5ibyen reviews

5ibyen reviews

5.6

Fup og Fidus?

Nu har jeg været tilmeldt 5ibyen i snart et år og i den tid er jeg blevet tilbudt at deltage i 2 arrangementer, som begge blev aflyst. Jeg har allerede betalt depositum, som jo nok er tabt og jeg føler mig snydt. Jeg har mailet flere gange til 5ibyen uden at få svar og føler mig godt snydt!

Pludselig ingen chance på dato med STOR chance

Det virker rent underligt at der pludselig er ingen chance for en dato hvor der tidligere var rimelig eller ligefrem STOR chance. Det stod med stort i mailen, nogle dage før modtager jeg så en mail, hvor der pludselig ingen chance er. Nu er det 5 gang det er mislykket mig, og jeg har haft mindst 3 dato hver gang.

Is 5ibyen your company?

5 ibyen.dk Details

Gå i byen med 5ibyen. Mød nye mennesker over en middag på en restaurant, der er klar med velkomstdrink og lidt underholdning. En slags blind date for 5, hvor man ikke nødvendigvis søger kærester, men blot en god aften i byen.

Visit 5ibyen

We live here: Venøvej 10