Aalborggrundejerforening reviews

Aalborggrundejerforening reviews

5.1

Pas på!

Min datter har beboet et lejemål administreret af Aalborg Grundejerforening.
Det har været en helt igennem ubehagelig og frustrerende oplevelse.
Der har været mange og store mangler ved lejemålet, bl.a. en manglende dør til badeværelset (den blev aldrig opsat og når man tog brusebad var hele lejligheden fyldt med kondens), intet cykelskur selv om det stod i lejekontrakt, samt adskillige andre fejl og mangler.
Når man hendvendte sig til vicevært skete der intet og kommunikationen med administrationsselskabet var overordentlig vanskelig, for selskabet besvarede ikke henvendelser før man rykkede flere gange og svarene var usammenhængende og altid uden en løsning på de aktuelle problermer.
Jeg vil anbefale, at man IKKE indgår lejemål gennem selskabet. Prøv at find en udlejer, der har valgt et mere seriøst arbejdende administrationsselskab.

Useriøst

En lejlighed jeg boede i blev overtaget af ProDomus. Min lejlighed var aldrig blevet synet ved indflytning, da viceværten var syg. Jeg lavede en lang fejl- og mangelliste for lejligheden, og fik underskrevet den af den daværende udlejer.
Men da jeg fraflyttede og det var Prodomus der skulle stå for fraflytningssynet, kom jeg til at hæfte for alle fejl og mangler. Udover det, så var regningerne for malerarbejde og gulvafslibning mistænkelig tætte på det præcise beløb som jeg havde betalt i depositum.
Måske har jeg bare været uheldig. Men der var for mange ting der virkede useriøse og som om kontoret ikke havde begreb om hvilken stand lejemålet havde været i.
Jeg vil ikke nødvendigvis fraråde folk at leje hos dem. Men bare dele min erfaring.

Rigtig god side

Efter at have forsøgt og forsøgt at få en ny bolig til mig og min daværende gravide kæreste, brugte jeg aalborggrundejerforening hvor jeg hurtigt så på to lejligheder, hvoraf vi fik den anden. Det virker til at der er rigtig god orden i sagerne, og god service da vi var inde og snakke med dem.

Troværdig og professionel boligside

Dette er en helt igennem troværdig og professionel boligside. Det er gratis at komme til at se lejlighederne, man skal blot give en beskrivelse af sig selv i forbindelse med ansøgningen. Man får hurtigt gode svar over mail, og deres telefonservice fungerer også upåklageligt.

Is Aalborggrundejerforening your company?

Aalborg Grundejerforening Details

Velkommen til Aalborg Grundejerforening