Abc Lavpris reviews

Abc Lavpris reviews

7.1

Gode priser på gode varer.

En rigtig god og billig butik, med især en god og frisk grøntafdeling. Vi klarer alle vores indkøb her.

ABC Lavpris i Rødding

Den nuværende leder er ikke meget for at hilse på kunderne.
Han vender helst ryggen til, hvis han kan komme til det. Kasse-
personalet er venlige og smilende, men personalet rundt
omkring i butikken gør ligesom chefen : er tavs og rygvendt.

Jeg har ligeledes en dårlig købsoplevelse, hvor jeg købte
Marburger pølser fra den 11. august 2011 den 1. september
2011 ( der var kun denne datomærkning på alle pølser ) . Jeg fik en gevaldig mavekrampe af dem. Så nu går jeg i en stor bue uden om
Marburger partypølser og lederen.

En fast del af turen

Bor i København, men når vi besøger familien i Jylland, er ABC et fast punkt på programmet, de har altid tilbud som ingen andre kan matche.

Absolut bedste dagligvarebutik på fyn.

Abc lavpris i Glamsbjerg er min foretrukne dagligvarebutik.
Priserne er de billigste jeg har oplevet i en dansk butik,varerne sr af god kvalitet udvalger er stort og når der er tilbud er disse altid reelle og der er varer nok til alle.Jeg har aldrig oplevet fejlindtast-ning ved kassen.En stor ros til personalet som altid er flinke og hjælpsomme og yder en fantastisk service som andre butikker kunne lære meget af. Butikken er særdeles ren og ryddelig
Jeg har besøgt denne butik hver uge siden den åbnede og gør 95% af mine indkøb her.
Har kun ros til denne butikskæde og dens personale og opfordre andre til at handle her.
Jeg håber priser og serviceniveau i denne butikskæde vil påvirke andre butikker,hvilket dog ikke vil få mig til at skifte indkøbssted.

Absolut vores foretrukne butik!

Efter vi er flyttet til Glamsbjerg, har vi mere eller mindre valgt kun at handle i ABC - De har Alt (Mere eller mindre), de har de varer de annoncerer med, priserne er fantastisk billige, medarbejderne er søde - alt i alt en 5-stjernet oplevelse :) En klar anbefaling her fra!!

Ole Olesen

Jeg har ikke andet end at sige at de har nogle af de bedste priser i hele Danmark. Bilka tør ikke kalde dem konkurrenter, for selv med bilka GarantiPris er bilka dyre end ABC.

Jeg vil især gerne sige tak for at havde hatting flutes (mini flutes) som efterhånden er svære at få fat på. De har alle de vare jeg gerne vil havde med en god pris og høj kvalitet

Dejlig butik

Dejlige og smilende medarbejdere. Billige priser. Overskuelig og ordenlig butik. Handler der næsten hver uge.

Godt personale.

De er altid søde og imødekommende.
Der er altid rydeligt og mangler sjældent varer.

ABC

Jeg syntes ABC er en andeles god butik at handle i.

fint og opryddet

Nyder at handle i ABC, der er altid pænt og opryddet, og personalet er smilende.

priserne er ok, nogen ting er billige og andre koster mere end i f.eks. Fakta, men alt i alt ender man på ca. samme pris.

Jeg smider et brev op, som jeg har sendt til ABC lavpris.

Hej ABC lavpris.

Jeg havde en dårlig oplevelse i Rødding ABC lavpris, af [navn] som ekspedient.
Hun er en meget sur kvinde og se på, og smiler dårlig nok, siger kun "hej".
Meget ukoncentreret kvinde.

I dag, var jeg så oppe og handle i butikken, og det blev min tur. Så begynder hun og ringe til nogle kollegaer.
Og tager min vare og kører igennem. Jeg ville gerne have 50 kroner over beløbet, men først kludre hun i det, og så igen.
Jeg ved ikke om beløbet "16,50" blev hævet to gange, men blev nødtil og hæve 50 kr,.

Jeg mener ikke man burde sidde og snakke i telefon IMENS man har kunder, der var højst 3 bagved mig, så det kunne absolut godt have ventet!
Det hun ringede om, var at " Kan I ikke lave et skilt hvorpå, der står skrevet at kunderne MAKS må tage 2 kasser øl"
Eller bare have ringet efter en kollega og have sagt det til personen.

Mvh [navn].

Flaske automaten dur ikke.

Nu har jeg været nede i ABC, for og aflever en flask to gange,
Men hvor flaske automaten ikke kunne bruges begge gange, og der er gået en del tid i mellem hvor jeg ikke har været der nede.
Og denne flaske tar ABC kun i mod, da dette er (Frem med blå sodavand i).
Dette er i 6670 Holsted

Billige priser

Super billigt og godt.
Se mere på www.abc-lavpris.dk og se selv alle de gode tilbud og se hvilke byer butikken findes i.

god butik

De har mange lavpriser.
og handler er tit.

Is Abc Lavpris your company?

Abc Lavpris Details

Billigst på hele indkøbet. I ABC finder du 5000 varenumre til faste lave priser, derudover har vi hver eneste uge året rundt - Masser af gode tilbud - Hvor vi giver den i forvejen lave pris et ekstra spark nedad.

Visit Abc Lavpris