Abilicaonline reviews

Abilicaonline reviews

9.3

Hurtig levering og fantastisk samlevejledning

Jeg blev virkelig overrasket over, hvor god og præcis en vejledning der medfulgte til samling af produktet. Dag-til-dag levering - perfekt!

Super hurtig handel

Helt klart et sted jeg handler igen, kan kun anbefale dette sted.
Billiger på mange produkter.

Kort og godt: Super

Brugervenlig hjemmeside. God service, da vi havde et enkelt spørgsmål inden købet. Hurtigt levering. Kan varmt anbefales. Det er også en super god motionscykel :-)

Middelmådig service

Jeg har tidligere været utilfreds med servicen hos Abilica.

Dengang blev jeg ringet op af Henrik, som spurgte om ikke jeg ville slette eller ændre teksten. Øhh jo, hvis jeg får den ønskede (minimalt forventelige) service.

Jeg har købt 2 kondicykler. Én til kr. 11.500 og én til 2.200. Da jeg modtog Le Tour de France-cyklen var en plastikholder til flasker knækket (... allerede inden kassen var pakket ud - hvilket tyder på, at det er sket på fabrikken eller hos Abilica. I don't know?!)
Denne blev lovet byttet da jeg henvendte mig sidste gang. Det er ikke sket.

Opsætning af cyklen er overladt til køberen selv. Uden undtagelse. Kommentaren fra Henrik var: 'Jeg vil meget gerne hjælpe hvis i kontakter mig'.
Jaaaahhh øhh... men nu er min tålmodighed bestemt ikke tilstrækkelig længere.

Så al den ros i diverse annoncer er nok ikke altid berettiget.

Jeg vil undlade at handle hos Abilica fremover... og vær opmærksom på, at virksomheden påvirker kunderne til at skrive positive kommentarer herinde - i høj grad.
Abilica Online

Reply from Abilica Online

Hej Mads,

For os er det vigtigste, at kunden får en god oplevelse og mindre vigtigt hvor mange stjerner vi får. Så har en kunde været utilfreds, er det naturligt for os at rette op på det, så kunden får en god oplevelse.

3 gange har vi kontaktet kunder, som havde valgt at ytre sin utilfredshed her, fremfor at kontakte os så der kunne blive fundet en løsning på problemet. Og er et problem blevet løst, er det vel også fair, at kunden kvitterer med en justering af sin bedømmelse af firmaet? Du er én af de tre.

Jeg kan godt huske, der var et problem med din Tour de France cykel, men jeg var ikke klogere, end at det var løst, sidst vi snakkede sammen. Du har helt ret i, jeg hjælper meget gerne, hvis jeg bliver gjort opmærksom på, at en kunde har et problem eller har brug for min hjælp. Det gør hele virksomheden. Send et billede til vores e-mail af hvad der er knækket, så får du en ny del frem. Du har også tidligere fået min privat job-mail, den er du også meget velkommen til at henvende dig på.

De bedste hilsner

Henrik Wahlqvist

PERFEKT !

Alt forløb perfekt. Levering næste dag.

Ekstrem god kundeservice

Jeg ville have mig et løbebånd og kontaktede derfor Abilica. Vi fandt sammen frem til det bedste til mig og jeg bestilte varen i går eftermiddag - og i dag står løbebåndet her. Nu mangler så bare at få det prøvet af :-)

Tilfreds i Bagsværd

En enkelt misforståelse med firmaet er bestemt rettet op.

Positiv feedback og hurtig levering af de gange jeg har handlet hos Abilica.

Jeg vil naturligvis handle der igen.

Mads

Super hurtig

Bestilte tirsdag formiddag fik den rigtige vare leveret onsdag formiddag.

God service & hurtig levering

Bestilte tirsdag aften & modtog pakken torsdag formiddag. Kan varmt anbefales. Imodsætning til f.eks. JyskFitness.dk som ville ta 10 dage om at sende pakken

Generelt ikke mange firmaer jeg gider bruge tid på at anmelde, men jeg var overrasket over servicen hos Abilica

takker for en service der i den grad afspejlede god service & overskud.

og ser frem til min næste handel hos abilica for derved også vise loyalitet og en sund taknemmelighed over den service jeg oplevede sidst, som gik langt over normen.

5 stjerner herfra.. uden tvivl, da jeg har svært ved at se hvordan der kan gøres bedre.

Deres høje karakter er efter vores oplevelse helt på sin plads.

Vi skulle bruge noget proteinpulver som kost supplement, og helst noget af nordeuropæisk oprindelse, da kvaliteten af valleproteinet godt kan halte lidt på mange af de amerikanske brands.

vi valgte abilicaonline.dk da de havde en dejlig nem og overskuelig hjemmeside, samt en flot karakter på trustpilot og netop havde det specifikke norske proteinprodukt som vi ledte efter.

fik desværre en forkert smag i første ombæring, men deres hurtige håndtering af fejlen, gør at vi ikke er et sekund i tvivl om de fortjener deres flotte karakter og 5 stjerner fra os.

abilicaonline.dk ' fremstår som en særdeles velanset forretning med gode kvalitetsprodukter, så thumbs up herfra.. :-)

Overskuelig hjemmeside, god kundeservice og hurtig levering

Havde i længere tid overvejet at købe et løbebånd + tilbehør og fandt et på Abilicas online hjemmeside som passede til mit behov. Ringede mandag til kundeservice for at høre omkring produktet og muligheden for at få leveret varen om torsdagen. Den flinke person i røret svarede velvilligt på mine spørgsmål og sørgede for at jeg ikke skulle stå tilbage med ubesvarede spørgsmål.

Jeg bestilte løbebåndet + ekstra tilbehør mandag aften og modtog varerne som ønsket om torsdagen, bortset fra et enkel tilbehør som kom om fredagen - dette skyldes dog ikke fejl af Abilica men hos det danske postvæsen.

Hvis jeg skal nævne ting som kunne være bedre og dermed give alle 5 stjerner, så kunne det være ønskeligt med en manual på dansk til produktet og en noget nemmere “samle selv”-vejledning - den der fulgte med var for IKEA-agtigt.

Abilica får 4 stjerner med pil op herfra og er helt sikkert et sted jeg vil benytte igen.

Alt som det skulle være

Nem og overskuelig hjemmeside. Ordren blev 1½ uge forsinket men det er jo hvad der kan ske.

Tiptop

God overskuelig hjemmeside, lynhurtig levering og et produkt, der lever fuldt op til forventningerne. Meget tilfreds.

hurtig levering, ALT var som det skulle være.

Jeg bestilte den en lørdag og havde den mandag morgen. Det er lyn hurtig levering. En af varende var en gave og jeg spurte om de ville pakke den ind, og da jeg modtog pakken var den ene pakket ind og klar til at aflevere, uden ekstra omkostning, det er hvad jeg kalder service. Det er helt klart er sted hvor jeg kunne finde på handle igen.

Enkelt og nemt

Det er hurtig betjening, nem hjemmeside og ingen fejl i leverence eller vare :D
Er meget tilfreds

Fik forkert vare

Den vare jeg fik var ikke den jeg bestilte! Den eneste grund til jeg har givet dem 1 stjerne er fordi de var hurtige om at levere, men hvad nytter det når man får noget forkert!? Nu skal jeg bruge tid og penge på at sende retur, for at få den vare som jeg allerede har købt og betalt.
Uacceptabelt!

Effektivt og hurtige

Hjemmesiden er tiltalende og overskuelig, prisoplysningerne gennemskuelige, og der er hurtig ekspedition og god information (mail med track&trace-nummer, oplysning om fortrydelsesret osv.).

Virkelig professionel

Kan kun anbefale at handle hos Abilica, den bestilte montionscykel kom dagen efter og kvaliteten var i top, dog var der noget i displayet der ikke virkede, men Henrik fra Ablica er jo fantastisk, ikke noget pjat, der blev sendt en ny med det samme, det kalder jeg service på højt plan.

Man kan jo ikke andet en have tiltro til en butik med sådan en service og hvordan de takler deres kunder.

Super, super siger jeg bare.

Abilica Online

30 dages fuld returret

Skulle du ikke være tilfreds har du hele 30 dages fuld returret

Billig fragt

Fragten er på blot 59,- Gratis ved køb over 2.000,-

Prisgaranti

Din sikkerhed for ikke at betale for meget. Hvis du kan finde en vare på Abilica Online, som du kan få billigere andre steder matcher de prisen.

Om virksomheden

Abilica Online sælger motionsudstyr, hvor kvaliteten altid lever op til prisen. Målsætningen er at være de bedste på service og vejledning.

Visit Abilicaonline

Har du nogle spørgsmål er du altid meget velkommen til at ringe eller skrive.

Call us on: 70 270 279
We live here: Trindsøvej 12