About Tea reviews

About Tea reviews

6.8

Lang leveringstid men spændende butik

Vi har som mange andre en kapsel-kaffemaskine.
Jeg har ledt efter butik med gode priser og faldt over denne.

Udvalget er stort og spændende og priserne rimelige. Fragten koster en del, så ordremængden skal være halvstor før det kan betale sig.

En lille uge efter bestilling fik jeg en mail omkring 1 af varerne som var i restordre og hvordan de skulle håndtere dette. Jeg bad dem bare sende den resterende ordre, og hørte ikke fra dem i endnu 6 dage, hvorefter jeg fik en bekræftelse på at ordren nu var sendt via DPD.

Et par dage efter blev varen leveret - også varen som var i restordre - og alt pakket pænt og ok !

Såee...
5 stjerner for lækkert udvalg og gode priser og hurtigt fragt med DPD.
Minus for halvskidt kommunikation, lang behandlingstid, og forkert lagerstatus på hjemmesiden.
Det må give 3 med pil op.

Is About Tea your company?

About Tea Details

Visit About Tea