Abar reviews

Abar reviews

5.3

Amatører på stribevis

Kort sagt: fra det øjeblik du nærmer dig dette sted bil du hurtigt opdage at det emmer af dårlig service, amatører og en uacceptabel lav standard. Vagterne er i fulde drag uintelligente. Bartenderne, ja, dem kan man vidst ikke kalde for bartendere. Bare hold dig væk, bedre kan det ikke siges.

Fedt sted

Oplevede ingen negative ting på A-Bar, da jeg var der. :)

VAGTERNE ER LORT

Jeg synes at A-bar er virkelig fedt sted, med et godt koncept, meeeeeeeeeeeen please få styr på jeres dørmænd, de er sgu ikke de skarpeste knive i skuffen!!

Byens fedeste fest!

A-bar disker gang på gang op med byens vildeste fest, der er gode priser og masser festglade mennesker. Man falder altid i snak med folk, og det er super hyggeligt! Desuden kan man mærke, at personalet også nyder at være der, hvilket giver et ekstra plus til oplevelsen.

Hjernedøde dørmænd

Dørmændene har en dårlig aften hvis ikke de har rykket nogle i asfalten.
Typisk begynder en situation med at de ikke vil lukke én ind pga. af en latterlig ting som eksempelvis en kasket, eller en frisure. Da dette kun gælder visse personer, at de ikke må gå med kasket eller være klippet som en amerikansk ranger soldat ligger det op til diskussion med vagterne, som ikke har nogen intentioner om at diskutere med én, hvilket er fair, dog er det også fair at de kommer med en bedre undskyldning end standarden "sikkerhedsmæssige årsager". Dørmændene vil typisk tackle situationen med at kaste en i jorden, og mens man ligger der, er de heller ikke kede af lige at give én et par slag.
Det er nu blevet så slemt at a-bars bestyrelse har skrevet en undskyldning til byens festglade befolkning, hvor de garanterer at der fremover vil være en fra bestyrelsen tilstede i døren for at sikre sig at alt går ordentligt til for sig. Dette er i min verden et udtryk for at der er sket nogle ting, som langt fra er acceptable.
Nu ved du som læser at tager du på a-bar, går du ind til et boksestævne, hvor der fra nu af er kommentator tilstede, så husk din tandbeskytter og boksehandskerne så du er klar til kamp, når du bliver angrebet af en dørmand.
For hos a-bar er det ikke hvis du bliver angrebet men når du bliver angrebet!

Hilsen Rasmus Jensen

love it

har det altid super hyggeligt når jeg er på a-bar! Der er altid god stemning og har aldrig oplevet noget ballade.
Synes altid jeg har fået en god service og det er både fra bar, garderobe og dørmænd:)

Altid gang i den, og festen holder natten lang!

Mit favorit sted til en bytur. Hyggeligt, god service og billigt sted for selv de studerende ;)

Pas på hvad du siger!

Det jeg har oplevet hos Australien Bar i Århus er et tydelig bevis på at dørvagter har mindre end 2 hjerneceller...

Efter at blive lagt ned i benlås og få smadret mit tøj samt ankel, kontaktede jeg administrationen hos Australien Bar i Århus. Jeg fandt hurtigt ud af, at dørvagter rent faktisk har "magt" til at lægge en kunde ned blot pga. ord. Men igen, hvis man som et menneske ikke har hjernekapacitet nok og ens IQ kan tælles på en hånd, så kan jeg godt forstå, at man kan blive truet af ord.

For at gøre en lang historie kort, så spurgte jeg om dørvagterne følte sig store, magtfulde og om de følte sig som store direktører i en ret høj tone. Grunden til jeg formidlede mig på den måde var, at de kort før gav min kammerat karantæne, hvor de havde påstået at han havde åbnet en branddør.

I min samtale med Ulrik (en af cheferne på abar), spurgte jeg ham om det ikke var lige lovligt grov. Han svarede igen med "nej, vi brugte lang tid og gik igennem mange procedurer før vi nåede til det punkt"... Lang tid og procedurer min bare røv. Jeg stod ude ved indgangen i et par minutter og prøvede at argumentere for min ven, og da det ikke hjalp begyndte jeg at nedgøre dørvagterne. Wow, er dett virkelig sådan Australien Bar definerer ordene "lang tid" og "procedure".

Jeg håber at cheferne og dørvagterne har god samvittighed. Mit råd til eksisterende og nye kunder er, at I skal være meget påpasselige med hvad I siger og gør på Australien Bar - for mine få ord kan åbenbart pisse 4 vagter af.

God weekend ;)

Utrolig ringe service!

Dørmændende er for stramme og har ikke overskud til at lytte til nogen, uanset grunden! Det er et problem, som vi er flere der mener de bør få styr på!

For dyre drinks

Jeg synes deres drinks er for dyre, men ellers et rigtigt hyggeligt sted.

Is Abar your company?

Visit Abar