Abekatogco reviews

Abekatogco reviews

8.9

Alt i orden :-)

Venlig kundeservice og hurtig levering.

smart tøj og hurtig levering

Jeg har handlet en del gange hos Abekat og co og de har noget rigtig smart tøj både til drenge og piger. Hurtig service og fornuftige priser. Kan helt sikkert anbefales!

Super :0)

Super hjemmeside, med mega fedt børnetøj!! Servicen er i top, fik hurtigt svar på min mail, og varerene kom også rigtig hurtigt..

super service

super netbutik og butik i kolding med fedt børnetøj

Hurtig og fin levering! Super webshop!

Alt fint

Rigtig god service som altid, fik svar på mail med det samme jeg skrev og spurgte om noget. Bestilte mandag, hentede tirsdag:) DOG var en af mine trøjer udsolgt, det ville have været rart om jeg kunne have set det da jeg bestilte varerne.
Men ellers super lækkert mærketøj:)

god service

gode tilbud, og god service

Super butik

Har lige handlet hos butikken her i udsalget..

Bestilte søndag aften og modtog varerne tirsdag. Super fin service med en mail med ordrebekræftelse og mail om at varerne er afsendt, man når jo ikke at blive utålmodig :-) Og så var alle 6 ting på lager - det er jo perfekt.

Abekat og co. er et rigtigt godt sted at handle!! :o)

Jeg har handlet to gange hos Abekat og co. og begge gange fået en rigtig god service!

Den første gang jeg skulle købe noget hos Abekat og co., mailede jeg til dem for at høre om en vinterdragt. Jeg fik med det samme et særdeles fyldestgørende svar, men ikke kun et fyldestgørende svar, men også et meget personligt et med gode råd lige til mine behov! :o)

Jeg bestilte så mine varer, og næste dag havde jeg dem allerede, omhyggeligt og pænt pakket ind. Jeg bestilte så hurtigt noget mere, og varerne kom derefter også meget hurtigt. Denne gang manglede der en bluse, men da jeg mailede til dem om det, blev den med det samme sendt til mig. Jeg ønskede så en anden str. end jeg oprindeligt havde bestilt, så det fik jeg så! :o)

Jeg kan også rigtig godt lide deres hjemmeside. Den er indbydende og overskuelig at finde rundt i.

Jeg vil helt klart handle igen hos Abekat og co.! :o)

Super serivce og lækkert udvalg

Jeg har flere gange handlet hos Abekat og Co og kan varmt anbefale det til andre. der er super service god komunikation og dag til dag levering

Super tilfreds

Jeg har handler her et par gange og har altid været godt tilfreds. Hurtig levering og god service

Jeg bestilte tøjet om torsdagen og fik det leveret om fredagen... Super service til billige penge... At den ene trøje så var gået op i syningen er jo hvad der kan ske.

abekatogco.dk Details

Visit Abekatogco