55ºNORD reviews

55ºNORD reviews

8.4

Fin service - langsom hjemmeside

Alt fungerede fint og tilfredsstillende, dog er hjemmesiden bygget op, så det kan være svært at finde varer, når man fx efter helt bestemte fra tilbudskataloget. Desuden er hjemmesiden langsom.

Kanon virksomhed

Køber en dag, hente det den næste dag. Sådan !!!

Hurtig levering men Super dyrt i fragt

Hurtig levering. De trænger til noget konkurrence, fra andre net sider. Super dyrt i fragt 86 kr. det er sku da vildt. Man kan få en pakke sendt fra Kina med fri fragt. Tag jer nu sammen!!!
55ºNord P/S

Reply from 55ºNord P/S

Hej Kim
Tak for din anmeldelse. Det er rigtigt, at mange netbutikker og måske også dem i Kina, kører tilbud med fri porto. Hos 55ºNORD vil vi gerne køre med ærlige priser. Du kan i din bestilling altid se hvad varen koster og hvad portoen koster. Ligeledes er det en service til dig, at du kan spore din pakke hele vejen.

Vi kører flere gange om året ud til arrangementer og lejre i hele landet med vores butikstrailer, hvor alle er velkommen til at komme og købe og dermed spare portoen. Hold øje med hvor vi er på vores hjemmeside.

55ºNORD er ejet af KFUM-Spejderne og FDF i Danmark, så når du køber udstyr til dig selv eller dit barn hos os, støtter du din eller dit barns forening og ikke ”bare” en netbutik.
Mvh 55ºNORD

Super hurtig ekspedition og lefvering

Kanon firma.
Altid søde og hjælpsomme på telefonen.
God hjemmeside og hurtig ekspedition.

Fin service trods alt :-)

Vi bestilte en Fødselsdagsgave imellem jul og nytår og da vi rykkede pr mail for at vide om den nåede frem til fødselsdagen og for om muligt at tilføje hørte vi intet.
Men da jeg ringede over fik jeg fat i en sød dame der ville klare det hele, og næste dag lå varene i posten.
Hurra for den personlige kontakt.

fin service dog er ekspeditionsgebyr og forsendelse ekstremt højt i forhold til andre onlineshops

Fin service og hurtig levering dog er ekspeditionsgebyr og forsendelde ekstremt højt i forhold til andre onlineshops.
55ºNord P/S

Reply from 55ºNord P/S

Hej Mickala
Vi tager ingen ekspeditionsgebyr for din handel hos os, så den kan vi ikke lave billigere.
Vores pakkeporto udgift er ligeledes så billig, som den kan være hos postdanmark. Deres mindste pakkepris er 86kr. Breve kan sendes billigere, men det har vi fravalgt, da de ikke kan spores og det betyder rigtig meget for os, at vores varer når sikkert frem.
Der er mange butikker på nettet der så ligger portoen ind i vareprisen (så varerne koster det mere og så har de en lav porto.) Sådan ønsker vi ikke at gøre - vi har ærlige priser og har et godt samarbejde med postdanmark.
Vi prøver også at komme rundt i hele landet med vores butikstrailer så der er mulighed for at handle i den og spare portoen.
Mvh 55ºNORD

Fleksibel og hurtig handel

Hurtige svar på henvendelser og fleksibel løsning på FDF-pakke, hvor skjorte og bælte skulle være forskellige størrelser. Hurtig levering efter køb og intet at udsætte på varerne.

super godt og hurtigt

det er hurtigt til at blive sendt også selv ved juletid. det eneste lille minus er at det er lidt svært at se hvad str. tøjet skal være ud af mæle skemaet når man skal bestille sjort / uniform til en pige der er kraftig. måske skulle dette skema laves lidt bedre :) ellers er alt som man kun kan være tilfreds med :)

Hurtig levering.

Jeg bestilte den 19.12 kl 11.30 og havde pakken dagen efter.

Hurtig og korrekt levering

Alt gik som skulle

Flot servise

Alt var perfekt kom dagen efter

Enestående service

Jeg havde bestilt et liggeunderlag på internettet og ville af hensyn til tiden selv afhente varen. På nettet bliver man pålagt fragt ved alle køb, og jeg regnede med at man så ville lave en tilbageførsel til banken efterfølgende, men nej ... ekspedienten havde skam allerede modregnet den pålagte fragt, det var faktisk en service udover, hvad jeg havde forventet. Tak for det, Så er man aldrig i tvivl om, hvorvidt man nu skal huske at bede om at få beløbet refunderet. Det kunne en del e-handelsvirksomheder lære af.

Hurtig og god betjening

Bestilte og fik leveret uden problemer.

Hurtig og effiktiv.

Det er nemt at handle her, og hurtig og effektiv betjening. Men mangler alternativ forsendelse, da Post Danmark er dyr. Men kan ellers varmt anbefales.

levering fra dag til dag trods juletravlhed - imponerende :)

Det er ikke sidste gang jeg handler hos 55 Nord :)

Det var fornøjelse!!!

1000-tak for god handel og hurtig levering.

Savnede alternativer forsendelses muligheder i stedet for Post Danmark!

Hjemmesiden er nogenlunde overskuelig, søgefunktionen fungerer dog ikke så godt.
Vores største anke er dog at skulle betale 82,. kr. i forsendelse, burde være muligt at vælge en alternativ forsendelse.

Hurtig levering til en god pris

Selv op til jul er leveringen hurtig - priserne er som altid gode og kvaliteten er selvfølgelig i top
Forsendelseprisen følger PostDanmarks priser, så selv om det er dyrt - 82kr for op til 5kg - så er det Postvæsenet der er skyld i det, 55 nord har intet lagt oveni til hverken pakning eller emballage :)

fin service og hurtig levering

fin service og hurtig levering

Det var bare perfekt!

God tilgængelighed, nem manøvrering, hurtig effektuering, god tracking, rettidig levering.

55ºNord P/S Details

Visit 55ºNORD