Aabsport reviews

Aabsport reviews

7.4

Sehr gut.

Billigt, enkelt og en kæmpe oplevelse!

Rodet levering og dårligt service

Fik leveret en trøje i forkert størrelse.
Takker være aabshoppen.dk's helt store velvilje og service kunne jeg til få lov til for egen regning af returnere den trøje de selv havde leveret i en forkert størrelse og få en anden tilsendt.
Så alt i alt måtte jeg tage til takke med en anden model trøje der dog kom i den rigtige størrelse.

God handel

Modtog min FIFA 12 AaB Club Edition 2 hverdage efter bestilling.
Det eneste ærgerlige er, at man ikke kan benytte sig at AaB Support Club-rabatten på AaB-webshoppen.

AaB

Altid for AaB, Altid for Aalborg. Nordjylland det er mit hjeeeeeem !

FED SIDE!

Lige hvad du kan tænke dig

Er du AaB-fan, er udvalget på aabshoppen.dk, stort nok til at tilfredsstille selv den største enthusiast. Kig selv ;-)

100 % med AaB

Jeg holder 100 % med AaB! Men hjemmesiden er slet ikke god nok. Har dog skrevet med AaB vedrørende hjemmesidens design og en ny hjemmeside er på vej.

Is Aabsport your company?

AaB Håndbold A/S Details

Visit Aabsport