Aamann Fischer reviews

Aamann Fischer reviews

6.4

Rigtigt dyrt

Jeg har i lighed med en masse andre danskere investeret i solcelleanlæg.

I modsætning til de fleste har jeg derimod købt de fleste dele i Tyskland, idet man jo med en vis ret kan hævde, at markedet var aldeles overophedet i Danmark. Dernæst arbejder jeg i et foretagende, der rådgiver om og formidler køb af solcelleanlæg i Tyskland

Jeg er dog af den opfattelse, at man bør anvende dansk arbejdskraft, og så stødte jeg i det første problem.

Hvor skaffer man elektriker, der vil overhovedet vil røre ved projektet, uden også at tjene på hardwaren??

Men efter en vis indsats accepterede Aamann-Fischer opgaven, hvilket jo i sig selv var positivt, men, men.....

Hvad man mister på gyngerne, det tjener man her så rigeligt på karrusellerne.

Et lille husstandsanlæg fik man 15½ times elektrikerarbejde ud af!! (Tømreren var ved siden af)

Man skulle køre langt ca. 50 min, det må medgives, men man holdt sine pauser...

Og den ene af "2 dage" blev også i udstrakt grad benyttet til at rette fumlefejl på et andet anlæg, jeg har indkøbt til noget familie.

Det er hvad, hvad det er, men, men....

Installatøren skal indberette installationen til forsyningsselskabet på en blanket, som vi selv udfyldte.

Denne operation koster kr 800, og arbejdet består i at scanne en blanket, vedhæfte den til en mail og trykke send. Det er sandeligt hårdt arbejde til en timeløn på ca. kr 5.000

Jeg har ikke brokket mig over regningen, idet min holdning er, at et foretagende får "et skud i bøssen", og her arbejder man klart efter "at går så går den".

Men en anden gang finder jeg en anden elektriker, måske ligefrem en tysk...

Den i samme ombæring indhyrede tømrer har desuden leveret en særdeles fornuftig præstation til en tilfredsstillende pris og kvalitet, og der er desuden ydet service udover det forventede. Tømrerfirmaet hedder Jætte-Byg A/S og kan klart anbefales, virkeligt et prisværdigt foretagende.

Is Aamann Fischer your company?

Støvring El Service Details

Aamann Fischer ApS er Nordjyllands mest effektive og omfattende el-service. Vi løser ALLE opgaver store som små indenfor bl.a. boliginstallationer, erhverv-/industriinstallationer, landbrugsinstallationer, data-/EDB-netværk/teleløsninger, projektering el-installationer og meget mere.

Visit Aamann Fischer

We live here: Skelhøjsvej 9