Aaderupvvs reviews

Aaderupvvs reviews

6.1

Dybt uprofesionelt firma.

Jeg skulle have installeret mit nye naturfyr, og ringede til firmaet. De ville gerne tage opgaven, og kunne installere fyret så snart jeg var klar. Jeg sendte flere billeder af fyret, og spurgte samtidigt på en pris, uden dog at få nogen respons. Jeg skrev igen en uge senere, og første efter næsten to uger svare firmaet tilbage, at de desværre ikke har tid før om fire uger. En rimelig pæn måde at sige, at de ikke gider udfører opgaven. Nu står jeg uden varme i den forventning, at jeg kunne få installationen klaret ved et opkald. Tak for det.
Jeg ringede istedet til P.E. Larsen, som hurtigt klarede opgaven.

Is Aaderupvvs your company?

Aaderup VVS Næstved ApS Details

Vi tilbyder Service på VVS i parcelhuse, Service for boligselskaber i ejendomme, Blikkenslager arbejde, Tagarbejde, Naturgasinstallationer, Fjernvarmeinstallationer, VVS-arbejde i nye huse, Solfangeranlæg, Badeværelser.

Visit Aaderupvvs

We live here: Åderupvej 15