Aarstiderne reviews

Aarstiderne reviews

8.5

En redning til børnefamilier (og andre) til at gøre madlavningen lettere

Vi har brugt Årstiderne siden vi blev en familie på 3 i 2012. Det har gjort livet meget nemmere, for det første fordi vi skal ikke lave madlister, købe ind og selv finde på retter uge for uge. Der er stort set ingen madspild, da vi kun får præcis de varer til madlavningen. Vi sparer penge ved ikke at falde for impulskøb i supermarked og kun nu følger en indkøbsliste til morgenmad og div. andre småting. Vi tager mindre til supermarked, da vi køber ind en gang om ugen, så der spares tid. Vores mad er økologisk og belaster ikke miljøet. Maden er frisk og meget indbydende. Frugten smager bedre end den i supermarked. Der er forskellige kasser, så vi kan prøve forskellige retter. Vi prøver nye madvarer, vi ellers aldrig ville havde smagt og alt smager bare lækkert. Vi har mange gange lidt rester til frokosten dagen efter, så ingen spild. Vi har mere tid sammen som familie. Jeg har fået flere i min omgangskreds til at prøve Årstiderne, da jeg selv er så super tilfreds med deres varer.

KANON !!!!

Jeg har fået levering af Slankekassen siden januar 2014 og vi er vildt glad for de spændende vare vi modtager. Det er virkelig en stor hjælp for os varene bliver leveret lige til døren når vi kommer hjem mandag efter job. Vi har nu ændret vores Slankekasse til en mixkasse med frugt og grønt, det glæder vi os fantastisk meget til at modtage.

Jeg kan kun give aarstiderne.com min bedste anbefaling.

Lidt for tit problemer med kvaliteten i måltidskasserne

Vi er en familie på tre, og har været kunde hos Aarstiderne siden oktober 2013, hvor vi startede op med måltidskasserne.
Begejstringen i starten ville næsten ingen ende tage.
Dejligt koncept at kunne slippe for planlægning og indkøb, og samtidig beholde økologien. Fantastisk nem App til at betjene det hele på.
Et par grøntsager/krydderurter der måtte kasseres undervejs blev taget med ophøjet ro.
Men nu har den første begejstring lagt sig, og det er blevet et irritationsmoment at der lidt for ofte er både grøntsager der mangler (antallet ikke passer med opskriften), og grøntsager eller krydderurter der må kasseres - og som man selvfølgelig først opdager, når man står midt i madlavningen.
Der er ikke noget problem i forhold til at få det kasserede kreditteret ... men for os går hele konceptet fløjten, når vi ikke kan forvente at alt er som det skal være, og efterhånden hver anden gang skal regne med at improvisere under selve madlavningen - eller sågar må sende en stafet i byen for at købe det vi mangler!
Vi har været skuffet over, at det faktisk ikke virker til at vi bliver hørt og "mødt" af Aarstiderne, når vi har kontaktet dem med problemerne.
Vi får blot en kreditnota - og så er den ligsom lukket dér.
Vi får derfor i næste uge vores første leverance fra en konkurrent på markedet.

Hej Dorthe

Mange tak for din konstruktive anmeldelse af os. Ærgerligt at læse at jeres begejstring med måltidskasserne over tid er dalende. Jeg forstår godt jeres irritation og skuffelse over at I har oplevet, at der mangler varer i kasserne og at I har føler, at I ikke er blevet 'hørt' tilstrækkeligt af os. Du skal vide at vi tager jeres oplevelser og kritikpunkter alvorligt og tager dem til os. For det er ikke den oplevelse vi ønsker vores kunder skal sidde tilbage med. Vi vil rigtig gerne forbedre os og lære af de fejl vi begår. Vores kundechef vil gerne i dialog med dig og vende jeres oplevelser - hvis du har lyst til det må du meget gerne kontakte hende på 70260066.

Gode hilsner

Stine / Aarstiderne

Halvfærdigt koncept med potentiale

Nu har jeg været igennem 3 kvikkasser (hvilket ikke gør mig til ekspert men dog erfaren), og det eneste jeg synes der er rigtig kvik ved dem, er pengene der forsvinder, når de skal betales. Der er ingen tvivl om, at Aarstiderne har fat i noget, men der er lidt vej endnu, til at de fortjener 5 stjerner.

1. Det koster meget at levere og emballere produkterne. Det giver sig til kende på prisen. For det er ikke råvarerne der koster så meget. Godt nok er det tit ukendte og "mærkelige" råvarer Aarstiderne sender ud, som alm. dødelige aldrig kommer i nærheden af i et dansk supermarked. Det er fedt at prøve noget nyt og ukendt, men det behøver ikke koste 30-50% for meget.

2. Opskrifterne. OMG. For det første er opskrifterne forhåbentligt skrevet af børn, ellers er der en, der måske skal finde et andet erhverv eller på et kursus. De skulle nok lige gennemlæse dem, inden de bliver sendt ud. Opskrifterne består typisk af 5-6 små opskrifter. Det er fint at dele kød og salat op m.m., så det kan tilderedes hver for sig, men de forskellige punkter hænger ikke sammen. Hvis jeg ikke sætter mig ned, og gennemlæser og lærer opskriften udenad, så er det dømt til at gå galt. F.eks. bland løg i salaten. Fint løgen ryger i salaten. 2 opskrifter længere nede. Tilsæt løg i kødet. Jamen det er jo lige røget i salaten. WTF?. Brug flere ord, eller lav en gammeldags opskrift, som ikke kan gå galt. Der er også en salat, hvor der ikke står, at der skal kød i. Men mellem nogle andre linjer står der, at jeg skal bruge halvdelen af kødet til salaten. Det er den information der er, så kan jeg ellers gøre, hvad jeg vil. ???

3. Tiden. Konceptet dur ikke for småbørnsfamilier, hvis der ikke er en anden voksen, der tager sig af børnene. Opskriften gør, at hele processen bliver ulogisk og ekstra tidskrævende. Jeg vil vurdere, at jeg bruger 2-3 gange så lang tid, som jeg ville bruge, hvis jeg ikke brugte en Aarstidernes opskrift, men skulle lave noget tilsvarende. Jeg har simpelthen ikke tid til at lære opskriften udenad. Konceptet vil virke fint for deltidsansatte eller hvis en gik hjemme. Bevares. Hjem fra arbejde. Nu skal der mad på bordet. No GO her.

4. Ikke for børn. Jeg har 3 piger. Den mellemste æder "alt". Dog ikke Aarstidernes ikke børnevenlige retter. Der er citron i alt salat næsten. Det er jeg bevidst om at skære fra. Jeg elsker chili, det gør børn ikke. Valget af grønsager. Jow.. jeg kan li' det meste, men det skal dælme være nogle sultene børn, hvis de skal spise det. Og så skal der salt i det hele. Come on. 3 gram om dagen. Det behov bliver rigelig dækket af industrien. Vi behøver ikke tilsætte salt i salaten. Hvem har dog fundet på det? Urtekram? De er også storforbrugere af salt.
Proteinen har de dog alle spist med velbehag. Det er super lækkert, og det meste kan være svært af finde i butikkerne, men skal købes evt. på nettet.

Jeg giver 2 stjerner.

1 for det nye. Inspirationen der rækker længere end Dansk Supermarked og Coop. Og selvfølgelig at det er økologisk.
1 for proteinen. Der kan jeg ikke sætte en finger.

-1 for prisen. Det er for voldsomt i forhold til indhold
-1 for opskrifterne. De er simpelthen for dårligere og ufærdige.
-1 for børnevenligheden. Der ryger simpelhen for meget mad ud, da salaten oftest ikke bliver spist. Og det er ikke fordi mine børn ikke spiser salat. Min kæreste og jeg kan simpelthen ikke nå at spise det. Aarstiderne rammer et helt andet segment her.

Det er muligt, at kvikkassen ikke skal bruges af børnefamilier, men det er de færreste familier, der er 3-5, hvis der ikke er børn imellem.

-M

Reply from Aarstiderne A/S

Hej Michael. Først og fremmest mange tak fordi du har taget dig tiden til at skrive en grundig og saglig anmeldelse af os. Vi er altid glade for at få tilbagemeldinger fra jer som bruger os og som har en holdning til produktet. Jeg er selvfølgelig ærgerlig over at læse dine oplevelser med os.

Du skal vide at vi tager dine kritikpunkter meget alvorligt. Jeg har allerede bragt dit input videre internt til mine kolleger og vi vil diskutere de forskellige punkter og arbejde på at forbedre disse.

For det er klart, at du som kunde eksempelvis ikke skal opleve, at det er svært at læse eller forstå fremgangsmåden af vores opskrifter. Der bliver allerede i dag læst både 1 og 2. korrektur på alle opskrifter, men mange ændringer op til ugens planlagte indhold kan desværre nogle gange betyde, at det alligevel ikke gøres godt nok. Og den proces må vi kigge på igen.

Stine / Aarstiderne

Den største hjælp til den moderne familie

Måltidskasserne fra Aarstiderne er simpelthen den bedste og største hjælp i hverdagen. Kasserne bidrager til varieret, sund og økologisk kost som er lige til at gå til med de vedlagte opskrifter. Man behøver ikke handle hver dag, og bliver ikke fristet af usunde varer i supermarkedet. Jeg har efterhånden prøvet alle de forskellige måltidskasser, tabt mig med slankekassen og holdt den gode form med LowCarb kassen - og det virker! Kan kun rose dette firma og deres produkter.

Hej Charlotte

Tak for din fine anmeldelse. Din anmeldelse vil jeg rigtig gerne bruge i noget nyt marketingmateriale som jeg er i gang med at udarbejde. Derfor vil jeg rigtig gerne tale med dig. Har du et telefonnummer hvor jeg kan træffe dig?

Mvh Stine Aa / Aarstiderne

Friske varer, god varieret mad

Jeg kan varmt anbefale Aarstiderne, som vi nu har benyttet siden sidste efterår.
Det er rigtig rart med inspiration til hverdag, hvor menuen eller meget let bliver de samme få retter der kører i ring.

En stor hjælp i hverdagen

Jeg har købt frugt og grønt fra Årstiderne i mange år, men er nu også begyndt at købe deres madkasser (Livretter). Det er en stor lettelse i hverdagen - ingen stress med indkøb. Opskrifterne som medfølger er nemme at gå til og maden er fantastisk! Jeg var aldrig selv kommet på disse retter. Et lille minus er dog, at vægten på varerne ikke altid stemmer overens med opskrifterne, hvilket har betydet at jeg ind imellem har været nødt til at købe ekstra grøntsager.
Fordelen med kasserne er de er afstemt det antal personer du køber til, således at du undgår madspild og der er rigeligt i de portioner de angiver!

God kvalitet, også til (den lidt høje) pris

Jeg har været medlem i nogle måneder og er meget tilfreds med kvaliteten og variationen af varerne, og anbefaler gerne konceptet, om end prisniveauet er i den lidt høje ende i forhold til hvor meget man får med i kassen.

middelmådigt og dyrt

Frugt og grønt af svingende kvalitet. For ofte billige varer til for høj en pris, og når man reklamerer over varer som er mugne refunderes man et beløb der ikke kan svare til varens pris (i forhold til totalpris). Desuden brovtende chauffør, som ofte ikke tager kasserne med tilbage.

Hej Louise
Tak for din anmeldelse. Jeg er ked af at læse om de oplevelser I har haft med os. Du skal vide at vi tager din kritik alvorligt og tager dit input med i vores konstante arbejde på at forbedre os. Er det ofte at I har oplevet varer af svingende kvalitet?
Mht til kasserne som I oplever ikke tages med retur, det er ikke altid at en chauffør har plads til at tage kasserne med retur. Det kommer an på hvor chaufføren er på sin rute. Men derfor skal chaufføren være venlig og yde en ordentlig service overfor jer. Jeg vil undersøge hvilken chauffører der kører på din rute og tage kontakt til vedkommende.
Mvh Stine / Aarstiderne

Aarstiderne bruger spamvirksomhed i deres markedsføring

Aarstiderne bruger en spamvirksomhed, nemlig e-communication.dk, i deres markedsføring. Jeg modtager konstant spam fra dem.

Fremragende.

Lækre råvarer og opskrifter, så jeg med minus opfindsomhed er sikret sunde måltider.
Jeg er vild med graden af total valgfrihed hos aarstiderne. Jeg kan frit vælge kasser til og fra og er ikke bundet af noget abonnement, og der er masser at vælge mellem.

Tommel op.

God kvalitet

Ærgerligt at man ikke kan vælge enkelte produkter fra, i madkasserne.
Vildt irriterende at chaufføren ikke altid har plads til de tomme kasser og derfor lader dem stå.
Kvaliteten helt i top :)

God kvalitet uden anstrengelser

Det er dejligt at hente friske varer i god kvalitet, ikke at skulle bekymre sig om hvad vi skal have at spise til aften, og at kunne gå direkte til opskrifterne uden de store forhåndskundskaber.
Samtidig er det sjovt at smage noget nyt, man ikke selv kunne have fundet på.
Generelt stor tilfredshed.

Få fantastiske økologiske råvarer og opskrifter lige til din hoveddør

Madkasserne fra Aarstiderne er tæt på det bedste, der skete i mit liv i 2013 - og der skete faktisk mange rigtig gode ting :-) Lad mig uddybe ...

Med madkasserne får vi dejlig økologisk mad hver dag, der er overskueligt at lave og opskifterne er til at gå til. Samtidig slipper vi for madspild, da råvarerne er afstemt ift. hvad der skal bruges. Der er ikke stress og jag for at nå at handle ind og ingen dårlig samvittighed over ikke at kunne finde på spændende hverdagsretter.

Aarstiderne har gjort vores dagligdag meget lettere og vores mad meget sundere.

Tak !

fint nok

i det store hele er jeg tilfreds.
Dog er der ikke nok oplysning med hensyn til indhold i kasserne, her tænker jeg på mængde og størrelser. Jeg foretrækker økologiske varer. Det er meget dyrt i aarstiderne i forhold til økologiske varer i eksempelvis Kwickly og Bilka. grunden til jeg handler hos Aarstiderne, er at jeg har svært ved at komme ud og handle især om vinteren

Altid lækkert og nemt med Aarstiderne

Vi har haft Aarstiderne et halvt års tid og kan kun anbefale det til andre.

Super grønt sejt kød.

Kødet er sejt og meget det samme😪..gode opskrifter 👍og super grønt.👍👌👏

Altid et hit.

Vi er en fam på 4 der næsten altid køber kvikkassen. Det er super nemt og hurtigt at lave. Det er et hit hos vores børn, min mand kan lave det ;-)
Vi spare tid og penge da vi ikke handler så meget mere nu.
Super mad. Tak for det...

"Hvor er det bare let at spise sundt med Årstiderne"

Både Simone og jeg har haft stor glæde af Slankekassen fra Årstiderne....Opskrifterne er nemme at gå til og råvarerne er lækre og økologiske. Vi har mad til 5 dage til 2 personer - de 2 sidste dage er vi enten ude eller spiser en "rupper":-)
Det er SÅ fedt at vi handler begrænset og vi skal aldrig bryde hjernen med hvad vi skal have at spise - nemt og enkelt.
En side gevinst er så, at vi faktisk begge to også har tabet os:-)
Det er absolut en SUPER måde at gøre din hverdag med madlaving som en leg.

Top kvalitet

Kvalitets vare som du ikke får i dit supermarked. Tiden er sparet fra at gå i supermarkedet hver dag og din variation af mad er tredoblet. Du skal ikke stå i supermarkedet og tænke over hvad du skal lave.

Aarstiderne A/S Details

Her kan du købe økologisk frugt, grønt, kød, vin og kolonial. Vi har Danmarks største økologiske køkkenhave og leverer direkte fra marken og hjem til dig.

Visit Aarstiderne

We live here: Krogerupvej 3C