7 Eleven reviews

7 Eleven reviews

Very low
2.8

Skidt service

Jeg ville gøre brug af et kort som ville give mig min 7. kop kaffe gratis - men fik at vide, at det ikke var troværdigt, da mine seks forrige kopper kaffe var købt i en anden 7-eleven, selvom kortet vidste 6 stempler blev jeg nægtet kaffen gratis.

Rådden service...!!!

Gik i dag til banegården (ca. kl. 14) hvor jeg skulle tage nye pasfotos i en automat. Derinde kommer jeg til at se, at jeg ikke har nok kontanter på mig da prisen for billederne er 100,- kr.

Ved siden af er der dog en 7-eleven som har åben. Jeg tænker, at man nok kan hæve lidt over beløbet derinde og forestiller mig ikke, at det kan være et stort problem. Den er velbesøgt og man er jo som regel glad for i den slags butikker, at komme af med for mange kontanter da der jo altid er en lidt øget risiko for røveri.

Jeg går til damen bag disken og ser, at hun har noget tid da hun laver en hotdog til en kunde og venter på maskinen. Mit spørgsmål om det er muligt, at hæve over beløbet i forretningen bliver først besvaret med et meget kortfattet ja men et splitsekund efter kommer der først "hvis du vil hæve penge så er der også en automat længere nede på hjørnet" og "der er også en bank ved pladsen over for". Det hele krydret med en ret irriteret og skeptisk tone.

Jeg spørger så igen for, at forvisse mig om det nu er muligt eller ej og siger: "Men er det muligt jeg hæver over beløbet? Det drejer sig kun om 100,- kr.".

"Ja hvis det er 100,- kr så kan du godt".

Okay, ned til hylderne og gribe noget slik og tilbage for at betale. Damen tager hverken særligt venligt eller entusiastisk slikket og registrerer det. Herefter spørger jeg så om det er muligt, at få en 100,- kr. seddel da det er til pasbilledeautomaten som står ved siden af og som jeg mener kun accepterer sedler.

Svaret som kommer med et irriteret ansigtsudtryk og stemme bliver: "Du kan få det jeg har. Ellers må du gå nede til automaten eller til banken". Say WHAT???!!!!!!

Jeg var tæt på, at starte en diskussion men nøjedes med, at sige "jeg håber, at det går" og "det var forhåbentlig ikke for svært".

7-eleven jeres service er R..SYGT!!!

ALDRIG mere skal jeg købe noget i de butikker med mindre der intet andet er åbent og ingen anden udvej!!!

ALDRIG...!!!

fik afleveret mit periodekort

jeg fik afleveret mit periodekort d. 28 fabruar i 7-eleven i herlev st fordi jeg skulle ikke bruge mit periodekort alligevel som gældte fra d.3 marts til 31 marts og de fik opsagt det. nu er der gået 10 dage siden sidst og jeg har ikke fået pengene retur overhovedet for periodekort i min konto

Skammeløs behandling av akutt syk kunde

Dette skammeløs behandling opplevde jeg i 7-11 ved Hellerup Stasjon 03.03 ca 11 tiden. Jeg eren 37årig, profesjonelt, Norsk kvinne som dessverre lider av alvorlig livstruende epilepsi. Følte at jeg var ved å få en stor anfall og gikk i panikk at jeg var ved å miste kontrollen av mage og tarm. Gikk inn i 7-Eleven med en hånd ristende og informerte en ung dreng på kassen at jeg led av alvorlig epilepsi og trengte desperat å bruke toilettet. Drengen svarte "ja vel, jeg har også epilepsi så du får ikke lov å bruke toilettet. Ingen for lov til det." En annen medarbeider kom ut (i 30/40årene) og jeg spurte henne. Hennes svar: "det spille ingen rolle hva du lider av, bestemt ikke!" Heldigvis gikk jeg inn på postkontoret og de spottet med en gang at jeg var meget syk. Selv om de få ikke lov til å tillate bruk av toilettet, de hjalp meg ned til toilettet og forsikret at jeg fikk ligge med ned inntil anfall var over. Dermed fikk jeg unngå en større anfall. Oh yeah- jeg er også brun. Er det fordi de trodde at en tilsynelatende syk kvinne kledd i business tøy kunne stjele 7-Eleven sine verdifulle produkter; nemlig slik, sodavann, kaffe, cigaretter, chips, blader og aviser? Gud vet, og ja, naturligvis ren spekulasjon. Som forretnings ansvars specialist (CSR), har jeg arbeidet med store og små internasjonale selskap. Jeg har dermed en beskjed til 7 Eleven: det hjelper ikke at I kjøper fair trade kaffe hvis CSR er ikke integrert hjemme og SPESIELT med dine kunder. Sure, I Get it: I har en policy som tilsier at kunde få ikke lov å bruke toilettet. Er policies statisk eller dynamisk? Er den bare sort og sort eller sort med grå område hvor policiene skal vurderes etter skjønn?Jeg har lyst til å si 7-Eleven, "shame on you,"men men, "choose you battles!"
Ironien i hele historien ligger i at jeg kjøpte en kaffe fra 7-Eleven 45 min før i Hvidøvre.
Skal jeg, min familie og mine venner noensinne sette en fot innenfor Eleven igjen? Neppe. Ja- "Word of Mouth" er fortsatt en sterk markedsførings verktøy. Mvh, Tia Molvig

Dårlig kæde

Dyre priser, dårligt sortiment og til tider latterlige ansatte.

Var det ikke fordi, at de efterhånden er de eneste steder man kan købe noget ved, når er på farten, ville jeg slet ikke handle hos dem. Nogle af de ansatte er såmænd fine nok, mens andre er knap så gode. Sidst at jeg købte billet til DSB (på Svendborg st.) fra Svendborg st. til Outrup st., måtte jeg nøjes med en billet til Odense og herfra købe videre til Outrup (den ansatte kunne ganske ikke finde ud af at lave billetten). Har også oplevet at blive latterliggjort af en "butikschef", da jeg påpegede at der manglede stykpriser på deres tilbudsskilte.

Gjorde nar af mig!

Jeg var i dag inde for og købe en billet til toget hos 7eleven på Banegården i Aarhus. Jeg plejer ellers at købe den i automat, men da Nykøbing M ikke kan købes i automaterne går jeg derind..
Jeg står lidt i kø og da det bliver min tur, er der en bag kassen (han er ved og pille ved noget med dankort maskinen), som siger at der går lige lidt tid, for han har lige taget et stik ud.
Jeg siger så til dem, at mit tog går om 5 min., så vil meget gerne købe billetten nu..
Han bliver nærmest stødt over det og siger, at han ligesom er igang med det og at jeg kan købe min billet i automaterne.
Jeg spørger hvordan jeg gør det, fordi jeg ikke kunne inde Nykøbing M, men kun Nykøbing F. Og tiden begynder at blive knap for og nå det tog.
Så stirrer han ellers på mig som om jeg er idiot og siger "ja stav Nykøbing.. N-Y-K-Ø-B-I-N-G, det skulle gerne hjælpe! "
Jeg går ud og prøver igen og den finder stadig ingenting.. Det ende med jeg køber en billet til Viborg og køber så igen videre til Nykøbing i Viborg.
Jeg synes det var vildt dårlig service, jeg snakkede ikke på noget tidspunkt grimt til dem, men han synes alligevel han havde ret til og være nedladende overfor mig! Der var også andre kunder, ydmygende!!
Det er sidste gang jeg handler derinde, det er helt sikkert, og det er ikke pæne ord jeg fortæller om 7eleven!
Det var torsdag D 21 november kl 15.30.. Den unge ekspedient talte i det mindste pænt til mig, det var ham som sad med dankort maskinen der var ubehagelig.
Han kunne jo selv gå ud og prøve om han kan trylle Nykøbing M frem på maskinen, hvis han da ellers kan stave til det ;-) klaphat!
Dårlig dårlig behandling!!!

Sur og ligegyldig betjening

Generelt sur og ligegyldig betjening. Der går langt imellem en venlig medarbejder. Det vegetariske udvalg er stortset ikke-eksisterende, pånær en smule på køl og "lunch-bites" med tomat.

Arbejderne og deres idiotiske holdningere

Jeg havde lidt travlt da jeg skulle nå et tog og jeg skynder mig ind i 7 eleven på ringsted st.
jeg spørger damen ved kassen om hvad de har i de smurte bagels og hun vrøvler løs om lidt salat og alt muligt andet og da jeg stadigvæk venter på hende til at sige det hele, siger hun endelig at der er spejepølse i. Da jeg så siger at jeg så bare skal have en croissant da jeg er vegetar, kommer hun med en flabet kommentar om at det bare er kød og det skader mig ikke. Hvis jeg ikke havde travlt havde jeg skældt hende ud og bedt hende om at passe sit arbejde istedet for at kommentar på hvad jeg spiser.

Elsker butikkæden.

De sælger kvalitets-varer og mange varianter. Jeg elsker bestemt deres croissanter som er bare perfekte. Nogen gange, har de udsolgt noget jeg gik efter. Men ellers, så er det en meget fin butik som jeg vil anbefale til alle som har brug for at snuppe noget hurtigt at spise eller drikke.

Det er for sygt

Jeg var en tur i butikken ved Nørrebro station for at købe noget mad. Og da jeg kommer ind står der en dreng der ligner en på tolv år af anden etnisk herkomst end dansk bag kassen og i ramme alvor spørger mig om jeg tager kokain og jeg svare nej men den lille dreng var standhaftig og spurgte mig om jeg skulle have kokain i min hotdog !!! Efterfulgt af hav en god kokain weekend !! Det kan sq ikke være svært at få job i en seven elleven! Hold jer der fra !! Sikke en amatør kæde

Dårlig behandling af personalet

Du skal aldrig søge ansættelse i 7-eleven eller for den skyld handle der. Hvis du handler der, er du medskyldig i at personalet bliver behandlet værre end slaver.
De "glemmer" at give kontrakter og de behandler i det hele taget personalet dårligt. Min erfaring er, at det er disse fyre, som aldrig kan blive ansat nogle steder, som ejer dem. Disse individer opfører sig og regerer værre end en diktator. De er komplet ligeglade med deres personale og for den sags skyld også kunderne.
Jeg er desværre nødt til at give 1 stjerne - men det skulle ha' været minus 50 stjerner.
Når man som personale har været udsat for røverier (og dem er der mange af), så er der ingen hjælp at få.
Så mit gode råd til alle er HOLD JER VÆK FRA 7-ELEVEN.
Den her slags meddelelser findes desværre overalt i verden - bare gå ind på nettet og søg.
Alligevel får firmaet lov til at fortsætte med deres svinestreger.

Amor´s pil, 2 stykker for 20 kroner.

Man glæder sig indtil prisen kommer frem på kasseapparat: 28 kroner ?
Spørger hvorfor der hænger et skilt med et tilbud som lyder på 20 kroner. Ekspedienten forklarede at tilbuddet kun gælder i et vis tidsrum og at det i øvrigt også stod på skiltet.
Ved en efterfølgende og nøje studering af skiltet kan man i bunden skimte en meget lille tekst at tilbuddet kun gælder mellem klokken 10-22. Dette forbehold var skrevet med mikroskopiske bogstaver og stort set kun læsbar i en afstand op til cirka 15 centimeter eller med en lup !
Så hvis en person køber flere varer og ikke lægger mærke til uoverensstemmelser på kasseapparat, hedder det vist nok bondefangeri for de flestes vedkommende tilfælde !

(Dårlig skiltning set på København´s hovedbanegård)

Dårligt

Blev bedt om at gå på trods af jeg var pinligt ædru og ikke havde sagt noget. Af en indvandrer tæt på nørreport st . Køber der aldrig igen. .

Gamle Mad man bliver syg af.

Jeg købet noget morgenbrød. Hos 7 -11.

Som smagte muggen.

Det endte et par dag i sengen.

Helt fantastisk kundeservice

Jeg bor tæt på 7-Eleven ved Nørreport i Aarhus, og køber ofte diverse små indkøb i butikken. Sidste lørdag gik jeg derover for at købe lidt til morgenmaden. Manden bag disken var utrolig venlig og hjalp mig med at finde brød m.m. Da jeg skulle betale opdagede jeg, at jeg manglede 10 kroner og spurgte derfor den venlige mand om han kunne slette pålægschokoladen fra min regning. Efter en meget kort betænkningstid trak han 10 kroner op af sin bukselomme, og betalte med dem og en bemærkning om at vi jo alle må hjælpe hinanden, resten af min regning.
Det var helt sublim god kundeservice og karakteriserer grundlæggende den service jeg altid har fået af personalet i 7-eleven.

Virkelig ringe service tider.

7-11/DSB kiosk på Hillerød station er et kapitel for sig selv.
Deres service tider er ti 5 min eller derover. Altså man skal stå i kø i 5 min eller længere. Så kom i god tid.
Idag fx stod der 2 mennesker og ekspederede kunder. Der var 3 i kø. En gammel dame står ved kassen og skal købe vin. Det tog 6 minutter vil jeg tro. Den anden kasse blev færdig men istedet for ekspederer færdig, så var pizza slice og andet junk fod blevet færdig i ovnen, og manden mente at det var vigtigere at få sat det på plads med det samme i stedet for at få køen ekspederet færdig. Køen vokser så til 14 mennesker. Efter 2-3 min er der en i køen der råber lidt op og spørger om de der pizza slice ikke kan vente lidt med at blive sat på plads hvortil han får af vide "nej, de skal sættes på plads nu ellers bliver de kolde" WTF???
Så blev de endelig sat på plads, og det bliver min tur. Ekstremt irriterende når man bare skal købe noget at drikke og man så bliver mødt med såååå langsom en betjening... Stram op!!!

Så fjern dog jeres skilte fra perron

7-eleven på Ballerup station spærrer vejen for togpassagerer med deres reklameskilte, når der i forvejen er meget lidt plads til at komme til og fra togene. Utroligt at DSB tillader det. Har klaget til både 7-eleven og DSB uden at høre fra dem. Idioter, kun man være fristet til at tænke...

Nederen

Om 7-eleven ved Bagsværd Station.
Udstedelse af pensionistkort. Sur betjening. Første bemærkning til mig: "Det billede er for stort." Jeg foreslog at han kunne klippe det til. Sur mumlen. "Jeg skal ikke bruge dit pas." Lidt efter: "Jeg skal se din fødselsdato." Op med passet igen. "Jeg skal se noget med din adresse på." Op med accept fra boligselskab. "Jeg skal se dit pensionistbevis." Sådan et har jeg ikke, men da jeg er 66...osv. "Du kan få det på rådhuset!"
En anden ekspedient kom til og meddelte ham at pensionistbevis ikke var nødvendigt. Sur mumlen. "Det bliver...beløbet."
Den mest uforskammede betjening jeg har været ude for. Ingen undskyldning, ingen almindelig høflighed i form af værsågod eller tak eller goddag eller farvel.
Når jeg skal forny mit buskort bliver det ikke i 7-eleven i Bagsværd, lige som jeg heller ikke vil købe noget som helst i den butik. Mine venner og familie er helt enige.

Min korte mening om 7-Eleven: Lort!

Arrogante medarbejder, dårlig service, udløbet varer... Hvordan kan kæden få glade smiley’er fra Fødevarestyrelsen?

Seven eleven v.Jomfru Ane Gade

Føj for en sur sur medarbejder lørdag aften. Jeg kom (pinlig ædru) og havde for 1 minut siden købt to marcipanbrød, der var løbet på dato for 14 dage siden. Gik ind for at få pengene tilbage.. EN total sindsyg stresset og hysterisk medarbejder, lige mødt ind, råbte af mig, at jeg fanme skulle slappe af (JEG snakkede stille og roligt) da jeg ville hjælpe ham med at tage de sidste 5 brød fra hylden. "Har jeg ikke sagt til dig, du skal lade dem være for satan"... Jeg var helt målløs... Skulle bare have mine 25,- tilbage, og ventede på 2 andre kunder, der skulle købe noget. Ekspedienten, der havde solgt mig dem, var helt stille, og jeg håber fanme han fik en bedre behandling end mig. Selv vagten kiggede mærkeligt på Furien, der gik helt amok bag disken... Tror jeg handler andet steds en anden gang...7-eleven ekspedienter, har jeg ellers altid set som søde og venlige.

Is 7 Eleven your company?

7-Eleven Details

Visit 7 Eleven