Aarhusbolig reviews

Aarhusbolig reviews

4.3

Ufatteligt ringe!

Det er ofte håbløst overhovedet at logge ind på siden, og hvis man endeligt får sig logget ind, bliver man ofte "belønnet" med en totalt dysfunktionelt menu hvor det pludseligt er umuligt at få vist afdelinger efter liste.
Det er kun muligt at få vist afdelingerne på et kort, og når man så har klikket på en given afdeling og vil retur til oversigten, så bliver man sendt retur til start og kan så spilde tid på at indstille søgekriterier inden man kan se en ny afdeling.
Jeg har prøvet at benytte både IE og Chrome med samme resultat, og i Chrome krydres oplevelsen i øvrigt med en påstand om at "siden er på Norsk, vil du oversætte?"
Aarhusbolig.dk er den ubetinget mest ustabile og gennemført ELENDIGE hjemmeside Jeg nogensinde har besøgt, og Jeg kan da kun råde dem til at oprette en IT-afdeling snarest muligt, da Jeg nægter at tro at de rent faktisk har en sådan på nuværende tidspunkt.
Jeg har til tider vundet i lotteriet og gennemført en relativt vellykket websession på siden, men hvis man prøver lykken sent om aftenen eller om natten, er der garanti for fiasko.
HVIS problemerne skyldes at man opdaterer eller lignende på visse tider af døgnet, kunne aarhusbolig.dk godt lige ulejlige sig med at oplyse om det på forsiden, så folk slipper for at spilde tid på noget der på forhånd er dømt til at mislykkes.

Generelt meget tilfreds!

Nu står jeg på mange boliglister rundt omkring i landet, og jeg synes, at denne her er den nemmeste og billigste boligside jeg har været skrevet op på.
Der er hurtig service, og det vælter ind med tilbud for tiden (har stået der i 14 måneder).
Jeg har skrevet mig op til stortset alt, og jeg får tilbudt lejlighedder helt fra Paludan Müllers Vej og ud til Risskov.

Jeg er meget tilfreds, og synes det er nemt, at fjerne boliger, man fx ikke vil have - som ghettoområder. (Eller man kan bare lade være med at tilføje dem til at starte med). Det er nemt at søge efter, hvilken slags bolig man vil have (værelser, pris, dyr, belligenhed).

De har bare nogle enkelte fejl:
- jeg står nogle gange nr. 85 på venteliste til boligen! Hvorfor så overhovedet informerer mig om, at den bliver ledig???
- ... det er faktisk det eneste, som jeg kan komme i tanke om.

Jeg har aldrig sagt ja til en lejlighed derinde, så jeg har ingen erfaringer med det endnu.
Men 100 kroner om året, er altså til er overkomme!! Jeg betaler 400 for at stå i København, har stået der i 7 år, og har INTET hørt fra dem.
Så jeg er godt tilfreds.

Spild af penge!

Hvis du tror, at du får en en bolig igennem Aarhusbolig, tager du fejl! Iflg. deres reklamer får du adgang til at søge 45.000 boliger, men det er også det eneste du får lov til. DU FÅR INGEN BOLIG! Med mindre du ønsker at bo i Gellerupparken resten af dine dage. Jeg har været medlem af Aarhusbolig i 21 år, er bolighavende (I et "Ghetto-område") og får kun boligtilbud til andre belastede områder. Så spar pengene til Aarhusbolig! De er dårligt givet ud!

Meget beskidte tricks til (slettede) boligmedlemmer igennem mange år!!

Tillykke med sejren Line! (Til Lines indlæg)

Kan kun støtte mig 100% op omkring jeres sag, sidder også pt. med meget dårlig smag i munden over Aarhusbolig ang. mistet ancinitet! tror dog jeg har ret gode beviser i mod dem og vil gå laaangt for at få min tabt ancinitet igen igennem mange år som rettidigt betalende medlem! Jeg kæmper en stor kamp mod Aarhus manglende evne til at se egne fejl!!!
Det Aarhusbolig bruger af beskidte og ussel tricks er og bliver det nederste på bunden de kan komme.

Har ligeledes tænkt hvor mange mon de i Aarhusbolig har spist af med "klag til boligklagenævnet" hvor folk der måske har få kræfter at rejse sag mod dem bare er blevet smidt ud af dør 1 pga. de selv har fejlet i ligende sager som din og min. Boligmedlemmer som måske alligevel har haft en god sag, hvis de havde haft ressourcerne til at klage over Aarhusboligs inhabile afgørelse??
Vil ligledes gøre opmærksom på at de inde på deres egen hjemmeside foreskriver at i tilfælde af tvivlsspørgsmål i en konkret sag, kan de indesende oplysningerne til Danske Bank.
Understreger dog derefter med deres skræmmekampagne at der endnu ikke er nogen klagesager der har haft medhold i deres sag...lige for at vise de der overvejer at klage, at de ALDRIG tager fejl...DET GØR DE OG HAR TAGET FEJL I NU 2 ligende og måske flere sager..
Bered dig på at de op til flere gange spiser dig af med at du må klage din ret til beboer klagenævnet ( i håb om du måske opgiver at klage!) og bruger metoder til at snakke løs om dine fejl i stedet for at undersøge DIN sag til ende!

Derfor kæmp din sag, hvis du mener "der er noget der ikke stemmer" både i beboer klagenævnet omend kontakt danskretshjaelp.dk og læs mere om hvad de kan gøre for dig/jer der klager jeres sag?

Pøj pøj!

Hilsen én der ikke vil opgive uden at kæmpe min kamp til ende!

Opdatering fra sidst.

Med utallige mails mellem mig og Aarhusbolig, for at få medhold i at de ikke kunne slette min accenitet, var min begrundelse at min dokumentation for at have indbetalt til rette konto nr var helt korrekt og jeg aldrig havde modtaget ét eneste brev fra dem om opkrævning, hvilket de blev ved med at antyde.
Efter mange kampe med Aarhusbolig fik jeg til sidst min accenitet tilbage i juli 2013, men helt uden én eneste undskyldning fra Aarhusbolig fejl!
Heldigvis er det kommet frem at Aarhusbolig ikke fik medhold i ligende sager i Højesteret efter to andre slæbte dem i retten, hvilket nu sætter en stopper for deres kyniske måde at slette mange folk på venteliste med en høj accenitet.

Jeg vil vove og påstå at de hos Aarhusbolig gør alt for at man ikke får en ny bolig man står på venteliste til, når de kan finde på ovennævnte beskidte tricks uden at erkende egne fejl.

Hurtigt service

Har aldrig haft problemer med Aarhus Bolig, og de gange jeg har haft spørgsmål har jeg fået hurtig svar, selvom det nu ikke var det svar jeg gerne ville have fat, men det kan man jo ikke gøre noget ved :)

Bondefangeri

Blev anbefalet af boligforeningen at bosætte mig i Gellerup i et år (fordi man hurtigt kunne få en lejlighed der) så jeg kunne udstå min karenstid og derefter have bedre muligheder for at få en bolig i midtbyen. Efter et år herude i ghettoen laver de så reglerne om så man nu kun får fortrinsret i den boligforening man bor i. Jeg nåede dog lige at være på ventelisten (med udstået karenstid) i et par uger hvor jeg havde virkelig gode placeringer til lejligheder som jeg har søgt i flere år. Nu står jeg som nummer 900 eller dårligere placeret. Det eneste sted jeg har fortrinsret er nu til en anden bolig i et ghetto-område som jeg aldrig har ønsket at bo i.
Dybt uetisk og amoralsk måde at drive forretning på. Jeg har stået på venteliste i et år med de nye regler og har kun fået tilbudt andre "ghetto-lejligheder". Det lader til at jeg nu er fanget her.

er træt af et område på den nye side..

kæresten og jeg kigger ofte på nye boliger på denne side, og en ting som virkeligt irriterer mig er at man ikke har muligheden for at søge på alle områder hvis det er det man ønsker.. personligt er det ikke så meget området jeg går efter mere prisen, størrelsen og en fornuftig plantegning.. så for en som mig er det skide irriterende at jeg ikke bare kan få lov at søge bredt frem for at jeg SKAL ud og vælge område HVER gang.

placering

jeg fatter ikke hvordan de beregner ens placering
i forgårs stod jeg nummer 100 til en lejlighed i går nummer 3 og i dag nummer 103, alt sammen til samme lejlighed.
inden de lavede siden om lå jeg og svingede mellem nummer 3 og 5
mit boligbrev er fra 1980, så jeg må da have lidt anciennitet :-)

En rigtig ussel måde at drive forretning på!!!

UPDATE!!!
14. september 2011

Efter vi havde vundet sagen i boligklagenævnet går der nogle uger og pludselig møder en mand op foran vores hoveddør med en stævning.
Da vi juridisk åbenbart skal betale girokortet rettidigt uanset om der er 5.000 der har modtaget det eller ej og uanset at der ikke er rykker på.
Dvs at vi i retten ikke ville kunne vinde.
Men alligevel, hvis vi vælger IKKE at føre sagen videre så hænger vi på sagsomkostninger!!!

Det er noget rigtig pis, men vi fik forhandlet os ned til 500 kr der er mindsteprisen for sagsomkostninger

Men det er bare SÅ frustrerende at man føler sig tvunget til at give dem medhold i noget der er så lavmoralsk som noget kan være :-( så jeg ved ikke engang om jeg vil anbefale folk at føre sag....

UPDATE!!!
25. juli 2011

Vi har netop fået af vide fra boligklagenævnet at vi HAR VUNDET SAGEN!!! så er der retfærdighed til og hvis ikke de slæber os i retten så får vi ancienniteten tilbage

Så kan kun opfordre alle til at køre sagen helt ud!
kontakt mig evt via profilen her hvis I vil høre mere :)

________________________________________________
Min kæreste og jeg har passet og plejet hans boligbrev fra 1987. Vi har altid betalt og været inde på siden jævnligt for at besvare boligtilbud.

I starten af 2010 skulle der betales - vi fik girokort og betalte 17. februar.

Så kommer betaling 2011 - intet girokort - 4. februar henvender vi os og efterspørger girokort -> TO BAD, I sku ha betalt 31.januar - I er ude af foreningen og jeres 25 års ancinnitet er ingenting værd - start forfra

Det betyder for os boliger som vi var nr 100 til at få bliver til nr 3000.

Dette er på ingen måde almene boliger, der gives til de, der betaler og er trofaste medlemmer.

Det er dårlig forretningsmoral af værste skuffe og den klammeste sort/hvid moral jeg nogensinde har oplevet

Krydser fingre for at boligklagenævnet tager imod vores sag så vi kan få vores ancinnitet tilbage

En rigtig hjem-side

Har søgt, og fået bolig via siden.
Efter seneste opdatering er det blevet betydeligt nemmere at have med at gøre.
Jeg er helt tryg ved siden.

Is Aarhusbolig your company?

Aarhusbolig Details

Visit Aarhusbolig