Aarhuscharter reviews

Aarhuscharter reviews

6.9

Findes ikke bedre

Har rejst med Århus charter i 2011 - 2012 og skal også rejse med dette pragtfulde selskab med fantastiske guider i 2014.
Århus charter kan varmt anbefales.
MVH
Jes Jensen

Pamper selskab!

Hvor langtid skal der gå før man får et svar på ens klage fra Aarhuscharter. De skriver selv at det kun tager et par uger... ????
Klage brevet blev sendt inden for 2uger efter vi kom hjem og nu er der gået omkring 12uger siden den er sendt.. DE har modtaget den... Men vi har ALDRIG fået svar!.

Hos Århus Charter bestræber vi os altid på at skabe den bedst mulige ferieoplevelse, og det ligger os meget på sinde, at alle vores gæster har en god ferie og får indfriet de forventninger, der måtte være til ferien. En charterrejse er en kompliceret vare, hvor mange elementer er involveret. Skulle noget ikke leve op til forventningerne, beder vi dig kontakte Århus Charters guider på rejsemålet. På denne måde er der mulighed for at hjælpe, mens rejsen endnu står på, således at du kan få en god ferie. Undlader du at kommentere en fejl på rejsemålet, vil det normalt medføre tab af retten til senere at kræve erstatning.

Reklamationer efter endt ferie skal være Århus Charters kontor i hænde senest 4 uger efter hjemkomst. Henvendelser derefter besvares ikke. Der er en behandlingstid på op til 4 uger.
Du kan enten sende din henvendelse per post til nedenstående adresse. Anfør venligst rejsens bookingnummer.

Århus Charter A/S
Att. Else Østergaard
Lille Torv 2
8000 Aarhus C

Vi gør opmærksom på, at der ikke modtages reklamationer på uspecificerede rejser.
Der modtages ej heller reklamationer på det grundlag, at andre har fået bedre værelser, eller at andre har betalt en anden pris for samme rejse.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

De er Yderst GLEMSomme!

Sommer, sol, sorte strande

Kære Aarhus Charter.
Vi vil gerne takke Jer for en helt fantastisk skøn ferie. Vi var 14 dage på Santorini og hvilken dejlig ø! Da vi ankom til hotellet fik vi anvist et værelse uden pool udsigt, som vi ellers havde fået lovet. Vi gik straks i receptionen og fik anvist et nyt værelse med pool udsigt. Hotel ejeren kunne dog ikke love os, at vi kunne blive der, men da vi dagen efter kontaktede guiden, gik der en time og vi havde fået et kort fra Jer, hvor der stod, at selvfølgelig kunne vi blive på vores værelse. Det synes vi var flot service. Tak for det!!!
Hele vores ferie var skøn. Vi stod op hver dag med et smil og klar til at nyde endnu en dag. Vi var på to ture. En med båd og en med bus. Begge to dejlige oplevelser.
Endnu en gang tak til Jer for en fantastisk ferie. Vi rejser meget gerne med Jer en anden gang.

DE BEDSTE REJSER, NOGEN SINDE!

Jeg kan varmt anbefale alle at rejse med Århus Charter, da vi har rejst med dem flere gange, og hver gang er vi blevet behandlet som kongelige.
Både min far og jeg har fejret runde fødselsdage, ved at rejse med Århus Charter, og begge gange har der stået en fødselsdagskage og ventet på os på hotellet.
Vi har en enkel gang rejst med et andet rejseselskab ( sidste år), men det var en skuffelse, da de slet ikke havde den sammen guideservice som Århus Charter.
Deres guider er fantastiske hjælpsomme, og der ligger altid oplysninger til en på hotellet, således at man kan finde rundt i den lokale by.
Vi skal også afsted med dem i år, og vi glæder os helt vildt

Glemsom

Havde en sur søster i går de stod det meste af dagen i Aalborg lufthavn og ventede på deres fly til Mallorca det kom bare ikke så de blev sendt hjem igen med den besked de vil blive ringet op i morgen altså idag hvornår de så kunne komme afsted da de ikke hørte noget ringede min søster til lufthavnen kl 6 for så at få at vide jamen det flyver altså kl 7 kan nok være der var nogen der fik travlt så var de blevet glemt godt der ikke er så langt til lufthavnen og nu er de heldigvis landet og har godt vejr men sikker på det selskab ikke har hørt det sidste ord fra min søster og hendes veninder :o(((
Århus Charter ikke første gang jeg har hørt kritik om dem :o(

God guidet tur

kan kun takke alle for en god service

Sølvbryllup med Århus Charter - vi takker for rejser gennem 25 år med jer!

Vi siger til lykke til Århus Charter med de 25 års jubilæum ved nu at bestille vores sølvbryllupsrejse hos jer.
At rejse med jer har aldrig slået fejl.
Sammen har vi været på Algarve -Madeira - Korfu - Kreta - Mallorca -Tenerife og Fuertoventura mange gange hvert sted og på forskellige indkvarteringer. Vi har fejret kobberbryllup - 50 års - 60 års fødselsdage fødselsdage min mors 85 årsdag med 4 generationer og svigermors 70 års fødselsdag.
Vi og vore mødre er blevet fejret af Aarhus Charter med lagkager, Cava eller blomster. Altid har vi mødet professionelle og glade guider.De har altid været der for os også ved sygdom og på dejlige ture.
På kontoret i Aarhus får vi en super behandling og en kop kaffe efter en formiddagstur i byen og en snak om rejsemål."Noget der frister?"
Vi har altid fået det vi har bestilt.Vi har typisk valgt 3 og 3+ og aldrig været skuffet.
Dejligt at der på værelserne altid står vin og vand ved ankomst, samt et personligt velkomstkort - tak!
Vi ses på Cypern!
Mange hilsener
Kirsten og Finn Strand
Risskov

Træt af at se på den sidste negative anmeldelse

Vi har i 2012 to gange været med Århus Charter, dels til Santorini, dels til Kreta - begge gange fra Aalborg. Turen til Santorini fik en noget rodet start, men det skyldtes Cimbers konkurs og det kan Århus Charter da ikke gøre for.
Ellers begge steder dejlige hoteller modsvarende prisen - der var lav, da der var tale om en tilbudsrejse. På Santorini Hotel Formetea, med et værelse med 180 graders havudsigt og en dejlig og imødekommende værtsfamilie. På Kreta Creta Palm, hvor vi havde valgt all inclusive - fantastisk koncept og bragende god mad.
Hvis man vil have luksus, skal man ikke vælge Århus Charter, og de er også kun billige, hvis man tager et tilbud. Men stemningen. Det er nogle helt specielle mennesker, der vælger Århus Charter og det gør. at ferierne bliver fantastiske, hvis man blot selv spiller lidt positivt med.
Vores søn nu blevet ansat som guide - ikke i Århus Charter, desværre - så nu bliver det nok et andet selskab et par år.
Jeg skal lige tilføje at vi har rejst hvert eneste år de sidste næsten 35 år og med rigtig mange rejseselskaber på mange desinationer, så vi har noget at sammenligne med.

Uheldig oplevelse

Sommeren 2012 gik turen til Kreta med Aarhus Charter. Der var ikke en finger at sætte på rejsebestilling eller udrejse. Indkvartering derimod.... Vi havde bestilt en lejlighed med kategori ***, så vi forventede ingen luksus, men blot senge og basale bad-og køkkenfaciliteter. Skuffede blev vi dog da vi ankom til, hvad der mest af alt mindede om et reservedelsværelse! Ud fra væggen dinglende ledninger, hvor der eksempelvis skulle hænge tv osv., men det værste var dog, at der ikke var tilslutning til varmt vand i køkkenet! Vi kontaktede straks guiderne, der kunne meddele, at det havde der aldrig været i den lejlighed, men vi kunne låne en elkoger !?!?
Efter hjemkomst sendte vi mail til Aarhus charter ang vores uheldige oplevelse, og til dd. (6 mdr senere), har vi desværre ikke hørt fra dem.

Kan kun anbefale århus charter !!

Dette er simpelthen Danmarks bedste rejseselskab.
Der er 100 % styr på alt.
Kan kun anbefale Aarhus Charter!

god service fra start til slut

Vi havde en god rejse til tyrkiet suncity.
Starten kom vi lidt skæv ind på. men det var forde premiærs fly var gået istykker,lidt ærgeligt,ellers god ferie som kan abefales.

god ferie

christian- Lisbeth

Dårlig service ved køb af rejse

I dag købte vi en rejse til Kreta med afrejse fra Aalborg 26/6-2012 ved en fejl. Det er 8 gang vi skal rejse med Aarhus Charter. Vi skulle vælge mellem en rejse til Zakynthos og Kreta, og fik desværre sagt ja til den forkerte rejse (begge hos Aarhus Charter). Efter betalingen var sket ringede vi straks til Aarhus Charter i håbet om, at det kunne ændres - men ak det ville koste 250 kr. pr. person i administrationsgebyr for at ændre rejsemål. Vi har tidligere få ændret afrejselufthavn hos Falk Lauritsen på en rejse uden det kostede et gebyr.
Hos Aarhus Charter kunne vi selv klare det administrative ved at købe en ny rejse, og så skulle de blot annulere den første, men det kunne ikke lade sig gøre. Det betyder, at vi nu tager til Kreta og samtidig har besluttet os for, at vi aldrig skal rejse med Aarhus Charter igen. Det betyder også at de mange anbefalinger vi har givet til andre rejsende i vores rejseklub også ophører.

Med Århuscharter til Zakynthos August 2010

Vi var med Århuscharter til Zakynthos sidste år i August 2010. Det var en fantastisk oplevelse både rejsen, hotellet og ikke mindst den service og venlighed vi fik fra guiderne.
Vi er meget tilfredse med Århuscharter og rejser med dem igen i år også til Zakynthos.
Sælgerne på Århuscharter kontor skal også have ros, altid god betjening og venligt personale.

Bettina Andersen Viby J

Thomas Peter

Så er vores rejsesæson for 2011 opbrugt.
Vi har rejst 24 gange med ÅC, men kun en gang i år, og hovedsagelig været tilfreds.
I september rejste vi til Kreta, Golden Beach, og det var da under al kritik.
Jo, flyveturen var da god, og guiderne fortjener ros.
Men, Golden Beach, beliggende langt fra alt, meget langt.
"Vejen" ned til det nærmeste supermarked var en intermistisk gedesti, og nogle mærkelige trapper, så ædru skulle man være, og lidt til.
Alt på badeværelset der kunne falde ud af væggen, var faldet ud, og forhænget for den intermistiske brusekabine var faldet ned, flere år tidligere. Vi spurgte den søde guide, hvorfor man betegnede "hotellet" som 3* og fik at vide det var på grund af udsigten!?
Udsigten fik man kun, hvis man betalte ekstra?
Det er heller ikke oplyst, at man bliver sat af bussen 300 m. før hotellet, og skal gå det sidste stykke vej op.
Bagagen blev transporteret så det gik da.
Ved hjemrejsen blev vi forvist fra lejligheden kl. meget tidlig, for der er kun familien til at klargøre lejlighederne.
God swimming pool, men stedet er på niveau med et vandre hjem.
At det ikke er for gangbesværede skal jeg kun give ÅC ret i.
Vær ærlig, og skriv at det er 2* med plus ved havudsigt.
Kun guiderne, kunne redde den ferie.
At området er dyrt, og med dårlig service, kan kun tages som noget ekstra.
ÅC, i bør følge med tiden, vi vil ikke discount til dyr pris.

super oplevelse

Vi rejste for et par år siden til Vrachia. Der var bare tjek på det, fra start til slut. Kan klart anbefales!

Skønt

Århus Charter kan bestemt anbefales.

Vi bestilte rejsen på kontoret i Århus. Sælgeren tog sig god tid til at svare på vores spørgsmål, og anbefalede os heldigvis at tage til Tsilivi og ikke Laganas. Vi havde flere spørgsmål efter rejsen var bestilt og fik hurtigt svar på adskillige emails.

Flinke guider som var tilgængelige min. en halv time hver dag på hotellet, og som generelt sørgede for at holde os opdaterede vha. en opslagstavle i receptionen på hotellet.

Hotellet var ikke prangende, men ganske glimrende til prisen... Og så tror jeg vores værelse havde hotellets bedste udsigt...

Fin kontakt med guider m.v.

Vi var sidste år i med Århus Charter i Algarve.
I lufthavnen blev vi mødt af guider, som var meget behjælpelige. Guiden i budden gav desuden en fin guidet tur til hotellet - og vi var flere gange i kontakt med guiderne under opholdet.
Selvom guider vist altid forsøger at sælge deres ture m.v. var det dog her muligt at få råd til andet end det, som de selv tjente penge på (modsat fx StarTour, som vi har rejst med til Kreta i år - for første og sidste gang!).

Vi rejste lidt uden for sæssonen og der var formentlig derfor en del ældre med på turen. Dette gjorde måske de festlige ture liiidt dæmpet - men så ved vi det til en anden gang.
Kan langt bedre anbefale Århus Charter end fx. StarTour - bare for at give en sammenligning. ;)

Eneste minus er, at jeg kender flere, som har fået meget useriøs feedback på henvendelser til Århus Charter efter en ferie. Så her er de nok mere på bundniveau med StarTour o.l.? o_o

Ferie på Fuerteventura

Gode venlige altid hjælpsomme og glade guider.
og bedste ferie nogensinde, deres skyld og øens at jeg vil flytte derned og være guide :)

Perfekt..

Har været på Tenerife med Århus Charter, og det eneste som kunne trække lidt ned hvis det skulle være - var en dumsmart sælger.
Men Århus Charter gjorde det godt, hotellet i top - og ikke mindste guider var bare super gode/søde og tilstædeværende..

+++ til Århus Charter...

Danmarks bedste rejseselskab!

Har rejst med Aarhus Charter 4 gange, og har altid fået en god behandling både på destinationen og igennem deres salgskontor.. - dog kan deres sælgere godt være lidt "for smarte", men de er jo også sælgere :-)
Aarhus Charter er uden tvivl Danmarks bedste rejseselskab, og kan varmt anbefales!!

Is Aarhuscharter your company?

Visit Aarhuscharter

Charter Bureau