tingene. Jeg fik en mail om morgenen om at min pakke kom senere på dagen, og kunne naturligvis ikke bare blive hjemme fra arbejde pga det. Fragtmanden ringede så og sagde at han stod uden foran min hoved dør og spurgte om jeg ikke havde modtaget mail/sms om at tingene kom på dette tidspunkt. Forklarede ham at det var jeg klar over, men kunne jo ikke omarrangere kalenderen med så kort varsel, så jeg regnede med at han bare ville lægge en seddel og så kunne man hente den dagen efter på post huset. Men nope.. kunne ikke lade sig gøre.. A WHAT..? Han foreslog at han kunne stille tingene i opgangen, hvilket så ikke helt faldt i min smag fordi det var lidt halvdyrt legetøj, og der er ikke lås på opgangs døren. Det lykkedes dog efter lidt improvisation, så at få en nabo til at snuppe tingene ind indtil jeg kom hjem fra arb. Jeg vil hellere smide en halvtredser mere og så få leveret tingene på en ordentlig måde. Giver 5 stjerner alligevel, kan godt lide at handle hos Jer.. Endnu en gang.

Super hurtigt

Hurtigt og nemt som altid Ingen problemer og alt er selvfølgelig som det skal være.

Fantastisk udvalg og virkeligt lækre priser - bare lige ét kritikpunkt!

4sound.dk disker som sagt op med et meget imponerende udvalgt af varer til koncurrencedygtige priser. Det fremgik bare ikke helt klart, hvad der fulgte med i de varer, som jeg havde bestilt. Det eksterne lydkort jeg havde købt, havde eksempelvis ikke noget USB-kabel med i pakken til at forbindes til min computer, og lydkortet kunne heller ikke forbindes til den mixer, jeg havde købt, fordi der også her manglede et balanceret jackstik.
Så medmindre man tilfældigvis ligger inde med et arsenal af forskellige kabler, eller har tålmodighed til at kontakte netbutikken, kan nethandlen her godt blive en anelse kompliceret og besværligt.

4Sound svarer IKKE!

Da mine hovedtelefoner gik i stykker skrev jeg til 4Sound, og fik svar tilbage og ordnet problemet, mit nodestativ herefter i stykke, så jeg skrev til 4sound igen, igen og igen. 3 gange har jeg sendt mailen til dem over de sidste par måneder, men intet svar... Produkterne jeg har modtaget har alle været som forventet, men at de ikke svarer giver mistro, da jeg bor på Bornholm kan jeg ikke bare gå ind i deres butik og få byttet min vare, og at sende en vare tilbage er ikke billigt.

Reply from 4Sound

Hej Peter

Vi kan ikke se at vi har modtaget nogen mails fra dig fra din Gmail adresse. Kan jeg få dig til at forwarde den mail du har skrevet til rene.clausen@4sound.dk

det ville hjælpe os meget så vi kan finde ud af hvor det er gået galt.

Renè

En anelse skuffet.

Har handlet hos 4sound før (Et par gange) uden problemer.
Jeg har før denne ordre skrevet en mail til dem, som jeg aldrig fik svar på... Ang. noget lydudstyr.
Leveringen tog længere tid end lovet. (3 dage)

Stort udvalg & hurtig betjening

4sound var meget hurtige til at finde mine bestillinger frem så jeg kunne hente dem i butikken

En virksomhed man kan på stole på!

Hej 4sound!

Efter mine køb hos jer, var jeg simpelthen bare nødt til at give jer 5 stjerner!

Jeg bestilte en mikrofon, som jeg fandt ud af krævede lidt mere end jeg havde - og sendte den retur.. Jeg fik alle pengene igen super hurtigt, og bestilte så en anden mikrofon, som jeg nu anvender nu i dag - og den er super lækker, nemlig en Blue Yeti. (Det skal lige siges at jeg returnerede varen i super fin stand, faktisk "uåbnet").

Så tusinde tak skal I have, 4sound.. :) Held og lykke til jer

Let at handle, hurtig levering, lave priser

Jeg undersøgte markedet, og 4Sound var altid i den billigste ende.
Hjemmesiden var let at navigere rundt på og betalingen var godt integereret. Hurtig levering til døren.

Hurtig, venlig og præcis

Det var bare ret godt at få varen så hurtigt efter at jeg havde bestilt den. Man kan jo næsten ikke vente, når man har besluttet sig for at købe noget.

er ved at være træt af at vente ;0(

Bestilte 6-3 en fender forstærker ( har til dato ikke modtaget den endnu ) har 2 gange være i kontakt med 4 sound, som siger " vi rykker fender igen " men hvorfor skal man selv undersøge sine bestllinger og hvis Fender er i restorder, så giv mig dog besked, så jeg evt. kan handle et andet sted.

/ Jacob U N

Reply from 4Sound

Hej Jacob

Tak for din anmeldelse.

Du har den 6/3 bestilt en forstærker som ikke var på lager. Den 7/3 bestiller vi forstærkeren hos Fender og forespørger på en forventet leveringstid hvilket Fender ikke er i stand til at give os. Vi skriver derfor tilbage til dig samme dag at forstærkeren er bestilt men at det desværre ikke er lykkedes os at skaffe en forventet leveringsdato. Den 10/3 skriver du til os og rykker for nyt info hvorefter vi igen kontakter Fender for at høre om en forventet leveringsdato hvilket Fender stadig ikke er i stand til at oplyse os. Den 19/3 tjekker vi op på din ordre og kontakter Fender igen i den forhåbning om at de nu har en forventet leveringsdato hvilket de dog stadig ikke er i stand til at levere.

Vi forstår at det er frustrerende at skulle vente på en vare man har bestilt og vi gør alt hvad vi kan for at holde vores kunder opdateret omkring deres ordre. Vi er dog meget afhængige af at vores leverandører kan forsyne os med de oplysninger vi skal bruge for at kunne holde vores kunder informeret om hvornår deres vare kommer. I dit tilfælde har det ikke været muligt at få en præcis information omkring leveringen fra Fender hvilket vi er meget kede af.

Bemærk at hvis du ikke hører noget omkring din ordre så er det ikke fordi der ikke bliver taget hånd om det fra vores side, vi tjekker løbende op på den men informerer dig kun hvis der skulle opstå en ændring i situationen. F.eks når vi får en forventet leverings dato fra Fender. Endvidere så vil vi bemærke at det selvfølgelig står dig fuldstændigt frit at anulere din ordre såfremt du helst vil dette.

Med Venlig Hilsen

René Clausen

Ingen mislyde i 4sound's kundebetjening

Gennem årene har jeg handlet meget hos 4sound og deres ålborgensiske forløber fa: Knud Eskildsen.
Netop fordi jeg altid er blevet godt behandlet, også når jeg en sjælden gang har haft en reklamation, så er det stadig hos 4Sound jeg henvender mig først, når jeg skal bruge nyt grej. Pris, kvalitet og betjening har altid været i orden og jeg taler om et kundeforhold, som strækker sig over ca. 20 år.
Lyder det "for godt til at være sandt"? Prøv selv!

Stort og hurtig levering

I University College Sjælland køber vi en del lydudstyr. Det gøre vi som regel hos 4Sound. De har et fantastisk udvalg, en fint fungerende netbutik og hurtig levering.

Dårlig service

Jeg har købt et par krk rokit 5 monitors hos 4 sound. Efter jeg så har brugt dem ca 2 måneder begynder de så at blive "mudret" i lyden og skratte. Jeg skriver så om mit problem til kundeservice, men får intet svar. Der er nu gået en måned og stadig intet svar

Problemfri handel

Varerne ankom hurtigt (og til den lovede leveringsdato).... og efter returnering (af en vare som jeg havde fejlbestilt) blev returbeløbet sat i på min konto indenfor et par dage. Så alt i alt en super god handel.

Næsten perfekt

Jeg valgte min arbejdsplads som leveringsadresse, og udfyldte "Fornavn og mellemnavn" og "Efternavn" i formularen. Mit navn fremgår også under leveringsadresse i bestillingsbekræftelses-mailen, men optræder hverken på Fakturaen eller på pakken. Det betød at jeg kun fik pakken, fordi jeg selv henvendte mig i vores postomdeling (i en virksomhed med 1000+ medarbejdere).
Ellers en perfekt handel.

Why does 4Sound get so much flak??

There seems to be some negativity about 4Sound around but I have spent some serious money with them and never had a problem. The service was superb and the prices fair enough as there seems to be little difference if you use Germany or the UK. Part of the issue may be jealousy and they have nailed the market when things are tough. I am sure other customers have their opinions but to be completely honest I cannot find fault with thees guys. Every piece of advice I recieved was excellent. I soon realized that if you want quality you have to pay for it. However, these are musical instruments, not toys, and even after your purchase be prepared to work your ass off learning to play properly because it takes a long time and loads of focus.

Om virksomheden

Vi er tidligere kendt som henholdvis Musikhuset Aage Jensen og Eskildsen, men hedder nu 4Sound. Vi har handlet med musikinstrumenter siden 1948 og har haft webshop siden 2000. Vi er idag Danmarks største forhandler af musikinstrumenter med butikker i Aarhus, Odense, Ålborg, Esbjerg og København.

Visit 4Sound

Write to: info@4sound.dk