Aarhusnetsport.dk reviews

Aarhusnetsport.dk reviews

9.8

Fino Handel

Jeg har købt en 65 liter Haglöfs rygsæk, og den lever helt op til forventningerne. Og blev leveret til døren få dage efter jeg bestilte den. Fino handel :o)

KAN KUN ANBEFALES!

Jeg fik varen inden for 2 dage - og varen var som forventet.. Den her hjemmeside kan kun anbefales! Jeg vil helt klart handle her igen!

Hurtig levering, Super service og lækre rygsække

Rygsækkene ankom dagen efter bestilling og Aarhusnetsport ringede mig op da jeg havde glemt at skrive husnummer.

Mckinley Kenai var et mærke jeg aldrig har hørt om før og prisklassen taget i betragtning kommer kvaliteten af rygsækkene som en stor overraskelse for mig og min kæreste, eftersom den var fremragende.

Vil til hver en tid anbefale jeres forretning, hvis jeg hører om folk der skal bruge rygsække.

Kanon service og hurtig Betjening

Rygsække til rundrejse købt. Rygsækkende var udsolgt men personalet fremskaffede hurtigt den manglende rygsæk og sikrede ferien, super arbejde.

Intet at klage over

Købte en rygsæk derinde, og den kom 1-2 dage efter. Der er intet at klage over ! :)

Super nemt og hurtigt

købte løbethights der ankom hurtigt - synes også det var billigt!

god service og meget hurtig levering

Jeg købte en haglöft rygsæk hos aarhusnetsport. Denne skulle erstatte en julegaver som var købt her. Jeg var meget positivt overrasket over den hurtige respons på min henvendelse mht bytteservice, og få dage efter sad jeg med min nye rygsæk

Expres levering - selv hen over helligdage

Købte en løbe bluse og fik den leveret lynende hurtigt.
Det var dejligt nemt

Rigtig god netbutik.

Top betjening og hurtig levering.

Løbesko

I var hurtig til at levere og da det ikke var det rigtige slags var det kun 2 dage fra jeg sendte dem tilbage før de nye var modtaget.
Godt gåede Århus netsport

Hurtig besvarelse af spørgsmål og hurtig levering af varen.

Det er føste gang jeg handler hos Aarhusnetsport. Vil absolut anbefale den til andre. Bestilte 2 par New Balance løbesko, dagen efter var de leveret fragtfrit. Rigtig god service. Tak for det.

Super service og utrolig hurtig levering

Aaarhusnetsport, kan varmt anbefales :-) Købte en skijakke til min søn, ringede ind 21. december omkring middag, fik en god vejledning om hvilken jakke jeg skulle vælge og næste dag ankom pakken, det må man sige er utroligt og så i en travl juletid

Super nemt

Hej
Hurtig levering og dejligt at slippe for leveringsomkostninger.
God Jul
Mvh Kirsten

Meget hurtig levering og ingen problemer

Købt løbetights på aarhusnetsport. Meget hurtig levering og ingen problemer.

Fin service

Handlede hos Aarhusnetsport, men maatte afbestille varen da den ikke laengere var noedvending (fortrydelse af koeb). Fik fat i kundesupport og kunne annullere handlen inden varen blev afsendt. Ingen problemer og ting forloeb som jeg forventede.

Jeg har bestilt et par løbesko. Meget hurtig levering, de kom dagen efter.Gode priser. Pengene blev først trukket den dag jeg modtog skoen. Min mand har før handlet uden problemer. Vi vil uden tvivl handle her igen.

5 stjerner

SUPER HURTIG levering! Jeg kan kun anbefale!

Rygsækkøb

Hjemmeside let tilgængelig - og ordren - netbetalingen uden problem.
Varen leveret næsten før jeg havde trykket bekræftelsen ud. - således velfungerende shop. Ingen brug for hjælp.

Lavede en ordre bestilling og under betaling timede siden ud og jeg fik at vide, at ordren ikke var gået igennem.
Bestilte en ny ordre. Blev kontaktet på tlf af virksomheden som ville høre, om min ordrebestilling var korrekt.
Ordren blev korrigeret og jeg fik min vare til den aftalte tid.

Handlet hos Aarhusnetsport

Århus Sport A/S Details

Aarhusnetsport er en online sportsforreting, med alt lige fra løb og fitness til overtøj og rygsække. Uanset om du mangler nye løbesko, en smart fleecetrøje eller en vandrerygsæk, så har vi varerne, og oveni i købet til yderst konkurrencedygtige priser. HUSK! At uanset størrelsen på dit køb, så leverer vi fragtfrit og lige til din hoveddør.

Visit Aarhusnetsport.dk

Call us on: +45 8625 1933