Aalborg Kvikcenter Aps reviews

Aalborg Kvikcenter Aps reviews

5.6

Find en anden mekaniker, der er nok at vælge imellem!

Aalborg Kvikcenter (i Vejgaard) skulle udføre et simpelt serviceeftersyn på min bil, men monterede oliefilteret forkert, så olien sprøjtede ud i motoren og ødelagde generatoren.

Det er et billigt eftersyn ifølge deres reklamer, men eftersynet kostede mig mere end 5000 kr. for en ny generator (fik dog i alt ca. 1500 kr. (2000 minus retsafgift) tilbage efter en afgørelse i civilretten.

De reklamerer med billigt serviceeftersyn, men mit råd er, at vælge en anden til at udføre det!

Kvikt og proffesionelt

Hurtig og god service
Bilen trængte til forkælelse i form af olieskift.
Kontakter Aalborg Kvikcenter
De er kvikke - 1 time efter mit opkald, havde jeg fået skiftet olie og tjekket diverse ting, samt fået en masse god, lærerig vejledning.
Ikke sidste gang , min bil kommer ud i deres kyndige hænder.
Skal det være kvikt og proffesionelt - brug da Kvik Center

Ferien reddet af Kvikcenter

Turen fra Randers til Hirtshals var beregnet til 2,5 time, så skulle vi være i god tid..
Men på motorvejen lige før Aalborg faldt udstødningen af og blev slæbt hen af vejen og en del faldte vistnok helt af.. Et hurtigt klik på konens smartphone og vi blev guided til det nærmeste Kvikcenter i byen.. På magisk vis kunne vi køre derfra igen indenfor 35 minutter igen med ny potte på Berlingoen... Ungerne så stadig Disney film på bagsædet og vidste slet ikke ferien til Norge var ved at gå i vasken.. Vi fik vist sagt tak mange gange den dag... men tusind tak igen Kvikcenter

Hold dig fra dem! - De prøver at snyde dig, hvis de kan slippe afsted med det!

Hold jer væk fra bilværkstedet aalborg kvikcenter på Hjulmagervej 14, de snyder dig og deres manglende kompentencer gør, at de kræver flere penge for at løse et problem og dertil urimelige priser! Jeg måtte kæmpe for min sag for at få nogle af pengene tilbage!

1. De snyder med reservedel priser. Jeg fik at vide, at en varmeventil vil koste omkring 1000kr, men istedet satte de en brugt og defekt en i og tog samme pris. Senere finder jeg ud af at en NY og original koster 349kr.
2. Deres priser er urimelige
3. Derse manglende kompetencer gør, at de "bruger" flere timer på et problem og derfor betaler du mere.
4. Arrogant og dårlig kundeservice
5. De prøver at snyde dig, hvis de kan komme afsted med det!

Kortfortalt, blev min bil overophedet pga noget var defekt. Jeg kører den til kvikcenter aalborg, som efter en dag ringer og siger, at varmeventilen er defekt og en ny koster knap 1000kr og de vil have 3000kr for det hele. Hans reperations resulterer i, at der ikke kommer varme i cabinen. Han vil have flere penge for fejlsøge, men jeg stopper ham der.

Jeg betaler for hans halve reparation og kører bilen kort efter til Ford værksted. De løser problemet og fortæller mig, at varmeventilen som kvikcenter skiftede var defekt og kommer fra en autoophugger! Dvs. Mekanikeren fra kvikcenter tog 980kr for en reservedel, som var brugt, defekt og samtidig krævede han flere penge for at fejlsøge, velvidende, at han har sat en brugt reservedel i bilen, som kunne være defekt og på intet tidspunkt, fik jeg at vide, at der var sat en brugt reservedel i bilen fremfor en ny, som vi havde aftalt over telefonen. En ny og original varmventil koster 349kr hos Ford.!!!!! Jeg måtte kæmpe for min sag for at få nogle af pengene tilbage fra kvikcenter!, det er en historie i sig selv! – så, hold jer væk! Og fortæl det videre til alle andre i kender som har bil og eller har brug for en mekaniker.

Der var garanti på reparetionen, men pga de havde travlt med at skifte vinterdæk for kunder, blev jeg bedt om at komme tilbage, når den travle periode var ovre, dvs. jeg skulle vente mindst 2 uger!! , – Jeg kan jo ikke køre rundt i en kold bil og kontaktede derfor Ford og opdagede, hvordan mekanikeren fra kvikcenter havde snydt mig.

LIFESAVER - da alle andre havde lukket

Fredag, kl. 19:00: Bilens dæktrykmåler indikerer at dækkene bør tjekkes, hvorved jeg opdager, at jeg har et punkteret højre baghjul. I en bil uden reservehjul men med et lappekit.
Med et weekendprogram der både lyder på en køretur til Odense om lørdagen, og en køretur til Frederikshavn om søndagen, så er behovet for en snarlig løsning ønsket. Og efter lang tids søgen på nettet (Quickpot, Point S, Euromaster, SMC og det lokale værksted) og med opkald til både Shell og Statoil, der jo engang blev betegnet som servicestationer, hvor alt virker weekendlukket, så dukker Aalborg Kvikcenter op med lørdagsåbent fra 9-14!!

Jeg sørger for at være på adressen kl. 9 sharp, som den første, og bliver mødt af en ung mekaniker, som tager pænt i mod mig. Han fortæller mig hurtigt - og bekræfter mig egen antagelse - at punkteringen sidder så yderligt på dækket, at en lapning ikke vil blive godt.

Han piller det punkterede hjul af min bil(det kunne holde en tryk på ca. 2 bar), piller dækket af fælgen, monterer og afbalancerer nyt - billigere - dæk på fælgen og sætter det på bilen igen. Alt sammen for 620,- kr - på en LØRDAG (!!) i, hvad der for mig og familien var at betragte som, en nødsituation.

Alle weekendaftaler med familien i nord og i syd blev overholdt, og nu har jeg så fået mig et afbalanceret og på-fælg-monteret, nyt (!) reservevinterhjul.

Efter min glædelige oplevelse, så har jeg selvfølgelig læst de andre vurderinger her på Trustpilot. Jeg vil dog sige, at den mekaniker, der havde weekendvagten lørdag d. 1. december 2012 var imødekommende, hjælpsom og høflig - og i min situation en LIFESAVER.

Den sidste stjerne gemmes til når jeg engang skal give endnu en anmeldelse!

Mangel på kundeservice og general høflighed

Jeg vil aldrig bruge Kvikcenter Nørresundby afdelingen igen, da afd. lederen har en meget arrogant måde at behandle kunder på. Han burde sendes på et kursus i kunderservice og general høflighed.

Godt arbejde

Jeg er super glad for at komme i Kvikcenter (Nørresundby afd.), det er efter min mening et af de beste værksteder i Nørresundby og Ålborg, de har hjulpet mig med problemer som flere autoriseret værksteder ikke kunne løse.

Røveri

Aalborg kvikcenter har mistet min tillid da jeg synes jeg er ført bag lyset og erfaret en yderst arrogant og urimelig behandling.

Jeg kom forbi da min håndbremse ikke fungerede og fik konstateret at det var bakkerne det var galt med. Spørger om en fast pris hvor han siger at det min. vil koste 2000,- kr . Synes det lyder vildt dyrt men tager ham på ordet. Han siger desuden at det vil tage en 3-4 timer, men da jeg intet havde at lave valgte jeg at blive og vente udenfor. De bruger ca. 1 times tid på det samlet og får skiftet bakkerne samt smurt bremsearmene og forlanger 2000 kr for det!! er i mellemtiden i tvivl og forhøre mig hos Quickpot hvor de vil have 1200 kr for det. Hos Mekanomen koster reservedelene 398 kr. incl monteringsæt. I bund i grund synes jeg det er et røveri og den mest arrogante behandling man får hos dem. Vil bestemt ikke anbefale stedet da det på ingen måder er det værd!!

nr sundby afdelingen.

Skulle have tætnet udstødning, og det siger de at det er nemt ordnet, kommer for at hente bilen, og betaler 2300,- starter bile og opdager at bilen er mere utæt end før, og at det vælter neden ud med røg, de tager den ind igen med det samme, "laver" den og kører bilen ud igen, uden at tjekke at den virker, jeg konstatere så at den stadig er utæt, så skal jeg komme tilbage en anden dag, var så ovre igen, og fortæller at jeg mener at der er en utæthed ved en flange, det siger de at ikke kan passe,og jeg skal have en ny katalysator på. jeg har godt selv set at den ikke er i for god stand, så må de jo skifte den, jeg kommer tilbage for at hente bilen, og de arbejder stadig på den, så jeg venter, og overhører at de ikke havde tætnet flangerne ordentlig første gang, og de siger indbyrdes at det er godt at de så får penge for at gøre det igen, jeg spørger så til det da jeg skal betale, og han kommer med en sø forklaring, og sa jeg så siger at hvis jeg skulle lave noget om i mit job fordi jeg ikke havde tjekket det, havde jeg fået en skideballe, og hvis det så stadig ikke var iorden anden gang og jeg stadig ikke havde tjekket det så var jeg blevet fyret. Så siger Troels der driver stedet at jeg ikke skal hidse mig op, jeg siger så stille og roligt at jeg godt forstår at udstødningen er gammel og den kan være svær at gøre tæt, men at jeg mener at de burde tjekke deres arbejde, så siger han at han ikke gider at snakke mere med mig når jeg bare hidser mig op.
nu håber jeg at udstødningen er ordentlig tæt, og jeg aldrig skal der over igen.

Snyd med lambdasonden

Har skiftet lambdasonden hos Aalborg Kvikcenter i Nørresundby og efter nogen tid bilen mistede kræfter og stoppede et par gange. Med det symptomer, drejer det sig vist om lambdasonden og da jeg kiggede under bilen, så kunne jeg se ren sjusk. De har nemlig klippet ledninger af min gamle sonde og så, tror man eller ej, loddet en uoriginal sammen. Selvfølgelig betalte jeg for en ny og original sonde.
Ellers, de er meget uhøflige med hensyn med reklamation og jeg opfatter dem som røvere.

Visit Aalborg Kvikcenter Aps